بهترین تورهای جنوب شرقی آسیا را بشناسید!

تا به حال به این مسئله فکر کرده اید که چرا کشورهایی مثل ترکیه یا تایلند از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری برای مسافران ایرانی هستند؟ پاسخ ساده تر از چیزی است که به آن فکر می کنید. علت این است که کشورهایی مثل ترکیه یا کشورهای جنوب شرق آسیا به قدری در زمینۀ گردشگری سرمایه گذاری کرده اند که جاذبه های گردشگری خود را به بهترین شکل به علاقه مندان ارائه می دهند.

حالا که می خواهیم در مورد بهترین تورهای جنوب شرقی آسیا صحبت کنیم اجازه دهید به سراغ مهم‌ترین جذابیت های این کشورها برویم.

چرا دوست داریم به کشورهای جنوب شرقی آسیا سفر کنیم؟

بیشتر کشورهای جنوب شرقی آسیا مناظر بی بدیلی را در خود دارند که در هر جای این کره خاکی نمی بینیم، این کشورها سواحل جذاب و زیبایی دارند که در نوع خود بهترین هستند و یکی دیگر از مهم‌ترین دلایل جذابیت کشورهای جنوب شرقی آسیا این است که در این کشورها جاذبه های گردشگری متفاوتی وجود دارد، جاذبه های گردشگری که کمتر شناخته شده اند و بسیار منحصر به فرد هستند.

با در نظر گرفتن این موارد می توانیم به راحتی ادعا کنیم که این کشورها نه تنها برای ما، بلکه برای مردم سراسر جهان هیجان انگیز است و همین دلایل کافی است تا از همه کشورهای جهان به این مناطق سفر کنند.

چرا دوست داریم به کشورهای جنوب شرقی آسیا سفر کنیم؟

اما دلایلی هم وجود دارند که باعث می شوند این کشورها برای ایرانی ها جذابیت بیشتری هم داشته باشند.

  1. این مناطق مردم خون گرم و صمیمی دارند که با فرهنگ ما همخوانی دارد.
  2. اگر حشرات و غذاهای عجیب غریب برخی از این کشورها را نادیده بگیریم غذاهای لذیذ و تند و جذاب این مناطق برای ما یک مزیت محسوب می شوند.
  3. سفر به این مناطق نیازمند هزینه خیلی زیادی نیست و هزینه سفر به کشورهای جنوب شرق آسیایی نسبت به دیگر کشورهای جهان برای ما ارزان تر تمام می شود.

بهترین تورهای جنوب شرقی آسیا

برای اینکه بهترین تورهای جنوب شرقی آسیا را بشناسید باید بهترین کشورهای این منطقه برای سفر را در نظر بگیرید. شما می توانید از تورهای ترکیبی که به دو یا چند مورد از این کشورها می روند استفاده کنید، یا اینکه از تورهای جداگانه هر کدام استفاده کنید. این انتخاب به خود شما بستگی دارد.

ویتنام، سرزمینی ایده آل برای خوردن غذاهای ایده آل

رژیم غذایی مردم ویتنام مهم‌ترین دلیلی است که باعث شده مردم این سرزمین در بیشتر موارد اندام متناسبی داشته باشند. غذاهایی که در ویتنام طبخ می شوند با اینکه بیشتر از سبزیجات تشکیل می شوند و سرخ کردنی کمی در آن‌ها وجود دارد، اما بسیار خوشمزه هستند. شاید دلیل اصلی را بتوان در مواد اولیه تازه و اصیل شناسایی کرد. بسیاری از غذاهای ویتنام تند هستند، اما ادویه های آن‌ها طعم شگفت انگیزی به غذا می دهند؛ اما فقط غذاها نیستند که جذاب‌اند، چشم اندازهای این کشور زیبا و فرهنگ و پوشش مردمان این کشور نیز قطعاً نظرتان را جلب می کند. تور ویتنام در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین و بهترین تورهای جنوب شرقی آسیا محسوب می شود.

