آنتیگوا کجاست؟

0

برای کسانی که عاشق سواحل آفتابی با شن‌های سپید هستند، آنتیگوا یک مقصد رویایی به حساب می‌آید. یکی از جزایر زیبای کارائیب که با ۳۶۵ ساحل زیبای خود، روح ماجراجوی شما را به وجد می‌آورد. در این مطلب شما را با هفت کار هیجان‌انگیزی که می‌توان در آنتیگوا انجام داد، آشنا می‌کنیم. بهترین زمان سفر به آن، بهترین راه رسیدن به آن و لوکس‌ترین هتل‌های آن را به شما معرفی می‌کنیم.

  • قایق‌رانی در جنگل‌های مانگرو

برای گشت‌های آنتیگوا اغلب از قایق‌های توریستی استفاده می‌شود که می‌تواند گشت‌های یک هفته‌ای خوبی برای تعطیلات شما فراهم کند. کایاک سواری در جزایر مانگرو یکی از آنان است. جزایری با درختان حرا که مناسب برای پرنده‌نگری، اسنورکلینگ و لذت بردن از طبیعت بی‌نظیرکارائیب است. جنگل‌های مانگرو که به آب شیرین کن‌های طبیعت نیز مشهورند، اثر بی‌بدیلی در تصفیه‌ی آب داشته و به همین دلیل محیط زیست مناسبی برای انواع گونه‌های گیاهی و آب‌زی به حساب می‌آید. خانه‌ی مناسبی برای انواع خرچنگ، عروس دریایی و پرندگان مهاجر.

  • اسنورکلینگ در جزایر پرنده

سه کیلومتر دورتر از ساحل شمالی آنتیگوا، جزیره‌ای به نام جزیره‌ی پرنده وجود دارد که مکان فوق‌العاده‌ای برای اسنورکلینگ است. شنا در آب‌های ولرم با منظره‌ای بی‌نظیر از دنیای زیر آب. دنیای رنگارنگ پنهان در آب که به خاطر صخره‌های مرجانی به وجود آمده‌اند. سواحل زیبای این جزیره نیز برای آفتاب گرفتن عالی به نظر می‌آید و دیدن دورنمای دریای کارائیب از بالای صخره‌های آن را می‌توان به گردشگرانش توصیه کرد.

  • تجربه‌ی آشپزی بومی

کارائیب را بدون رام نیشکر نمی‌توان تصور کرد. حالا تصور کنید که در کنار نیکول دنیس تجربه‌ی آشپزی، خوردن و نوشیدن طعم‌های منحصر به فرد کارائیب را تجربه کنید. در محیطی آرامش‌بخش، دوستانه و خانگی. کلاس نیکولا به آموزش سه محور اصلی می‌پردازد:

استارتر: سوپ سیب‌زمینی شیرین (با رام)

غذای اصلی: استیک با سس کارامل و رام، با پیاز و لوبیا قرمز و برنج و سالاد

دسر: کیک کره‌ای رام

هر کدام از غذاهای کارائیب با روش منحصر به فرد در طبخ خود، تاریخچه و فرهنگ و سنت مربوط به خود، مخصوصاً اینکه با تنوع چشمگیر رام همراه است، دنیایی جدید را چچیش رویتان می‌گشاید.

  • سفره‌ماهی‌ها را در آغوش بگیرید

تجربه‌ی شنا با سفره‌ماهی‌ها را می‌توان مشابه تجربه‌ی شنا با کوسه‌ها، عروس‌های دریایی و مارهای آناکوندا دانست. به خصوص وقتی که با خطرناک بودن آن‌ها آشنا باشید. بعد از آنکه راهنمایان محلی‌مان ما را از بی‌خطر بودن سفرماهی‌ها آشنا کردند، متوجه شدیم که این موجودات به ندرت به انسانی که چندین برابر آن‌ها قد دارند حمله می‌کنند. در ابتدا ممکن است از بودن در کنار آن‌ها عصبی شوید. اما پس از مدتی که با این موجودات آرام در سواحل کم‌عمق شنا می‌کنید و به پوست لطیف آنان دست می‌زنید، حس خوبی از بودن در کنارشان پیدا می‌کنید.

  • در آنتیگوا بمانیم

در سواحل کارائیبی آنتیگوا و در هتل و ریزورت لوکس آن که که تمامی خدمات را شامل می‌شود، می‌توانید اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید. کلاب ساحلی آناناس، که به خاطر آناناس‌های گریل شده‌اش مشهور است و ریزورت و اسپای ویراندا که دورنمای بی‌نظیری را بر فراز کارائیب دارد نیز برای اقامت در این سواحل زیبا پیشنهاد می‌شوند. کلاب و ویلاهای سنت جیمز، ریزورت خلیجی گالی و اقامتگاه‌های لوکس این منطقه، همه و همه اقامت خوشی را برای مسافرانش فراهم می‌کند.

  • بهترین زمان سفر

تقریباً هیچ زمان بدی برای بازدید از آنتیگوا وجود ندارد. اما بهترین زمان بازدید از آن بین ماه‌های می و نوامبر است. ماه‌هایی که در آن احتمال ریزش باران‌های استوایی وجود دارد و به این دلیل سواحل خلوت‌تر و اقامتگاه‌هایی با قیمت مناسب‌تر یافت می‌شود. در ماه‌های دسامبر تا مارچ هم که به عنوان زمان مناسب برای سفر شناخته می‌شود سواحل آفتابی و اقامت آسوده‌تری انتظارتان را می‌کشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button