تور استانبول از تبریز، هر آنچه نیاز است بدانیم

 حضور در استانبول یکی از ارزان‌ترین و جذاب‌ترین سفرهای خارجی برای ایرانیان است که خیلی از ایرانیان علاقه دارند که آن را تجربه کنند و بسیاری هم چندین بار آن را تجربه کرده‌اند و هر سال جزو یکی از گزینه‌های اصلی سفر برای آنان است. با توجه به شرایط کرونایی جهان در حال حاضر و با وجود اینکه واکسیناسیون کرونا در بیشتر کشورها مراحل آغازین خود را سپری می‌کند، بنابر اعتقاد بسیاری از کارشناسان، محدودیت‌های کرونایی حداقل تا یک یا دو سال دیگر ادامه خواهد داشت. با توجه به سؤالات متعدد مسافران در این زمینه، در این مقاله در مورد تور استانبول از تبریز صحبت خواهیم کرد و به سؤالات روز در مورد رزرو تور استانبول در شرایط کرونا، آفر تور استانبول ، نحوه پیدا کردن تور خیلی ارزان استانبول، تغییرات تور استانبول از تبریز نوروز ۹۹، روش دریافت کد HES ‌ترکیه برای مسافران در شرایط کرونا، آزمایشگاه‌های مورد تأیید وزارت بهداشت برای تست کرونا در تبریز و …  پاسخ خواهیم داد. آخرین تغییرات در مورد شرایط سفر به ترکیه در کرونا را هم می‌توانید از لینک داده شده مطالعه کنید. با ما باشید.

برای رزرو تور استانبول از تبریز می‌توانید با کارشناسان فلاوینگو به شمارره ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و یا ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید.

سفر هوایی به استانبول از تبریز

استانبول دو فرودگاه دارد. فرودگاه بین‌المللی آتاتورک در بخش اروپایی استانبول قرار دارد. از لحاظ تعداد مسافر فرودگاه آتاتورک بزرگ‌ترین فرودگاه استانبول است و از نظر ترافیک مسافری رتبه یازدهم را در جهان دارد. دسترسی به این فرودگاه بین المللی از طریق مترو، اتوبوس و تاکسی امکان‌پذیر است. پروازهای تور استانبول از تبریز در این فرودگاه به زمین می‌نشینند. فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن بعد از آتاتورک بزرگ‌ترین فرودگاه استانبول است که در بخش آسیایی استانبول قرار گرفته است.برای خرید بلیط فرست کلاس هواپیما می‌توانید از پروازهای سیستمی استفاده کنید. پروازهای سیستمی را هرچه زودتر خریداری کنید قیمت پایین‌تری دارند. بلیط‌ چارتر و بلیت‌های لحظه آخری هم معمولاً ارزان‌تر از بلیط‌های سیستمی هستند. می توانید از شرکت‌های هواپیمایی ترکیش‌ایرلاین، ایران‌ایرتور، قطرایرویز، معراج و ایران‌ایر برای مسیر تبریز استانبول بلیط خود را تهیه کنید. فلاوینگو(عالی گشت) آماده برگزاری تور هوایی برای علاقمندان است.

آزمایشگاه های مورد تأیید هواپیمایی های تبریز

در حال حاضر تور استانبول از تبریز در شرایط کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است. در شرایط کرونایی یکی از شرایط سوار شدن بر خطوط هواپیمایی بین المللی این است که باید تست کرونا (PCR) بدهید و جواب آن باید حداکثر ۷۲ ساعت قبل از پرواز منفی باشد. به بیان دیگر این آزمایش باید ۷۲ ساعت قبل از پرواز انجام شود. در حال حاضر دو آزمایشگاه سلام و دانش در شبکه بهداشت تبریز فعال هستند که مورد تأیید وزارت بهداشت ایران و همه ایرلاین‌های داخلی و خارجی که در خطوط هوایی تبریز به استانبول فعال هستند، قرار دارند. البته این لیست در حال تکمیل و تغییر است.

