افزایش تمکن مالی دانشجویان متقاضی تحصیل در کانادا

0

هفتم سپتامبر خبری روی سایت مهاجرت کانادا آمد و وزیر مهاجرت این کشور به قوانین جدیدی در حوزه دانشجویی اشاره کرد که مهمترین نکات آن برای دانشجویان ایرانی به تمکن مالی ویزای تحصیلی کانادا مربوط میشود. جزئیات این سخنان در ادامه آمده است:

برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا و سایر امور مربوط به مهاجرت به کانادا، تمدید ویزای کانادا، وقت سفارت کانادا و … میتوانید با کارشناسان فلاوینگو صحبت کنید. پل ارتباطی: 43635000-021

افزایش تمکن مالی ویزای تحصیلی کانادا

وزیر مهاجرت کانادا گفت: خیلی از دانشجویان هستند که برای تحصیل به کانادا می آیند ولی نمیتوانند از پس هزینه ها بربیایند. بنابراین یا برمی گردند یا به طور غیرقانونی می مانند و یا درخواست پناهندگی می دهند! بنابراین باید میزان تمکن مالی لازم برای دانشجویانی که میخواهند جدیدا وارد کانادا شوند، افزایش دهیم. در حال حاضر این مبلغ برای دانشجویان خارج از استان کبک 10 هزار دلار، برای همسر 4 هزار دلار و برای فرزند هم 3 هزار دلار است. طبق گفته وزیر مهاجرت کانادا از این به بعد، این رقم ها هر سال تغییر میکنند و امسال برای یک دانشجوی مجرد رقمی حدود 21 هزار دلار را در نظر گرفته اند. البته این قوانین برای دولت فدرال است و ممکن است استان کبک، رقم دیگری را اعلام کند.

توجه داشته باشید که تمکن حساب شما باید میزان نشست حساب شما در 4 ماه گذشته باشد. البته در مواردی ممکن است تمکن دانشجو یک روزه باشد ولی این در صورتی است که نشان دهد این پول را از قبل داشته است. مثلاً ممکن است شما بگویید که من از سالها پیش خانه یا ماشینی خریده بودم و الآن به دلیل اینکه این تحصیلات برای آینده کاری من مهم است نیاز دیدم که برای تأمین هزینه ها آن را بفروشم. در این حالت شما نیاز دارید که یک سند فروش را هم به آفیسر سفارت ارائه دهید.

احتمال افزایش ساعت کاری دانشجویان

نکته دیگری که وزیر مهاجرت کانادا درباره آن صحبت کرد این بود که دانشجویانی که اجازه کار فول تایم داشتند همچنان میتوانند تا 30 آپریل در کانادا کار کنند. نکته دیگری که وی به آن اشاره کرده است این است که ممکن است 20 ساعت کار دانشجویان به 30 ساعت تغییر کند و در حال بررسی این موضوع هستند.

برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا و سایر امور مربوط به مهاجرت به کانادا، تمدید ویزای کانادا، وقت سفارت کانادا و … میتوانید با کارشناسان فلاوینگو صحبت کنید. پل ارتباطی: 43635000-021
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button