بهترین کشورها برای مهاجرت در سال 2020

0

بهترین کشورها برای مهاجرت کدامند؟ بهترین کشورهای دنیا برای زندگی ۲۰۲۰ کدامند؟ اینها سؤالاتی است که خیلی از افراد می پرسند. شاید شروع یک زندگی تازه در کشوری جدید، سخت ترین تصمیم گیری شما در زندگی باشد. در صورت نداشتن آگاهی های لازم، مهاجرت می تواند مسیری سخت و پیچیده با فراز و نشیب های بسیار باشد. بنابراین قبل از اقدام برای مهاجرت باید بهترین مقصد را با توجه به شرایط خود انتخاب و درباره آن به خوبی بررسی و تحقیق کنید. هزینه های زندگی، کیفیت سطح زندگی، نرخ بیکاری و بازار کار، شرایط تحصیل و شرایط اجتماعی و سیاسی از مهم ترین مؤلفه ها برای انتخاب کشور مقصد است. براساس گزارشات U.S.News & World Report در سال 2020، کانادا  بهترین کشور برای زندگی در جهان است. در این مقاله می توانید با 10 کشور برتر از کشورهای مناسب برای مهاجرت آشنا شوید.

کانادا

در سال 2020 کانادا رتبه اول کشورهای مهاجرپذیر لقب گرفته و در حال حاضر یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان و دیگر مردم جهان است. کانادا قوانین مهاجرت سختی ندارد و گرفتن ویزای توریستی کانادا یا ویزا مولتی کانادا در صورت اقدام از مسیر درست و قانونی به راحتی انجام می شود. کانادا مقصدی مناسب برای دانشجویان و متخصصین است و در سال های متوالی رتبه 1 کشورهای برتر مهاجرت از نظر سطح کیفیت زندگی را داشته است.

مطالب مرتبط

کانادا این رتبه را مدیون تکنولوژی بالا، شرایط کسب و کار، نظام سلامت و آموزش های کارامد، امکانات خوب توسعه فردی و صنایع مبتنی بر فناوری نوین است. همچنین این کشور از صادرکننده های قابل توجه انرژی، مواد غذایی و مواد معدنی است و رتبه سوم جهان از نظر ذخایر نفت را دارد و پنجمین تولیدکننده بزرگ نفت در دنیا است. کانادا بعد از روسیه، پهناورترین کشور جهان و اتاوا پایتخت زیبای آن است و اکنون از آرام ترین و امن ترین کشورها در دنیاست.

 

شهر کبک در کانادا
شهر کبک در کانادا
برای اخذ ویزای کانادا به کمک فلاوینگو می توانید با شماره ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و یا ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید.

سوئیس

سوئیس دومین رتبه را در جدول بهترین کشورها برای مهاجرت در سال 2020 دارد. کشوری کوچک در اروپای مرکزی که پایتخت زیبایش شهر برن است، از ثروتمندترین کشورها در جهان که قرن ها به دلیل بی طرفی اش مشهور و محبوب است.

مطالب مرتبط

تور سوئیس

سوئیس در هیچ یک از جنگ های جهانی با هیچ طرفی متحد نبوده است. بی طرفی سوئیس مورد استقبال همسایگان اروپایی آن هم قرار گرفته است. براساس گزارشات جهانی، سوئیس کمترین نرخ بیکاری در بین نیروی کار ماهر و متخصص و همچنین بالاترین تولید ناخالص داخلی سرانه در جهان را دارد. اقتصاد قوی این کشور از نرخ های پایین مالیات و صنعت تولید پیشرفته برخوردار است.

ژنو سوییس گزینه ای ایده آل برای مهاجرت
رودخانه ای در ژنو سوییس

سوئد

سوئد رتبه سوم بهترین کشور برای زندگی را در سال 2020 دارد. سوئد، بزرگترین کشور در اتحادیه اروپاست و استکهلم پایتخت منحصر به فرد آن، یادگاری از زیبایی های قرن شانزدهم است. پشت سر گذاشتن اختلافات مرزی در قرون وسطی امروزه از مردم این کشور، ملتی مدرن ساخته است. این کشور با وجود امکانات خوب تحصیلی و با داشتن سیستم بهداشت و سلامت عمومی مناسب، جایگاه خوبی را از نظر کیفیت زندگی در دنیا دارد. سوئد شریک  سازمان پیمان آتلانتیک شمالی و عضو سازمان ملل متحد و سازمان تجارت جهانی است.

سوئدی ها سخاوتمندترین مردم جهان هستند که هرساله حدود 1 درصد از تولید ناخالص ملی را صرف کمک های بشردوستانه می کنند. کشور سوئد از فرهنگ های متنوعی تشکیل شده، زیرا تعداد مهاجران آن رو به رشد است. این مهاجرا به شرط حضور قانونی، در مرزهای سوئد مورد استقبال قرار می گیرند. بنابراین در صورتی که از مبادی رسمی و قانونی برای اخذ ویزای سوئد اقدام کنید، زندگی خوبی در سوئد خواهید داشت.

