تور استانبول نوروز 1403

0

 

تور استانبول نوروز 1403 با سالهای گذشته متفاوت است. خوشبختانه تور ترکیه که در سالهای گذشته با مشکلات زیادی روبرو شده بود در ایام نوروز 1403 به طور کامل برگزار می‌شود. خبر خوش این است که  بهار، بهترین فصل برای سفر به استانبول است. برای رزرو تور استانبول نوروز 1403 و آگاهی از قیمت تور استانبول نوروز 1403 می ‌توانید از کارشناسان ما مشورت بگیرید.

پل ارتباطی شما با کارشناسان فلاوینگو: ۰۲۱۴۳۶۳۵۰۰۰ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶

خرید بلیط هواپیما استانبول

 

رزرو تور استانبول نوروز 1403

برای رزرو تور استانبول نوروز 1403 باید به دو متغیر اصلی پرواز با کیفیت و موقعیت جغرافیایی و کیفیت هتل محل اقامت را در نظر بگیرید. شاید شما هم تورهای زیادی را در اینترنت دیده باشید و یا در آژانس‌های مختلف سراغ داشته باشید. بهترین مدت زمانی برای رزرو تور استانبول به میزان ۳ شب است. در غیر اینصورت میزان هزینه بلیط رفت و برگشت هواپیما افزایش خواهد یافت. در مورد محل اقامت هم باید بدانید که اگر ۴ نفر یا بیشتر هستید برای کاهش هزینه‌ها بهتر است از هتل‌آپارتمان استفاده کنید ولی اگر تعداد شما کمتر است رزرو هتل های استانبول به صرفه‌تر خواهد بود. به طور کلی خوب است بدانید که هر چقدر به مرکز شهر نزدیک شوید هزینه هتل شما بیشتر و هزینه جابجایی در شهر کمتر خواهد شد. بهترین حالت این است که از هتل‌های ارزان در مرکز شهر استفاده کنید. هتل های ۳ ستاره استانبول از لحاظ قیمت از همه مناسبتر هستند و هتل های ۵ ستاره استانبول هم معمولاً بهترین کیفیت را دارند. هتل های ۴ ستاره استانبول از لحاظ قیمت و کیفیت در میان این دو به شمار می‌روند. با رزرو تور استانبول در عالی‌گشت می‌توانید هتل‌های نزدیک میدان تکسیم که بهترین موقعیت را برای گردشگران دارد، با قیمت مناسب رزرو کنید.

 

قیمت تور استانبول نوروز 1403

 

قیمت تور استانبول نوروز 1403 نسبت به سالهای گذشته افزایش یافته است. با توجه به افزایش قیمت دو متغیر اصلی در تعیین قیمت تور استانبول نوروز 1403 یعنی قیمت بلیط هواپیما استانبول و قیمت هتل های استانبول، این افزایش به هیچ وجه عجیب نیست. دقت داشته باشید که در ترکیه هم به دلیل مشکلات کرونایی و آسیب به کسب و کارها، قیمت مواد غذایی و سوغاتی هم افزایش یافته است. برای رزرو تور استانبول نوروز 1403 ارزان پیشنهاد می‌کنیم که از ایرلاین‌های ایرانی استفاده کنید. ایرلاین‌هایی مثل هواپیمایی تابان، ماهان، ایران ایر، اطلس جت، ایران ایرتور و … در حال حاضر در خط هوایی تور ترکیه فعال هستند.

 

خوشحالیم که به شما بگوییم که آژانس عالی گشت تور استانبول از مشهد، تور استانبول از اصفهان ، تور استانبول از تبریز و همچنین سایر شهرهای ایران را برگزار می‌‌نماید و هموطنان از سراسر کشور برای رزرو این تورها می‌توانند با کارشناسان عالی گشت تماس بگیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button