بهترین روش خرید اقساطی ملک در ترکیه

2

در مطالب گذشته در مورد خرید خانه در ترکیه به طور مفصل صحبت کردیم. خیلی از مخاطبان به دلیل کمبود منابع مالی علاقه دارند که در مورد شرایط خرید اقساطی ملک در ترکیه بیشتر بدانند و جزئیات بیشتری در مورد مکان‌ها و شهرهای که می‌توانند در آنها با خیال راحت اقدام به خرید قسطی ملک در ترکیه کنند، به دست آورند. همانطور که گفته شد طبق قوانین ترکیه در سال ۲۰۲۰ با خرید نقدی یک ملک حداقل به ارزش ۲۵۰ هزار دلار می‌توانید پاسپورت ترکیه و اقامت دائم ترکیه را به دست آورید ولی باید بدانید که با خرید اقساطی نمی‌توانید بلافاصله پس از خرید به اخذ پاسپورت ترکیه نائل شوید. مزیت خرید قسطی برای شما این است که به راحتی می‌توانید کارت اقامت موقت ترکیه یا همان کارت کیملیک ترکیه را دریافت کنید و آن را به طور خودکار تمدید کنید. داشتن کارت کیملیک به افراد اجازه می‌هد به صورت یک سال در میان در ترکیه اقامت داشته باشند. مزیت دیگر خرید قسطی ملک در استانبول یا هر شهر ترکیه این است که با این کار می‌توانید با سرمایه‌گذاری مناسب، ارزش پول خود را در برابر دلار حفظ کنید.

 در این مطلب به موضوعات و سؤالاتی مانند شرایط خرید اقساطی ملک در استانبول ، خرید اقساطی اپارتمان در انتالیا ، خرید ملک اقساطی در آنکارا ، خرید آپارتمان اقساطی در آلانیا، آیا خرید خانه در ترکیه با 100 میلیون تومان ممکن است؟، معتبرترین سایت خرید ملک در استانبول ، خرید خانه در ترکیه با 200 میلیون تومان چطور ممکن است؟ و … پاسخ خواهیم داد. آخرین تغییرات در مورد شرایط سفر به ترکیه در کرونا را هم می‌توانید از لینک داده شده مطالعه کنید. با ما باشید.

خرید بلیط هواپیما استانبول

برای استفاده از خدمات وکلای فلاوینگو می‌توانید با کارشناسان فلاوینگو از طریق شماره تلفن‌های۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱و۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶  ارتباط بگیرید. حضور در تور استانبول هم می‌تواند برای آشنایی شما با املاک منطقه مفید باشد.

شرایط خرید اقساطی ملک در ترکیه

برای خرید ملک در ترکیه باید حتماً حق اقامت موقت یا اقامت دائم در این کشور را دریافت کنید. برای فهمیدن نحوه دریافت اقامت ترکیه و انواع آن، می‌توانید از لینک داده شده استفاده کنید. حداقل قیمت ملک در ترکیه برای اقامت موقت حدود ۳۰ هزار دلار است. البته شما می‌توانید برای اقامت موقت در این کشور و دریافت کارت کیملیک، از خانه های اجاره‌ای هم استفاده کنید ولی مجبور هستید که هر دو سال یکبار وقت بگذارید و دوباره آن را تمدید کنید در حالی که اگر یک خانه حداقل به ارزش ۳۰ هزار دلار در این کشور داشته باشید، کارت کیملیک شما هر دو سال یکبار به صورت خودکار تمدید خواهد شد و شما می‌توانید به صورت یک سال در میان به شکل کاملاً قانونی در خانه خود در ترکیه اقامت داشته باشید. ناگفته نماند خیلی از افراد برای حل مشکل سالهای میانی سعی می‌کنند ۳ ماه را از ویزای توریستی استفاده کنند و ۹ ماه دیگر را به صورت غیر قانونی و با پرداخت جریمه، در ترکیه بمانند.

