سفر به آفریقای جنوبی و تماشای جذابیت های قاره آفریقا

0

سفر به آفریقای جنوبی یکی از خاص ترین مقاصد سفر برای مسافران است. بیشتر مسافرانی که قصد سفر به کشورهای خارجی را دارند، مقاصد اروپایی را انتخاب می کنند اما این افراد از جذابیت های قاره آفریقا هنوز بی خبرند. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد سفر به آفریقای جنوبی برای شما بیشتر صحبت کنیم و شما را با ویژگی های خاص این سفر آشنا کنیم.

چرا باید به آفریقای جنوبی سفر کرد؟

کشور آفریقای جنوبی در قسمت جنوب قاره آفریقا قرار گرفته است. مساحت این کشور بیش از 1.219.98 کیلومتر است و از نظر مساحت بیست و ششمین کشور بزرگ دنیا به شمار می آید. این کشور آفریقا به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد می تواند سفری متفاوت را برای مسافران به ارمغان بیاورد.

بهترین فصل سفر به آفریقای جنوبی

قاره آفریقا با تنوع آب و هوایی رو به رو است و در ماه های مختلف شرایط آب و هوایی یکسانی ندارد. به همین دلیل اگر شما دوست دارید از لحظات سفر خود بهترین استفاده را ببرید و از لحظه به لحظه سفر خود لذت ببرید، پیشنهاد می کنم فصل بهار و تابستان و ماه های اردیبهشت و شهریور ماه را بهترین زمان برای سفر به این کشور دوست داشتنی انتخاب کنید تا در شرایط جوی و آب و هوایی مناسبی از زیبایی های این کشور آفریقایی لذت ببرید.

قیمت بلیت هواپیما به آفریقای جنوبی

قیمت بلیت هواپیما به آفریقای جنوبی با توجه به مسافت طولانی سفر کمی بالاست اما شما می توانید با خرید بلیت هواپیما دقیقه نودی و یا خرید بلیت های چارتر تا حد معقولی از هزینه های سفر خود بکاهید و با ارزان ترین قیمت بلیت هواپیما به قاره بی نظیر آفریقا سفر کنید. برای خرید بلیت چارتر و یا دقیقه نودی کافی است مقصد و زمان خود را در سایت فلاوینگو انتخاب کنید تا از موجودی بلیت های ارزان قیمت این مقصد جذاب اطلاع لازم پیدا کنید.

در خصوص خرید بلیت های دقیقه نود بهتر است این نکته را بدانید که خرید این نوع بلیت ها برای افرادی که هتل خود را رزرو نکرده اند و یا به دنبال زمان خاصی برای سفر کردن نیستند مناسب است در غیر این صورت پیشنهاد می کنم برای خرید بلیت دقیقه نودی ریسک نکنید بلیت مورد نظر خود را به صورت سیستمی و قیمت اصلی خریداری کنید.

تصویز یکی از شهر های افزیقایی

واحد پول آفریقای جنوبی

واحد پول کشور آفریقای جنوبی راند است. هر راند حدوداً 3000 ریال است و به همین دلیل مسافرانی که از ایران به آفریقا سفر می کنند می توانند سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنند چرا که هزینه سفر به این کشور در مقایسه با کشورهای لوکس اروپایی که واحد پول یورو و دلار دارند بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

هزینه سفر به آفریقای جنوبی

هزینه سفر به آفریقای جنوبی در مقایسه با سفر به سایر کشورهای اروپایی بسیار پایین تر است. به اندازه ای که شما با پرداخت 1500 راند می توانید یک سفر ایده آل را در آفریقای جنوبی تجربه کنید. با این هزینه می توانید یک سفر سه روز با تأمین هاستل و غذای آماده داشته باشید و با صرفه جویی در هزینه های خود بهترین سفر عمرتان را بسازید.

جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی

کشور آفریقای جنوبی جاذبه های زیبا و قابل توجهی دارد که مسافران زیادی را برای تماشای آن به این کشور می کشاند. در ادامه برخی از جذاب ترین جاهای دیدنی آفریقا که در سفر به این نقطه نباید از دست داد را به شما معرفی می کنیم.

جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی

ژوهانسبورگ، معدن طلای آفریقا

شهر ژوهانسبورگ یکی از 50 شهر صنعتی جهان است که با بازدید از آن روی دیگری از سفر به آفریقا را به شما نشان می دهد. این شهر که در گذشته معادن طلای زیادی داشته به شهری صنعتی و پیشرفته در آفریقا معروف است و در سال های اخیر اماکن زیبا و قابل توجهی را برای گردشگران از سراسر دنیا تعبیه کرده تا مسافران با تماشای این شهر دیدنی خاطرات خوشی از سفر به یادگار بگذارند.

موزه نلسون ماندلا

خانه نلسون ماندلا شخصیت سیاسی محبوب مردم آفریقا و رئیس جمهور سابق این کشور یکی از موزه های ملی در آفریقا به شمار می آید که توسط موسسه هواداران ماندلا و مقامات حکومتی تأسیس شده تا گردشگران را با زندگی و فعالیت های این شخصیت محبوب بیشتر آشنا کند.

