راهنمای سفر به پاریس

0

پاریس شهر چراغ ها، پایتخت کشور فرانسه و یکی از شهرهای پیشرو و پیشتاز در عرصه مد، علم، اقتصاد، فرهنگ، هنر و سیاست است. تولید ناخالص این شهر به تنهایی نزدیک 25% کل کشور فرانسه است.  پاریس شهری تاریخی است و اولین نشانه های زندگی در آن به 4200 سال قبل باز می‌گردد.  در راهنمای سفر به پاریس سعی کرده‌ایم هر آنچه که برای سفر به پاریس نیاز دارید به صورت کاملاً خلاصه و کاربردی برای شما بیان کنیم. از اطلاعات کلی در مورد این شهر شروع خواهیم کرد و مطلب را به نحوه سفر به پاریس ختم خواهیم کرد. در ادامه با ما باشید.

برای مشاوره رایگان در مورد نحوه دریافت ویزای فرانسه تضمینی ، رزرو تور پاریس ، اخذ ویزای شینگن و همچنین رفع ریجکتی ویزای شینگن، می توانید  با شماره تلفن های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ یا ۲۰۴۶۲۷۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

خرید بلیط هواپیما پاریس

ویزای فرانسه

برای سفر به پاریس نیاز به ویزای فرانسه دارید. به طور خلاصه درباره ویزای پاریس باید بگوییم که اکثر افراد برای رفتن به پاریس باید ویزای شینگن دریافت کنند. به کمک ویزای شینگن می‌توانید در منطقه شینگن که شامل فرانسه و ۲۵ کشور اروپایی دیگر مثل هلند، آلمان و ایتالیا می‌شود تردد کنید. البته در حال حاضر دریافت ویزای شینگن برای کسانی که می خواهند برای اولین بار اقدام کنند فقط از طریق شرکت در تور ممکن است.

متأسفانه کسانی که از طریق انفرادی برای دریافت ویزا اقدام می کنند ریجکت می‌شوند. در صورتی که شما هم جزو کسانی هستید که ریجکت شده‌اید می‌توانید از خدمات رفع ریجکتی ویزای شینگن در فلاوینگو استفاده نمایید ولی اگر برای اولین بار است که می‌خواهید اقدام به دریافت ویزای شینگن کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با تور پاریس در فلاوینگو همراه شوید. شرطی که در شرایط کرونایی به شرایطدریات ویزا اضافه شده است این است که باید کارت واکسن داشته باشید و این واکسن فقط می توانید یکی از موارد آسترازنیکا، جانسون اند جانسون یا مدرنا باشد. بعد از اینکه یک بار به فرانسه رفتید کم کم می‌توانید آماده دریافت ویزای مولتی فرانسه شوید. با این ویزا می‌توانید چندین بار به فرانسه بروید و برگردید. ضمناً کسانی که می‌خواهند در ادامه اقدام به دریافت پاسپورت فرانسه کنند باید از روش‌های خاصی استفاده کنند. برای این کار هم می‌توانید روی مشاوره کارشناسان فلاوینگو حساب کنید.

آب و هوای پاریس

آب و هوای پاریس، اقیانوسی است یعنی با تغییرات جبهه های هوایی اقیانوس اطلس، آب و هوای آن هم تغییر می کند. به همین دلیل در تمام طول سال ممکن است در این شهر باران ببارد و همین موضوع باعث شده است تا این شهر به شهر باران های ناگهانی معروف شود. بهار، تابستان و پاییز پاریس بسیار زیبا و خوش آب و هواست اما زمستان آن سرد است. در صورت سفر به پاریس برای اینکه با خیال راحت لباسهای چمدان خود را انتخاب کنید، بهتر است نگاهی به پیش بینی دمای هوای پاریس تا یک سال آینده در سایت weather.com داشته باشید. استفاده از اطلاعات این سایت بسیار ساده است.

نقشه پاریس

پاریس شهری در شمال فرانسه است  که رود سن بخش جنوبی آن را ازکل شهر جدا کرده است. در هنگام حضور در پاریس و حتی روزها قبل از رفتن به پاریس بهتر است که نگاهی به نقشه پاریس بیندازید و کاملاً به بخشهای مهم آن مسلط شوید. مخصوصاً نقشه گردشگری پاریس، نقشه مترو پاریس و نقشه اتوبوس شهری پاریس ممکن است خیلی به دردتان بخورد.

