ویزا مولتی کانادا 5 ساله

0

ویزای مولتی کانادا 5 ساله ( five years multiple entry visa Canada ) به این معنی است که می‌توانید چندین بار در طی یک دوره پنج ساله به کانادا سفر کنید. با این ویزا می‌توانید حداکثر شش ماه در این کشور اقامت کنید و با یک خروج دوباره به خاک کانادا بازگردید. این‌ها تنها توضیحاتی کوتاه از ویزای مولتی یا چند بار ورود کانادا هستند، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ویزای مولتی کانادا، قیمت اخذ ویزا مولتی کانادا، تبدیل ویزا مولتی کانادا به اقامت، دریافت ویزای مولتی کانادا بدون شینگن و ویزای مولتی کانادا ارزان و اخذ ورک پرمیت کانادا با فلاوینگو (عالی گشت) همراه باشید. ضمناً خوب است بدانید که در حال حاضر واکسن‌های سینوفارم و آسترازنیکا که خیلی از ایرانیان تزریق کرده‌اند، مورد قبول کشور کانادا برای ورود به این کشور است.

بلیط هواپیما تهران تورنتو

ویزای مولتی کانادا چیست؟

این ویزا یک گزینه مهاجرتی موقت به کانادا است که به متقاضی اجازه می‌‌دهد به منظور اهداف گردشگری، تفریحی، حضور در رویداد‌‌ها و همایش‌‌ها و یا دیدار با خویشاوندان وارد خاک این کشور شود. همان‌طور که ویزای مولتی کانادا را در دست دارید، می‌توانید برای مدت 6 ماه در کانادا بمانید و سپس به کشور بازگردید، پس از چند روز دوباره می‌توانید به کانادا بروید. این روند تا 5 سال می تواند ادامه داشته باشد به همین دلیل به این ویزا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا هم گفته می شود. با داشتن این ویزا می توانید به طور طبیعی در کانادا زندگی کنید و هر چند مدت برای دیدار با خانواده به ایران بازگردید. به این ترتیب هم ویزای شما باطل نمی شود و هم کم کم می توانید آماده تبدیل ویزای مولتی کانادا به اقامت شوید. دارنده ویزای مولتی کانادا باید بداند:

  • این ویزا در اصل 10 ساله است، ولی به دلیل آنکه پاسپورت ایرانی اعتباری 5 ساله دارد، به این نام در کشور شناخته می‌شود.
  • اعتبار ویزای مولتی کانادا تا یک ماه قبل از تاریخ اعتبار پاسپورت، محاسبه می‌شود.
  • با ویزای تک یا سینگل (Single entry visa) برخلاف ویزای مولتی، به شما اجازه تنها یک بار سفر داده می‌شود.
  • اگر ویزای شما کمتر از 6 ماه اعتبار دارد، جهت عدم ابطال ویزا اقدام به تمدید آن کنید.

شرایط ویزا مولتی کانادا

افراد برای دریافت ویزای مولتی کانادا باید یکی از شرایط زیر را دارا باشند:

  •  بر حسب دلایل پذیرفته شده، نیاز به سفر مدام به کانادا داشته باشند
  • والدین بازنشسته‌ای باشند که به دلیل اقامت فرزندان و یا نوه‌هایشان (دارنده PR یا مقیم کانادا) در کانادا نیاز به رفت و آمد یا مهاجرت به کانادا دارند.

با‌این‌حال، همه افراد می‌توانند این ویزا را دریافت کنند. تنها کافی است افسر مهاجرت کانادا را جهت سفرهای مداوم قانع سازند. همچنین اگر به هر شکلی از سمت شرکت‌‌های مختلف در داخل کانادا و یا از طریق خویشاوندان (در صورت داشتن اقامت دائم و شهروندی) برایتان دعوت‌نامه ارسال شود، ویزای شما از اعتبار بالایی برخوردار خواهد بود. به طور کلی شرایط ویزای مولتی کانادا 5 ساله را می توان به طور خلاصه در موارد زیر بیان کرد:

در صورت تمایل به مشاوره به کارشناسان مجرب عالی گشت با شماره تماس 43635000-021 یا 09122046276 تماس حاصل فرمایید
  • باید افسر مهاجرت را متقاعد کنید که در پایان سفر، کانادا را ترک خواهید کرد.
  • هدف شما باید تنها به غیر از تحصیل و کار باشد.
  • داشتن توان مالی لازم برای اداره زندگی خود و اعضای خانواده‌تان مهم است.
  • با ویزای مولتی 5 ساله اجازه کار و تحصیل در کانادا وجود ندارد. برای این منظور باید ویزای مخصوص دریافت کرد.
  • باید فردی قانونمند و بدون سوابق جنایی باشید.
  • تمامی مدارک و اسناد مورد نیاز را ارائه کنید.
  • باید از سلامت جسمی لازم برخوردار باشید.
  • هر یک از اعضای خانواده و یا نفراتی که قصد سفر دارند، باید به‌صورت جداگانه برای اخذ ویزا اقدام کنند.
  • اگر با خانواده قصد سفر دارید، باید درخواست ویزای خانوادگی کانادا دهید.

تبدیل ویزا مولتی کانادا به اقامت

بعضی از افرادی که به دنبال ویزای کانادا هستند، در ادامه در پی تبدیل ویزای مولتی کانادا به اقامت هستند. باید توجه داشته باشید این کار لزوماً میسر نیست و نیاز به ملزوماتی دارد. در ادامه این موضوع را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

برای مهاجرت به کانادا و اقامت در آن روش های زیادی وجود دارد از جمله تحصیل، سرمایه گذاری، استارتاپ و … . اگر قصد اقامت در کانادا دارید، بهتر است از این روش ها استفاده کنید. البته شما می توانید بعد از گرفتن ویزای مولتی کانادا که به قصد توریستی داده می شود، کم کم با شرایط زندگی در کانادا آشنا شوید و بعد از مدتی در صورتی که تصمیم به اقامت داشتید، با گرفتن وکیل در کانادا، ویزای خود را تغییر بدهید.

مدارک ویزا مولتی کانادا

مدارک ویزا مولتی 5 ساله کانادا باید به همراه ترجمه رسمی به سفارتخانه یا مراکز خدمات ویزای کانادا ارئه داده شوند. فهرست این مدارک به همراه توضیحات کامل عبارت است از:

