با ۱۰ دریاچه دیدنی فرانسه آشنا شوید

0

در فرانسه برخی از دریاچه های خیلی زیبا وجود داره که ممکنه اونا به طور طبیعی یا به وسیله انسان ها ساخته شده باشند. برخی از اونا کوچک هستند و صدای آرامش بخشی دارن که باعث میشن ساعت ها به اونا نگاه کنین و از اونا لدت ببرین. بعضی دیگه از اونها بزرگ هستند و می تونین در کوه ها و تپه های اطراف اونا به گردش بپردازین و از زیبایی اطراف اونا لذت ببرین. رفتن به دریاچه های فرانسه و بازدید از اونا میتونه به آرامش شما کمک کنه و براتون خاطرات خوشی بسازه.

برای  اخذ ویزای فرانسه تضمینی و رزرو تور پاریس می‌توانید با شماره تلفن های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان فلاوینگو بهره ببرید.

دریاچه سالاگو (Lac du Salagou)    

دریاچه سالاگو در جنوب فرانسه قرار داره. این دریاچه در سال ۱۹۶۰ بعد اینکه سدی بر سر راه رودخانه سالاگو زده شد ،بوجود اومد. این رنگ آبی آب ها در کنار زمین هایی که خاکی نارنجی رنگ دارن تصویر بسیار قشنگ و جذابی برای گردشگران زیادی به وجود میاره. شما می تونید در اطراف دریاچه رانندگی کنین، اما اگه زمان بیشتری داشته باشین، با قدم زدن یا دوچرخه سواری در اطراف دریاچه، می تونین زیبایی بیشتری از دریاچه رو ببینید و لذت ببرین. این دریاچه با تپه ها احاطه شده و برای بازدید کنندگانی که مایل به آفتاب گرفتن هستن عالیه.

دریاچه گائوب (Gaube Lake)

دریاچه Gaube دریاچه بسیار زیبایی هست.«گائوب» در زبان گاسکون به معنای دریاچه است و در واقع  نام این دریاچه دو بار تکرار می شه  ،یعنی دریاچه دریاچه ! دریاچه Gaube واقع در پاریس فرانسه هست و در بین رشته کوه های بلندی قرار گرفته. خیلی از مردم برای تماشای چشم انداز پانورامیک و … یک ساعت پیاده روی میکنن تا به این نقطه مرتفع برسن. البته با ماشین های کابلی(تله کابین) سریع تر می شه رسید و از زیبایی های این دریاچه لذت برد.

دریاچه کاپیتلو (Lac de Capitello)

دریاچه کاپیتلو در جزیره کورسیکا قرار داره و بین کوهای بلند و به شکل یک دریاچه دایره ای شکل قرار گرفته. این دریاچه عمیق ترین دریاچه در جزیره کورسیکو هست و آب بسیار شفافی داره. چون جمعیت کمی در تابستون برای بازدید از این دریاچه میان (حدود۱۲۰۰نفر) شما میتونید بسیار راحت از تمام این دریاچه دیدن کنید و از همه ی زیبایی اون لذت کافی رو ببرید.

دریاچه مونت سنیس (Lac du Mont Cenis)

دریاچه مونت سنیس یک دریاچه کوهستانی و مصنوعی ساخته دست انسان هست که درکنار کوه Mont Cenis واقع شده. این دریاچه کاملا داخل فرانسه قرار داره اما نزدیک مرز ایتالیاست. این دریاچه در مسیری قرار گرفته که در گذشته مسیر اصلی تردد بین اروپای غربی و ایتالیا بوده. این دریاچه به خاطر سدی که در کنار کوه سنیس ساخته شد شکل گرفته و یکی از بزرگترین دریاچه های مصنوعی فرانسه هست. همچنین به خاطر گونه های گیاهی نایابی که کنار این دریاچه پیدا می شه  بسیار شهرت داره.

دریاچه(Aiguebelette)

Lac d’Aiguebelette به عنوان یک “مروارید زمردی” توصیف شده. Lac d’Aiguebelette یکی از بزرگترین دریاچه های طبیعی فرانسه هست که دارای دو جزیره و چند چشمه گرمه. این دریاچه یک افسانه داره: یک روز عیسی مسیح خودش رو به شکل یک گدار در میاره  و در خواست کمک میکنه. به غیر از یک زن و دخترش هیچ کس به اون کمک نمی کنه. روز بعد، عیسی(ع) روستا را با آب پرمیکنه و تنها زن و دخترش نجات پیدا میکنن.در این دریاچه مسابقات قایقرانی هم برگزار می شه.

