بهترین مراکز خرید در وارنا

0

اگه قصد دارید به شهر وارنا سفر کنید و دوست دارین که در کنار گردش و تفریح، خریدی هم داشته باشین، خوبه که قبل از سفر با بهترین و معروف‌ترین مراکز خرید این شهر آشنا بشید و اطلاعاتی درباره اونها داشته باشین؛ پس با «عالی‌گشت» همراه بشید.

 Grand mall

اگه دنبال یک مرکز خرید بزرگ و خوب می‌گردین که بتونین در اون تمام برندهای مطرح دنیا رو یک‌جا ببینین، بهتره که یک‌سر به گرندمال بزنین. گرندمال یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید در وارناست که اگه در فصل مناسبی که معمولا اول و آخر هر فصله، به این شهر سفر کنید، مطمئنا از تخفیف‌های ۶۰ تا ۸۰ درصدی اون به وجد خواهید اومد؛ پس اگه کشور بلغارستان رو برای سفرتون انتخاب کردین و از طرفی اهل خرید کردن هم هستین، بهتون مرکز خرید گرندمال رو پیشنهاد می‌دم.
در طبقات زیرین این مرکز، پارکینگ، در همکف سوپرمارکت و در طبقه آخر هم فودکورت و سینما قرار گرفته. دسترسی به این فروشگاه خیلی راحته؛ چون در خیابون منتهی به فرودگاه و نزدیک سیتی‌سنتر واقع شده که شما می‌تونین با خیال راحت با اتوبوس به گلدن سندز برید.


VARNA MALL

یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید وارنا، فروشگاه بزرگ وارنا مال هست. درسته که این فروشگاه از مرکز خرید گرندمال کوچیک‌تره ولی طرفدارهای خاص خودش رو داره؛ به‌طوری‌که توریست‌های زیادی برای خرید به این فروشگاه می‌آن. این مرکز در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد و امروزه بیش از ۱۵۰ فروشگاه داره که در اون می‌تونین کالاهای متعددی مثل کیف، کفش، لوازم الکترونیکی و … رو با برندهای محبوب و معتبر دنیا ببینین و بخرید. یکی از دلایلی که این مرکز خرید رو توریست‌ها و همچنین مردم بومی انتخاب می‌کنن، وجود مراکز سرگرمی و بازی مثل بولینگ، سینما، سالن بازی و مرکز تفریح نگهداری کودکان در این مرکز هست که باعث شده لذت خرید دوچندان بشه. شما می‌تونین بعد از خرید و گرفتن سوغاتی برای دوستان‌تون سری هم به فود کورت، رستوران و کافه‌ای که در طبقه بالای ساختمون قرار داره بزنین و یک روز از سفرتون رو با تفریح و خرید به پایان ببرید.

Varna Towers

این مرکز خرید با ۸۲۰۰۰ متر مربع در سال ۲۰۰۸ ساخته شده. این مرکز دارای ۲ برج بلنده که یکی از این برج‌ها برای خریده و یکی دیگه ساختمون اداری. این فروشگاه به دلیل اینکه در کنار خط ساحلیه و در طبقه آخر برج شرقی اون رستوران گردون مگنیتو (Magnito) که تنها رستوران گردان جنوب شرقی اروپاست، قرار گرفته، طرفدارهای زیادی داره؛ همچنین بر روی سقف برج غربی این مرکز، امکان فرود هلی‌کوپتر هم وجود داره.

pfohe mall varna

یکی از بهترین مراکز خرید در شهر وارنا که در سال ۲۰۱۰ تاسیس شده، pfohe mall هست. این مرکز خرید ۲۲ هزار مترمربع مساحت داره و دارای ۴ طبقه‌ست‌ که شما می‌تونین در اون محصولاتی مثل پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، پارچه، لوازم آرایشی و بهداشتی، صنایع دستی و … رو با قیمتی مناسب ببنین و بخرید.

 

سفر خوبی داشته باشید!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button