۷ نکته در مسافرت با شرایط پزشکی

0

مسافرت با شرایط پزشکی می‌تواند همراه با استرس باشد؛ اما این کاملا امکان پذیر است که با رعایت اقدامات لازم و جمع آوری یک پکیج پزشکی مناسب؛ مسافرتی امن داشته باشیم. در زیر ما ۷ نکته برای مسافران با شرایط  پزشکی را گردآوری کرده‌ایم.

۱- جمع‌آوری داروها

مسافرت غیر قابل پیش بینی است. تاخیر قطارها، لغو شدن پرواز ها نیز می‌تواند برنامه مسافرت شما را دچار آشفتگی کند. بنایراین جمع‌آوری دارو بیشتر از مقدار مورد نیاز، به ما در هنگام دردسر کمک می‌کند. اگر شما به زبان محلی نمی‌توانید صحبت کنید و هنگام مسافرت دور از داروخانه هستین؛ این بسیار مهم است که بیش از مقدار مورد نیاز خود دارو همراه داشته باشید.

دارو های خود را در کیف‌های مختلف تقسیم کنید تا اگر چیزی را گم کردید به دردسر نیوفتید. اغلب مسافران حرفه‌ای پیشنهاد می کنند که داروهای خود را در محفظه اصلی کوله پشتی خود حمل کنید؛ چرا که اگر اتفقی برای چمدان شما افتاد دچار دردسر نشوید.

۲- اطلاعات پزشکی خود همراه داشته باشید

همراه داشتن اطلاعات شخصی پزشکی شما، می‌تواند شما را به هنگام خطر در امان نگه دارد. تلفن های هوشمند مانند آیفون دارای بخشی جهت ورود اطلاعات پزشکی شما درباره آلرژی‌ها یا بیماری‌های کنونی شما است؛ اما این کار به همان اندازه تاثیرگذار است که شما این اطلاعات را بر روی یک کارت پرینت کرده و یا روی یک دستبند اطلاعات پزشکی وارد تمایید.

۳- شرایط پزشکی خود را در بیمه مسافرت تعیین کنید

نکته ظریف در رابطه با اساس بیمه مسافرت آن است که شرایط پزشکی شما را پوشش دهد. پس مطمئن شوید وقتی فرم بیمه مسافرت خود را تایید می‌کنید؛ شرایط پزشکی خود را بطور واضح ثبت کرده باشین. اگر چه با وجود شرایط پزشکی پیش از بیمه هزینه بیمه بالا می‌رود ولی این امری ضروری است.

۴-  درباره شرایط سفر خود تحقیق کنید 

همه مسافرت‌ها شرایط یکسانی ندارند. چه شما یک پکیج مسافرتی به اسپانیا را در نظر گرفته باشد؛ چه یک مسافرت لوکس در مسیر رودخانه روی کشتی رزو کرده باشید، در هر صورت این مهم است که درباره شرایط سفر خود تحقیق کنید. تحقیق کنید که آیا خط هوایی یا مجری سفر کروز شما در کشتی با شرایط معلولینسازگار هست یا خیر. و همچنین مطمئن شوید که شما شرایط پزشکی، آلرژی ها و سایر موارد پزشکی خود را به هنگام رزرو تعطیلا در نظر گرفته‌اید.

۵- درباره مراقبت های پزشکی خود اطلاع داشته باشید

وقتی شما برای تعطیلات رزرو می‌کنید؛ باید شانس مراجعه به تامیید کنندگان خدمات پزشکی را داشته باشید بنابراین باید درباره تامین کنندگان خدمات پزشکی در مقصد خود آگاه باشید. برای این منظور با تیم تامین کننده بیمه مسافرت خود تماس بگیرید و اطلاعات مربوط به تامین کنندگان خدمات پزشکی محلی را جمع آوری کنید و جزئیات آنها را در موبایل خود ذخیره کنید تا در مواقع اورژانسی بتوانید به آنها مراجعه کنید.

۶- افراط نکنید

از اونجایی که تعطیلات اوقات خوشی را برای تمام افراد خانواده رقم می‌زند؛ باید مطمئن شوید که باعث افراط نمی‌شوید و یا به خودتان آسیب نمی‌زنید. ممکن است این به آن معنا باشد که یک ویلچر برای خود باید اجاره کنید؛ یا از رفتن به استخر خودداری کنید و یا قبل از غذا خوردن محتویات آن را کاملا چک کنید. به یاد داشته باشید که در طول مسافرت باید عاقلانه رفتار کنید در غیر اینصورت عاقبت کارتان منتهی به بیمارستان می‌شود!

۷- کسی را همراه با خود به مسافرت بیاورید

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که %۱۵ از مردم تنها سفر می‌کنند. شاید این امر بیشتر بخاطر رهایی از حالت رسمی باشد؛ اما اگر شرایط پزشکی شما بگونه‌ای است که شما ممکن است به کمک فرد دیگری احتیاج پیدا کنید و یا مطمئن نیستید که قادر باشید علائم بیماری خود را کنترل کنید ؛ باید یک همراه در مسافرت با خود داشته باشید تا با آسودگی خاطر سفر کنید.

سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان سفر ارزان

تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان تور ارزان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button