ویزای توریستی فرانسه تضمینی

0

با توجه به شرایطی که در حال حاضر در مناسبات میان ایران و فرانسه وجود دارد، صدور ویزای توریستی فرانسه به صورت خارج از تور یا همان تک، برای کسانی که برای اولین بار قصد رفتن به فرانسه دارند، تقریباً محال است و این گونه افراد فقط باید در قالب تورهای گروهی اقدام کنند. شاید به همین دلیل باشد که نام ویزا فرانسه گروهی یا ویزا فرانسه تک بر سر زبان ها افتاده است. ولی باید دقت داشته باشید که همه ویزاها به صورت تکی صادر می شود و چیزی به نام ویزای گروهی نداریم. در ادامه با ما باشید تا همه اطلاعات لازم در مورد ویزای توریستی فرانسه را به شما منتقل کنیم. با اخذ ویزای توریستی فرانسه عالی گشت می توانید به طور تضمینی روی سفر به پاریس حساب کنید.

خرید بلیط هواپیما پاریس

انواع ویزای توریستی فرانسه

ویزای توریستی فرانسه در حال حاضر در قالب ویزای شینگن یا به عبارت درست تر، ویزای شنگن فرانسه ارائه می شود. کشورهای عضو پیمان شنگن، 26 کشور عمدتاً اروپایی هستند که عبارت هستند از: فرانسه، سوئد، اتریش، استونی، آلمان، ایتالیا، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، ایسلند، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، یونان، مجارستان، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، سوئیس و لیختن اشتاین. طبق این پیمان هر فردی که ویزا یا همان روادید ورود به یکی از این کشورها را داشته باشد، می تواند به بقیه کشورها هم وارد شود و در واقع این 26 کشور به صورت واحد عمل می کنند.

ویزای یکبار ورود: با این ویزا فقط امکان یک بار ورود به حوزه ی شنگن وجود دارد. در واقع با داشتن این ویزا که ویزای سینگل(single) فرانسه نامیده می شود، بعد از ورود به حوزه کشورهای منطقه شنگن از طریق فرانسه، شما می توانید کل این کشورها را بگردید ولی باید در مدت تعیین شده از طریق یکی از این کشورها از حوزه  شنگن خارج شوید.

تذکر : باید بدانید که اگر در چهار سال اخیر از یکی از کشورهای حوزه شنگن بازدید نکرده اید، در صورت درخواست ویزای سینگل، قطعاً ریجکت خواهید شد و تنها راه شما این است که به همراه تور به فرانسه سفر کنید تا بتوانید این ویزا را دریافت کنید. ضمناً اگر این تجربه بد را داشته اید می توانید به صفحه رفع ریجکتی ویزای شینگن مراجعه کنید.

در مجموعه عالی گشت (فلاوینگو) تورهای تضمینی متنوعی برای فرانسه مانند تور پاریس ، تور فرانسه ایتالیا ، تور فرانسه بلژیک هلند و … وجود دارد که با شرکت در آنها می توانید ویزای خود را صد در صد دریافت کنید. این ویزای توریستی به طور معمول برای یک ماه داده می شود که شما می توانید 8 روز در فرانسه باشید.

ویزای مولتی: این نوع ویزا برای افرادی که در 4 سال اخیر از یکی از کشورهای حوزه شنگن ویزا داشته باشند، صادر می شود. مدت این ویزا بین 3 ماه تا یک سال متغیر است و میزان اقامت شما هم می تواند بین 30 تا 90 روز تعیین شود. شما با داشتن ویزای مولتی فرانسه می توانید در مدت زمان ویزای خود به دفعات از هر یک از کشورهای منطقه شنگن وارد این منطقه شوید و از آن خارج شوید. در هر بار ورود، به میزان تعیین شده در ویزای خود، می توانید در منطقه شنگن، اقامت کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه ویزای مولتی فرانسه وارد شوید.

تذکر: در صورتی که در چهار سال اخیر، ویزای شنگن نداشته اید اقدام به دریافت ویزای مولتی فرانسه، ریسک بالایی دارد و به احتمال زیاد ریجکت خواهید شد و باز هم تنها راه این است که از تورهای گروهی استفاده کنید. کسانی که این تجربه تلخ را داشته اند می توانند برای آگاهی از نحوه حل این مشکل به صفحه رفع ریجکتی ویزای شینگن مراجعه کنند.