  •  آزمایشگاه دانش ( خیابان ۱۷ شهریور، ساختمان سپید، طبقه اول، ۳۵۵۵۵۱۸۷-۰۴۱)
  • آزمایشگاه سلام ( کمربندی میدان پیشقدم، کلینیک سلامت، ۳۳۲۵۹۵۸۷-۰۴۱)

نحوه دریافت کد HES ‌ترکیه

دولت ترکیه برای استعلام وضعیت ابتلای افراد به بیماری کرونا، داشتن کد HES ‌را برای همه شهروندان ترکیه هنگام ورود به مراکز عمومی مثل مترو و فروشگاه‌ها اجباری کرده است. HES‌ مخفف Hayat Eve Sığar به معنای انتخاب سبک زندگی متناسب با در خانه ماندن است.  توریست ها هم با داشتن این کد برای ورود به مراکز عمومی مثل وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مترو و اتوبوس، پاساژها و مراکز خرید و … راحت‌تر خواهند بود. توریست هایی که این کد را نداشته باشند، هنگام ورود به این مراکز مجبور به همراه داشتن پاسپورت خود هستند. با داشتن این کد، هنگام ورود افراد به این مراکز بلافاصله وضعیت سلامت آنها استعلام می‌شود و از ورود افراد بیمار جلوگیری خواهد شد. به این ترتیب مناطق پرجمعیت در ترکیه از ایمنی بالاتری برخوردار خواهند شد و مسافران با خیال راحت می‌توانید به همه نقاط استانبول سر بزنید. نحوه دریافت کد HES‌ ترکیه خیلی پیچیده نیست و مسافران برای دریافت آن کافیست تا یک سیمکارت ترکیه‌ای تهیه کنند. از دو روش متفاوت می‌توانید این کد را تهیه کنید: پیامک و اپلیکیشن. در هر دو روش داشتن سیمکارت ترکیه‌ای لازم است.

در صورتی که از تورهای فلاوینگو استفاده ‌کنید، تور‌لیدر شما می تواند این کد را برای شما دریافت کند و نیازی به خرید سیمکارت ترکیه ای نخواهید داشت.

در ادامه هر دو روش دریاقت کد HES را آموزش می‌دهیم:

چطور با اس ام اس کد HES بگیریم؟

برای دریافت کد HES ترکیه از طریق پیامک کافیست بعد از تهیه یک سیمکارت ترکیه‌ای و فعال کردن آن در گوشی خود، یک کد دستوری را به شماره 2023 ارسال کنید. دقت کنید که در صورتی که کد را استباه بنویسید، پیامک ارسال نخواهد شد. فرمول این کد در ادامه آمده است:

HES (فاصله) ملیت(فاصله) شماره پاسپورت (فاصله) سال تولد (فاصله) نام خانوادگی

مثال این کد برای آقای رضا لواسانی(REZA LAVASANI) با شماره پاسپورت ایرانی N35632208 ‌و سال تولد 1985 که به طور فرضی در نظر گرفته شده است به صورت زیر است:

LAVASANI 1985 N35632208 IRN HES

دقت کنید که همه اطلاعات لازم از جمله نام خانوادگی به انگلیسی،  سال تولد به میلادی، شماره پاسپورت و ملیت در دفترچه پاسپورت شما قید شده است  و شما باید آنها را عیناً در فرمول بالا جایگزین کنید.

مسافرانی که دارای پاسپورت ترکیه‌ای هستند و شماره شناسایی ترکیه ای دارند می‌توانند از فرمول زیر هم استفاده کنند:

HES (فاصله) شماره شناسایی (فاصله) سال تولد (فاصله) مدت اعتبار

توجه داشته باشید که مدت اعتبار باید طوری باشد که حداقل ۷ روز بعد از حضور شما در ترکیه را در بر داشته باشد. مثلاً اگر تاریخ پرواز شما به استانبول برای ۲۰ روز دیگر است، مدت اعتبار را باید حداقل ۲۷ یا بیشتر وارد کنید.

