رفع ریجکتی ویزای کانادا

0

در حال حاضر بعضی از افرادی که با وجود داشتن مدارک کامل برای گرفتن ویزای کانادا اقدام می کنند، متأسفانه با در بسته سفارت کانادا مواجه می شوند و ریجکت می شوند.  در این مطلب سعی می کنیم راه های رفع ریجکتی ویزای کانادا  را برای انواع ویزای توریستی، تحصیلی، تجاری و … را با شما در میان بگذاریم و به خصوص در مورد دلایل ریجکتی ویزای توریستی کانادا توضیح دهیم.با ما باشید.

برای استفاده از خدمات رفع ریجکتی ویزای کانادا در فلاوینگو می توانید با شماره تلفن ۴۳۶۴۵۰۰۰-۰۲۱ و یا ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید.

دلایل ریجکتی ویزای توریستی کانادا

هر کشوری بنا بر شرایط سیاسی و اجتماعی خود ممکن است در زمان های مختلف، دلایلی برای عدم اعطای ویزا به شهروندان سایر کشورها داشته باشد. در حال حاضر و از سال 2017 میلادی به بعد، سخت گیری سفارت کانادا در مورد ایرانیان بیشتر شده است و کانادایی ها برای جلوگیری از روند رو به رشد تعداد مهاجران و پناهندگان ایرانی در این کشور، در اعطای ویزا با حساسیت بیشتری برخورد می کنند و وضعیت، به حالتی رسیده است که تر و خشک با هم می سوزند. معمولاً همه دلایل ریجکتی ویزای توریستی کانادا به این موضوع ختم می شود که متقاضی ویزا ممکن است بعد از ورود به کانادا، خاک این کشور را ترک نکند و در کانادا پناهنده شود و یا به طریق دیگری به دنبال ماندن باشد.

در ادامه، مواردی که معمولاً در نمونه نامه ریجکتی کانادا به طور کوتاه به آنها اشاره می شود، توضیح خواهیم داد تا هنگام اقدام برای ویزا به آنها توجه داشته باشید و یا بهتر بتوانید راه های رفع ریجکتی ویزای کانادا را پیدا کنید:

  • نداشتن سابقه سفر (Travel history) مناسب

اگر شما هم خود را جای آفیسر سفارت کانادا بگذارید حتماً در مورد توریستی بودن قصد فردی که تا به حال به خارج از ایران نرفته است و سوژه های گردشگری نزدیک به ایران مانند ترکیه یا کشورهای اروپایی را بازدید نکرده است، شک خواهید کرد. یکی از مواردی که باید تقویت کنید سابقه سفر خود به کشورهای دیگر جهان  است. برای مثال کسی که سابقه اخذ ویزای شینگن اروپا را دارد و یا سابقه گرفتن ویزای استرالیا را دارد، شانس بسیار بیشتری برای گرفتن ویزای توریستی کانادا خواهد داشت. چون کسی که سابقه حضور در کشورهای اروپایی یا استرالیا را دارد ولی از ماندن در این کشورها خودداری کرده است، احتمال توریستی بودن سفر وی بیشتر است. برای بهبود سابقه سفر خود می توانید از لینک های زیر هم اقدام کنید:

دریافت ویزای ژاپن ، دریافت ویزای انگلیس، دریافت ویزای آمریکا و …

تذکر: البته متأسفانه به دلیل حساسیت هایی که در سال های اخیر به دلیل افزایش پناهندگان و مهاجران ایرانی به وجود آمده است، حتی افرادی که سابقه سفر خیلی خوبی هم داشته اند، ریجکت شده اند. در ادامه این مقاله، راهکار مناسبی به این افراد معرفی خواهیم کرد.  
  • ایراد به موضوع وابستگی خانوادگی (Family Tie)

معمولاً یکی دیگر از ایراداتی که سفارت کانادا می گیرد به کسانی است که می خواهند به طور خانوادگی اقدام به گرفتن ویزا کنند و یا مجرد هستند. در حالت اول این احتمال تقویت می شود که افراد می خواهند به طور خانوادگی به کانادا مهاجرت کنند و دیگر وابستگی  خانوادگی محکمی در ایران ندارند و در حالت دوم هم به دلیل نداشتن وابستگی قوی در ایران، احتمال قصد فرد برای مهاجرت در ذهن آفیسر قوی تر می شود. بنابراین خانواده ها بهتر است به صورت تک به تک اقدام کنند و افراد مجرد هم می توانند از خدمات ویزای توریستی کانادا با دعوتنامه استفاده کنند.