استکهلم سوئد
استکهلم سوئد

استرالیا

استرالیا رتبه چهارم بهترین کشورهای دنیا برای زندگی 2020 را دارد و «سرزمین مهاجران» لقب این کشور است. کانبرا، پایتخت استرالیا و سیدنی و ملبورن، مشهورترین شهرهای استرالیاست. استرالیا رشد چشمگیرش را مدیون مهاجران غیر انگلیسی زبان و آسیایی است و مهاجران ایرانی معمولاً از طریق سرمایه گذاری در استرالیا یا ویزای کار استرالیا برای اقامت در این کشور اقدام می کنند. فرصت شغلی زیاد، امید به زندگی نسبتاً بالا و کیفیت بالای زندگی در این کشور، دلیلی برای مهاجرت به استرالیا است.استرالیا یک کشور ثروتمند با اقتصاد مبتنی بر بازار است که از تولید ناخالص داخلی و درآمد سرانه بالایی برخوردار است. اقتصاد آن بر پایه خدمات، صادرات و تولید کالا می باشد. استرالیا عضو سازمان های مهم بین المللی و منطقه ای از جمله سازمان ملل متحد، سازمان تجارت جهانی و سازمان همکاری های اقتصادی آسیا و اقیانوسیه است.

خانه اپرا سیدنی
خانه اپرا سیدنی در استرالیا
برای اخذ ویزای استرالیا به کمک فلاوینگو می توانید با شماره ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و یا ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید.

آلمان

آلمان رتبه پنجم در بین کشورهای مناسب مهاجرت را دارد. پرجمعیت ترین کشور اتحادیه اروپا و بزرگترین اقتصاد اروپا در اختیار این کشور است. این کشور یکی از بزرگترین واردکنندگان و صادرکنندگان برجسته جهان است که رشد آن در جوامع بین المللی به خوبی مشخص است.

آلمان جزو کشورهای حوزه شینگن است که با 9 کشور مرز مشترک دارد و برلین، پایتخت مجذوب کننده آن است.
آلمان از لحاظ امکانات و کیفیت تحصیلی، بهداشت و سلامت عمومی و امنیت از استاندارد بالایی برخوردار است. آلمان دارای نیروی کار بسیار ماهر و مرفه است، با این حال جمعیت این کشور در حال پیر شدن است و به همین دلیل یکی از مقاصد محبوب و از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری است. آلمان از لحاظ فرهنگی چهره های معروفی را در هنر، علوم طبیعی و علوم اجتماعی دارد و فیلسوف بزرگی مانند ایمانوئل کانت فیلسوف از دیار آلمان است.

نمایی از شهر فرانکفورت آلمان
نمایی از شهر فرانکفورت آلمان

آمریکا

آمریکا رتبه ششم را در جایگاه بهترین کشور برای زندگی و تحصیل دارد. واشنگتن پایتخت آن و نیویورک هم پرجمعیت ترین شهر آن است. آمریکا، سومین کشور بزرگ در جهان است که از شمال با کانادا و از جنوب با مکزیک مرز مشترک دارد. بزرگترین جایگاه اقتصادی و نظامی جهان متعلق به آمریکاست و تولید ناخالص داخلی آن حدود 16 تریلیون دلار در سال است.کامپیوتر، ماشین آلات برقی، وسایل نقلیه، محصولات شیمیایی، مواد غذایی، حیوانات زنده و تجهیزات نظامی از عمده ترین صادرات این کشور است و دارای بزرگترین ذخایر زغال سنگ در جهان است.

ایالات متحده آمریکا اغلب در سازمان های بین المللی نقش اصلی را ایفا می کند و بنیانگذار موسساتی مانند سازمان ملل، ناتو و بانک جهانی است. آمریکا کشوری با فرهنگ و نژادهای متنوع است که به واسطه ی امواج گسترده مهاجران از اروپا و دیگر قاره های جهان شکل گرفته است. ادبیات، هنر و موسیقی آمریکایی نشان دهنده میراث غنی مردم بومی آمریکاست و اینجا را زادگاه جاز می دانند. در حال حاضر بسیاری از شناخته شده ترین نویسندگان و مشهورترین چهره های ادبی در ایالات متحده زندگی می کنند.آمریکا محل تاسیس برخی از برترین دانشگاه های جهان از جمله دانشگاه هاروارد و موسسه فناوری ماساچوست است. به همین دلیل آمریکا یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی است.

مجسمه آزادی آمریکا
مجسمه آزادی در آمریکا

نروژ

نروژ هفتمین رتبه را در جایگاه کشورهای مناسب برای مهاجرت دارد. نروژ کشوری با پادشاهی مستقل در غرب شبه جزیره اسکاندیناوی در قطب شمال و اسلو پایتخت زیبای آن است. نروژ علاوه بر داشتن طبیعت خیره کننده، کشوری شاد و امن است، آموزش و تحصیلات رایگان در دانشگاه های عمومی و کیفیت سطح زندگی بالا از امتیازات خوب برای شهروندان نروژی است. شاخص امید به زندگی در این کشور بالاست و جزو 10 کشور جهان از لحاظ امید به زندگی محسوب می شود. نروژ کشوری با درآمد بالاست که امنیتی قابل توجه دارد. کشف نفت و گاز در دهه 1960 باعث پیشرفت اقتصادی این کشور شد و امروزه نروژ یکی از صادرکنندگان برجسته نفت در جهان است.در سال 1949 نروژ بی طرفی را کنار گذاشت و به عضویت ناتو درآمد. این کشور عضو اتحادیه اروپا نیست و در هر دو سال 1972 و 1994 این پیشنهاد را رد کرده است. نروژ قوانین سخت و دشواری برای مهاجرت ندارد و مهاجران می توانند از طریق ویزای تحصیلی، ویزای کار یا تأسیس شرکت، برای اخذ ویزا اقدام کنند.

