بهترین مؤسسات کاریابی در کانادا

0

یکی از مهمترین دغدغه های مهاجران به کانادا به دست آوردن شغل مناسب است. در مواردی مانند ویزای تحصیلی، مهاجران برای دریافت ویزای دائم کانادا باید مدت زمان ۲ تا ۵ سال را در این کشور مشغول به کار باشند. همچنین افرادی که می خواهند با ویزای کاری تحت سیستم اسکیل ورکر یا اکسپرس اینتری، اقامت دائم کانادا را دریافت کنند در صورت داشتن پیشنهاد کاری (Job Offer) از شرکت‌های معتبر کانادایی، شانس بیشتری برای پذیرفته شدن و دریافت ویزا خواهند داشت. برای ایجاد ارتباط مناسب با شرکت‌های کانادایی، مؤسساتی به نام مؤسسات کاریابی ایجاد شده‌اند که از طریق آنها می‌توانید به بهترین شرکت‌های کانادایی دسترسی داشته باشید و فرآیند مهاجرت به کانادا و دریافت پاسپورت کانادا را تسهیل کنید. در این مقاله به معرفی بهترین مؤسسات کاریابی در کانادا می‌پردازیم.

شما می توانید برای دریافت ویزای کاری و ورک پرمیت کانادا با کارشناسان فلاوینگو مشورت کنید. پل ارتباطی با ما: 43635000-021

Goldbeck Recruiting

این شرکت از سال ۱۹۹۷ میلادی شروع به کار کرده است و دفتر آن در ونکوور کانادا قرار دارد. این شرکت فراتر از مدارک و افتخارات، به شناخت درست نیازهای کارفرما و همچنین توانایی کارجویان می‌پردازد و ارتباط خوبی بین کارفرما و کارجو ایجاد می‌کند. Goldbeck Recruiting در زمینه‌های متعددی زیر فعالیت می‌کند:

  • فروش و بازاریابی
  • مهارت‌های فنی
  • حسابداری و مالی
  • منابع انسانی
  • IT
  • سلامت و پزشکی
  • نفت و گاز

 Global Hire

این شرکت در ادمونتون، آلبرتا و کلگری استقرار دارد و در زمینه‌هایی مثل حمل‌ونقل، بهداشت و درمان، جوشکاری و موارد دیگر فعالیت می‌کند. البته تمرکز این شرکت روی نیروی کاری مکزیک و فیلیپین است.

 Renard International Hospitality Search agencies

این مؤسسه بین‌المللی با ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی بزرگ از جویندگان کار، افراد متقاضی را به شرکت‌هایی که در حوزه بازاریابی و فروش، مهندسی، صنایع غذایی فعالیت می کنند، معرفی می‌‌نماید. هتل‌داران، دارندگان کشتی های تفریحی،شرکت‌های کترینگ و رستوران‌ها از مشتریان اصلی این شرکت بزرگ هستند.

 Hays

این مؤسسه بعد از اینکه ویزا را دریافت کردید می‌توانید یک راهنمای خوب برای پیدا کردن شغل در کانادا باشد. شعب این شرکت در ونکوور، تورنتو، مونترال و ادمونتون مستقر هستند و با بیش از ۳۳ کشور جهان در ارتباط هستند.

 Petro Staff

این موسسه در زمینه نفت و گاز فعالیت در کانادا و آمریکا فعالیت دارد و سعی می‌کند کارگران و مهندسان ماهر این بخش‌ها را به شرکت‌های بزرگ نفت و گاز متصل کند.

 کبک

کسانی که می‌خواهند در شهر کبک زندگی کنند، می‌توانند از خدمات این مؤسسه برای پیدا کرن شغل استفاده نمایند. این مؤسسه برای پیشرفت و توسعه شهر کبک فعالیت می‌کند.

 Cowan

 

محل استقرار اصلی این مؤسسه با بیش از ۶ دهه قدمت، در شهر مونترال قرار دارد. فعالیت این شرکت در دو سطح محلی و بین‌المللی در زمینه‌هایی مانند صنایع ساختمانی، مهندسی و موارد دیگر انجام می‌شوذ.

Drake

کار ویژه و اصلی این مؤسسه استعدادیابی از سراسر جهان در حوزه‌های مختلف است و سابقه‌ی آن به بیش از ۷۰ سال می‌رسد. دفتر مرکزی این شرکت را می‌توانید در تورنتو پیدا کنید.

 Michael Page

حضوردر ۶ قاره‌ی جهان از سال ۱۹۷۶ را می توان یک کارنامه‌ی خوب برای این شرکت دانست. مشاوره با کارفرمایان و کارجوها را می‌توان از نقاط قوت این شرکت دانست.

 Diamond Personnel

موسسه پرسنل الماس در ارتباط با خدمات پرستاری از بچه‌ها و سالمندان فعالیت می کند و سه دفتر در تورنتو، کلگری و ونکوور دارد. به کمک این مؤسسه می توانید ویزای کار هم دریافت کنید و به کانادا مهاجرت کنید.

 Alliance Online

تهیه LMIA یا همان اجازه کار در کانادا، شرکت دادن متقاضیان در برنامه های استانی و همچنین ارزیابی نیروی کار خارجی از فعالیت های اصلی این موسسه است که در صنایع خودروسازی، بخش مسکن، انرژی و کشاورزی فعالیت دارد.

 IIERC

این مؤسسه هم دارای دفتری در ادمونتون است و به افراد کانادایی یا خارجی، خدمات خود را ارائه می هد. پیدا کردن کار در آلبرتا از تخصص‌های ویژه‌ی این مؤسسه است.

 

شما می توانید برای دریافت ویزای کاری و اجازه کار در کانادا با کارشناسان فلاوینگو مشورت کنید. پل ارتباطی با ما: 43635000-021

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button