شما می‌توانید حدود ۳۰ درصد از ۳۰ هزار دلار را در ابتدا به صورت نقد بپردازید و ما بقی را به صورت قسطی پرداخت کنید. بنابراین اگر با دلار ۳۰ هزار تومانی حساب کنیم، برای خرید قسطی ملک در ترکیه که منجر به اقامت موقت شود، حداقل باید ۹ هزار دلار بپردازید که معادل با ۲۷۰ میلیون تومان است. بنابراین می‌توان گفت که شعارهای خرید خانه در ترکیه با ۱۰۰ میلیون تومان و حتی خرید خانه در ترکیه با ۲۰۰ میلیون تومان با وضعیت حال حاضر دلار دست‌یافتنی نیستند! بنابراین خوشحالیم بگوییم که خرید ملک در ترکیه با ۳۰۰ میلیون تومان به صورت قسطی ممکن است. به طور کلی دو روش اصلی برای خرید اقساطی آپارتمان در ترکیه وجود دارد که در ادامه بعد از توضیح هر کدام، مزایا و معایب آنها را بیان می‌کنیم:

خرید ملک در ترکیه با وام بانکی

یکی از مطمئن‌ترین روش‌هایی که می‌توانید استفاده کنید خرید ملک در ترکیه با وام بانکی است. در این روش طرف حساب شما بانک است و خیال شما از جهت عمل به تعهدات طرف مقابل راحت است. سود بانکی برای وام های خرید مسکن در ترکیه معمولاً زیاد نیست و بین ۸ الی ۱۰ درصد است و مدت زمانی هم که برای بازپرداخت به شما مهلت داده می‌شود بین ۱۰ تا ۱۵ سال است که این مدت متناسب با درصد سودی که پرداخت می‌کنید، متغیر است. در این روش سند خانه به نام شما صادر خواهد شد ولی تا اتمام پرداخت اقساط، حق استفاده از سند را نخواهید داشت. مهمترین شرط خرید خانه در ترکیه با وام بانکی این است که بتوانید توانایی مالی خود را در پرداخت اقساط به بانک ثابت کنید. مدارک زیر مهمترین مدارکی هستند که باید به بانک تحویل دهید. ضمناً این مدارک باید به زبان ترکیه‌ای ترجمه شوند و به تأیید سفارت ترکیه برسند:

  • فیش حقوقی معتبر برای کارمندان و بازنشستگان
  • گزارش معتبر از میزان در آمد برای مشاغل آزاد
  • پرینت حساب بانکی در ایران
  • کپی سند ملک در ترکیه ( سند تاپو)
  • گواهی عدم بدهی مالی در ایران که به تأیید سفارت ایران رسیده باشد
  • اصل و کپی پاسپورت ایرانی

ضمناً در این روش باید بتوانید ارتباط مناسبی با یکی از بانکهای معتبر ترکیه برقرار کنید تا احراز صلاحیت مالی شما به راحتی صورت پذیرد.

همکاران ما در فلاوینگو آماده هستند تا به شما برای گرفتن وام از بانکهای معتبر در ترکیه یاری کنند. کافیست با شماره تلفن‌های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید.

 خرید اقساطی ملک در ترکیه از یک شرکت سازنده

در این روش دو راه پیش رو دارید. یا یک خانه در حال ساخت را از شرکت سازنده پیش‌خرید کنید و یا خانه ساخته‌شده را از آنها بخرید. خوبی راه اول این است که مبلغ کمتری را باید به عنوان پیش‌پرداخت به سازنده بپردازید ولی طبیعی است که نمی‌توانید بلافاصله در آن ساکن شوید. در روش خرید از سازنده برخلاف روش دریافت وام از بانک، سندی به نام شما زده نخواهد شد و باید صبر کنید تا بعد از پرداخت اقساط این کار انجام شود. ضمناً در صورتی که از سازنده نامعتبری استفاده کنید و این سازنده در انجام تعهداتش به مشکل برسد، امکان توقیف اموال آن وجود دارد و چون ملک شما هم در فهرست اموال سازنده است، ممکن است توسط دادگاه توقیف شود. در این شرایط زنده کردن پول شما نیاز به پیگیری و دوندگی خواهد داشت. در مجموع باید بگوییم که در این روش، انتخاب سازنده معتبر بسیار مهم است. به طور کلی مزایا و معایب این روش را می‌توان اینطور برشمرد:

