وقت سفارت کانادا در آنکارا را راحت بگیرید

0

در مورد اینکه وقت سفارت کانادا را چطور بگیریم؟ قبلاً به طور کامل توضیح دادیم. گرفتن وقت سفارت کانادا برای انجام انگشت نگاری (بیومتریک) اصلی‌ترین مرحله در فرایند دریافت ویزای کانادا است.  کشور کانادا به دلیل اختلافات سیاسی با کشورمان، سفارتخانه‌ای در ایران ندارد. به همین دلیل ایرانیان مجبورند برای گرفتن ویزای کانادا به یکی از مراکز شرکت VFS در کشورهای مختلف جهان مراجعه کنند. این شرکت که با سفارت کانادا برای انجام امور مربوط به ویزای کانادا قرارداد دارد، با برند وک (vac) فعالیت می‌کند. این نام مخفف عبارت Visa Application Center  می‌باشد. در مقاله حاضر با تمرکز بر انجام این کار از طریق شهر آنکارا پایتخت کشور ترکیه، همه نکات لازم در مورد نحوه تعیین وقت سفارت کانادا در آنکارا برای شما بازگو خواهد شد. کشور ترکیه دارای دو مرکز وک برای انجام امور ایرانیان در شهرهای استانبول و آنکارا است. در این مقاله در مورد سوالاتی مثل اینکه گرفتن وقت سفارت کانادا از آنکارا بهتر است یا استانبول؟ آدرس سفارت کانادا در آنکارا، قیمت وقت سفارت کانادا، وقت سفارت کانادا چقدر طول میکشه؟ آیا ویزای کانادا مصاحبه دارد؟ سفارت کانادا در ترکیه کی باز میشود؟ گرفتن وقت سفارت کانادا در شرایط کرونا و … صحبت خواهیم کرد. ضمناً خوب است بدانید که برای ورود به ترکیه با داشتن کارت واکسن‌ سینوفارم یا آسترازنیکا مشکلی نخواهید داشت.

خرید بلیط هواپیما استانبول

شما می‌توانید برای انجام همه امور مربوط به ویزای کانادا از جمله خرید بلیط هواپیما کانادا ، اخذ ویزا کانادا ، پیکاپ ویزا کانادا ، رفع ریجکتی ویزا کانادا  و ورک پرمیت کانادا با همکاران ما در فلاوینگو ارتباط برقرار کنید. شماره تلفن‌های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ پل ارتباطی بین ما و شماست.

کدام سفارت کانادا بهتر است؟

پاسخ به این سؤال که کدام سفارت کانادا بهتر است‌؟ ، کاملاً به شرایط خودتان بستگی دارد. دو موضوع هزینه مالی و نیاز به دریافت ویزا کشور ثالث، معمولاً در این مورد تعیین کننده است. کشور کانادا در بسیاری از کشورهای جهان دارای مرکز وک می‌باشد و شما می‌توانید به دلخواه خود یکی از آنها را انتخاب کنید. ولی بدیهی است که هر کشوری که به شما نزدیکتر باشد، هزینه رفت و برگشت به آن کمتر است. اما موضوع مهمتر این است که آیا کشور مورد نظر برای رفتن به آنجا به ایرانیان ویزا می‌دهد یا خیر؟ بنابراین بهترین کشور برای تعیین وقت سفارت کانادا کشوری است که جزو همسایگان ما باشد و رفت و برگشت به آنجا آسان و کم‌هزینه باشد. ثانیاً به ایرانیان به راحتی ویزا بدهد. به همین دلایل است که اکثر ایرانیان، کشور ترکیه را برای این کار انتخاب می‌کنند. چون هم پروازهای روزانه بین ایران و ترکیه دایر و ارزان است و هم طب توافق طرفین، اتباع دو کشور نیازی به دریافت ویزا برای مسافرت به کشور دیگر نیستند.

