بهترین سفارت برای ویزای شینگن کدام است؟

0

هر چند تمام کشورهای عضو منطقه شینگن به شما ویزای شینگن می دهند ولی برخی از این کشورها هستند که خیلی راحت تر ویزای شینگن میدهند و اقدام از طریق آنها کمک میکند که راحت تر به هدف خود برسید. در این مطلب به شما خواهیم گفت بهترین سفارت برای ویزای شینگن کدام کشورها هستند؟

برای اخذ ویزای شینگن، رزرو تور پاریس، دریافت وقت سفارت فرانسه و یا سایر کشورهای منطقه شینگن میتوانید با کارشناسان فلاوینگو تماس بگیرید: 43635000-021

برای پاسخ به اینکه بهترین کشور برای دریافت ویزای شینگن کدام است باید به این نکته توجه کرد که کدام کشورها در زمره کشورهای توریستی اروپا قرار دارند؟ کشورهای توریستی کشورهایی هستند که سفرهای زیادی توسط مردم کشورهای دیگر به آنها میشود و شرایط را تا حد خوبی برای مسافرت توریست ها آماده کرده اند. شاید بتوان گفت که فرانسه و شهر پاریس، توریستی ترین کشور و شهر اروپا محسوب میشوند. بنابراین کسانی که با قصد توریستی و فقط با داشتن رزرو هتل میخواهند به کشوری مانند فرانسه سفر کنند، مشکل زیادی پیش روی خود نخواهند داشت. بعد از فرانسه، گزینه بعدی ایتالیا است که ویزای توریستی را به راحتی به متقاضیان میدهد. تفاوت این دو شاید کمی در گرفتن وقت سفارت باشد. معمولاً گرفتن وقت سفارت ایتالیا کمی از سفارت فرانسه زمان بیشتری می برد. هر چند فرانسوی ها برای دادن ویزا سخت گیری بیشتری میکنند و تمکن مالی بیشتری از شما طلب خواهند کرد چون فرانسه به طور کلی کشوری گران تری است.

کشور بعدی یونان است که سفر به آن جذابیت های توریستی زیادی دارد. کشور چهارم جمهوری چک است که کشور ارزان تری به نسبت فرانسه است و یک کشور توریستی محسوب میشود. شهرهای بوداپست و پراگ در این کشورها بسیار توریستی هستند و سالیانه افراد زیادی به آنجا سفر می کنند. سفر به این کشورها فقط با رزرو بلیط و بدون دعوتنامه کار منطقی محسوب میشود و از طرف سفارتخانه ها قابل باور است که شما قط برای سفر توریستی به آنجا می روید. کشور دیگر هم اسپانیاست که یکی از کشورهای جذاب توریستی است.

کشورهایی مانند لهستان بدون دعوتنامه به شما ویزای توریستی یا شینگن نمی دهند. کشورهای اسکاندیناوی مانند نروژ و سوئد هم معمولاً نیاز به دعوتنامه دارند چون معمولاً با توجه به سرمای شدید و عدم ویژگی خاص توریستی در این کشورها، کسی برای بازدید و تفریح به این کشورها سفر نمیکند. بنابراین این کشورها در لیست بهترین سفارت برای ویزای شینگن در اواخر لیست حضور خواهند داشت.

برای اخذ ویزای شینگن و دریافت وقت سفارت فرانسه و یا سایر کشورهای منطقه شینگن میتوانید با کارشناسان فلاوینگو تماس بگیرید: 43635000-021
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button