چطور از طریق اپلیکیشن کد HES را دریافت کنیم؟

برای دریافت این کد باید روی گوشی هوشمند خود یک سیمکارت ترکیه ای فعال کنید. بعد از این کار باید اپلیکیشن  EHS‌ یا همان Hayat Eve Sığar را روی گوشی خود نصب کنید. تمام گوشی‌های اندروید و IOS می‌توانند این اپلیکیشن را از طریق گوگل پلی یا اپ‌استور به راحتی دریافت و نصب کنند. بعد از نصب این اپلیکیشن هنگام ورود به آن، شماره سیمکارت ترکیه‌ای از شما خواسته خواهد شد. بعد از وود به راحتی کد HES به شما داده خواهد شد. از لینکهای زیر می‌توانید این دو اپلیکیشن را دریافت کنید:

تورهای استانبول از تبریز

هر چند که هزینه سفر به استانبول به صورت شخصی ممکن است بسیار کمی کمتر از تورهای استانبول از تبریز باشد ولی سختی‌ها و دردسرهای خاص خود را دارد که تنها کسانی که صبر، حوصله و علاقۀ بالایی به سفر شخصی دارند از عهدۀ آن بر می‌آیند. معمولاً از بیشتر شهرهای ایران تورهای فراوانی با ایرلاین‌های مختلف روانۀ استانبول می‌شوند. تور استانبول از تبریز را با هر پروازی می‌توانید داشته باشید؛ اما معمولاً بهترین و عالی ترین پروازها از فرودگاه امام خمینی تهران انجام می‌شود.

مطالب مرتبط
قیمت تور استانبول از تبریز به عواملی مانند مدت اقامت، نوع پرواز و درجۀ هتل بستگی دارد.سفر به استانبول برای ایرانیان بیشتر در تفریح و خرید خلاصه می‌شود اما اگر این تفریح با اطلاع و آگاهی باشد، بدون شک فرصت‌های بهتری را در سفر فراهم کرده و باعث خواهد شد تا از آن لذت بیشتری ببریم.

 تور استانبول ارزان

خیلی از مسافران به دنبال تور استانبول ارزان می‌گردند. به طور کلی باید بدانید که دو عنصر اصلی در قیمت تور استانبول از تبریز، هزینه بلیط هواپیما تبریز استانبول و هزینه هتل های استانبول است. البته غیر از این دو، هزینه تور-لیدر فارسی زبان، عوارض خروج از کشور، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و … از دیگر هزینه‌های جانبی تور استانبول است. برای پیدا کردن تور خیلی ارزان استانبول باید به دنبال آژانس‌های مسافرتی بگردید که تور لحظه آخری استانبول از تبریز را ارائه می‌دهند. در واقع با توجه به اینکه خیلی از آژانس‌ها اتاق‌ها هتل یا بلیط هواپیما را از مدتها قبل با پرداخت مبلغ کامل به مدیران هتلها و ایرلاین‌ها پیش‌خرید می‌کنند در صورت پر نشدن ظرفیت تور، دچار ضرر خواهند شد و در نتیجه سعی می‌کنند در آخرین لحظات تورها را با قیمت پایین بفروشند و در اصطلاح آفر تور استانبول را به فروش بگذارند. در این مواقع ممکن است قیمت تور استانبول حتی به قیمتی پایین‌تر از قیمت تمام شده برای مدیران آژانس برسد.

بهترین زمان تور استانبول

از نظر زمانی استانبول یک ساعت و نیم از تهران عقب‌تر است. واحد پول رایج آن لیر ترکیه است؛ اما برای سفر به استانبول هم لیر و هم دلار کاربرد دارد. می‌توانید در صرافی‌های استانبول دلار خود را به لیر تبدیل کنید. استانبول به دلیل مجاورت با دریا به طور کل آب و هوای مرطوبی دارد. تابستان‌های استانبول عموماً گرم و شرجی و گرم‌ترین ماه سال در استانبول ماه آگوست است. زمستان‌های استانبول سرد، برفی و بارانی است. سردترین ماه استانبول، ماه ژانویه است. باران‌های زمستانی استانبول، ممتد و بی‌وقفه هستند و ممکن است چند روز طول بکشند، بنابراین زمستان چندان زمان مناسبی برای سفر به استانبول نیست. بیشتر بارش‌های سنگین برف در استانبول در ماه‌های دسامبر و مارس رخ می‌دهد. بهترین زمان سفر به استانبول از نظر شرایط آب و هوایی، از ماه آخر فصل بهار تا ماه اول فصل پاییز است. به‌طور کلی آب و هوای استانبول در فصل بهار و پاییز بسیار مطبوع است و بیشتر گردشگران این فصل را برای سفر به استانبول انتخاب می کنند؛ اما اگر به قصد خرید به استانبول سفر می‌کنید، بهترین زمان سفر به استانبول برای خرید، زمان حراج‌های آن، کریسمس تا ژانویه، مناسبت‌های خاص به خصوص عید فطر و عید قربان است. انتهای فصل‌ها هم معمولاً برندها حراج‌های فصلی می‌گذارند. مطلب مراکز خرید استانبول در این زمینه می‌تواند کمک زیادی به شما بکند.