جمعیت پاریس

این شهر یکی از پرجمعیت ترین شهرهای اروپاست. پاریس دارای دو منطقه شهری و حومه است که منطقه شهری آن حدود ده میلیون نفر جمعیت دارد و منطقه حومه آن حدود دو میلیون نفر جمعیت دارد. در مجموعه این شهر حدود 14میلیون جمعیت دارد.

رودخانه معروف پاریس

رودخانه ای زیبا و بزرگ به نام سن که آرامش خاصی را در ذهن تداعی می کند از کنار پاریس می گذرد و فضایی بسیار زیبا و دل‌نشین را به وجود می آورد. بسیاری از مردم پاریس و گردشگران در کنار این رودخانه به پیک نیک می روند و یا زمانی را به قدم زدن می گذرانند، همچنین گشت و گذار با قایق بر روی این رودخانه برای بسیاری از گردشگران جذاب است. این رودخانه بخش جنوبی شهر پاریس را از بخش شمالی آن جدا می کند. با دریاچه های فرانسه می‌توانید در لینک داده شده آشنا شوید.

رود سن پاریس
رود سن بخش جنوبی پاریس را از شمال آن جدا می کند.

غذاهای پاریس

در پاریس بیش از 9100 رستوران و کافه و 1750 نانوایی فضای باز وجود دارد.  خبر خوب هم برای دوست داران قهوه این است بیش از 200 مکان در این شهر وجود دارد که قهوه را با قیمتی کمتر از یک یورو ارائه می کنند. بهترین غذاهایی که به عنوان یک غذای اصیل و سنتی پاریس می توانید بخورید عبارت است از :

  • سوپ پیاز : متشکل از پیاز و مایه گوشت گاو
  • کیش لورن : پنیری خوشمزه که ترکیب تخم مرغ، شیر یا خامه با گوشت، ماهی یا سبزیجات
  • کسوله: ترکیبی از لوبیا سفید با انواع گوشت
  • فوندوی پنیر : از وارد کردن نان در پنیر ذوب شده تولید می شود
  • راتاتویی : ترکیب حلقه های بادمجان، گوجه و کدو سبز و سبزیجات
  • بوف بورگونیون :  تهیه شده از گوشت گاو پخته، آبگوشت گاوِ چاشنی­دار شده با سیر، پیازهای مرواریدی، سبزی­های تازه و قارچ
  • سوفله شکلات: پوسته شکلات ترد با مرکز شکلات خامه­ای و شیره­ای
  • کونفی دو کانار : خوراک اردک است که با ادویه جات طبخ می شود

فرهنگ مردم پاریس

پاریسی ها به زبان خود تعصب خاصی دارند و اگر با انها انگلیسی صحبت کنید، خیلی خوششان نمی آید. شاید راز آن این باشد که زبان فرانسوی خیلی زیبا و خوش آهنگ است. البته نگران نباشد اینطور نیست که نتوانید گلیم خود را از آب بیرون بکشید. ویژگی مهم پاریسی ها که در کل اروپا به آن مشهور هستند علاقه به هنر، دانش و ادبیات است. یکی از عادات اجتماعی آنها که احتمالاً چندین بار با آن برخورد کنید عذرخواهی مکرر از همدیگر و سلام و احوالپرسی با هم است.

کافی نشینی، خوردن قهوه، نقاشی کشیدن و شعر خواندن در بازار از دیگر عادات پاریسی هاست. به همین دلیل گارسن های رستوران ها هم به این موضوع عادت دارند و اگر بخواهید بدون سفارش دادن چیز زیادی روی صندلی بمانید، خیلی به شما سخت نخواهند گرفت. ضمناً بهتر است در تاکسی ها با تلفن همراه خود زیاد صحبت نکنید. برای اطلاع از عجایب پاریس هم می‌توانید به لینک داده شده سر بزنید.

برای مشاوره رایگان در مورد نحوه دریافت ویزای فرانسه و شرکت در تور پاریس می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن 43635000-021 یا 09122046276 تماس بگیرید.

