سواحل شگفت‌انگیز اسپانیا

0

اگه شما به دنبال جایی متفاوت برای سفر رفتن می‌گردید، ما به شما سواحل اسپانیا رو پیشنهاد می‌کنیم؛ چراکه کشور اسپانیا با ۸ هزار و ۴۸ کیلومتر خط ساحلی، همواره محلی ایده‌آل برای گذروندن تعطیلات محسوب می‌‌شه؛ ما در این مقاله برخی از سواحل باشکوه و شگفت‌انگیز شمال اسپانیا را به شما معرفی می‌کنیم:

ساحل اویامبر (Oyambre)، کانتابریا (Cantabria)

یکی از سواحل دیدنی جهان که سالیانه گردشگرهای زیادی رو به سمت خودش می‌کشونه، ساحل اویامبر است؛ این ساحل بخشی از منطقه حفاظت‌شده پارک اویامبر (Parque Natural de Oyambre) است که به جهت داشتن اکوسیستم دریایی خاص، یکی از زیباترین سواحل جهان محسوب می‌شه و در میان سواحل کانتابریا این ساحل از محبوبیت خاصی برخورداره.

ساحل اویامبر

ساحل گوآدامیا (Guadamía)، آستوریاس (Asturias)

ساحل گوآدامیا یکی از سواحل زیبا و کوچیک اسپانیا است که رو به روی کوه پارک پیکو دی اروپا (Picos de Europa) قرار گرفته و به‌وسیله‌ی یک دالون از دریا جدا شده. این ساحل در زمان وقوع سیل، تبدیل به یک رودخونه کوچیک می‌شه و منظره بسیار زیبایی رو به وجود می‌آره.

ساحل آستوریاس

ساحل لا کونچا (La Concha)، سن سباستین (San Sebastián)

بخشی از منطقه‌ی باسک (basque) اسپانیا، سن سپاستین است که ساحل لاکونچا اصلی‌ترین و مهم‌ترین ساحل این منطقه محسوب می‌شه. ساحل لاکرنا یک ساحل پهن و با نمایی کوهستانی است که در تابستان پذیرای گردشگرهای بسیاری است.

ساحل لاکونچا

ساحل بوریزو (Borizo)، آستوریاس (Asturias)

این ساحل بهترین گزینه برای افرادی است که عاشق سکوت هستند. ساحل بوریزو یک ساحل کوچیک اما با شکوه و بسیار آرومه و بین صخره‌ها و یک چراگاه سبز واقع شده و به یک روستا و مهمان‌سرای ییلاقی نزدیکه. اگه شما از اون دست افرادی هستید که دنبال فرار از محیط‌های شلوغ هستید ما به شما ساحل بوریزو رو پیشنهاد می‌کنیم.

ساحل بوریزو

ساحل کلیساها (las Catedrales)، گالیسیا (Galicia)

در ساحل کلیساها برخلاف اسمش، هیچ کلیسایی وجود نداره و تنها در این ساحل ستون‌های سنگی به چشم می‌خوره که توسط بادها و موج‌های دریا به وجود اومدن؛ شاید به همین دلیل این ساحل رو جزء شگفت‌انگیزترین سواحل اسپانیا به‌حساب می‌آرن. در حقیقت قوس‌هایی ایجاد شده در این ساحل، در اثر جزر و مد در سنگ‌های طبیعی است.

ساحل کلیساها
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button