نمایی از یکی از میادین استانبول

اطلاعات ضروری برای سفر زمینی به استانبول بدون تور

استانبول یکی از دیدنی‌ترین شهرهای توریستی جهان است. این شهر رنگارنگ و پر جنب و جوش مرکز اقتصادی و فرهنگی ترکیه و بزرگ‌ترین شهر ترکیه است که در مجاورت تنگۀ بسفر و دریای مرمره قرار دارد. استانبول دارای طیف گسترده‌ای از انواع تفریحات و دیدنی‌هاست، از مراکز تاریخی و مذهبی بسیار زیبا و دیدنی گرفته تا مراکز خرید متعدد شیک و امروزی و بازارهای سنتی و تفریحگاه‌ها. با توجه به هزینۀ مناسب سفر و عدم نیاز به ویزا برای مسافران ایرانی جهت سفر به ترکیه، تور ترکیه و بخصوص استانبول مورد استقبال بسیاری از ایرانیان قرار گرفته است؛ اما اگر این سفر بدون آگاهی و اطلاعات کافی صورت گیرد، مشکلات زیادی پیش ‌روی مسافران خواهد گرفت.برای سفر به ترکیه نیازی به ویزا ندارید اما حتماً قبل از شروع سفر، پاسپورت خود را چک کنید و مطمئن شوید که حداقل ۶ ماه از تاریخ انقضاء آن باقی مانده باشد. در غیر این صورت حتماً نسبت به تمدید آن اقدام کنید که در مرز به دردسر نیافتید. عوارض خروج از کشور هم فراموش نشود. عوارض خروج از کشور برای بار اول ۲۲۰۰۰۰ تومان، برای بار دوم ۳۳۰۰۰۰ تومان و بعد از آن ۴۴۰۰۰۰ تومان است که می‌توانید آن را قبل از آغاز سفر از طریق سامانه پرداخت عوارض کشور یا بانک پرداخت کنید در غیر این صورت درگیر کارهای بانکی در مرز خواهید شد که بسیار وقت‌گیر است.

سه مرز برای مسیر زمینی ایران به ترکیه وجود دارد. مرز بازرگان، مرز رازی و مرز سرو. از بین این سه مرز، مرز بازرگان به علت کم‌ترین فاصله و مناسب‌تر بودن راه و داشتن امکانات مسیر بهترین انتخاب است. بعد از خروج از تبریز و عبور از شهرهای مرند و ماکو و طی مسافت ۲۹۰ کیلومتری به مرز بارزگان که با شهر گوربولاغ ترکیه مرز مشترک دارد می‌رسید. بعد از گوربولاغ از شهرهای دوغوبایزید، آغری، ازروم، آماسیا، بولو، ایزمیت عبور می‌کنید تا در نهایت به استانبول برسید. این مسافت چیزی در حدود ۱۵۴۰ کیلومتر است. مرز بازرگان مرزی است که اتوبوس‌ و تورهای استانبول از تبریز از آن استفاده می‌کنند.

مرز بازرگان برای سفر به استانبول

مرز رازی در ۶۵ کیلومتری شهر خوی قرار دارد و حدود ۹۰ کیلومتر با وان ترکیه فاصله دارد. با توجه به کوهستانی و پرپیچ و خم بودن مسیر تقریباً ۲ ساعت زمان می‌برد تا از این مرز به وان برسید. بهترین مسیری که برای رسیدن از مرز رازی تا استانبول می‌توانید طی کنید از شهرهای وان، تاتوان، موش، بینگول، الازینگ، مالاتیا، کایسری، گلباشی، بولو، دوزجه، ساکاریا و گبزه می‌گذرد. این مسیر در حدود ۱۸۲۷ کیلومتر است.