مزایا :

  • قدرت خرید ملک بهتر به دلیل در حال ساخت بودن آن
  • دریافت پیشنهادات بسیار عالی از سازندگان به دلیل نیاز آنها به نقدینگی
  • امکان تعویض ملک شما با سایر املاک در حال ساخت توسط سازنده

معایب:

  • تأخیر در صدور سند تا زمان پرداخت کامل اقساط
  • گره خوردن سرنوشت ملک شما با سرنوشت کل پروژه
برای انتخاب یک سازنده معتبر می‌توانید از مشاوره رایگان همکاران ما در فلاوینگو استفاده کنید. شماره تلفن‌های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ پل ارتباطی بین ما و شماست.

خرید آپارتمان اقساطی در استانبول ترکیه

بهترین شهرها برای خرید ملک در ترکیه عبارت هستند از : استانبول ، آنتالیا، ازمیر، آنکارا و آنالیا. شهر استانبول با اینکه پایتخت ترکیه نیست ولی مرکز اقتصادی و گردشگری ترکیه است و با توجه به اتصال ترکیه به اروپا از طریق استانبول، موقعیت بسیار خوبی به لحاظ جغرافیایی دارد. برای افرادی که برای زندگی و کار می‌خواهند به ترکیه مهاجرت کنند، بهترین گزینه شهر استانبول است و برای کسانی که برای تفریح و استراحت و داشتن یک زندگی بی‌دغدغه به دنبال خرید ملک در ترکیه هستند، بهترین گزینه شهرهای آنتالیا و آلانیا است.

 برای خرید آپارتمان اقساطی در استانبول ترکیه باید در ابتدا یک شناخت مناسب از محلات مختلف استانبول و سطح قیمت آنها پیدا کنید. پیشنهاد می‌کنیم مطلب خرید ملک در استانبول ۲۰۲۰ را در این راستا مطالعه کنید. بعد از شناخت مناسب از این محلات، با توجه به وجود پروژه‌های ساختمانی زیاد در اکثر این محله‌ها می‌توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. ضمناً خیلی نگران هزینه سفر به ترکیه نباشید چون نسبت به خیلی از کشورهای دیگر در اطراف ما پایین‌تر است. با این حال می‌توانید برای اطلاع بیشتر از جزئیات آن به لینک داده شده مراجعه کنید.

محله های استانبول
نقشه محله های استانبول

سایت خرید ملک در استانبول

خیلی از افراد برای به دست آوردن گزینه‌های مختلف خرید، به دنبال معتبرترین سایت خرید ملک در استانبول می‌گردند. نکته‌ای که باید در این راستا به آن توجه داشته باشید این است که به هیچ وجه نمی‌توان به طور کامل به یک سایت اطمینان کرد بلکه بهترین راه این است که در کنار جستجوی اینترنتی به صورت حضوری یا از طریق وکیل خود با سازنده و یا مالک ساختمان ارتباط برقرار کنید و ملک مورد نظر و منطقه‌ای که در آن قرار گرفته است را به صورت ملموس و فیزیکی مشاهده نمایید و بعد از آن اقدام به خرید کنید.

برای استفاده از خدمات وکلای فلاوینگو می‌توانید با کارشناسان فلاوینگو از طریق شماره تلفن‌های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ ارتباط بگیرید. حضور در تور استانبول می‌تواند برای آشنایی شما با املاک منطقه مفید باشد.

ضمناً برای خرید اقساطی اپارتمان در انتالیا ، خرید ملک اقساطی در آنکارا ، خرید آپارتمان اقساطی در آلانیا و خرید ملک اقساطی در ازمیر می‌توانید به لینکهای داده شده مراجعه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. Nass می گوید

    گزارشهای بسیار مفید بود

  2. Nass می گوید

    گزارشهای بسیار مفید بود. اولین بار است

Call Now Button