رزرو هتل فیده استانبول نزدیک تکسیم

0

هتل فیده استانبول یک هتل ۳ ستاره استانبول نزدیک میدان تکسیم و در محله بی اغلو (beyoglu) است که هر گردشگری که به دنبال هتل ارزان و تمیز در نزدیکی میدان تکسیم می‌گردد، به دنبال رزرو آن است. توجه داشته باشید که استانبول یک شهر توریستی است و خیلی از گردشگران، زمان زیادی را در هتل نمی‌مانند و بیشتر وقت خود را در خارج از هتل می گذرانند. به همین دلیل رزرو هتل Fide‌ استانبول می تواند پاسخگوی نیاز همه گردشگران باشد. برای رزرو تور استانبول با اقامت در این هتل می‌توانید روی کارشناسان عالیگشت(فلاوینگو) حساب کنید.

پل ارتباطی شما با کارشناسان فلاوینگو : ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶

امکانات هتل fide استانبول

هتل فیده استانبول حدود ۱۰ دقیقه به صوررت پیاده تا میدان استراتژیک تکسیم فاصله دارد و تا خیابان استقلال که مهد گردشگری استانبول است، فقط ۵۰۰ متر فاصله دارد. این هتل دارای چندین اتاق و سوئیت است که با توجه به نیاز خود می توانید هر کدام را رزرو کنید. اتاق‌های این هتل تمیز هستند و پاسخگوی نیازهای کوتاه مدت شما هستند. ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است و استفاده از آن برای کودکان زیر ۲ سال رایگان است و ضمناً اگز کودک زیر ۶ سال داشته باشید، یک تخت اضافی رایگان به شما تعلق خواهد گرفت. عکس هتل فیده استانبول در بالا نشان دهنده امکانات خوب آن است با این حال بهتر است آخرین اطلاعات در مورد این هتل را از همکاران ما جویا شوید. مشخصات هتل فیده استانبول و امکانات آن عبارت است از:

  • سالن مشترک
  • خدمات خرید بلیط
  • ذخیره سازی چمدان
  • اجاره اتوموبیل
  • ترانسفر فرودگاهی با دریافت هزینه
  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • وای فای رایگان
  • تلویزیون تخت
  • تهویه مطبوع
  • مینی‌بار
  • حمام اختصاصی به همراه دوش، سشوار و لوازم آرایشی

قیمت هتل فیده استانبول

قیمت هتل فیده استانبول در روزهای عادی برای یک اتاق دو تخته حدود ۳۵۰ هزار تومان است ولی در نوروز با میانگین یک میلیون تومان برای مشتریان رزرو می‌شود. با توجه به نزدیکی این هتل به میدان تکسیم، کاهش قابل توجهی در هزینه‌های حمل و نقل شما ایجاد خواهد شد. با این حال کارشناسان فلاوینگو آماده هستند اتاق های این هتل را با پایین‌ترین قیمت ممکن برای شما رزرو کنند. ضمناً با استفاده از تورهای هتل فیده استانبول در شرکت عالیگشت می‌توانید هزینه ترانسفر فرودگاهی و یک گشت شهری را هم به حساب خود پس انداز کنید و ضمناً از اتاق‌های گارانتی شده عالی گشت در این هتل که با قیمت پایین عرضه می‌شود، بهره مند شوید. آدرس هتل فیده استانبول این است: Şehit Muhtar, Taksim Yağhanesi Sk., 34435 Beyoğlu و مکان های نزدیک به آن در ادامه آمده است:

مکان‌های نزدیک هتل فیده استانبول

۱۰ دقیقه پیاده


کافه فیروز(Cafe Firuz)

       ۱۲ دقیقه           


باغ رستوران لیمونلو (Limonlu Bahçe)

۱۲ دقیقه


موزه مدرن استانبول (Istanbul Modern Museum)

۱۵ دقیقه


برج گالاتا (Galata Tower)

۲۵ دقیقه


کاخ دلما باغچه (Dolmabahçe Palace)

۳۰ دقیقه

حمل و نقل عمومی نزدیک به هتل فیده تکسیم

ایستگاه متروی تکسیم (Taksim)

۱۰ دقیقه

ایستگاه متروی شیشانه (Şişhane)

 ۱۵ دقیقه

 نظرات در مورد هتل فیده استانبول

بهترین منبع برای نظرات در مورد هتل فیده استانبول سایت Tripadvisor.com ‌است. کافیست عبارت hotel fide taksim را در این سایت جستجو کنید تا امتیازی که به این هتل داده شده است را ببینید. همچنین جدیدترین تصاویری که از این هتل توسط مشتریان هتل برای سایت tripadvisor ارسال شده است، می‌تواند راهنمای خوبی برای تصمیم شما در مورد رزرو یا عدم رزرو اتاقهای این هتل باشد. ناگفته نماند که هتل مکس ول استانبول ، هتل ناپولیون تکسیم استانبول و هتل مروانو در استانبول هتل های دیگری هستند که علاقمندان هتل فاید استانبول به دنبال رزرو آنها بوده‌اند.

پل ارتباطی شما با کارشناسان فلاوینگو : ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button