مرز رازی برای سفر به استانبول

مرز سرو در ۶۰ کیلومتری ارومیه قرار دارد. مسیر رسیدن به این مرز کوهستانی و سرد است. برای رسیدن به استانبول از این مسیر باید از شهرهای یوکسکوار، سواوستو، باشکاله، تاتوان، موش، بینگول، الازینگ، مالاتیا، کایسری، گلباشی، بولو، دوزجه، ساکاریا و گبزه عبور کنید که این مسیر ۱۹۴۰ کیلومتر است.

مرز سرو برای سفر به استانبول

سفر به استانبول با اتوبوس

اگر قصد سفر زمینی به استانبول را دارید می‌توانید از اتوبوس تهران- استانبول یا تبریز – استانبول از تورهای مسافرتی مثل تورهای استانبول از تبریز استفاده کنید. سرویس‌های اتوبوس تبریز به استانبول معمولاً در روزهای پرتردد در دسترس هستند. پس اگر قصد سفر به استانبول از تبریز را دارید باید تاریخ‌های حرکت اتوبوس از تبریز را دائماً چک کنید تا بتوانید بلیت برای تاریخ مورد نظرتان را بخرید.اتوبوس‌ها در مرز به مدت یک ساعت جهت بازرسی و بررسی مدارک توقف دارد. در صورت عدم وجود مشکل اجازه عبور اتوبوس از مرز داده می‌شود. اگر مسافری در مرز دچار مشکلی در مدارک شود و رفع مشکل او بیش از مدت زمان معمول طور بکشد، راننده اتوبوس موظف به توقف نیست. مقصد نهایی اتوبوس‌های تبریز – استانبول منطقه آکسارای و خیابان لاله‌لی است. در تور استانبول از تبریز زمینی هم در صورت برگزاری از همین خطوط استفاده می‌شود. ضمناً برای محاسبه قیمت تور زمینی کافیست قیمت روز در حمل و نقل زمینی را قیمت تعداد شبهایی که می‌مانید جمع بزنید. هزینه نهایی تفاوت زیادی با این مبلغ نخواهد داشت.

سفر به استانبول با قطار

 برای اینکه به استانبول برسید می‌توانید از قطارهای تبریز – وان یا تهران-آنکارا استفاده کنید و سپس از آنجا با قطارهای داخلی ترکیه خودتان را به استانبول برسانید. قطار تبریز – وان در سال ۱۳۸۰ راه اندازی شد. این قطار دوشنبه شب ساعت ۲۳: ۲۰ از تبریز حرکت می‌کند و پس از ده ساعت صبح روز سه شنبه به شهر وان در ترکیه می‌رسد. برگشت قطار از شهر وان سه‌شنبه شب، ساعت شب ۱۰ و ورود آن به تبریز ۶ صبح روز چهارشنبه است. قطار تهران-آنکارا در مسیر خود به سمت آنکارا از شهرهای زنجان، تبریز، سلمان و ایستگاه مرزی رازی عبور می‌کند. از آنکارا به استانبول و مسیر معکوس خطوط ترن سریع‌السیر وجود دارد. این ترن‌ها بنام Yüksek Hızlı Tren با سرعتی حدود ۲۵۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کنند. تور استانبول از تبریز با قطار در صورت برگزاری از همین خطوط استفاده می‌کند.

سفر به استانبول با ماشین شخصی

اگر تصمیم به سفر به ترکیه با ماشین شخصی خود را دارید موارد مهمی را باید پیش از سفر رعایت کنید. داشتن گواهینامه بین‌المللی با اعتبار یک‌ساله برای رانندگی در کشور خارجی ضروری است. برای اخذ این گواهینامه باید ۱۲۰ هزار تومان هزینه کنید. علاوه بر گواهینامه بین‌المللی، برای عبور از مرز نیاز به پلاک بین‌المللی یا پلاک ترانزیت برای خودروی خود دارید هزینه صدور پلاک بین المللی برای هر خودرو حدود ۳۶۰ هزار تومان است. برچسب CD و IR برای شناسایی خودروی شما در کشور خارجی استفاده می‌شوند. هزینه این برچسب‌ها روی هم رفته ۴۸۰۰ تومان است. کاپوتاژ و مجوز خروج از کشور هم با هزینۀ ۱۸ هزار تومان از ضروریات سفر با ماشین شخصی است.در نظر داشته باشید که قیمت بالای بنزین در ترکیه از جمله مشکلات بسیاری از افرادی است که با ماشین شخصی خودشان به ترکیه سفر کرده‏اند. به همین دلیل مرز رازی از نظر مصرف بنزین، برای شما به صرفه‌تر است چراکه اکثر مسیری که طی می‌کنید، در خاک ایران است و می‌توانید در ایران با قیمت پایین‌ترین بنزین بزنید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید ماشین خود را در پارکینگ محوطه مرز رازی پارک کنید و بقیه مسیر را با ون‌ها یا تاکسی‌های ویژه ادامه دهید.