  • نداشتن تمکن مالی (financial status )

با توجه به هزینه های بالای بلیط هواپیما، اقامت و رزرو هتل در کانادا، شما باید ثابت کنید که می توانید از عهده این مخارج برآیید. در حال حاضر حدود 70 میلیون تومان برای هر فرد لازم است و باید در حساب او باشد. سفارت کانادا به شدت به پرینت حساب شما که یکی از مدارک لازم برای دریافت ویزا است، حساسیت دارد و اگر مبلغ بالا به صورت یکباره به حساب شما واریز شود،  ممکن است احساس کند که این پول به صورت موقتی و توسط فردی دیگر به حساب شما واریز شده است. بنابراین بهتر است طوری برنامه ریزی کنید که مقدار 70 میلیون تومان از مدتها قبل از اقدام به ویزا، در حساب شما باشد.

  • مخدوش بودن برخی از مدارک در روش ثبت نام آنلاین

همانطور که در مطلب ویزای توریستی کانادا گفته شد بهتر است که هنگام اقدام برای ویزا، از روش حضوری برای تحویل مدارک به سفارت کانادا استفاده کنید. در روش آنلاین ممکن است برخی از صفحات شما مخدوش باشد و مورد قبول واقع نشود. گاهی هم ممکن است که حجم فایل شما بالا باشد و قابل آپلود نباشد. حتی در صورت پایین آوردن حجم فایل و آپلود آن، ممکن است کیفیت برخی کلمات یا تصاویر پایین بیاید و باز هم از آنها ایراد گرفته شود.

  • نامشخص بودن هدف از سفر ( purpose of visit )

موردی که تقریباً در نامه ریجکتی همه متقاضیان به آن ایراد گرفته می شود، هدف از سفر است که آفیسر سفارت کانادا بیان می کند برای آنها مشخص نیست که واقعاً هدف شما از سفر، توریستی است. باید در هنگام ارائه مدارک و پر کردن فرم ها نهایت سعی خود را بکنید تا به طور واضح برای آفیسر سفارت مشخص شود که هدف شما از سفر به این کشور، بازدید از جاذبه های توریستی کانادا است. بنابراین باید هر مدرکی که این احتمال را تقویت می کند که شما قصد بازگشت به ایران را دارید، ارائه دهید. مثل اینکه در ایران، صاحب شغل و خانواده هستید و یا املاک، شرکت، کارگر و … دارید. البته با وجود اینکه خیلی از افراد همه این کارها را هم انجام می دهند باز هم سفارت کانادا در مورد هدف از سفر آنها ایراد می گیرد.

برای حل این مشکل، کارشناسان ما در فلاوینگو با تهیه یک نامه از طرف شما مبنی بر بازگشت به ایران به دلیل داشتن املاک و وابستگی های زیاد، به کمک شما خواهند آمد.

نحوه اعتراض به ریجکتی ویزای کانادا

طبق قوانین کانادا، اعتراض به ریجکتی ویزا توریستی کانادا ممکن است ولی با معمولاٌ به نتیجه ای نمی رسد. ولی خوبی قوانین کانادا این است که مانند حوزه شینگن، اینطور نیست که باید بعد از ریجکت شدن، مدتی صبر کنید و بعد اعتراض کنید! بلکه در صورتی که مواردی که در نامه ریجکتی ویزای کانادا شما آمده است را رفع کردید، می توانید دوباره اقدام کنید. ولی مشکل اینجاست که معمولاً در نامه ریجکتی شما، به صورت کلی به مواردی مانند نداشتن سابقه سفر، تمکن مالی، وابستگی خانوادگی و یا نامشخص بودن هدف از سفر اشاره می شود و به جزئیات آنها پرداخته نمی شود. در نتیجه ممکن است شما دوباره اقدام کنید و تصور کنید که مشکل را حل کرده اید ولی دوباره ریجکت شوید.