ویتنام، سرزمینی ایده آل برای خوردن غذاهای ایده آل

تایلند – جایی که همه باید یک‌بار به آن سفر کنند

به اعتقاد ما تایلند کشوری است که هر کس باید یک‌بار در زندگی به آن سفر کند. اگر اهل خوردن غذاهای تند هستید و امتحان کردن غذاهای هیجان انگیز کنار خیابان شما را هیجان زده می کند تایلند بهشت شماست. غذاهای کنار خیابانی معمولاً قیمت مناسبی هم دارند و هزینه های سفر شما را کمتر می کنند. این غذاها برخلاف آنچه که ممکن است تصور کنید از مواد اولیه مرغوب و تازه تهیه می شوند، بنابراین جای نگرانی نیست.

مناطق دیدنی و جزایر زیبای این کشور و تفریحات شبانه آن نیز شهرت بسیاری دارند.

سنگاپور – سفری لوکس به یکی از بهترین کشورهای جنوب شرقی آسیا

اگر اهل خرج کردن در سفر هستید سنگاپور برای شما مکان جذابی است. سنگاپور از نظر تفرجگاهی و مکان‌های دیدنی فانتزی و زیبا یکی از بهترین کشورهای جنوب شرقی آسیاست. این کشور کوچک در حال حاضر بیشترین رشد اقتصادی در میان تمام کشورهای جهان را تجربه می کند. غذاهای این کشور هم از مواردی است که برای شکم دوستان بسیار جذابیت دارد. پیشنهاد می کنیم در میان تنوع بسیار تورهای جنوب شرقی آسیا تور سنگاپور را فراموش نکنید.

سنگاپور – سفری لوکس به یکی از بهترین کشورهای جنوب شرقی آسیا

تور کامبوج، برای بازدید از حیرت انگیزترین معابد جهان

اگر بازدید از معابد کشورهای جنوب شرقی آسیا یکی از دلایل شما برای سفر به این مناطق است حتماً تور کامبوج را برای سفر انتخاب کنید. در این کشور علاوه بر معبد مشهور آنگکور وات می توانید از معابد بی شمار دیگر این کشور دیدن کنید. علاوه بر این وجود مناطق دیدنی بکر در این کشور کامبوج را به سرزمین گمشده مشهور کرده است.

اهل خوردن غذاهای جذاب هستید؟ کامبوج برای شما هم جذابیت های فراوانی دارد. غذاها و نوشیدنی های خاص و بی نظیری در این کشور وجود دارند که تجربه منحصر به فرد ترین سفر عمرتان را برایتان رقم می زنند.

فیلیپین، کشوری با بیش از 7000 هزار جزیره

اگر مثل نویسنده این مطلب عاشق سواحل شگفت انگیز و بی نظیر کشورهای جنوب شرق آسیایی هستید فیلیپین برای شما بهترین مقصد سفر است. در این کشور به طرز بی‌رحمانه ای حق انتخاب فراوان دارید. بیش از 7000 جزیره در این کشور وجود دارد که تنها بازدید از چند مورد از آن‌ها دوباره شما را به سواحل زیبای این کشور می کشاند. 3 مورد از جزایر کشور فیلیپین جزء 10 مورد از زیباترین سواحل جهان هستند.

علاوه بر این فیلیپین مقصد مناسبی برای عاشقان غذاهای جذاب هم هست. غذاهای این کشور شاید به اندازه غذاهای تایلندی برایتان جدید نباشند اما عقل و هوشتان را خواهند برد.

در سفر به فیلیپین بازدید از پالاوان را فراموش نکنید.

فیلیپین، کشوری با بیش از 7000 هزار جزیره

نتیجه گیری

جنوب شرق آسیا پر از کشورهای رنگارنگ و زیبایی است که ما تنها توانستیم چند مورد از بهترین هایشان را توصیف کنیم. کشورهایی همچون تیمور شرقی، برونئی، میانمار، مالزی، لائوس و اندونزی، هر کدام جاذبه های گردشگری بی نظیری را پیش روی چشمانتان قرار می دهند که در کمتر جایی از سراسر جهان قابل مشاهده است؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم سفر به کشورهای جنوب شرق آسیا را همچنان ادامه دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.

Call Now Button