شرایط اخذ ویزا توریستی فرانسه

برای گرفتن ویزا توریستی فرانسه باید بتوانید آفیسر پرونده خود را قانع کنید. مهمترین شرایطی که باید داشته باشید در ادامه آورده شده است:

  • مدارک کافی اعم از شغلی و مالی

شما باید بتوانید به آفیسر پرونده خود ثابت کنید که توانایی مالی مناسبی دارید و می توانید در فرانسه از عهده تأمین مخارج سفر خود برآیید. برای این منظور باید نامه تمکن مالی لاتین با موجودی حداقل 60 میلیون تومان ارائه دهید. همچنین باید عنوان شغلی که برای خود مطرح می کنید، طوری باشد که مدارک قابل استناد داشته باشد. به طور مثال اگر کارمند هستید باید مدارک مربوطه را ارائه دهید و یا اگر در کار ساختمان سازی هستید، باید قراردادهای ساخت خود را تحویل دهید.

  • سابقه سفر

همانطور که گفته شد کسانی که می خواهند برای ویزای مولتی فرانسه اقدام کنند، حتماً باید در پاسپورت خود سابقه ویزای شینگن را در بازه 4 سال گذشته داشته باشند. برای کسانی که می خواهند برای ویزای یک بار ورود اقدام کنند همانطور که گفته شد، هیچ سابقه سفری نیاز نیست و و همه افراد می توانند به کمک تور، ویزای شنگن فرانسه را دریافت کنند. همانطور که گفته شد این ویزا، در حال حاضر به هیچ وجه به صورت تک، داده نمی شود.

مطالب مرتبط
  • توجیه سفارت از بازگشت شما

کسانی که می خواهند برای گرفتن ویزای توریستی فرانسه اقدام کنند، باید توجیه مناسبی برای آفیسر پرونده داشته باشند که واقعاً برای گردشگری و دیدار از جاذبه های گردشگری فرانسه به این کشور می روند. مبهم بودن « هدف از سفر» اِشکالی است که سفارت فرانسه حتی به افرادی که مدارک کاملی هم دارند، می گیرد و آنها را ریجکت می کند. با توجه به تجربیاتی که سفارت فرانسه در سال های گذشته داشته است و گاهی برخی از مسافران با حضور در فرانسه به عنوان یک گردشگر، در موعد اتمام ویزا به ایران بازنگشته اند، شما باید توجیه مناسبی در مورد بازگشت خود داشته باشید. همانطور که گفته شد در حال حاضر برای کسانی که می خواهند برای اولین بار اقدام کنند، تنها راه دریافت ویزای شنگن فرانسه، استفاده از تورهای تضمینی است.

درخواست نوبت سفارت فرانسه

طریقه وقت گرفتن از سفارت فرانسه هر چند بسیار ساده است ولی گاهی با اشتباهات کوچکی که متقاضیان ویزای فرانسه انجام می دهند، مشکلاتی برای آنها درست می شود. برای گرفتن وقت سفارت فرانسه باید حتماً به صورت آنلاین و از طریق وبسایت  France-Visas اقدام شود. پس از ثبت درخواست آنلاین خود در وبسایت، برای درخواست وقت روادید جهت ارائه مدارک و انجام انگشت نگاری به VFS Global هدایت می شوید.

 کارگزاری VFS Global 

سفارت فرانسه چندین سال است که به دلیل متقاضیان زیاد دریافت ویزای فرانسه، غیر از چند حالت خاص بقیه افراد را برای گرفتن ویزا به کارگزاری جهانی VFS ارجاع می دهد. این کارگزاری امور مشابه را برای بسیاری از کشورهای دیگر مانند اتریش و هلند هم در ایران انجام می دهد.

سفارت فرانسه در حال حاضر فقط به اموری مانند اخذ ویزای شینگن طولانی مدت فرانسه، ویزای افرادی با همسر با تابعیت فرانسوی، ویزای دریافت خدمات پزشکی، ویزای دیپلماتیک و … می پردازد و بقیه افراد، فقط باید به ساختمان کارگزاری VFS Global واقع در تقاطع خیابان گلستان پنجم و خیابان نازک، نرسیده به میدان هروی، طبقه چهارم ساختمان هروی سنتر تهران مراجعه کنند.

برای اخذ ویزای فرانسه تضمینی عالی گشت می توانید با شماره 02143635000  تماس بگیرید.

مدارک ویزا توریستی فرانسه

1) تکمیل فرم درخواست ویزا

2) پاسپورت امضاشده با حداقل هفت ماه اعتبار از تاریخ سفر

3) کلیه گذرنامه ها یا همان پاسپورت های قبلی به همراه تمامی ویزاها و مهرهای ورود و خروج قبلی

4) ترجمه ی مدارک شغلی و سابقه ی بیمه

5) نامه ی تمکن مالی لاتین با موجودی حداقل 60میلیون به ازای هر نفر ( از تاریخ صدور نامه ی تمکن بیش از 7 روز نگذشته باشد)

6) پرینت سه ماهه لاتین حساب بانکی با گردش مناسب که از تاریخ صدور آن بیش از 7 روز نگذشته باشد.