  • اصل و کپی رنگی صفحه اول و صفحات دارای ویزا و مهر پاسپورت فعلی با حداقل 6 ماه اعتبار، همچنین ارائه اصل گذرنامه قبلی
  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی به همراه ترجمه رسمی
  •  در صورت تأهل ارائه اصل و کپی سند ازدواج، گواهی اشتغال به کار همسر و اصل بیمه همسر متقاضی ضروری است. 
  • 2 عدد عکس پرسنلی رنگی با زمینه سفید از روبرو
  • اصل و کپی اسناد ملکی به همراه ترجمه (مانند ملک، زمین و موارد دیگر)
  • گواهی تمکین مالی و ممهور به مهر امور بین‌الملل بانک مربوط، شامل پرینت گردش حساب 6 ماه اخیر (حداقل 70 میلیون تومان) و گواهی سپرده بلند مدت به زبان انگلیسی
  • گواهی اشتغال به کار متقاضی به همراه ترجمه رسمی
  • پزشکان: حکم کارگزینی، گواهی اشتغال به کار از بیمارستان یا کلینیک به زبان انگلیسی روی سربرگ شرکت (با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر با ذکر سفر به کانادا، دارای مهر و نامه و امضای مدیر عامل)، پروانه پزشکی، کارت نظام پزشکی، سر فیش آخر حقوق از محل کار و سابقه بیمه. در صورت داشتن مطب، کلینیک یا داروخانه، پروانه پزشکی، کارت نظام پزشکی، لیست بیمه 3 ماه آخر کارکنان، لیست مالیات پرداخت شده دو سال آخر لازم است.
  • وکلا: پروانه وکالت، سوابق بیمه، گواهی اشتغال به کار، سه فیش آخر حقوق (در صورت داشتن دفتر وکالت لیست بیمه سه ماه آخر کارکنان و مالیات دو سال آخر)
  • مهندسین: کارت و پروانه نظام مهندسی یا جواز ساخت، گواهی اشتغال به کار، سه فیش آخر حقوق، سابقه بیمه (در صورت داشتن شرکت طبق لیست کارفرمایان).
  • کارمندان دولتی و غیردولتی: حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار به زبان انگلیسی روی سربرگ شرکت با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا بر تاریخ سفر دارای مهر و امضاء مدیرعامل، سابقه بیمه تأمین اجتماعی با مهر سازمان و سه فیش آخر حقوقی.
  • بازنشستگان: حکم بازنشستگی، سه فیش آخر حقوق، در صورت افزایش حقوق ارائه حکم افزایش حقوق.
  •  کارفرمایان: جواز کسب، پروانه بهره‌برداری یا آگهی تأسیس و روزنامه رسمی شرکت، آخرین آگهی تغییرات، لیست بیمه سه ماه آخر کارمندان، لیست مالیات پرداخت شده دو سال آخر.
  •  معلمان، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه: حکم کارگزینی، گواهی اشتغال به کار، سه فیش آخر حقوق، سابقه بیمه تأمین اجتماعی با مهر سازمان.
  •  دانش‌آموزان و دانشجویان: اصل نامه اشتغال به تحصیل، اصل بیمه متقاضی به همراه ترجمه رسمی
  • دعوت‌نامه رسمی و معتبر
  • دعوت‌نامه، شامل مشخصات کامل دعوت کننده و متقاضی، نسبت، دلیل سفر متقاضی، آدرس و تلفن، مدت زمان اقامت و هر گونه موارد مرتبط دیگر (دعوت نامه پس از تنظیم باید به مهر و امضای دفتر ثبت Notary Public برسد). همچنین دقت کنید که مدارک فرد دعوت کننده باید شامل ارائه کارت شهروندی، پاسپورت کانادایی، شناسنامه کانادایی، یا کارت اقامت (PR Card) از سوی فرد دعوت کننده، شامل گواهی اشتغال به کار، نامه بانک، برگه‌های مالیاتی و فرم‌های T4 یا T1 تأثیر بسیار زیادی روی نتیجه‌ در خواست ویزا فرد دعوت شونده دارند.
  • گواهی پزشکی معتبر
  • تکمیل فرم ویزا
فرآیند اخذ ویزا از 2 هفته تا 3 ماه زمان می‌برد. برای سرعت بخشیدن به این پروسه، ضروری است تمامی مدارک لازم تهیه شوند.

دریافت لیست مدارک ویزا مولتی کانادا PDF

پرچم کانادا

خدمات اخذ ویزا در عالی گشت

ویزای توریستی با دعوت‌نامه

ویزا با دعوت‌نامه به این صورت است که عالی گشت از طریق یک شرکت توریستی معتبر در کانادا، اقدام به ارسال دعوت‌نامه برای شما می‌کند. مهم‌ترین مزیت این روش، کسب اعتبار بالاتر و اطمینان بیشتر از این موضوع است که سفر شما بر حسب تأییدیه و برنامه‌ریزی یک شرکت معتبر انجام شده است. مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا با دعوت‌نامه شامل مدارک شخصی، خانوادگی، بلیت، رزرو هتل و برنامه سفر است.

در صورت تمایل به مشاوره به کارشناسان مجرب عالی گشت با شماره تماس ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱یا ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس حاصل فرمایید

ویزای توریستی بدون دعوت‌نامه

ویزا بدون دعوت‌نامه به این صورت است تمام فرآیند اخذ ویزا یعنی تعیین وقت سفارت کانادا، تکمیل پرونده و بررسی مدارک، حضور نماینده و ترانسفر به محل انگشت نگاری از طریق خودِ متقاضی انجام می‌‌گیرد. در پایان، پیکاپ پاسپورت کانادا توسط عالی گشت انجام می‌پذیرد.

ویزای مولتی کانادا بدون شینگن

دریافت ویزای مولتی کانادا بدون شینگن غیر ممکن نیست. در واقع به هیچ وجه چنین قانونی به طور رسمی وجود ندارد که هر کسی که می خواهد ویزای کانادا را بگیرد باید ویزای شینگن داشته باشد. البته کسی که قبلاً به یکی از کشورهای اروپایی سفر کرده است و ویزای شینگن گرفته است، به دلیل مشابهت مدارک لازم برای ویزا شینگن با مدارک لازم برای ویزای مولتی کانادا و اینکه این مدارک در گذشته از فیلتر یک سفارتخانه معتبر عبور کرده است، شانس بیشتری برای دریافت ویزای کانادا دارد.