 

سؤالات رایج در مورد تور استانبول از تبریز

آیا تور استانبول از تبریز در شرایط کرونا برگزار می‌شود؟

بله. با انجام تست کرونا و منفی شدن پاسخ حداکثر تا ۷۲ ساعت قبل از پرواز، می‌توانید از پروازهای استانبول را تهیه کنید.

آزمایشگاه های مورد تأیید ایرلاین‌ها در تبریز برای تست کرونا کدام است؟

برای رزرو بلیط ایرلاین‌های داخلی و خارجی در تبریز می‌توانید از همه آزمایشگاه‌های مورد تأیید وزارت بهداشت ایران مانند آزمایشگاه دانش و آزمایشگاه سلامت استفاده کنید. آزمایشگاه دانش ( خیابان ۱۷ شهریور، ساختمان سپید، طبقه اول، ۳۵۵۵۵۱۸۷-۰۴۱)، آزمایشگاه سلام ( کمربندی میدان پیشقدم، کلینیک سلامت، ۳۳۲۵۹۵۸۷-۰۴۱)

قیمت تور استانبول از تبریز چه تفاوتی با تور استانبول از تهران دارد؟

معمولاً تفاوت خاصی وجود ندارد ولی گاهی به دلیل نزدیکتر بدون تبریز به استانبول، قیمت بلیط هواپیما تبریز استانبول مقداری کمتر است. بنابراین ممکن است این موضوع روی قیمت تور استانبول از تبریز نسبت به قیمت تور استانبول از تهران کمی تأثیرگذار باشد.

آیا دریافت کد HES برای سفر به ترکیه اجباری است؟ چطور کد HES را بگیرم؟

خیر. ولی به خاطر شرایط کرونا بهتر است برای حضور در مراکز عمومی ترکیه مثل مترو و فروشگاه‌ها این کد را داشته باشید. در صورت نداشتن این کد، مجبور خواهید بود برای ورود به مراکز عمومی، پاسپورت خود را به همراه داشته باشید. برای گرفتن این کد باید از طریق یک سیمکارت ترکیه ای عمل کنید و کد دستوری زیر را به شماره 2023 پیامک کنید: HES (فاصله) ملیت(فاصله) شماره پاسپورت (فاصله) سال تولد (فاصله) نام خانوادگی ‌

روش دیگر استفاده از اپلیکیشنHES‌ و ثبت نام در آن است که می‌توانید آن را از اپ‌استور و گوگل‌پلی دانلود کنید

تور استانبول از تبریز لحظه آخری را چطور پیدا کنیم؟

برای یافتن این تورها باید بین آژانس‌های گردشگری جستجوی زیادی انجام دهید. کارشناسان فلاوینگو با شماره تلفن ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ می‌توانند شما را در این امر یاری کنند.

چرا بین قیمت‌ تورهای مختلف در استانبول تفاوت وجود دارد؟

قیمت تور از قیمت بلیط هواپیما و هتل تأثیر می‌پذیرد. به دلیل تفاوت‌های زیادی که گاهی بین بلیط هواپیمای یک مسیر در دو زمان متفاوت وجود دارد، قیمت تور هم دستخوش تفاوت‌های زیادی می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم از آژانس‌های گردشگری مانند فلاوینگو(عالی‌گشت) که بلیط هواپیما را هم به طور مستقیم و ارزان‌تر تهیه می‌کنند، تور استانبول را بخرید.

برای رزرو تور استانبول از تبریز و همچنین رروز تور آنتالیا از تبریز می‌توانید با کارشناسان فلاوینگو به شمارره ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و یا ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.

Call Now Button