راه های رفع ریجکتی ویزای کانادا

یکی از بهترین راه های رفع ریجکتی ویزای کانادا استفاده از Officer Note یا همان نامه آفیسر است این روش علاوه بر ویزای توریستی برای رفع ریجکتی ویزای تحصیلی کانادا و همه انواع ویزای کانادا استفاده می شود. روش این کار به این صورت است که وکلای معتبری که از مجموعه فلاوینگو معرفی می شوند از طرف شما به آفیسر پرونده نامه می نویسند و به صورت رسمی از وی درخواست می کنند تا دلایل ریجکت شدن شما را با جزئیات بیشتر بیان کند. معمولاً حدود 30 الی 40 روز طول می کشد تا آفیسر پرونده شما، طی یک نامه بلند با توضیحات کامل در مورد دلایل رد شدن ویزای شما پاسخ دهد.

نامه آفیسر کمک می کند تا در دفعات بعدی با چشم بازتری اقدام به درخواست ویزا کنید و مشکلات خاصی که احتمالاً در پرونده شما بوده است را رفع کنید.  ضمناً در صورتی که نیاز به نامه نگاری مجدد و ارائه توضیحات بیشتر به آفیسر باشد، مجموعه فلاوینگو این کار را از طرف شما انجام خواهد داد. با این روش تقریباً می توان گفت که 80 درصد کسانی که مدارک آنها کامل است، ویزای خود را دریافت خواهند کرد و به این ترتیب تا حدی شعار رفع ریجکتی تضمینی کانادا در مجموعه فلاوینگو محقق خواهد شد. بنابراین اقدامات پس از ریجکت شدن ویزای کانادا به این صورت است که بدون شتاب زدگی برای ارسال اعتراض، در ابتدا باید به کمک نامه به آفیسر از مشکلات پرونده خود به درستی اطلاع یابید و سپس با تکمیل مدارک قبلی و رفع معایب مورد نظر آفیسر، اقدام به درخواست ویزای مناسب برای خود کنید.

به طور کلی برای اقدام جهت دریافت ویزای کانادا باید به طور حساب شده عمل کنید تا آفیسر پرونده شما حساس نشود. برای مثال معمولاً افرادی که در بار اول برای دریاقت اقامت دائم اقدام میکنند و ریجکت میشوند در صورت که برای بار دوم برای ویزای توریستی اقدام نمایند ممکن است موجب حساس شدن آفیسر شوند. بنابراین بهتر است در همان قدم اول با مشورت با کارشناسان، قدم اول را هم محکم بردارید.

خدمات رفع ریجکتی ویزای کانادا در فلاوینگو

  • بررسی دقیق نامه ریجکتی ویزای کانادا
  • ارسال نامه به سفارت کانادا و دریافت نامه آفیسر (Officer Note)
  • مشاوره به متقاضی برای اصلاح یا تکمیل مدارک

هزینه رفع ریجکتی ویزای کانادا

هزینه ارسال نامه به آفیسر و دریافت نامه آفیسر (Officer Note) در فلاوینگو برابر با 80 دلار است. ضمناً در صورت تمایل می توانید بعد از مشخص شدن علت ریجکت شدن خود، از طریق فلاوینگو برای گرفتن ویزای توریستی کانادا یا ویزای تحصیلی کانادا یا انواع دیگر ویزا اقدام کنید.

برای استفاده از خدمات  فلاوینگو  در همه امور اخذ ویزای کانادا مانند گرفتن وقت سفارت کانادا، پیکاپ ویزا کانادا ، تمدید ویزای کانادا ،  اخذ وقت سفارت کانادا در استانبول  و وقت سفارت کانادا در آنکارا می توانید با شماره تلفن های ۰۲۱۴۳۶۳۵۰۰۰ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button