تابستان به کجا سفر کنیم

0

چمدان خود را ببندید و از سافاری فیل‌های آسیایی گرفته تا سیاحت در قلمروی بودا را تجربه کنید. در این مقاله شما را با ده مقصد شگفت‌انگیز جهان آشنا می‌کنیم و به شما می‌گوییم چرا بازدید از آن‌ها را باید در اولویت سفرهای خود قرار دهید. این مکان‌ها از بین جاذبه‌هایی انتخاب شده‌اند که بیشترین تعداد جستجو و ثبت را در گوگل، تریپ ادوایزر و ایرفیرواچ داگ داشته‌اند.

  • بوتسوانا

سفر به آفریقا به اندازه‌ی کافی هیجان‌انگیز هست. حالا تصور کنید که این سفر در بهترین فصل آن انجام شود و با سافاری حیات وحش، اقامت در لوژهای لوکس و لمس محیط زیستی بکر همراه باشد. جایی که می‌توان در آن از زرافه و کرگدن تا فیل و اسب آبی را دید و از ددیدن پرندگان مهاجر نهایت لذت را برد.

  • آرژانتین

در نزدیکی بوینس آیرس، تاکستان‌های سرسبزی وجود دارد که در رویدادی بین‌المللی به عنوان محل برگزاری جشنواره‌ی انگور و نوشیدنی انتخاب شد. با انتخاب این مقصد به عنوان کمپ بازی‌های المپیک جوانان در اکتبر ۲۰۱۸ دریچه‌ای جدید به روی گردشگری این منطقه گشوده است.

  • ساپورو؛ ژاپن

کسی که به ژاپن سفر می‌کند انتظار ندارد به پیست‌های اسکی رفته و در بارهای بزرگ نوشیدنی بنوشد. سفر به ؤاپن در فهرست هر گردشگری وجود دارد و بازدید از شهر کوهستانی ساپوروو نیز یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های سفر هر گردشگری به حساب می‌آید.

  • نیکاراگوئه

اگر به دنبال تلفیقی از آتشفشان‌های زیبا و سواحل نیلگون هستید باید کاستاریکای شلوغ را از للیست خود خط زده و راهی نیکاراگوئه شوید. مقصدی که رش پنجاه درصدی بازدید از آن در طول سال‌های گذشته نوید امنیت و امکانات رفاهی خاص را برای مسافرانش به همراه دارد.

  • بوتان

بعد از آنکه بیشتر شرق دوستان به نپال سفر کردند و سفر به پخارا در فهرست خود قرار دادند، حالا نوبت به دیدار از طبیعت بکر بوتان می‌رسد. قلمرو بودایی خاص که سفر به آن جزو کم هزینه‌ترین سفرهای آسیایی است.

  • سیشل

مجمع‌الجزایر آفریقایی که در قلمرو اقیانوس هند قرار دارد و سالیانه در حدود ۳۵۰٫۰۰۰۰ نفر را به سوی خود جذب می‌کند. این جزایر زیبا با افزایش ۱۵ درصدی در گردشگری خود هر سال بیش از پیش به امکانات و هتل‌های ساحلی خود افزوده و آمادگی پذیرش مسافرانش را بیشتر می‌کند.

  • آلبانی

از کشورهای بالکان در اروپای شرقی که با سواحل دست نخورده و بکر خود رتبه‌ی نخست را در میان سواحل و مراکز تفریحی اروپا به دست آورده و یکی از کشورهای رو به توسعه در صنعت گردشگری است و از رتبه‌ی ۹۸ جدول به رتبه‌های بالایی در حال صعود است.

  • کره‌ی جنوبی

برگزاری المپیک زمستانی در کره‌ی جنوبی باعث شد تا تعداد گردشگرانی که در این سال از کره بازدید کرده‌اند به طرز چشمگیری افزایش یابد. اعمال سیاست‌های خرد و کلان در زمینه‌ی گردشگری و بهبود روابط با چین نیز در بهبود این شرایط نقش به سزایی داشته‌است.

  • سنت لوییس، میسوری

یکی از مقاصد جدید گردشگری در امریکا سنت لوییس است. سنت‌های غذایی مثل باربیکیو و ماءالشعیر سازی در این منطقه باعث شده تا گردشگران فراوانی به ین منطقه جذب شده و از طاق نصرت سنگی که در پارک شهر وجود دارد به صورت خانوادگی و دوستانه بازدید کنند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button