جاهای دیدنی پاریس

پاریس شهر عشاق، شهر فیلم و رمان‌های مشهور است و شهری رویایی برای همه مردم دنیاست. کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که رویای رفتن به پاریس و بازدید از برج ایفل، قدم زدن در خیابان مشهور شانزلیزه، رفتن به کافه‌های زیبا، بازدید از موزه مشهور لور و دیدن آثار تاریخی فوق‌العاده آن را نداشته باشد. در ادامه لیستی از دیدنی های پاریس را همراه عکس های جذاب آنها مرور می کنیم. این دیدنی‌ها مواردی را شامل می‌شود که توریست‌ها معمولاً نام آنها را بیشتر شنیده‌اند ولی زیباترین جاهای فرانسه به اینها خلاصه نمی‌شود و شما می‌توانید جاهای زیبا و بکر فرانسه را که معمولاً از چشم توریست‌ها پنهان است، در لینک داده شده بیابید. ضمناً برای کاهش هزینه های خود در پاریس می‌توانید از لینک دیدنی های رایگان پاریس هم استفاده کنید.

برج ایفل

این روزها کسی وجود ندارد که اسم برج ایفل را نشنیده باشد و یا عکسی از آن ندیده باشد اما دیدن این برج معروف و زیبا از نزدیک چیز دیگری است. برج ایفل که نماد پاریس و حتی فرانسه به شمال می رود با ارتفاع 324 متری خود یکی از شلوغ ترین دیدنی های پاریس است. این شاهکار به دست «گوستاوو ایفل» در طی سال‌های ۱۸۸۷-۱۸۸۹ به مناسبت نمایشگاه جهانی و یادبود صدمین سالگرد انقلاب فرانسه ساخته شد و بعدها تبدیل به نماد پاریس و کشور فرانسه شد. قدم زدن در بالای این برج و تماشای پاریس و عکاسی به انتظار و ایستادن در صف های طولانی می ارزد.

برج ایفل
نمایی از برج ایفل در شب

کلیسای نتردام

شاید جالب باشد که بدانید ایفل پربازدید کننده ترین جاذبه گردشگری فرانسه نیست. پر بازدید ترین جاذبه گردشگری فرانسه کلیسایی عظیم در قلب پاریس است که ساختش نزدیک دو قرن طول کشیده و کلیسای نتردام نام دارد. این کلیسا که زمانی بزرگ‌ترین کلیسای اروپا بود اکنون به علت آتش سوزی در دست تعمیر و بازسازی است اما همچنان نباید در هنگام سفر به پاریس دیدن آن را فراموش نکنید.کلیسای نوتردام با آن مجسمه‌های چوبی کوچک و بزرگ و ناقوس‌های غول‌آسایش، شاهکار معماری گوتیگ فرانسوی است؛ بزرگترین ناقوسش ۱۳ تن وزن دارد و سالی چند بار، از جمله در ۱۱ نوامبر، سال‌روز پایان جنگ جهانی اول، به صدا در می‌آید. این کلیسا پربازدید‌ترین مکان دیدنی بدون بلیط در پاریس است که سالی ۱۳ میلیون نفر برای تماشایش می‌آیند.

برای رفتن به کلیسای نوتردام، به جز مواقعی که زود می‌رسید شما باید یک ساعت منتظر بمانید، بعد از پله‌های خیلی باریک یا همان پله سنگ مارپیچ بالا بروید تا به بالای کلیسای جامع برسید. مسیر رسیدن به بالای کلیسا خیلی با ارزش است و می شود گفت منظره‌ای که مشاهده خواهید کرد الهام بخش حقایق زیادی است. از سنگ کیمرای حفاظت شده در بالای کلیسای جامع تا رودخانه سین که شهر رو به دو قسمت چپ و راست تقسیم کرده و برج ایفل در فاصله‌ای از کلیسا و صدها نفر در زیر آن، جذابیت زیادی برای شما خواهد داشت.

 

کلیسای نوتردام پاریس
کلیسای نوتردام پاریس

 

کلیسای نوتردام پاریس
فضای داخل کلیسای نوتردام پاریس

 

کلیسای سنت اتیان دو مون

در حالی که اکثر گردشگران به مدت یک ساعت یا بیشتر منتظر ورود به کلیسای جامع نوتردام هستند، شما کلیسایی زیبا و تنها چند بلوک دورتر در منطقه جنوبی پیدا می‌کنید. این کلیسا زیاد قدیمی نیست اما ساختار اصلی آن در حدود سال ۱۴۹۲ساخته شد یعنی درست زمانی که کریستوف کلمب جهان جدیدی رو کشف کرد. این کلیسا یک نمونه زیبا از معماری گوتیک فرانسوی است.