سفارت کانادا در استانبول بهتر است یا آنکارا؟

به طور کلی هیچ تفاوتی بین وک استانبول با وک آنکارا از لحاظ شانس دریافت ویزا و مراحل انگشت نگاری و دریافت ویزا وجود ندارد. اما از جهت هزینه‌های رفت و برگشت و صرف وقت، تفاوت‌هایی بین این دو وجود دارد. در مجموع استفاده از وک استانبول در شرایط کرونایی ترجیح دارد. در ادامه تفاوت‌ها و شباهت‌های این دو را بررسی می‌کنیم:

ساعت و روزهای کاری یکسان

خیلی از افراد می‌پرسند که آیا سفارت کانادا در ترکیه باز است؟ در پاسخ باید بگوییم که به دلیل شرایط کرونایی روزهای کار سفارت کانادا در ترکیه یا همان وک کانادا به روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه ، محدود شده است و هر روز هم از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۷ بعد از ظهر مشغول به کار است. این شرایط برای وک استانبول و وک آنکارا کاملاً یکسان است.

عدم وجود پرواز مستقیم از ایران به آنکارا به دلیل شرایط کرونا

با توجه به شرایط کرونا تمام پروازهای مستقیم بین ایران و ترکیه به پرواز استانبول محدود شده است. با گرفتن وقت سفارت کانادا در استانبول می‌توانید در همان شهری که از هواپیما پیاده می‌شوید، کار انگشت نگاری را انجام دهید و همان روز هم سوار هواپیما شوید و به ایران برگردید‍. در صورتی که برای رفتن به آنکارا بعد از پیاده شدن در استانبول باید سوار هواپیمای دیگری به مقصد آنکارا شوید و یا از یکی از دو مسیر زمینی که بین استانبول و آنکارا وجود دارد، خود را به شهر آنکارا برسانید. زمان طی این مسیر بین ۵ الی ۷ ساعت طول می‌کشد. همین موضوع باعث می‌شود که به احتمال زیاد ساعت کاری را در روز اول رسیدن به ترکیه از دست بدهید. بنابراین نمی‌توانید برنامه یک روزه برای رفتن به آنکارا داشته باشید.

هزینه بیشتر برای رفتن به آنکارا

همانطور که گفته شد برای رفتن به آنکارا باید از یک مسیر دو تکه استفاده کنید و بیشتر از یک روز در ترکیه بمانید. همین موضوع باعث می‌شود که هم هزینه حمل و نقل شما افزایش یابد و هم نیاز به اقامت در هتل داشته باشید. در حالی که در مورد استانبول می‌توانید یکروزه بروید و برگردید.

سخت بودن گرفتن وقت استانبول توسط متقاضی

به دلایلی که در بالا گفته شد بیشتر افراد تمایل دارند که از وک استانبول استفاده کنند و همین موضوع باعث شلوغ شدن این مرکز شده است. بنابراین اگر متقاضیان دریافت ویزا بخواهند به طور مستقل برای دریافت وقت وک استانبول اقدام کنند، زمانی که به آنها تعلق خواهد گرفت ممکن است خیلی دیر باشد.

فلاوینگو آماده است به کمک کارشناسان خود در این زمینه، وقت سفارت کانادا از استانبول را به راحتی در زمان مناسب و در کمتر از سه روز برای شما دریافت کند. کافیست با شماره تلفن‌های ۴۳۶۳۵۰۰-۰۲۱ یا ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید.

نحوه گرفتن وقت انگشت نگاری سفارت کانادا در آنکارا

گرفتن وقت سفارت کانادا در آنکارا برای انگشت نگاری دقیقاْ شبیه گرفتن وقت سفارت کانادا از سایر کشورها و شهر استانبول است. به طور خلاصه برای گرفتن وقت انگشت نگاری کانادا باید مدارک خود را به صورت آنلاین در سایتVFS GLOBAL  وارد کنید. ( در مورد مدارک لازم ویزای کانادا می‌توانید به مطلب ویزا مولتی کانادا مراجعه کنید.) بعد از این کار فقط کافیست که صفحه اول پاسپورت خود را به همکاران ما برسانید تا  پرینت وقت سفارت در ۳ روز کاری برای شما ارسال شود.

اگر در کمتر از ۱۰ سال پیش کار انگشت‌نگاری را انجام داده باشید دیگر نیاز به انگشت‌نگاری نخواهید داشت.