دریاچه بورگت (Lac du Bourget)

دریاچه بورگت یک دریاچه بزرگ هست که عمیق ترین دریاچه درون مرزهای فرانسه محسوب می شه.که ۱۹۰۰۰ سال پیش توسط یخبندان ساخته شده. Lac du Bourge از یک طرف توسط کوه ها (در منطقه ساووی مون بلان) و از طرف دیگه با شهرها احاطه شده. دوچرخه سواری و پیاده روی اطراف دریاچه بسیار جالب و لذت بخش هست. شما و بچه هاتون می تونید اونجا شنا کنید یا اسکیت سواری انجام بدین. همچنین می تونین کوهای آلپ رو با تمام زیباییش مشاهده کنین.

دریاچه سنت کروا (Lac de Sainte Croix)

دریاچه سنت کروا  از سال ۱۹۷۳ پس از اینکه سدی روی رودخانه وردون زده شد به وجود اومد و سومین دریاچه بزرگ فرانسه هست، اما این دریاچه به هیچ وجه مصنوعی نیست و یک دریاچه طبیعی هست که تپه ها و جنگل ها اطراف اون رو گرفتن. این دریاچه ساحلی شنی هم داره که  برای شنا کردن مناسبه. همچنین جای خوبی برای قایق سواری و موج سواری هم محسوب می شه.

دریاچه ژنو ( Lake Geneva )

دریاچه ژنو، که فرانسه و سوئیس رو ازهم جدا میکنه، بسیار خشن هست. دریاچه ژنو یکی از بزرگترین دریاچه ها در اروپای غربی هست. آب این دریاچه در قسمت هایی به رنگ آبیه و در قسمت های دیگه مثل  شیشه بیرنگه. این دریاچه توسط کوه های آلپ احاطه شده که زیبایی خاصی به این دریاچه می ده و باعث افزایش جذابیت این دریاچه می شه. گردشگران برای اینکه بتونن قلعه ها و کاخ های قدیمی کنار دریاچه رو ببینن شروع به قایق سواری میکنن تا از مناظر زیبای قلعه ها لذت ببرن.

 

دریاچه سر پانکون (Lac de Serre-Poncon)

وقتی که شما در امتداد دریاچه  Serre-Ponçon در جنوب شرقی فرانسه حرکت می کنین، کوه های سنگی را میبینین که انعکاس تصویرشون در آب بسیار زیباست. در مکان های دیگه این دریاچه تپه هایی با پستی و بلندی های متوسط می بینین که منظره ای زیبا برای شما خلق میکنن. این دریاچه یکی از بزرگترین دریاچه های مصنوعی اروپاست که در ساله ۱۹۶۰ برای جلو گیری از وقوع سیل ساخته شد .بعضی از روستاها به خاطر این دریاچه از بین رفتن. برپا کردن چادر برای بازدید کنندگان و ماهیگیران و قایق سواران مجاز در این دریاچه مجازه. بازدیدکنندگان گذشته توصیه می کنن که از این دریاچه دوست داشتنی در ماه سپتامبر اجتناب بشه چون در این فصل آب و هوا غیر قابل پیش بینیه.

 دریاچه آنسی (Lake Annecy)

دریاچه انسی، یکی از بزرگترین دریاچه های فرانسه و دیدنیه. این دریاچه فضای بسیار آرومی همراه با کافه هایی درکنار دریاچه برای گذروندن تعطیلات داره. دریاچه Annice به عنوان پاکترین دریاچه اروپا شناخته می شه، پس میتونید با خیال راحت و بدون ترس از آلودگی در اینجا شنا کنید. اطراف این دریاچه کوه ها و روستاهای مختلفی وجود داره که از بین اونا می تونیم  به آنسی زیبا  اشاره کنیم که اون رو با نام «ونیز آلپ» میشناسن.

برای  اخذ ویزای فرانسه تضمینی و رزرو تور پاریس می‌توانید با شماره تلفن های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان فلاوینگو بهره ببرید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button