لیست هتل های ارزان قیمت تهران با بهترین کیفیت

0

این روزها سفر به تهران اجتناب ناپذیر است. اما چرا؟ چرا با وجود اینکه در بسیاری از شهرهای کشور همه نوع امکانات وجود دارد، باز هم افراد بسیاری مجبور می شوند که از شهرهای مختلف کشور به پایتخت سفر داشته باشند؟ علت آن واضح است. کارهای اداری، برگزاری همایش ها و نمایشگاه های بین المللی همچون نمایشگاه کتاب و هزاران دلیل دیگر باعث می شود که میزان سفر به تهران در تمام طول سال زیاد باشد. البته بسیاری از سفرهایی که به تهران انجام می گیرد نیز با هدف گردشگری و بازدید از مکان های دیدنی، خرید و دید و بازدید با اقوام و آشنایان است.

بسیاری از مسافرانی که راهی تهران می شوند برای اقامت چند روزه به منزل آشنایان و اقوام می روند، اما خیلی از افراد نیز دائماً به تهران سفر می کنند و به هر دلیل امکان اقامت در منزل آشنایان برای آن ها وجود ندارد. خوشبختانه هتل های ارزان قیمت تهران در بیشتر موارد با کیفیتی خوب در دسترس هستند. در این مطلب لیست هتل های ارزان قیمت تهران با بهترین کیفیت را برایتان آورده ایم تا بتوانید با توجه به مشخصات و ویژگی هرکدام محل اقامت خود را هوشمندانه انتخاب کنید.

هتل های ارزان قیمت تهران و فاصله هرکدام تا مرکز شهر

در این مطلب تلاش کردیم تا هتل هایی را در تمام نقاط تهران، اعم از شمال، جنوب، شرق و مرکز شهر معرفی کنیم تا با توجه به نیاز خود هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مثال اگر برای گردشگری به تهران سفر کرده اید هتل های مرکز شهر گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود، چرا که دسترسی شما در مرکز شهر از طریق وسایل حمل و نقل عمومی به سراسر شهر آسان می باشد، از طرفی بسیاری از جاذبه های گردشگری تهران نیز در مرکز شهر واقع شده اند.

هتل های ارزان قیمت تهران و فاصله هرکدام تا مرکز شهر

برخی از هتل های ارزان قیمت تهران که از کیفیت لازم برخوردارند شامل موارد زیر هستند:

  • هتل شهر – شرق تهران
  • هتل مروارید – مرکز تهران
  • هتل مینا – مرکز تهران
  • هتل حافظ – مرکز تهران
  • هتل ثامن – جنوب تهران
  • هتل مهر – جنوب تهران
  • هتل دیاموند – شمال تهران

در ادامه در مورد هر کدام از این هتل ها، حدود قیمت آن ها و ویژگی های هریک کمی بیشتر توضیح می دهیم.

هتل شهر در شرق تهران

در بخش شرقی شهر با یک هتل 3 ستاره به نام هتل شهر رو به رو خواهید شد. این هتل که در نزدیکی سرخه حصار قرار دارد از نظر شرایط آب و هوایی در منطقه خوبی قرار دارد، به این معنی که از آلودگی های شهر دور خواهید بود.

  • تعداد اتاق: 110
  • امکانات: آسانسور، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، خشک‌شویی، ماهواره، استخر، سونا، جکوزی، فضای سبز، سرویس اتاق و اینترنت
  • حدود قیمت هتل شهر: برای هر شب در حدود 200 تا 300 هزار تومان

هتل مروارید در مرکز شهر

این هتل هم در دسته هتل های 3 ستاره قرار می گیرد. با این تفاوت که هتل مروارید در مرکز تهران قرار دارد. محل دقیق قرار گیری این هتل در خیابان 7 تیر است، جایی که می توانید از طریق آن به راحتی به بیشتر نقاط شهر دسترسی داشته باشید. از طرفی دسترسی این هتل به بزرگراه مدرس می تواند مورد مهم دیگری باشد. بزرگراه مدرس مرکز شهر را به شمال شهر وصل می کند. در ادامه به چند مورد از ویژگی های هتل مروارید اشاره می کنیم.

  • تعداد اتاق: 60
  • امکانات: صندوق امانات – اینترنت رایگان – تلویزیون – یخچال – حمام – صبحانه – امکانات گرمایشی و سرمایشی – ماهواره – کافی شاپ – نمازخانه – خشک‌شویی
  • حدود قیمت هتل مروارید: حدود 200 تا 300 هزار تومان

هتل مروارید در مرکز شهر

هتل مینا – هتل 2 ستاره ارزان و پر امکانات

به سراغ یک هتل 2 ستاره در مرکز شهر می رویم. هتل مینا نیز مانند هتل مروارید در محدوده میدان هفت تیر قرار دارد. این هتل مانند هتل مروارید در مرکز شهر قرار دارد و محل مناسبی برای مسافرانی است که برای امور پزشکی یا اداری به تهران سفر کرده اند. از این محدوده به راحتی می توانید به نقاط مختلف تهران با وسایل نقلیه عمومی دسترسی داشته باشید.

حتی اگر با هدف گشت و گزار یا خرید هم به تهران آمده باشید هتل مینا محل مناسبی است، چرا که به بیشتر مناطق دیدنی تهران نزدیک هستند. از طرفی هفت تیر به خودی خود بورس فروش پوشاک زنانه بوده و برای دسترسی به بازار بزرگ تهران نیز می توانید به راحتی با مترو به این محل برسید.