مطالب مرتبط
ضمن اینکه توجه سفارت کانادا به این نکته که چنین شخصی در گذشته فرصت ماندن و اقامت دائم در اروپا را داشته است و به این کار مبادرت نکرده، خیال آفیسر پرونده را از عدم نیت متقاضی برای ماندن و اقامت دائم در کانادا راحت تر خواهد کرد.

در صورتی که شرایط شما از جهات دیگری مثل وجود وابستگی خانوادگی در کانادا، توانایی مالی خوب، وجود دعوتنامه، سفر به کشورهایی مانند انگلیس، امریکا، استرالیا و  … مناسب باشد، حتی بدون داشتن ویزای شینگن هم گرفتن این ویزا دور از دسترس نیست. برای مشاوره بیشتر در این زمینه بهتر است از مشاوره رایگان با کارشناسان ما استفاده کنید تا با آگاهی از شرایط شما، راهکار مناسبی ارائه دهند.

 اخذ ویزای کانادا از طریق فلاوینگو

مراحل اخذ ویزای مولتیپل کانادا در فلاوینگو( عالی گشت) به ترتیب زیر است :

  • مشاوره اولیه: یقیناً داشتن مشاوره خوب، می‌تواند به افزایش آگاهی‌های لازم از زمان شروع تا زمان دریافت ویزا کمک شایانی کند. از بررسی اهداف مشتری برای سفر گرفته تا اخذ ویزا، در مرحله متقاضی از سوی شرکت پشتیبانی شده و مشاوره‌های لازم در اختیار او قرار می‌گیرد.
  • تکمیل مدارک: فرآیند تکمیل مدارک و فرم‌ها بسیار مهم است، در این مرحله هرگونه مشاوره برای مدارک مورد نیاز، پر کردن مدارک و در صورت صلاحدید متقاضی دعوت‌نامه تکمیل و به‌طور کامل انجام می‌شود.
  • گرفتن وقت سفارت: بر حسب شرایط متقاضی، تعیین وقت، هماهنگی و زمان مراجعه به سفارت به فرد اطلاع رسانی می‌شود. گرفتن وقت سفارت کانادا از آنکارا به دلیل دریافت ترجمه اصلی از مسافر نسبت به شهرهای استانبول، دبی و موارد دیگر از اعتبار بالاتری برخوردار است، زیرا ممکن است افراد سودجو اقدام به ارسال آنلاین مدارک جعلی کنند. با‌این‌حال، از همه این شهرها به درخواست مشتری امکان پذیر است.
  • انگشت نگاری: تحویل مدارک و پرداخت هزینه ویزا توسط نماینده شرکت و در نهایت انگشت نگاری از متقاضی صورت می‌گیرد. انگشت نگاری از مسافران 14 تا 79 انجام می‌گیرد. همچنین اگر فرد موفق به دریافت و یا عدم دریافت ویزا شود، انگشت نگاری 10 سال اعتبار خواهد داشت.
  • پیگیری: بعد از 2 هفته نخست تأییدیه انگشت نگاری از طریق ایمیل ارسال می‌شود، سپس بعد از 1 هفته ایمیل اصلی که حاوی تأییدیه ویزا است را دریافت خواهید کرد. همچنین بعد از این زمان به مدت 30 فرصت جهت فرستادن پاسپورت به شرکت برای دریافت ویزا و یا تحقیق درباره علل عدم دریافت ویزا (ریجکتی) وجود دارد.
  • پیکاپ پاسپورت: بعد از ایمیل حاوی تأییدیه ویزا، حال زمان ارسال پاسپورت جهت پیکاپ یا چسباندن لِیبِل مخصوص است.اگر تمام مراحل اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا را از طریق عالی گشت انجام داده باشید، مرحله پیکاپ رایگان خواهد بود، وگرنه هزینه طبق تعرفه (138 لیر + 200 تومان) محاسبه می‌شود.

