اخذ ویزای مولتی از هلند

ویزای شینگن چیست؟

ویزای شینگن، یک نوع ویزای کوتاه مدت است که به دارنده آن اجازه می دهد که در هر یک از ۲۶ عضو منطقه شینگن تا ۹۰ روز برای اهداف گردشگری و تفریح اقامت داشته باشند. ویزای شینگن، رایج ترین ویزای اروپائی است. بسته به هدف شما از سفر به منطقۀ شینگن ویزاهای متفاوتی ارائه می شود. ویزای توریستی شینگن، ویزای تجاری یا ویزای کاری شینگن، ویزای فعالیت های ورزشی یا فرهنگی، ویزای رسمی، ویزای علمی، ویزای تحصیلی شینگن و ویزای ملاقات با خانواده یا دوستان.

برای اخذ ویزای مولتی از هلند می‌توانید با شماره تلفن ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

ویزای سینگل و مولتی

ویزای یک بار ورود تنها برای یک بار ورود به منطقه شینگن اعتبار دارد. به این معنی که اعتبار ویزای مسافر به محض ترک کردن کشوری که به آن وارد شده است، جدا از این که مدت آن به پایان رسیده است یا خیر، منقضی خواهد شد.

ویزای دو بار ورود شرایطی مشابه با ویزای یک بار ورود دارد، با این تفاوت که مسافر مجوز دو بار وارد شدن به کشورهای شینگن در محدوده زمانی مشخص را دارد.

ویزای چند بار ورود مجوز هر چند بار ورود و سفر بین کشورهای عضو شینگن را صادر می کند. تنها محدودیت این ویزا محدودیت زمانی است که برای ۹۰ روز در هر ۶ ماه از سال، اعتبار دارد. همچنین، این ۹۰ روز به محض ورود به هر یک از کشورهای ناحیه شینگن محاسبه می شود.

مراحـل اخذ ویزا

برای دریافت ویزای شینگن به مدارک جهت دریافت ویزا نیاز دارید. پس از هماهنگی با سفارت کشور مقصد در زمان تعیین شده همراه با مدارک به آنجا مراجعه می کنید و مدارک لازم را ارائه می دهید. مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای شینگن در اکثر کشورهای عضو این پیمان شبیه به یکدیگر است و تنها در برخی از جزئیات و موارد، تفاوت کمی دارند مدارک اصلی که باید همراه داشته باشید، شامل موارد زیر است:

  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا در دو نسخه، تمام قسمت های فرم را به طور کامل و صادقانه پرکنید.
  • اصل گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار و دو صفحه خالی و کپی گذرنامه های قبلی
  • دو قطعه عکس پرسنلی جدید رنگی تمام رخ با زمینۀ سفید
  • مدارک شغلی رسمی مانند جواز کسب، فیش حقوقی و گواهی اشتغال به کار که لازم است این مدارک را همراه با ترجمۀ رسمی ارائه دهید.
  • مدارک مربوط به تمکن مالی از قبیل گردش حساب و اسناد ملکی
  • بلیت پرواز رفت و برگشت به کشور مقصد یا رزرو بلیت
  • بیمه مسافرتی از شرکت بیمه گذاری که نمایندۀ معتبری در کشور مقصد دارد
  • برگه تأییدیۀ هتل یا اصل دعوت نامه
  • ترجمه شناسنامه
  • در مورد کودکان و افراد زیر سن قانونی، فرم درخواست ویزا امضا شده توسط پدر و مادر اگر حضانت کودک به عهدۀ یکی از والدین است، حکم رسمی دادگاه باید به همراه فرم درخواست ارائه شود، اگر کودک به تنهایی مسافرت می کند، حکم محضری رضایت والدین امضاء شده توسط پدر و مادر یا کفیل قانونی باید به فرم درخواست پیوست شود.
  • اگر قصد دریافت ویزای تحصیلی شنگن را دارید ابتدا جهت اخذ پذیرش تحصیلی اقدام کنید سپس همراه با مدارک دریافت ویزای شینگن و ترجمۀ مدارک دانشگاهی، مدرک آیلتس یا تافل و نامه پذیرش تحصیلی به سفارت مراجعه کنید.

همراهی عالی گشت برای دریافت ویزای مولتی هلند

خدمات ارائه شده

تکمیل مدارک و تکمیل فرم های سفارت

اخذ وقت انگشت نگاری (هزینه وقت ۸۵ یورو بر عهده مسافر)

همراهی نمایندۀ عالی گشت در محل انگشت نگاری

لطفاً در نظر داشته باشید که:

1- مدت زمان اخذ وقت انگشت نگاری ۲ ماه است.

2- پروسه جواب دهی ویزا ۲ الی ۳ هفته طول می کشد.

3- مدت اعتبار ویزا بسته به مدارک و سابقه سفر متقاضی بین ۲۰ روز الی ۶ ماه است.

امتیازاتی که با داشتن ویزای مولتی هلند خواهید داشت

1- با توجه به تغییرات شرایط سفارت ها هر روز اخذ ویزا سخت تر می شود این ویزا به شما این اطمینان را می دهد که نگرانی های شما جهت دریافت دوباره ویزا کاهش یابد.

2- بار اول ورود شما از کشور هلند و خروج به دلخواه از هر کشور عضو شنگن ممکن است.

