اجاره ملک در تورنتو

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید

021-43635

اجاره ملک در تورنتو

اجاره خانه ، آپارتمان در استان اونتاریو شهر تورنتو و شهرهای نزدیک

با توجه به تقاضای بالا برای سفر به کانادا و همچنین به دلیل مسافت پرواز اکثر مسافران  ترجیح می دهند زمان بیشتری را در کانادا اقامت داشته باشند ، در واقع اگر شما قصد اقامت بیشتر از یک ماه در کانادا را دارید هتل گزینه مناسبی برای شما نیست ما این پیشنهاد را به شما می دهیم که :

اجاره آپارتمان های مبله را انتخاب نمایید که از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

 ما این امکان را برای شما فراهم می کنیم  که بتوانید در استان اونتوریو شهر تورنتو و شهر های حومه امکان اجاره ملک از 1 ماه تا 1 سال به صورت تمام مبله را داشته باشید .

در این صفحه ابتدا به مناطق و نوع خانه ها در تورنتو اشاره می کند که شما  می توانید با تماس با شرکت عالی گشت از قیمت ها مطلع شوید.

بهترین مکان ها برای زندگی در اونتاریو کانادا:

خیابان YONGE  طولانی ترین خیابان دنیا که از دریاچه اونتاریو   شروع شده و تا آخرین شهر Barrie ادامه پیدا می کند.در پیرامون این خیابان  شهر ها و مناطق مهم مانند شهر تورنتو، ریچموندهیل ،تورن هیل،آئورورا،نیومارکت و بری واقع شده است که موقعیت جغرافیایی این مناطق را در نقشه مشاهده می کنید.در ادامه این مقاله به معرفی این مناطق می پردازیم.

نقشه موقعیت مکانی خیابان یانگ و مناطق مهم پیرامون آن

شهر تورنتو (torento):

پایتخت استان انتاریو، شهری کاملا مدرن و بین‌المللی است که در امتداد شمال غربی ساحل دریاچه اونتاریو قرار دارد. تورنتو بزرگترین شهر کانادا و مرکز چند جانبه فرهنگی، اقتصادی و تجاری انگلیسی زبان کانادا به شمار می‌رود.

موقعیت جغرافیایی شهر تورنتو

دریاچه انتاریو(lake ontario)

دریاچه انتاریو یکی از دریاچه‌های بزرگ واقع در آمریکای شمالی است که در مرز ایالات متحده آمریکا با کانادا قرار گرفته است. انتاریو، پرجمعیت ترین استان کانادا، به خاطر دریاچه به این نام نامگذاری شد.




میدان دانداس(Dundas Square‎)‏‏‏

میدان دانداس در تورنتو مانند میدان تایمز در لندن، در مرکز شهر قرار دارد،اغلب میزبان کنسرت‌هایی رایگان مانند اجراهای طولانی‌مدت گروه‌های موسیقی فستیوال در ماه ژوئن و همچنین رویدادها و نمایش فیلم‌های شبانه در طول فصل تابستان می‌شود.نکته جالب دیگر در رابطه با این خیابان،اینترنت بی‌سیم رایگان می باشد




محله NORTH YORK

محله  NORTH YORK  به دلیل نزدیکی به مرکز شهر و ایرانی نشین بودن ،مغازه ها و صرافی های ایرانی جزء محله های لوکس و خوب تورنتو حساب می شود که قیمت آپارتمان های (KONDO) مبله با تمامی امکانات رفاهی با متراژ 60 تا 70 متر از حدود 2800 دلار کانادا شروع می شود 




شهر THORN HILL

تورن‌هیل منطقه مسکونی در نزدیکی شهر تورنتو در استان انتاریو در کانادا است  و از لحاظ فاصله زمانی حدود 20 دقیقه  تا شهر تورنتو فاصله دارد.این شهربیشتر کانادایی نشین می باشد  و حدود قیمت 2700 دلار می باشد.




شهر RICHMONDHILL

ریچموند هیل که تقریبا  با این نام آشنا هستید شهری است که بیشتر ساختمان های آن توسط معماری های ایرانی ساخته شده و به سبک خانه های مدرن ایران نزدیک است اکثر مغازه ها و همسایگان شما ایرانی هستند ، فاصله تا شهر 30 دقیقه میباشد و شروع قیمت آپارتمان ها های 60 تا 70 متر 2500 دلار می باشد 




شهر AURORA

بعد از شهر ریچموند هیل شهر آئورورا بزرگترین شهر این منطقه است، که فاصله آن تا تورنتو حدودا یک ساعت می باشد.در این شهر هم تقریبا ایرانی های زیادی ساکن هستند.از ویژگی های بارز این شهرفروشگاه های بزرگ آن می باشد. قیمت اجاره در این شهر ها حدود 2500 دلار می باشد. 




شهر NEW MARKET

آخرین شهر در امتداد خیابان  یانگ، شهر جدید نیو مارکت با تراکم جمعیتی پایین که اکثرا کانادایی هستند،می باشد. در شهر نیو مارکت آپارتمان کمتر به چشم میخورد و خانه ها اصطلاحا به صورت deatached یا townhouse می باشد. در این شهر که حدود 1 ساعت و 40 دقیقه تا شهر تورنتو فاصله دارد شما می توانید اتاق های زیر زمین را از 1800 دلار تا خانه های 2500 دلاری اجاره کنید.




طبقه بندی ملک در کانادا (تورنتو و حومه )

DETACHED

خانه های DETACHED یا جداگانه : گرانترین نوع ملک خانه است ، یک ملک اختصاصی با حیاط اختصاصی می باشد. نیاز به رسیدگی زیاد دارد ولی از نظر شارژ ساختمان هزینه ها پایین است.




TOWN HOUSE

TOWNHOUSE   که بیشتر در منطقه RICHMONDHILL ، AURORA دیده می شوند خانه هایی هستند که به یک سبک در کنار هم ساخته شده اند و اغلب دوبلکس می باشد که دارای قیمتی کمتر از HOUSE  می باشد.




آپارتمان یا KONDO

آپارتمان ها یا برج های بلند می باشد که اغلب در منطقه NORTH YORK  یا RICHMONDHILL  وجود دارد که دارای امکانات مختلف شامل مبلمان ، استخر ، لابی ، سالن ورزشی می باشد . هزینه شارژ  این نوع ساختمان ها حداقل ماهی 400 دلار می باشد به همی دلیل از نظر قیمت ، پایین ترین قیمت به شمار می رود.



ویزای مولتی کانادا

وقت سفارت فوری

ویزای مولتی فرانسه

آدرس های اینترنتی :

www.blog.aaligasht.com

www.aaligasht.com

www.instagram.com/aaligasht

www.telegram.me/aaliigasht



Facebook


Twitter


Instagram


Telegram

آدرس دفتر :

سهروردی شمالی، نرسیده به میدان پالیزی، پلاک 683

021-43635

09122046276

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.

Call Now Button