کلیسای سنت اتین دو مونت
کلیسای سنت اتیان دو مونت در پاریس

 طاق پیروزی

طاق پیروزی با ارتفاع 50 متری و عرض 45 متری خود بزرگ‌ترین طاق جهان است. کار ساخت این طاق در سال 1806 و به دستور ناپلئون، به عنوان یادبودی برای فتوحات، جنگاوری ها و پیروزی هایش شروع شد و در سال 1836 افتتاح شد. این بنا در میدان شارل دوگل و در انتهای غربی خیابان شانزه لیزه پاریس قرار دارد.

مطالب مرتبط

طاق پیروزی یابود سربازانی ا‌ست که در طول تاریخ جان خود را در راه فرانسه فدا کرده‌اند. روی دیوار‌های آن نام فرماندهان ارتش فرانسه حک شده و یکی از سربازان گمنام جنگ جهانی اول هم همانجا به خاک سپرده شده که به یادش همیشه آتشی در زیر طاق روشن است. روی بدنه‌ طاق، اشکال زنان و مردان فرانسوی تراشیده شده است که برهنه‌ در حال مبارزه با سربازان آلمانی هستند. تراس این بنا، چه شب و چه روز، چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای به شهر و به ویژه خیابان شانزه‌لیزه داده است که برای تماشای آن باید بلیط تهیه کنید.

طاق پیروزی پاریس
طاق پیروزی در کنار برج ایفل پاریس
برای مشاوره رایگان در مورد نحوه دریافت ویزای فرانسه و شرکت در تور پاریس عالی گشت می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن 43635000-021 یا 09122046276 تماس بگیرید.

 موزه لوور

موزه لوور و هرم شیشه ای معروفش بهترین جایی است که عاشقان هنر و تاریخ می توانند از آن بازدید کنند. مشهورترین و پربازدید کننده ترین موزۀ جهان، بیش از 35000 اثر هنری از دوران های متفاوت را در هشت بخش خود جای داده است و در سال 1739 تأسیس شده است. هنگام دیدار از این موزه، فرصت دیدن آثاری همچون لبخند ژکوند مونالیزا، لوح حمورابی و تکه هایی از تخت جمشید و باقی آثار ارزشمند و نفیسی که در این موزه نگه داری می شوند را از دست ندهید. اگر در سفر به پاریس به موزه لوور نروید ممکن است بعد از بازگشت افراد را شما یک طوری نگاه کنند!

موزه لوور پاریس
یکی از سالنهای داخلی موزه لوور

 

 خیابان شانزه لیزه

شانزه لیزه نام بلواری 1940 متری در شمال غرب پاریس است. از این بلوار به عنوان مشهور ترین خیابان فرانسه و حتی دنیا یاد می شود. این خیابان با کافه ها، سینماها، مغازه ها و بوتیک هایش برای هر مسافری جذاب و دیدنی خواهد بود. شانزه لیزه را بهشت مد و خرید نیز می دانند فقط توجه داشته باشید که برای خرید لباس در این خیابان باید هزینۀ زیادی بپردازید اما خوردن فنجانی قهوه در این خیابان و قدم زدن در آن، خالی از لطف نخواهد بود.

شانزلیزه از میدان کونکورد (Place de la Concorde) تا طاق پیروزی (Arc de Triomphe) به طول ۹۱۰ متر کشیده شده است.  شما می‌توانید شعبه تمام برندهای مشهور و گران دنیا را از جمله شنل و کارتینه را در این خیابان ببینید. بزرگ‌ترین فروشگاه آدیداس دنیا نیز در این خیابان قرار دارد.

خیابان شانزلیزه پاریس
خیابان شانزلیزه منتهی به طاق پیروزی

کاخ گارنیه، سالن اپرای ملی پاریس

کاخ گارنیه نام ساختمان اپرای باشکوه و بی‌نظیری است که در سال 1861 میلادی تأسیس شد. معمار معروف و مشهور فرانسوی چارلز گارنیه ساخت این بنا را بر عهده داشته و برای ساخت این بنای مجلل تیمی 14 نفره از نقاشان و موزاییک کارها و 73 مجسمه ساز را به کار گرفت تا چیزی از جزئیات در این بنا کم گذاشته نشود. این بنا الهام بخش بسیاری از آثار هنری بزرگ مانند رمان و فیلم شبح اپرا بوده است.

