آبشار آتش؛ پارک ملی یوسمیت

0
  • آبشار دم اسب

آبشاری که از لبه‌ی صخره‌ی ال-کاپیتان در پارک ملی یوسمیت به پایین می‌ریزد، آب‌ریزی کوچک که تا وقتی که عکس زیبای آن در اواسط و اواخر فوریه به آتش‌ریز مشهورش نکرده‌بود چندان مورد توجه قرار نمی‌گرفت. در نمیه‌ی دوم فوریه هنگامی که آسمان صاف و بدون ابر باشد، این پدیده‌ی زیبا قابل مشاهده‌است. پدیده‌ای که از انعکاس نور غروب خورشید در آب فروریخته پدید می‌آید و در نوع خود بی‌نظیر است.

 

  • دسترسی به وسایل نقلیه

پس از کشف زیبایی‌های این آبشار و برای جذب هرچه بیشتر بازدیدکنندگان به دیدن این پدیده‌ی خارق‌العاده، مدیریت پارک ملی یوسمیت تمهیدی اندیشید تا از تاریخ ۱۲ تا ۲۶ فوریه خودروهایی از لوژهای یوسمیت به پرتگاه ال-کاپیتال در تردد باشند و طبیعت دوستان را به این دورنمای زیبا در نقطه‌ای به نام گلسیر برسانند و از ورود خودروهای شخصی به این ناحیه جلوگیری شد. بازدید از پارک ملی یوسمیت از ساعت ۸:۳۰ صبح امکان پذیر است و کمترین دمای ثبت شده در این ماه به منفی یک درجه‌ی سانتیگراد می‌رسد.

 

  • تورهای یوسمیت

تورهای یک روزه و چند روزه‌ای که در این منطقه وجود دارد بازدید شما از پارک‌های ملی را ساده کرده و پیاده‌روی و گشتی آسوده را برای شما به همراه دارد.

 

  • راه‌های ارتباطی

با دانلود نقشه‌ی پیاده‌روی پارک یوسمیت می‌توانید از هر نقطه‌ی این پارک به آتش‌ریز برسید. تا غروب آفتاب فرصت دارید که این پدیده‌ی خاص را در بهترین  زمان سفر به امریکا ببینید. لباس گرم و چراغ پیشانی را فراموش نکنید با به همراه داشتن دستکش و لباس مناسب نگران خنک شدن هوا پس از غروب آفتاب نباشید.

 

  • اتوبوس‌های خطی یوسمیت

این اتوبوس‌های درون منطقه‌ای که تا کمپ ۴ یوسمیت هم ایستگاه دارند راهی مطمئن و ارزان برای کسانی است که هم دوست دارند پیاده‌روی خود را کوتاه کنند و هم نمی‎‌خواهند از ماشین‌ها و ون‌های دربستی استفاده کنند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button