7) ترجمه ی شناسنامه

8) 2قطعه عکس رنگی 3/5*4/5

9) بلیط رفت و برگشت

10) رزرو هتل و یا دعوتنامه از دوست و اقوام یا شرکت ( افرادی که با تور گروهی اعزام می شوند، به دعوتنامه نیاز ندارند)

11) بیمه نامه مسافرتی حداقل 30هزار یورویی

12) هزینه ورود به سفارت و انگشت نگاری

13) در صورتی که متقاضی زیر سن قانونی باشد و بدون والدین یا همراه با یکی از والدین قصد سفر داشته باشد ارائه رضایت نامه ی محضری الزامی است.

14) ارائه گواهی اشتغال به تحصیل برای دانش اموزان و دانشجویان الزامی است.

ویزای فرانسه
ویزای فرانسه

قیمت ویزا توریستی فرانسه

هزینه ویزای توریستی فرانسه که باید به حساب سفارت واریز شود، برای گروه های سنی مختلف به شرح زیر است:

کودک زیر 6 سال : 25 یورو

کودک بین 6 تا 12 سال : 65 یورو

بزرگسال:  105 یورو

تذکر: دقت کنید که پرداخت هزینه های فوق لزوماً به معنای اعطای ویزا به متقاضیان عزیز نیست و تصمیم نهایی را در مورد اعطای ویزا به شما، آفیسر سفارت فرانسه خواهد گرفت. این مبلغ در صورت ریجکت شدن شما و  یا اعطای هر کدام از انواع ویزاهای مولتی یا سینگل، عودت نخواهد شد.

خدمات ویزای عالی گشت (فلاوینگو)

  • دریافت ویزای توریستی فرانسه تضمینی از طریق برگزاری تور فرانسه
  • انجام واریزی سفارت
  • نظارت برای تهیه مدارک مناسب
  • اخذ وقت سفارت فرانسه
  • همراهی کارشناسان عالی گشت در روز حضور در سفارت
  • گرفتن بلیط هواپیمای ارزان از فلاوینگو
  • رزرو هتل

هزینه خدمات ویزا

در صورت استفاده از خدمات فلاوینگو برای دریافت ویزای تک برای هر یک از سه نوع ویزای مولتی 3 ماهه، 6 ماهه یا یکساله و یا ویزای سینگل مبلغی بابت این خدمات به صورت جداگانه از شما دریافت خواهد شد. باید بدانید در صورت ریجکت شدن شما و یا دریافت ویزای با مدت کمتر، بخشی از این مبلغ توسط فلاوینگو به شما عودت داده می شود.

تذکر: در صورت استفاده از تورهای گروهی، هزینه خدمات ویزای فلاوینگو در کنار هزینه تور گروهی فرانسه به صورت یکجا محاسبه می شود. برای خرید تور فرانسه می توانید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

مراحل گرفتن ویزا توریستی فرانسه در فلاوینگو

  • تماس با شماره 43635000-021 و دریافت مشاوره ویزای رایگان
  • پرداخت هزینه تور یا هزینه ویزا
  • اعلام تاریخ سفر و ارسال عکس پاسپورت خود برای فلاوینگو (متقاضی باید 15 روز قبل از تاریخ سفر با حضور در ساختمان VFS انگشت نگاری شود و مدارک را تحویل دهد.)
  • پر کردن فرم ویزا  فرانسه و ارسال برای فلاوینگو جهت ثبت نام شما در سایت سفارت و واریز مبلغ سفارت
  • آماده کردن مدارک مربوطه ( لیست آن در انتهای این مطلب آمده است)
  • اخذ وقت سفارت فرانسه یا VFS توسط فلاوینگو ( این وقت معمولاً برای10 روز پس از ثبت نام شما داده می شود)
  • ارسال مدارک جهت ترجمه توسط فلاوینگو (مدت زمان این کار در فلاوینگو حدود یک هفته است. البته ترجمه توسط فلاوینگو اختیاری است و مسافران می توانند خودشان این کار را به کمک دارالترجمه ها انجام دهند)
  • دریافت مدارک ترجمه شده از نماینده فلاوینگو در روز حضور در VFS و انجام انگشت نگاری
برای اخذ ویزای توریستی فرانسه عالی گشت می توانید با شماره 02143635000  در تهران تماس بگیرید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button