این کاخ که در قرن نوزدهم میلادی ساخته شده دارای معماری بسیار با شکوهیست که توسط شارل گارنیه و تحت نظارت امپرتور دوم فرانسه ساخته شد. گارنیه یکی از بهترین بناهای فرانسه است که هنوز هم برای اجرای تئاتر و اپرا از آن استفاده می‌شود. در این کاخ حدود ۱۶۰۰ صندلی قرار گرفته و شامل کتابخانه، موزه و فروشگاه هم می‌شود. در سفر با پاریس حضور در این کاخ را نباید از دست بدهید.

 کلیسای سکره کر

اگر به بلندترین نقطه در شهر پاریس بروید بر فراز تپه ای به نام مونمارتر کلیسایی زیبا و سفید را خواهید دید. این کلیسا در سال 2006 مقام دوم اماکن توریستی فرانسه را به خود اختصاص داده است. ساخت این بنا را پل آبادی معمار معروف فرانسوی به عهده داشته و کار ساخت آن در سال 1875 شروع شد؛ اما افتتاح این کلیسا سال ها به طول انجامید و سرانجام در سال 1919 پس از پایان جنگ جهانی اول افتتاح شد.

کلیسای «سکره‌کور» یا قلب مقدس، با داشتن بزرگترین ناقوس فرانسه به وزن ۱۹ کیلوگرم و گنبد مرکزی به ارتفاع ۸۳ متر جزو بناهای شگفت‌انگیز‌ فرانسه به حساب می‌آید. ۲۳۴ پله‌ی مارپیچ، شما را به این گنبد می‌رسانند که از بالای آن می‌توانید پانورامای ۳۰ کیلومتری از پاریس بگیرید.

قبرستان پرلاشز

بزرگ‌ترین قبرستان پاریس که آرامگاه بسیاری از افراد مشهور فرانسوی و مهاجر است، قبرستان پرلاشز است. در این آرامگاه قبر افرادی چون اسکار وایلد، جیم موریسون، مارسل پروست و صادق هدایت وجود دارد.

میدان باستیل

میدان باستیل تاریخی طولانی و عجیب دارد. در گذشته در این مکان زندان باستیل قرار داشت اما انقلابیون آن را خراب کردند و امروزه جز تکه هایی سنگ چیزی از آن زندان باقی نمانده است. سال ها بعد و در ماه جولای سال 1833 انقلاب دیگری در فرانسه رخ داد و برای گرامی داشت این انقلاب ستون جولای را با ارتفاع 52 متر در مرکز این میدان قرار دادند.

 میدان وژ

قدیمی ترین میدان شهر پاریس، وژ نام دارد. این میدان را با درختان و چمن های مرتب و هرس شده و آجر های قرمز شناخته می شناسند. میدان وژ بین سال های 1605 تا 1612 به دستور هانری چهارم تأسیس شد. این محل در قدیم مورد توجه ثروتمندان و اشرافیبون بود.

برای مشاوره رایگان در مورد نحوه دریافت ویزای فرانسه و شرکت در تور پاریس می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن 43635000-021 یا 09122046276 تماس بگیرید.

کاخ ورسای

کاخ ورسای مجموعه کاخ‌هایی در شهر ورسای در نزدیکی پاریس است که به عنوان بزرگترین کاخ‌های سلطنتی جهان شناخته می‌شود. این کاخ سابقاً در دهکده‌ای به همین نام در نزدیکی پاریس قرار داشت اما امروزه این دهکده و کاخ جزء حومه پاریس محسوب می‌شوند. بجز سال‌های ۱۶۸۲ تا ۱۷۸۹ که به اجبار انقلابیون، خانواده سلطنتی به پاریس منتقل شدند، این کاخ محل زندگی و دربار حکومتی شاهان فرانسه بود. معاهده ورسای که به جنگ جهانی اول پایان داد در این مکان عقد شده‌است.

باغ لوکزامبورگ

باغ لوکزامبورگ (Jardin du Luxembourg) یا پارک لوکزامبورگ، یکی از معروف‌ترین و پربازدیدترین پارک‌های فرانسه است. این باغ که بیش از ۲۲ هکتار وسعت دارد، در سال‌های نخست قرن هفدهم توسط بانو ماری دو مدیسی، همسر سابق هنری چهارم ساخته شد. باغ بزرگ لوکزامبورگ بیش از دو قرن تنها کاربرد شخصی داشت اما در اواسط قرن نوزدهم درهای این باغ به روی عموم گشوده شد. از آن زمان تا به امروز این باغ (در کنار جنگل بولونی) پرطرفدارترین محل تفریحی و استراحت برای پاریسی ها محسوب می شود. شهرت این باغ بیشتر به خاطر فضای بسیار آرام و دلنشین آن است و در بین اهالی شهر به «قلب آرام» معروف است.