 

قیمت ویزا مولتی کانادا

به دلیل برخی پیچیدگی ها و نکات ریزی که باید در هنگام دریافت ویزای کانادا رعایت کنید، مجموعه فلاوینگو ( عالی گشت) با ارائه خدمات متنوع برای افراد با شرایط مختلف کار دریفا ویزای کانادا را برای شما راحت کرده است و به این ترتیب باعث صرفه جویی وقت شما و جلوگیری از دوباره کاری و انجام چند باره فرایند دریافت ویزای کانادا توسط متقاضی می گردد. فراموش نکنید ویزای مولتی کانادا ارزان لزوماً به معنای قیمت پایین خدمات ویزا نیست بلکه کیفیت بالای خدمات است که شما را از هزینه های بیجا برای اقدام های متوالی معاف می کند و در مجموع قیمت مناسبی را برای شما رقم خواهد زد. قیمت ویزا مولتی کانادا  در فلاوینگو در پکیج های عادی، ویژه و اختصاصی که تا چند بار اقدام را هم شامل می شود، به شرح زیر است :

تمدید ویزای مولتی کانادا

از آن جایی که طبق قوانین سفارت کانادا، انگشت نگاری که توسط مراکز VAC (دفاتر VFS کانادا) انجام می شود، ده سال اعتبار دارد کسانی که بخشی از اعتبار ده ساله انگشت نگاری آنها هنوز باقی مانده است، می توانند به صورت آنلاین از طریق مرکز ویزای کانادا درخواست تمدید ویزای مولتی کانادا خود را ثبت کنند. به محض رسیدن پاسخ مثبت ویزا، کار پیکاپ پاسپور کانادا را می توان انجام داد. ضمناً گذرنامه شما هم باید حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشد. ضمناً با توجه به اینکه پاسپورت های ایرانی به صورت 5 ساله داده می شوند، حداکثر زمان تمیدد ویزای شما هم 5 سال یا به اندازه میزان اعتبار پاسپورت ایرانی شما خواهد بود. بنابراین بهتر است که اگر زمان کمی از مدت اعتبار پاسپورت شما مانده است، آن را تمدید کنید. در حال حاضر طبق قوانین ایران، اگر اعتبار پاسپورت شما کمتر از 2 سال باشد، می توانید ان را تمدید کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به مطلب تمدید ویزای کانادا رجوع کنید.

برای اخذ ویزا مولتی کانادا و همچنین مشاوره در مورد خرید بلیط هواپیما سیستمی کانادا می‌توانید با شماره تلفن‌های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۷۶ تماس بگیرید.

سؤالات رایج درباره ویزای مولتی کانادا

شرایط اصلی برای دریافت ویزای مولتی کانادا چیست؟

قانع شدن افسر سفارت کانادا نسبت به نیاز شما برای رفت‌وآمد مداوم به کانادا و همچنین ارائه مدارک مورد نیاز مانند مدارک تمکن مالی.

آیا ویزای مولتی کانادا قابل تمدید است؟

بله شما می‌توانید قبل از آنکه به ۶ ماه پایانی ویزای خود برسید، آن را برای ۵ سال دیگر تمدید کنید. توجه داشته باشید که قبل از آن باید پاسپورت خود را هم تمدید کرده باشید.

ویزای مولتی کانادا چند ساله است؟

به طور کلی ویزای مولتی کانادا از طرف کشور کانادا برای ۱۰ سال داده می‌شود ولی چون در ایران میزان اعتبار پاسپورت‌ها ۵ سال است، این ویزا فقط به اندازه ۵ سال به شما تعلق می‌گیرد.

شرایط حضور در کانادا برای دارندگان ویزای مولتی کانادا چیست؟

دارندگان این نوع ویزا باید هر ۶ ماه یکبار، حداقل یکبار خاک کانادا را ترک کنند ولی می‌توانند بلافاصله به این کشور بازگردند.

آیا می‌توان با ویزای مولتی در کانادا اقامت کرد؟

به کمک این ویزا می‌توانید به راحتی به اندازه ۱۰ سال در این کشور اقامت کنید. فقط کافیست هر ۶ ماه یکبار از این کشور خارج شوید و بلافاصله بازگردید. برای این کشور می‌توانید از کشورهای همسایه کانادا استفاده کنید و در کمتر از یک روز، بروید و برگردید. در ادامه هم می‌توانید با گرفتن وکیل و استفاده از قوانین کانادا، در صورت داشتن شرایط لازم ویزای خود را به ویزای اقامت تبدیل کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button