باغ وحش بزرگ ژوهانسبورگ

باغ وحش بزرگ ژوهانسبورگ به عنوان بزرگ ترین باغ وحش دنیا از گونه های نادر حیوانی مراقبت می کند که تماشای آن برای دوستداران حیوانات و محیط زیست بسیار جالب توجه است. این باغ وحش بیش از 100 سال قدمت دارد و به همین دلیل خانه امنی برای زندگی حیوانات است. اگر برای سفر به آفریقای جنوبی سر زدید پیشنهاد می کنم تماشای این باغ وحش تاریخی را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

باغ وحش افریقای جنوبی

کیپ تاون، زیباترین شهر آفریقای جنوبی

بدون شک یکی از زیباترین شهرهایی که در دنیا مثال زدنی است کیپ تاون آفریقاست. این شهر رؤیایی و زیبا طبیعت زیبا و چشم گیری دارد و به دلیل قرارگیری بین کوه و دریا جذابیت زیادی را برای ساکنین این شهر ایجاد کرده است. برای تماشای نمای رنگارنگ این شهر می توانید سوار تله کابین شوید و این شهر سراسر جذابیت را از نگاه خود تماشا کنید.

پارک حفاظت شده حیات وحش آفریقا

پارک ملی کالاهاری جمزبوک بزرگ ترین منطقه بیابانی در دنیاست که در قسمت کیپ شمالی واقع شده است. این پارک حفاظت شده منطقه برای زندگی شیرهای کالاهاری و تیزشاخ هاست. بازدید از این منطقه با کمک تور لیدرها امکان پذیر است چرا که به دلیل وجود حیوانات وحشی که در این منطقه زندگی می کنند بازدید کنندگان به راحتی نمی توانند وارد این منطقه شوند.

ساحل گاردن روت آفریقا

همیشه وجود دریا و ساحل در طول سفر جذابیت سفر را دو چندان می کند. در قسمت جنوب شرقی آفریقای جنوبی مناظر چشم اندازی در کنار اقیانوس هند را به رخ می کشاند که تماشای آن هر مسافری را جذب خود می کند. تپه های سرسبز، خانه های ساحلی، قایق های رنگارنگ و بازدید کنندگانی که برای قایق سواری و تماشای نهنگ های اقیانوس به این ساحل آمده اند همگی لحظات خاطره انگیزی را برای مسافران می سازد.

گردشگاه ساحلی دوربان

یکی از بهترین تفرجگاه هایی که برای مسافران و گردشگران خارجی در نظر گرفته شده، گردشگاه ساحلی دوربان است. در این تفرجگاه انواع تفریح های آبی، مراکز خرید، هتل و رستوران های بین المللی وجود دارد تا مسافران بتوانند با صرفه جویی در زمان بهترین و شیرین ترین لحظات تفریحی سفر خود را در این منطقه بگذرانند. اگر به این منطقه گردشگری سر بزنید حتماً با مسافران زیادی مواجه خواهید شد که با دوچرخه مشغول گشت وگذار در این منطقه تفریحی هستند.

نکاتی در مورد سفر به آفریقا

نکاتی که برای سفر به آفریقا باید در نظر داشته باشید

در هنگام سفر به آفریقا بهتر است برخی از نکات را رعایت کنید تا خاطرات خوشی از سفر برای خود به ارمغان بیاورید. در هنگام گشت و گذار در سطح شهر سعی کنید تا حد ممکن از اشیا قیمتی استفاده نکنید چرا که تعداد سارقان خیابانی در این کشور زیاد است.

برای نوشیدن آن به هیچ عنوان از آبخوری های شهری استفاده نکنید و حدالمقدور آب معدنی از سوپرها تهیه کنید. همچنین در طول سفر به آفریقای جنوبی مراقب پشه گزیدگی باشید چرا که پشه مالاریا در این کشور بسیار زیاد است.

در هنگام سفر به آفریقا و کم کردن هزینه های سفر می توانید در هر نقطه از شهر که دوست داشته باشید دوچرخه اجاره کنید تا هزینه جمل و نقل خود را در طول سفر پایین بیاورید.

برای کم کردن هزینه های خود در آفریقا ترجیحاً از غذا پزی های خیابانی خزید نکنید و سعی کنید در مورد خورد و خوراک خود در این کشور کمی دست و دلبازانه عمل کنید چرا که ذائقه مردم آفریقا با شما متفاوت است و غذاپزی های خیابانی هم چندان بهداشتی عمل نمی کنند.

امید است این مقاله توانسته باشد تمام سؤالات شما را در خصوص سفر به این خطه زیبا و جذاب آفریقایی پاسخ دهد. شما می توانید تجربه سفر و سؤالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا دیگر سؤال بی جوابی در مورد سفر به آفریقا در ذهن خود نداشته باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button