دیزنی لند

دیزنی‌لند پاریس کم از نسخه‌های آمریکایی‌اش ندارد. اینجا کلی اتفاقات عجیب و غریب و شگفت‌انگیز برای تجربه کردن هست. در سفر به پاریس بچه‌ها می‌توانند شخصیت‌های کارتونی موردعلاقه‌شان را در اینجا ببینید. پاییز برای مراسم هالووین و کریسمس جادویی‌تر از این همیشه می‌شود. این شهربازی با شخصیت‌های معروف کارتون‌های والت‌دیزنی برای کودکان بهشت و برای بزرگتر‌ها بسیار سرگرم‌کننده است.

دیزنی لند پاریس
دیزنی لند پاریس

بازار مونمارتر

در بازار مونمارتر در روزهای خاصی هنرمندایی را می‌بینید که در حال فروش آثارشان در میدان هستند و بعضی از آنها هم در برابر مشتری‌ها در حال خلق آثار خودشان هستند.

بازار مونمارتر پاریس
بازار مونمارتر

کانال سنت مارتین

آگر به دنبال یک مکان غیر توریستی در پاریس برای آرامش هستید، کانال دست ساز سنت مارتین با وجود فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و… برای شما گزینه مناسبی است.

کانال سنت مارتین پاریس
کانال سنت مارتین

فواره سن میشل

فواره سن میشل پاریس در بخش لاتین پاریس قرار دار. این مکان همهیشه پر از توریست است ولی در سفر به پاریس یک توقف کوتاه هم در آن هم  ارزشمند است.

فواره سنت میشل پاریس
فواره سنت میشل

 

 

 بهترین هتل های پاریس

پاریس در واقع قلب گردشگری کشور فرانسه است و به همین دلیل از هتل های زیادی سود می برد. هتل های پاریس نزدیک مرکز شهر ، هتل های نزدیک برج ایفل پاریس، هتل های نزدیک شانزلیزه و هتل های 4 ستاره پاریس از مهمترین سوژه هایی است که گردشگران ایرانی به دنبال آنها هستند. از هتل های نزدیک شانزلیزه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چگونه سبک به پاریس سفر کنیم؟

در سفر به پاریس اولین چیزی که باید بدانید وقتی نیمه شب در  پاریس هستید؛ شهر تمام تسهیلات و خدمات مورد نیاز شما را در محل اقامت‌تان تامین می‌کند. تلاش کنید وسایلی را که ابتدا احتیاج دارید؛ جمع آوری کنید و سپس شروع به بسته بندی کنید تا زمانی که حجم چمدان ها به اندازه کافی کاهش یافته باشد. ضروری نیست که با خود سشوار یا سایر وسایل جاگیر یا حتی وسایل مربوط به حمام و توالت را ببرید؛ چرا که احتمالا می‌توانید آنها را در هتل بیابید. به همین دلیل شما می‌توانید با اغلب ملزومات و سایر مقصدهای مسافرتی که احتیاج دارید، خداحافظی کنید چون پاریس آنها را ضروری نمی‌داند!

اگر در حال جمع‌آوری لباس هایتان هستید؛ به جای لباس قرمز بهتر است یک لباس مشکی با خود ببرید. بد نیست بدانید که پاریسی‌ها یک لباس فرم ناگفته مشکی دارند. با محدود کردن پوشاک خود به موارد مشکی، بسته‌بندی راحت تر شده و مطمئن هستید همین که اونجا برسید؛ تیپتان مناسب است. بعلاوه مشکی با همه چیز ست می‌شود.در پاریس به‌راحتی می‌توانید چیز هایی را که فراموش کرده‌اید خریداری کنید و چیزهای جدیدی را که نیاز دارید عملا هر جایی از شهر قابل دسترس هستند. خریداران باهوش می‌دانند که کجا، کی و چگونه در پاریس خرید کنند و در نتیجه مقدار زیادی فضا برای صندوقچه سوغاتی هایشان ذخیره می کنند.

برای مشاوره رایگان در مورد نحوه دریافت ویزای فرانسه، شرکت در تور پاریس، اخذ ویزای شینگن و همچنین رفع ریجکتی ویزای شینگن، می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن 43635000-021 یا 09122046276 تماس بگیرید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button