خدمات ویزای انگلستان

0

ویزای انگلستان درمیان ویزای کشورهای دیگر از اعتبار بالاتری برخوردار است. ارائه‌ی مدارک بانکی شامل درآمد و مخارج ماهیانه اهمیت زیادی دارد لذا باید در فرم درخواست دقیق پلان شود. برای اخذ ویزا شما ابتدا نیاز به تعیین وقت سفارت دارید. در صورت درخواست وقت سفارت از تهران، این مراحل حدود ۶ ماه به طول خواهد انجامید ولی اگر این زمن برای شما مطلوب نیست می‌توانید از طریق کشورهای ترکیه و یا امارات اقدام به تعیین وقت و انگشت‌نگاری کنید.

برای دریافت ویزای انگلستان می‌توانید با شماره تلفن ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید

ویزای  توریستی انگستان

  1.  ۶ ماهه: ۲۵۰ دلار
  2. ۲ساله: ۶۲۰ دلار
  3. ۵ ساله: ۱۰۷۰ دلار
  4. هزینه‌ی ترانسفر و نماینده: ۳۵ دلار
  5. پیکاپ پاسپورت از آنکارا: ۳۵ دلار
  6. پیکاپ پاسپورت از استانبول:  ۴۵ دلار

ویزای تحصیلی انگلیس

یکی از انواع ویزای انگلستان ویزای تحصیلی است. انگلستان یکی از بهترین و محبوب‌ترین نقاطی است که افراد بسیاری علاقمند به تحصیل در آنجا هستند. برای دریافت ویزای تحصیلی از کشور انگلستان باید توسط یک مرکز آموزش عالی مورد حمایت مالی قرار گیرید.

ویزای توریستی

به افرادی تعلق می‌گیرد که با هدف گردش و تفریح  می‌خواهند به این کشور سفر کنند. ویزای توریستی انگلستان معمولا به صورت چند بار ورود از سوی سفارت صادر می شود و داشتن دعوتنامه از انگلستان یا سفر های قبلی به حوزه شنگن، می تواند شانس صدور ویزای توریستی انگلستان را افزایش دهد.

ویزای ازدواج

ویزای ازدواج هم به متقاضیانی اعطا می شود که با یک شهروند انگلیسی ازدواج کرده باشند. زمان بررسی این ویزا بین ۲ هفته تا ۱۲ هفته خواهد بود. در صورتی که درخواست ویزای ازدواج خارج از کشور انگلیس انجام شود ویزای همسر برای ۳۳ ماه و اگر از داخل درخواست شود برای ۳۰ ماه اعتبار خواهد داشت.

ویزای کار

ویزای انگلیسی کار یکی دیگر از انواع ویزای انگلستان است. این ویزا به متقاضی اجازه می دهد تا طبق شرایط و محدودیت‌هایی که در این کشور وجود دارد به طور قانونی در این کشور به کار مشغول شده و از مزایای ویزای کاری انگلستان بهرمند شود.

مراحل دریافت ویزای انگلیس

یک حساب کاربری در سایت سفارت انگلستان باز کنید.
ویزای مورد نظر را با دقت انتخاب کنید.
فرم اطلاعات شخصی را برای هر شخصی که قصد اخذ ویزا دارد پر کنید.
با امضای الکترونیک اطلاعات را تایید کنید.
وقت سفارت را دریافت کنید.
هزینه های اخذ ویزای انگلیس را پرداخت کنید.
اطلاعات گذرنامه را ثبت کنید.

وقت سفارت انگلیس در تهران

در صورتی که متقاضیان بخواهند انگشت نگاری و تحویل مدارک را در تهران انجام دهند باید پس از اخذ وقت سفارت انگلستان در سایت رسمی سفارت، در روز مورد نظر برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به دفتر VFS به آدرس زیر مراجعه کنند:
تهران – خیابان ملاصدرا – خیابان شیخ بهایی – خیابان عرفی شیرازی – پلاک ۴۹
لازم به ذکر است در زمان ارائه مدرک باید پاسپورت خود را تحویل دهید و تا پایان زمان بررسی درخواست ویزا، پاسپورت به شما بازگردانده نخواهد شد؛ معمولا زمان بررسی اخذ ویزای انگلستان از ۲ هفته تا ۱ ماه متغیر خواهد بود.
همچنین متقاضیان اخذ ویزای انگلستان باید توجه کنند با توجه به شلوغی و حجم بالای درخواست ویزا در تهران، لازم است حدودا ۲ تا ۳ ماه زودتر از تاریخ سفر برای تعیین وقت سفارت انگلستان مراجعه کنند.

وقت سفارت انگلستان در کشورهای ترکیه و امارات

حضور متقاضیان برای انگشت‌نگاری و ارائه مدارک برای تمامی انواع ویزای انگلستان الزامیاست. زمان انگشت‌نگاری حدود ۲۰ دقیقه به طول خواهد انجامبد.
متقاضیانی که به ترکیه سفر می‌کنند باید توجه داشته باشند که پاسپورت تا پایان بررسی درخواست ویزا، به آن‌ها بازگردانده نمی‌شود؛ در نتیجه باید با دریافت برگه عبور بازگردند. مدت زمان لازم برای صدور برگه عبور برای متقاضیان ویزا یک تا سه روز کاری خواهد بود و لازم است که متقاضی تا زمان صدور برگه عبور در کشور ترکیه اقامت داشته باشد.
متقاضیانی که به کشور امارات مراجعه می‌کنند، از آنجایی که امکان صدور برگه عبور وجود ندارد، یا باید تا زمان صدور نتیجه ویزا یعنی ۱۵ روز کاری (۲۰ تا ۲۵ روز) در امارات بمانند یا به خرید خدماتی همچون priority یا passport pass back  اقدام نمایند. جزییات این خدمات به شرح زیر میباشد:

Priority

با خرید این سرویس نتیجه ویزای شما در عرض ۵ روز کاری (بین ۵ تا ۸ روز) صادر خواهد شد. هزینه این سرویس که مبلغ ۲۰۰ دلار است باید نقدا در مرکز ویزای دبی یا ابوظبی پرداخت شود.
قابل ذکر است متقاضیانی که به کشور ترکیه مراجعه می کنند نیز می توانند با درخواست آنلاین قبل از انگشت نگاری از سرویس Priority استفاده کنند. هزینه این سرویس برای کشور ترکیه ۱۸۴ پوند می باشد.

Super Priority

با خرید این سرویس نتیجه ویزای شما ظرف ۲۴ ساعت صادر خواهد شد. هزینه این سرویس که مبلغ ۶۰۰ پونداست باید نقدا در مرکز ویزای دبی یا ابوظبی پرداخت شود اما در حال حاضر استفاده از این سرویس فقط برای کسانی که اقامت امارات را داشته باشند مقدور است و ایرانیان دیگر نمیتوانند از این سویس استفاده کنند.

Passport Pass Back

هزینه این سرویس که مبلغ ۶۴ دلار آمریکا است باید نقدا در مرکز ویزای دبی یا ابوظبی پرداخت شود. با خرید این سرویس گذرنامه در همان روز انگشت‌نگاری به شما باز می‌گردد و می‌توانید به ایران برگردید. نتیجه ویزای شما پس از ۱۵ روز کاری (۲۰ تا ۲۵ روز) صادر خواهد شد و سفارت به شما اطلاع خواهد داد تا به امارات بازگردید و گذرنامه خود را به سفارت تحویل دهید. پس از تحویل گذرنامه نتیجه ویزا طی یک یا دو هفته به شما ارائه می‌شود. توجه داشته باشید که برای مرحله دوم به جای سفر دوباره به امارات می‌توانید از سرویس پیکاپ استفاده نمایید.
قابل ذکر است متقاضیانی که به کشور ترکیه مراجعه می کنند نیز می توانند با درخواست آنلاین قبل از انگشت‌نگاری از سرویس Passport Pass Back استفاده کنند. هزینه این سرویس برای کشور ترکیه ۵۱ پوند است.

مدارک مورد نیاز برای دریافت برگه عبور در ترکیه

اصل و کپی کارت ملی
اصل و کپی شناسنامه
۴ قطعه عکس ۴*۶

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای توریستی

۱٫
اصل پاسپورت با حداقل ۷ ماه
اعتبار

۲٫
تکمیل فرم + برگه‌ی تأیید
وقت سفارت + وجه سفارت

۳٫
اسکن دعوتنامه و  مدارک دعوت کننده در صورت داشتن دعوتنامه

۴٫
دو قطعه عکس ۳٫۵*۴٫۵

۵٫
اصل و ترجمه‌ی شناسنامه

۶٫
اصل و ترجمه‌ی سند ازدواج

۷٫
گواهی اشتغال به کار (گواهی
اشتغال با ذکر تاریخ، جواز کسب، کارت بزرگانی، پروانه‌ی فعالیت، لیست بیمه‌ی ۶ ماه
اخیر، حکم

۸٫
بازنشستگی، حکم کارگزینی،
پروانه‌ی نظام مهندسی، پروانه‌ی مطب، کارت دانشجویی)

۹٫
پرینت حساب شخصی و جاری

۱۰٫
سپرده‌ی جاری و اوراق
بهادار برای ۳ ماه گذشته

۱۱٫
برای مدیران و سهامداران
اصل و پرینت ۶ ماهه از حساب شرکتی و شخصی الزامیست.

۱۲٫
اصل و ترجمه‌ی سند ملکی و
در صورت اجاره دادن اصل و ترجمه‌ی اجاره‌نامه

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای تحصیلی

۱٫ اصل پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار
2. پاسپورت‌های قبلی و کپی
3. تکمیل فرم فرم + برگه‌ی تأیید وقت سفارت + وجه سفارت
4. دو قطعه عکس ۳٫۵*۴٫۵
5. اصل و کپی پذیرش دانشگاه و نامه CAS همراه با تمامی مدارک تحصیلی
6. اصل و ترجمه شناسنامه
7. اصل و ترجمه سند ازدواج
8. اصل و ترجمه مدارک شغلی
9. رزرو بلیط سفر
10.     پرینت حساب شخصی و جاری
۱۱٫ اصل و ترجمه‌ی سند ملکی و در صورت اجاره دادن اصل و ترجمه‌ی اجاره‌نامه

نکاتی در رابطه با اخذ ویزا

بعد از ثبت درخواست امکان ارسال اسناد یا اطلاعات دیگری را ندارید و تنها اسنادی که در هنگام ثبت نام وارد نموده اید مورد بررسی قرار می گیرد.

حتی الامکان ویزای خود را سه ماه قبل زمان مورد نظر برای رفتن به انگلستان درخواست کنید و چون ممکن است ویزا با کمی تاخیر صادر شود، ملزومات سفر خود را بعد از دریافت ویزای انگلیس تایید کنید.


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button