تعداد اتاق: 75

امکانات هتل: لابی – آسانسور – کافی شاپ – صندوق امانات – نمازخانه – تاکسی – خشک‌شویی – اعلام حریق – سرویس اتاق – اینترنت رایگان در اتاق و لابی

پارکینگ: دارد

رستوران: دارد

هتل حافظ – ارزان ترین هتل باکیفیت مرکز تهران

اگر به دنبال هتلی ارزان قیمت در مرکز شهر می گردید که از نظر دسترسی به نقاط مختلف شهر دردسری برایتان ایجاد نشود پیشنهاد ما به شما هتل حافظ است. علت ارزان تر بودن این هتل نسبت به دیگر هتل های مرکز شهر که معرفی کردیم محله ای است که هتل حافظ در آن قرار گرفته است.

این هتل در خیابان فردوسی تهران قرار دارد و به ایستگاه متروی فردوسی بسیار نزدیک است. از طرفی در سراسر خیابان فردوسی نیز اتوبوس های BRT مشغول فعالیت هستند که می توانید با استفاده از آن ها به ترمینال جنوب بروید. در میدان فردوسی نیز اتوبوس های بی آر تی می توانند شما را از مرکز شهر به شرق و غرب تهران ببرند. این هتل نیز از امکانات هتل های قبل که معرفی کردیم برخوردار است.

حدود قیمت هتل حافظ: 100 تا 200 هزار تومان

تورهای گردشگری، اینترنت و صبحانه رایگان برخی از امکانات هتل حافظ هستند.

آدرس هتل حافظ: خیابان فردوسی، کوچه بانک ملی، پلاک 18

هتل ثامن – هتل ارزان و با کیفیت در جنوب تهران

کمی از هتل های مرکز شهر تهران فاصله بگیریم و به سراغ گزینه هایی که در جنوب شهر قرار دارند برویم. از آنجایی که اوضاع حمل و نقل عمومی در تهران وضعیت قابل قبولی دارد از نظر جا به جایی از جنوب شهر به دیگر نقاط شهر مشکل خاصی نخواهید داشت.

هتل ثامن از هتل های ارزان و البته با کیفیت جنوب تهران است که در گذشته یک مهمانسرا بوده و طی گذشت سال ها به هتل تبدیل شده است.

یکی از مزایای اقامت در هتل های جنوب شهر همچون هتل ثامن امکان بازدید آسان از جاذبه های گردشگری شهر همچون استریت فود 30 تیر، سردر باغ ملی، بازار تهران و عمارت مسعودیه است. این هتل در خیابان امیرکبیر قرار دارد. شما می توانید از ایستگاه های متروی ملت و ایستگاه امام خمینی برای عزیمت به دیگر نقاط شهر استفاده کنید.

حدود قیمت هتل ثامن: 100 تا 200 هزار تومان

آدرس: ابتدای خیابان امیرکبیر، رو به روی خیابان ملت پلاک 478

هتل دیاموند – هتل 3 ستاره در شمال تهران

هتل مهر در جنوب تهران

یکی دیگر از هتل های باکیفیت در جنوب تهران هتل مهر است. این هتل در حوالی محله قدیمی بهارستان و در نزدیکی مجلس قرار گرفته است. این هتل از طرفی برای دسترسی به مکان های اداری هتل مناسبی است و هم در صورتی که برای خرید به پایتخت آمده اید می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. دسترسی آسان از این منطقه به دلیل برخورداری از وسایل حمل و نقل عمومی به مناطق مختلف جنوب و مرکز شهر امکان پذیر است. ایستگاه متروی ملت و بهارستان در نزدیکی این هتل قرار دارند و از طرفی می توانید از سرویس مرکز شهر هتل نیز استفاده کنید. شاید امکانات این هتل در حد و اندازه هتل های چند ستاره نباشد، اما امکانات قابل قبولی دارد. رستوران، اینترنت رایگان در اتاق و برخورد خوب کارکنان از ویژگی های هتل مهر است.

حدود قیمت هتل مهر: تا 150 هزار تومان

آدرس: میدان بهارستان، چهارراه سرچشمه، خیابان امیرکبیر غربی، کوچه سراج، پشت مسجد، پلاک 19

هتل دیاموند – هتل 3 ستاره در شمال تهران

برخی تصور می کنند در شمال شهر تنها هتل های 4 یا 5 ستاره یافت می شود. این‌طور نیست. هتل 3 ستاره دیاموند که در محله های شمالی تهران قرار دارد یکی از با کیفیت ترین هتل های 3 ستاره تهران محسوب می شود. این هتل امکاناتی همچون بیزینس سنتر و رادیو سنتر را در اختیار مسافرین قرار می دهد. خدمات عالی و تسلط مهمانداران به چند زبان از ویژگی های این هتل است. وسایل و امکانات هتل نیز بسیار نو و مدرن است. این هتل که بالاتر از پارک وی قرار دارد در منطقه ای خوش آب و هوا قرار گرفته است.

اگر برای بازدید از نمایشگاه بین المللی به تهران آمده اید این هتل انتخاب خوبی است.

حدود قیمت: 400 تا 500 هزار تومان

تعداد اتاق: 60

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button