3- برای دفعات بعدی امکان ورود و خروج به دلخواه شما از تمامی کشور های عضو اتحادیه وجود دارد.

مدارک لازم سفارت هلند

دریافت لیست مدارک PDF

  • معرفی نامه خطاب به سفارت هلند به زبان انگلیسی از یک سازمان دولتی و یا وابسته به دولت و یا انجمن صنفی یا شرکت خصوصی که در آن مشغول به کار هستید، حاوی اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی متقاضی، پست سازمانی وی در شرکت، دلیل و زمان سفر (به همراه یک نسخه کپی از آن)
  • اصل گذرنامه معتبر امضا شده (به همراه کپی از صفحات اول و دوم و سوم و چهارم) و کپی از ویزاهای شنگن قبلی، ویزای کانادا، آمریکا، استرالیا و انگلستان در صورت دارا بودن و اصل پاسپورت های قبلی

نکته: گذرنامه باید حداقل ۶ ماه و دو صفحه سفید روبروی هم داشته باشد. ارائه گذرنامه جداگانه برای هر نفر الزامی است.

3- ۲ قطعه عکس ۴.۵×۳.۵ رنگی، تمام رخ با زمینه روشن، کاملاً از روبرو، بدون لبخند، بدون عینک، گردی صورت کاملاً مشخص باشد. عکس با گذرنامه و ویزاهای قبلی یکی نباشد.

4- ترجمه شناسنامه به زبان انگلیسی

5- ترجمه سند مالکیت به زبان انگلیسی

نکته: سند مالکیت به نام متقاضی و یا همسر متقاضی باشد

5- تمکن مالی به زبان انگلیسی با مهر بانک

نکته: پرینت حساب بانکی به زبان انگلیسی به نام مسافر و مربوط به ۳ ماه گذشته با مانده حساب بالای ۴۰ میلیون تومان با مهر و امضا بانک (پرینت را حداکثر یک هفته قبل از رفتن به سفارت تهیه نمایید)

6- ترجمه مدارک شغلی

– پزشکان: پروانه مطب یا حکم کارگزینی و سه فیش آخر حقوق از محل کار، پروانه دائم پزشکی، کارت نظام پزشکی

– وکلا: پروانه وکالت

– مهندسان: اصل پروانه اشتغال و اصل کارت نظام مهندسی به همراه روزنامه رسمی و لیست بیمه خود و پرسنل با ترجمه

– اعضای هیئت علمی دانشگاه: اصل کارت پرسنلی و اصل حکم استخدامی و فیش حقوقی

– مشاغل دولتی: حکم کارگزینی، یا نامه از سازمان مربوطه با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر و سابقه بیمه تأمین اجتماعی با مهر سازمان و سه فیش آخر حقوق

– بازنشسته ها: ارائه حکم بازنشستگی، ارائه آخرین فیش حقوقی و بیمه

– مشاغل غیردولتی: گواهی اشتغال به کار با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر از شرکت مربوطه به همراه سه فیش آخر حقوق و سابقه بیمه تأمین اجتماعی

– در صورت خویش فرما بودن: جواز کسب، روزنامه رسمی، آخرین تغییرات، مالیات و بیمه پرسنل

– معلمان، اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه: اصل حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر به همراه سه فیش آخر حقوق و سابقه بیمه تأمین اجتماعی با مهر سازمان

– اعضای هیئت مدیره شرکت ها: اصل روزنامه رسمی تأسیس به همراه آگهی آخرین تغییرات و کپی آن‌ها و لیست بیمه خود و پرسنل با ترجمه به زبان انگلیسی

نکته: اصل سابقه بیمه شخص، ممهور به مهر سازمان تأمین اجتماعی و لیست واریز حق بیمه به سازمان تأمین اجتماعی مربوط به شش ماه آخر به انضمام اصل فیش پرداختی سبز یا آبی رنگ به سازمان تأمین اجتماعی مربوط به ۶ ماه آخر با ترجمه

مشاغل آزاد: اصل جواز کسب یا اصل پروانه بهره برداری یا اصل کارت بازرگانی به همراه رسید آخرین پرداخت مالیاتی و کپی، لیست بیمه خود و پرسنل با ترجمه به زبان انگلیسی

– دانش آموزان و دانشجویان: اصل نامه اشتغال به تحصیل.

نکته: دانش آموزانی که در سال تحصیلی قصد سفر دارند، علاوه بر نامه اشتغال به تحصیل، ارائه اصل رضایت نامه کتبی از مدیریت مدرسه با ذکر تاریخ سفر الزامی است.

– برای فرزندان زیر ۱۸ سال که بدون همراهی والدین یا با یکی از آن‌ها سفر می کنند رضایت‌نامه محضری الزامی است و نیاز به ترجمه به زبان انگلیسی دارد.

– ترجمه مدارک شغلی و مالی همسر برای خانم های خانه دار

نکته: حضور کلیه مسافرین (به جز افراد زیر ۱۲ سال) جهت انگشت نگاری در مرکز انگشت نگاری VFS الزامی است.

لازم به ذکر است با توجه به مدارک ارائه شده و نظر سفارت ممکن است مدارک دیگری از مسافر در خواست گردد که تهیه و ارائه آن‌ها جهت اخذ ویزا الزامی است.

برای اخذ ویزای مولتی از هلند می‌توانید با شماره تلفن ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.

Call Now Button