مکانی زیبا در نروژ
مکانی زیبا در نروژ
برای اخذ ویزای همه این کشورها و برنامه ریزی برای مهاجرت به آنها می توانید با شماره تلفن ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و یا ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید و از کارشناسان ما مشورت بگیرید.

دانمارک

دانمارک رتبه هشتم در جایگاه بهترین کشورها برای مهاجرت 2020 را دارد. این کشور در شمال اروپا واقع شده و کپنهاگ پایتخت آن و محل استقرار موسسات قابل توجهی همچون بورس کالای کپنهاگ  است. ضمناً این کشور قطب اتصال اروپای شمالی با دیگر نقاط جهان است.دانمارک بهترین سیستم برنامه ریزی بهداشتی را دارد و عمدتاً شهروندان آن از خدمات پزشکی رایگان برخوردارند. آموزش عالی رایگان و حقوق یکسان زن و مرد، از امتیازات شهروندی در این کشور است. موادغذایی، گردشگری، تولید آهن، فولاد و ماشین آلات از صنایع پیشرو در دانمارک و موادغذایی فرآوری شده، دارو و مبلمان از کالاهای صادراتی این کشور است. اقتصاد دانمارک مبتنی بر الگوی انعطاف پذیری است که بازار کاری مناسبی برای بیکاران فراهم می کند تا مشاغل جدید، به طور ارزان و سریع جایگزین شوند. بنابراین این کشور یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری است و ضمناً یکی از بالاترین نرخ های مالیات بر درآمد را در جهان دارد. دانمارک از اعضای بنیانگذار ناتو، اتحادیه اروپا، سازمان ملل و سازمان همکاری و توسعه اقتصادی در اروپاست.

شهر کپنهاگن در دانمارک
تصویری از شهر کپنهاگن در دانمارک

هلند

هلند رتبه نهم در جایگاه بهترین کشورهای دنیا برای زندگی 2020 را دارد. هلند کشوری پادشاهی در شمال غربی اروپا و آمستردام پایتخت رنگارنگ آن است و گل لاله از محصولات صادراتی مهم این کشور است.

در واقع هلند بزرگترین صادرکننده گل در جهان است. بازار کار، شرایط اقتصادی و رفاه اجتماعی خوب باعث شده است تا هلند، کشوری مهاجرپذیر باشد. گر چه تحصیل در هلند رایگان نیست اما متقاضیان زیادی دارد که با گذراندن دوره کارآموزی وارد بازار کار می شوند. بنابراین این کشور یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی است. هلند همچنین پلی برای ورود به اتحادیه اروپا می باشد. مهاجرت به هلند از طریق تحصیل، کار و یا ثبت شرکت و سرمایه گذاری امکانپذیر است. هلند محل تولد وینسنت وَن گوگ و رامبرانت نقاشان معروف هلندی و همچنین کشف میکروسکوپ، تلسکوپ و دماسنج بوده است.

مکانی زیبا در آمستردام
نمایی از یک دریاچه آمستردام هلند

فنلاند

فنلاند رتبه دهم را در جایگاه بهترین کشور برای مهاجرت در سال 2020 دارد. فنلاند در شمال اروپا و هلسینکی پایتخت آرام و زیبای آن است. فنلاند، کشوری چندزبانه است و سوئدی و فنلاندی از زبان های رسمی در این کشورند. کیفیت زندگی در فنلاند بالاست و شهروندان در امنیت بالایی زندگی می کنند. آنها همچنین از نظر اقتصادی وضعیت خیلی خوبی دارند و از رفاه اجتماعی بالا و آزادی مطبوعاتی مناسبی بهره مند هستند. دانشگاه های فنلاند جزو بهترین دانشگاه های دنیا محسوب می شوند و این کشور به دلیل افزایش جمعیت سالمندان، مقصد خوبی برای مهاجرت است. چون نیاز به جمعیت جوان در آن به شدت حس می شود و مهاجرین می توانند از طریق تحصیل، کار و سرمایه گذاری اقدام کنند. امروزه اقتصاد پویای فنلاند نشانگر تعامل آن با جامعه جهانی است و تولید ناخالص داخلی آن یک سوم تجارت بین المللی است.

شهر تامپر در فنلاند
نمایی از شهر تامپر در فنلاند
برای اخذ ویزای همه این کشورها و برنامه ریزی برای مهاجرت به آنها می توانید با شماره تلفن ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و یا ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید و از کارشناسان ما مشورت بگیرید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button