بهترین جا برای تعطیلات خانوادگی

0

همه‌ی ما منتظر تعطیلاتی هستیم که بار سفر را ببندیم و برای چند روزی هم که شده از شهرمان فاصله بگیریم. تا در پرتوی درخشان آفتاب دراز کشیده و ذهنمان را از مشغله‌ها آزاد کنیم. در این مطلب چند مقصد جذاب و متنوع را برای سپری کردن تعطیلات به شما معرفی می‌کنیم.

تعطیلات خانوادگی

  • Atlantis Paradise Island Resort

افسانه‌ی شهر گمشده‌ی آتلانتس را امروزه در یکی از زیباترین و لوکس‌ترین محوطه‌های ساحلی جهان می‌توان دید. تجربه‌های ماجراجویانه برای کودکان، برترین آشپزهای بین‌المللی برای طبخ بهترین غذاهای دریایی و ساختمانی با امکانات خاص باعث شده تا این هتل خارق‌العاده به مقصدی جذاب برای تعطیلات خانوادگی به حساب می‌آید. جایی که زمین بازی و تفریحاتش برای کودکان، این امکان را به .والدینشان می‌دهد که در آرامش کامل از امکانات هتل استفاده کنند.

تعطیلات خانوادگی

  • Smuggler’s Notch Resort

درست است که فصل بهار فرا رسیده اما هنوز امکان بازی‌ها و ورزش‌های زمستانی آن هم در محوطه‌ای مجهز وجود دارد. محوطه‌ای که بیشتر برای اسکی مجهز شده و با زمین بازی جذاب، استخرهای داخلی، رستوران‎‌های وق‌العاده و زمین پاتیناژ تجربیات جدیدی را به خانوتده‌ها هدیه می‌کند.

  • Rancho de los Caballeros

شاید یکی از بهترین کمپ‌های خانوادگی را بتوان در کویر آریزونا یافت. تجربه‌ای خاص از زندگی کابوی‌های وسترن که با خدمات کامل خود در جهان شناخته شده‌است. سوارکاری، شنا، کوهنوردی، ساخت و سازهای بومی، شکار و ماهیگیری  از جمله فعالیت‌هایی است که در این محوطه‌ی بکر و جذاب انجام می‌شود. بیشتر این فعالیت‌ها نیز به صورت رایگان برای کودکان قابل اجراست.

تعطیلات خانوادگی

  • Sandy Lane

اگر به دنبال محیطی آرام و لوکس در سفرهای خانوادگی‌تان می‌گردید، محوطه‌ی سندی لین را به شما پیشنهاد می‌کنیم. طبیعت زیبا، تفریحات جذاب برای کودکان و بزرگسالان و زمین گللف و هاکی از دیگر امکانات این محوطه‌ی جذاب است. جای در خخط ساحلی که تمام خانواده را به لذت بردن از خود دعوت می‌کند.

تعطیلات خانوادگی

  • Steamboat Springs

پایه‌ی این مرکز اقامتی و تفریحی پیست اسکی آن است. امکانات این محوطه‌ی کوهستانی برای کودکان ۲٫۵ ساله به بالاست و خانه‌های بازی، هتل و محوطه‌ی مجهز شده‌ی آن امکان تعطیلاتی خنک و درعین حال جذاب را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند.

تعطیلات خانوادگی

  • Loews Coronado Bay

سن دیگو را شاید بتوان یکی از جذاب‌ترین مکان‌ها برای سپری کردن تعطیلات خانواددگی دانست. ساحل آرام، پارک‌های بزرگ، محوطه‌های بزرگ بازی، باغ وحشی خاص با گونه‌های متنوع جانوری و سافاری و گشت‌های حیات‌وحش، با بازدید از کرگدن‌ها و زرافه‌های منطقه خاص‌ترین تجربه‌ی سفر خانوادگی را برای شما به همراه خواهد داشت.

تعطیلات خانوادگی

  • Kauai Surf School

اگر عاشق شنا کردن هستید، به یقین از موج‌سواری هم لذت می‌برید. کلاس‌های آموزشی خانوادگی در این ساحل جذاب به شما این امکان را می‌دهد که تجربیات جدید را در کنار هم داشته باشید و با خاطرات مخصوص خانواده‌ی خود به خانه بازگردید. شرکت در برنامه‌های آموزشی رقص هولا –رقص سنتی مردمان هاوایی- نیز از دیگر فعالیت‌های جذاب در این محیط زیباست.

تعطیلات خانوادگی

  • Kalahari Resort Wisconsin Dells

پارک آبی ویسکونزین در محوطه‌ای ۴۰٫۰۰۰ مترمربعی و با وجود سرسره‌های متنوع و استخرهای بازی کودکان، در دو بخش سرپوشیده و سرباز با بازی‌های خاص وجود دارد. هتل مجهز آن با خدمات کامل نیز می‌تواند یکی از به یاد ماندنی‌ترین خاطرات هر خانواده در سفر به این منطقه‌ی زیبا باشد.

تعطیلات خانوادگی

  • South Seas Island Resort

جزیره‌ای دورافتاده در خلیج فلوریدا با سواحلی دست نخورده که برای ماهیگیری و قایق‌سواری در تعطیلات خانوادگی مجهز شده‌اند. سواحل ماسه‌ای زیبا که برای جمع کردن کلکسیون صدف‌های اقیانوسی عالی‌ست و طعم بی‌نظیر غذاهای دریایی آن تا مدت‌ها در ذهنتان باقی می‌ماند.

تعطیلات خانوادگی

  • Club Med Dominican Republic

تعطیلاتی با خدمات کامل که به شما کمک می‌کند دیگر برای هر چیزی دست به جیب نشوید. سوئیت‌های خانوادگی رو به اقیانوس، امکانات نگهداری از کودکان با غذاهای خاص و خدمات کامل در تفریحاتی که برای بزرگسالان در نظر گرفته شده، باعث شده تا این کل.ب ساحلی در دومینیکا به یکی از محبوب‌ترین مقاصد در سفرهای خانوادگی بدل شود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button