بعد از حضور در مرکز وک آنکارا و انجام کار انگشت نگاری که بین ۱۵ الی ۲۵ دقیقه وقت می‌گیرد، ایمیلی برای شما خواهد آمد که انجام انگشت‌نگاری را تأیید می‌کند. ضمناً خوبی سفارت کانادا این است که مصاحبه‌ای از شما گرفته نمی‌شود و نیاز به مترجم ندارید. بعد از انگشت نگاری باید حدود یک ماه باید صبر کنید تا جواب نهایی ویزا شدن یا نشدن شما بیاید. در صورت دریافت جواب مثبت، پاسپورت شما باید برای نصب برچسب ویزا به مرکز وک برود و برگردد. شما می‌توانید این کار را خودتان انجام دهید و یک بار دیگر به ترکیه بروید. راه به صرفه تر این است که از خدمات پیکاپ ویزا کانادا استفاده کنید. در صورت استفاده از خدمات پیکاپ ویزا، دیگر نیاز به رفت و برگشت دوباره به ترکیه نخواهید داشت. اگر هم جواب ویزای شما منفی بود نگران نباشید. شما می‌توانید به کمک خدمات رفع ریجکتی ویزا کانادا مشکل خود را حل کنید.

در صورت نیاز به ثبت نام و آپلود مدارک می‌توانید از خدمات فلاوینگو و حضور کارشناس ما در مرکز وک در کنار خود استفاده کنید. شماره تلفن‌های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ ‌پل ارتباطی بین ما و شماست.

هتل نزدیک به سفارت کانادا در آنکارا

برای اینکه بتوانید به سرعت به کار خود در وک کانادا برسید بهتر است در یک هتل نزدیک به سفارت کانادا در آنکارا مستقر شوید. فهرست نزدیک‌ترین هتل‌های آنکارا به وک کانادا عبارت است از:

مطالب مرتبط

Midi Hotel Ankara

CK Hotel Farabi Ankara

Niza Park Otel Ankara

Hotel Cinnah Ankara

Seven Deep Hotel Ankara

 

برای رزرو هتل در آنکارا هم می‌توانید با همکاران ما در فلاوینگو با شماره ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و یا ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید.

آدرس سفارت کانادا در آنکارا

لوکیشن وک کانادا در آنکارا را می‌توانید از لینک داده شده به دست آورید. در صورت استفاده از خدمات فلاوینگو در روز حضور در این مکان یک نماینده از طرف فلاوینگو برای راهنمایی و کمک به شما معرفی خواهد شد. هرگونه سؤال یا مشکلی داشتید می‌توانید با وی در میان بگذارید.

آدرس

Cinnah Caddesi No: 58 – 06690, Cankaya – Ankara, Turkey

تلفن

00903124092700

روزهای کاری

دوشنبه، چهارشنبه و جمعه

ساعت کاری

از ساعت ۸ و نیم صبح تا ۵ بعد از ظهر

تعطیلات سفارت کانادا در آنکارا ۲۰۲۰

برای اینکه برنامه ریزی مناسبی داشته باشید و احیاناْ به تعطیلات سفارت کانادا در ترکیه برنخورید حتماً جدول تعطیلات سفارت کانادا در آنکارا ۲۰۲۰ را مطالعه کنید. البته باید به جدول زیر تعطیلات کرونایی را هم اضافه کنید. همانطور که گفته شد وک کانادا در آنکارا به دلیل شرایط کرونایی فقط در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه باز است.

وقت سفارت کانادا در آنکارا
تعطیلات سفارت کانادا در آنکارا

یک پیشنهاد خوب

یک پیشنهاد خوب برای کسانی که می‌خواهند قبل از حضور در کانادا به کشور دیگری سفر کنند این است که کار انگشت نگاری خود را هم در آنجا انجام دهند. همانطور که گفته شد مراکز وک در بیشتر کشورهای دنیا فعال هستند. با این حال بهتر است این افراد با استفاده از لیست مراکز VAC کانادا در مورد کشور مورد نظر خود مطمئن شوند. همانطور که در مطالب دیگر هم گفته شد سفارت کانادا به کسانی که قبلاً ویزای معتبری داشته‌اند، خیلی راحت‌تر ویزا می‌دهد. کشورهایی عضو پیمان شینگن مانند فرانسه، آلمان، اسپانیا و … و همچنین کشورهای آمریکا، ژاپن و انگلیس از این دسته هستند. به کسانی که می‌خواهند با اطمینان بیشتری برای دریافت ویزای کانادا اقدام کنند اکیداً پیشنهاد می کنیم با استفاده از یک سفر به کشوری مانند فرانسه، شانس خود را برای ویزا شدن افزایش دهند.

برای حضور در تور فرانسه تضمینی و دریافت ویزای شینگن و همچنین تمام امور ویزای کانادا می‌توانید با شماره‌های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ یا ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button