با این اپلیکیشن‌ها راحت‌تر به اروپا سفر کنید

0

روز‌به‌روز به تعداد اپلیکیشن‌های موبایل که برای سفر طراحی شدن، اضافه می‌شه و این موضوع سفر کردن رو خیلی راحت‌تر و دلپذیر‌تر از قبل می‌کنه. در اینجا چند تا از ضروری‌ترین و پرکاربرد‌ترین این اپلیکیشن‌ها رو به شما معرفی می‌کنیم. بعضی از این اپلیکیشن‌ها به‌طور خاص برای اروپا طراحی شدن ولی بعضی از اون‌ها در هر سفر خارجی به کمک شما می‌آن. ممکنه بعضی از این اپلیکیشن‌ها در ایران فعال نباشن؛ ولی می‌تونین به محض رسیدن به کشور مقصدتون اون‌ها رو نصب کرده و ازشون استفاده کنید.

۱۰ اپلیکیشن مفید برای سفر به اروپا

Skyscanner

این اپلیکیشن بهتون کمک می‌کنه ارزون‌ترین پروازها رو در کم‌ترین زمان و به‌راحتی تهیه کنین. حتی می‌تونید برای یک پرواز خاص گزینه اطلاع‌رسانی ایمیلی رو فعال کنین تا ارزون‌ترین زمان برای تهیه بلیط اون پرواز رو بهتون اطلاع بده.

Uber

این اپلیکیشن ۲۴ساعته در همه شهرهای اروپا فعاله و روش مطمئن و سریعی برای تاکسی گرفتنه. اگه برای رفتن از فرودگاه تا مقصدتون یا برای تنها رفتن به جایی اون هم در شب، نیاز به تاکسی پیدا کنین، Uber هم امنه و هم کار باهاش راحت و سریعه.

Eurail’s Rail Planner

این اپلیکیشن اطلاعات همه قطارهای اروپا را به‌صورت آفلاین در خودش داره و هر‌جایی که باشید، حتی بدون اینترنت، می‌تونین نزدیک‌ترین ایستگاه قطار، برنامه زمان‌بندی قطارها و حتی محل صندلیتون توی قطار رو باهاش چک کنید. همین‌طور با این اپلیکیشن می‌تونین مستقیماً بلیط قطارتون رو تهیه کنین.

Currency Simple Converter

این یک اپلیکیشن خوش‌دست و راحت برای تبدیل واحدهای پولی مختلفه که در سفر، کارتون رو راحت می‌کنه. این اپلیکیشن با ۱۶۰ واحد پولی مختلف کار می‌کنه و مدام به‌روز می‌شه تا آخرین تغییرات قیمت ارز رو محاسبه کنه.

TripIt

برای کسانی که زیاد سفر می‌کنن، این یک اپلیکیشن برنامه‌ریز قویه که به‌طور اتوماتیک برنامه پروازها، رزرواسیون هتل‌ها و غیره رو در تقویم موبایل‌تون وارد می‌کنه. این‌جوری همه اطلاعات مهم سفرتون در یک‌جا جمع می‌شه که کارتون رو خیلی راحت می‌کنه.

GuidePal

کتاب‌های راهنما رو کنار بذارید. اپلیکیشن GuidePal بهترین راهنمای شما برای شهرهای اروپاست. این اپلیکیشن به‌طور منظم اطلاعاتش از ۲۷ شهر اروپایی رو به‌روز می‌کنه که علاوه بر معرفی مکان‌های توریستی، شامل غذاخوری‌ها و کافه‌های تائید شده توسط کاربرانش هم می‌شه.

Dropbox

در سفر همیشه باید از اطلاعات‌تون بک‌آپ تهیه کنین. عکس‌های گوشی‌تون، کپی پاسپورت و بیمه مسافرتی، رزرواسیون هتل‌ها و غیره، همه رو می‌تونید در Dropbox ذخیره کنین تا خیال‌تون راحت باشه. حتی می‌تونید برنامه رو جوری تنظیم کنید که به صورت دوره‌ای از اطلاعاتی که مشخص می‌کنین بک‌آپ بگیره.

Airbnb

این اپلیکیشن به‌طور گسترده‌ای در همه جای دنیا کاربرد داره و به کمکش می‌تونین اقامت‌گاهی در شهر مقصدتون پیدا کنین. این اقامتگاه‌ها از هتل و مسافرخونه تا حتی اقامت در منزل افراد متغیر هستن؛ بنابراین می‌تونین با هر بودجه‌ای و بسته به سلیقه‌تون جایی رو برای اقامت انتخاب کنین. زندگی در کنار افراد محلی فرصتیه برای آشنایی بیشتر با فرهنگ‌شون و بهتون اجازه می‌ده از امکاناتی مثل آشپزخونه و ماشین لباسشویی در این منازل استفاده کنین؛ که در سفرهای طولانی خیلی به‌کار می‌آد.

Visit Europe

این اپلیکیشن هم یک ابزار برنامه‌ریزی در سفر اروپا به شمار می‌ره و هم بهتون برای این برنامه‌ها ایده می‌ده. یک مجموعه عکس غنی و اطلاعات جامع در‌خصوص جاهای دیدنی، برنامه‌های فرهنگی و مسیرهای طبیعت‌گردی در اروپا همه در این اپلیکیشن جمع شدن.

Word Lens

اگر زبان جایی رو که بهش سفر کردین بلد نباشین، همیشه این احتمال هست که در خوندن تابلوهای راهنما دچار مشکل بشین. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کنه نوشته‌ها رو تنها با گرفتن عکس ازشون ترجمه کنین. کافیه از نوشته تابلو یا هر نوشته دیگر به هر زبانی عکس بگیرین تا این برنامه اون‌رو براتون ترجمه کنه.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button