مهاجرت به کانادا از طریق ict

تأسیس شعبه جدید شرکت در کانادا فقط با چند قدم!

0

برنامه انتقال درون شرکتی کانادا (Intra Company Transferee) یا تأسیس شعبه جدید در کانادا، مناسب افرادی است که می‌خواهند از طریق ثبت شعبه جدید شرکت در کانادا برای خود یا یکی از مدیران ارشد و کارشناسان شرکت خود، اجازه کار دریافت کنند تا به واسطه این اجازه کار، نماینده شرکت بتواند در کانادا شعبه جدید را فعال نماید. البته اجازه کار یا ورک پرمیت کانادا به روش‌های متفاوتی به افراد داده می‌شود که می‌توانید در لینک داده شده، اطلاعات بیشتری در مورد آن پیدا کنید. در این مقاله مشخصاً در مورد افرادی صحبت خواهیم کرد که می‌خواهند شعبه جدید شرکت خود را از طریق برنامه ICT در کانادا افتتاح کنند و ویزای ICT کانادا را دریافت کنند. مهاجرت به کانادا از روش ict یکی از روش های معمول مهاجرت به این کشور است.

برای تأسیس شعبه جدید شرکت خود در کانادا با نظارت وکیل معتبر در کانادا می توانید با کارشناسان فلاوینگو تماس بگیرید. پل ارتباطی شما : ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶

چه شرکت‌هایی می‌توانند از برنامه ICT‌ استفاده کنند؟

شرکتی واجد شرایط برای این برنامه هست که بتواند اثبات نماید اولاً فعال بوده و ثانیاً از توانایی مالی خوبی به منظور راه‌اندازی شعبه برخوردار است. بنابراین در این روش تمرکز بر روی شرکت و مدارک آن می‌باشد و مدارک فرد نماینده در اولویت بعدی خواهد بود.

مراحل دریافت ویزای ICT کانادا

برای دریافت ویزای ICT کانادا چند قدم اصلی باید طی شود. در ابتدا توسط وکیل معتبر شرکت فلاوینگو در کانادا، نسبت به تأسیس شعبه شرکت در کانادا اقدام خواهد شد. سپس براساس نوع فعالیت شرکت یک بیزنس پلن یا طرح کسب و کار برای راه اندازی شعبه جدید نوشته می‌شود. برای نوشتن این طرح، همه قوانین کانادا و نیازهای بازار شغل در کانادا توسط کارشناسان فلاوینگو در نظر گرفته خواهد شد. در ادامه مدارک شرکت به همراه مدارک شخص متقاضی جهت درخواست ویزای کار به سفارت کانادا ارائه می‌گردد.

بخشی از فرآیند دریافت ویزای ICT که مستقیماً مربوط به نماینده شرکت است دقیقا همانند نحوه دریافت ویزای کانادا که در لینک مربوطه توضیح داده شده است، باید انجام شود. به طور خلاصه باید بگوییم که شما باید از طریق سایت VFSGLOBAL.COM‌ درخواست خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت وقت سفارت کانادا از یک کشور ثالث مانند ترکیه، برای انگشت نگاری به این کشور بروید و منتظر نتیجه ویزای خود بمانید. در صورت مثبت بودن پاسخ هم باید پاسپورت خود را برای الصاق ویزا به کشور ثالث بفرستید. برای انجام این کار می‌توانید از خدمات پیکاپ پاسپورت کانادا در فلاوینگو استفاده نمایید.

مزایای برنامه ICT‌ کانادا

درصورت صدور ویزای ICT، این ویزا به صورت سالانه است و تا مدت 7 سال قابل تمدید خواهد بود. شعبه تأسیس شده حتماً باید به نماینده خود در کانادا از طریق حساب بانکی معتبر در این کشور، حقوق ماهانه پرداخت نماید تا برای متقاضی به عنوان سابقه کار کانادایی محسوب گردد. متقاضی می‌تواند با این اجازه کار صرفاً در شعبه‌ی کانادایی شرکت اصلی که در ایران یا هر کشور دیگری فعالیت می‌کند، استخدام شود و نمی‌تواند در هیچ شرکت دیگری در کانادا فعالیت نماید. البته شعبه می‌تواند به راحتی و با حمایت کامل دولت کانادا، به عنوان پیمانکار به اشخاص حقیقی و حقوقی، خدمات‌دهی نماید و درآمد داشته باشد. از مزایای دیگر این برنامه این است که چنانچه متقاضی 1560 ساعت در کانادا ( معادل 1 سال کار تمام وقت ) کار کند و نسبت به معادل سازی مدارک تحصیلی خود در ایران و همچنین دریافت مدرک زبان آیلتس اقدام نماید ( حداقل نمره آیلتس باید ۵ باشد که البته با توجه به سایر شرایط نظیر سن متقاضی و مدرک تحصیلی او ممکن است نمره بیشتری مورد نیاز باشد)، می‌تواند برای دریافت اقامت از طریق برنامه‌هایی نظیر سابقه کار کانادایی و یا اسکیل ورکر اقدام نماید.

مطالب مرتبط

لازم به ذکر است همسر متقاضی نیز می‌تواند درخواست اجازه کار کند که در صورت موفقیت، همسر متقاضی اجازه کار آزاد (Open Work Permit) دریافت خواهد کرد. بدین معنی که همسر می تواند در هر جایی ( نه صرفاً در شعبه تأسیس شده) مشغول به کار شود. بنابراین چنانچه همسر متقاضی 1560 ساعت کاری در سابقه خود داشته باشد و مدرک آیلتس کسب کند این بار همسر متقاضی هم می‌تواند متقاضی دریافت کارت اقامت ( PR) باشد. ضمناً بعد از دریافت کارت اقامت توسط متقاضی، فرزندان زیر ۲۲ سال متقاضی هم می‌توانند کارت اقامت کانادا دریافت نمایند.

در طول مدتی که ویزای کار معتبر است کارت بیمه پزشکی متقاضی و همسر و فرزندان نیز معتبر خواهد بود و فرزندان آنها می‌توانند تا مقطع دبیرستان در کانادا به صورت رایگان مشغول به تحصیل باشند. بنابراین در مجموع موارد زیر را می‌توان از مهمترین مزایای ویزای ICT‌ دانست:

  • قابلیت تمدید تا ۷ سال
  • اجازه دریافت پروژه‌های پیمان‌کاری در کانادا یا فروش محصولات و کسب درآمد
  • کسب سابقه کار کانادایی و آمادگی برای استفاده از مزایای برنامه‌های مهاجرتی کانادا مانند اسکیل ورکر (Skill Worker) و سابقه کار کانادایی
  • اجازه کار آزاد (Open Work Permit) برای همسر متقاضی
  • امکان استفاه ازبیمه پزشکی برای متقاضی و همسر و فرزندان
  • امکان تحصیل رایگان برای فرزندان
برای تأسیس شعبه جدید شرکت خود در کانادا با نظارت وکیل معتبر در کانادا می توانید با کارشناسان فلاوینگو تماس بگیرید. پل ارتباطی شما : ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button