تور اسلوونی

تور اسلوونی می تواند منعکس کننده سلیقه بی نظیر شما برای سفر به کشوری متفاوت باشد. ملت کوچک اروپای مرکزی، «اسلوونی» با آن جنگل های زیبا و فرهنگ غنی اش، مکانی جذاب برای دوستداران طبیعت است. این کشور آرام که همه مسافران را از اقصی نقاط جهان با آغوشی گرم به خود می خواند، نماد دوستی ملت ها از طریق گردشگری است. تور اسلوونی یکی از غیر منتظره ترین مقاصد مناطق اروپایی است که در تقاطع آلمان و ایتالیا قرار گرفته و ترکیبی هیجان انگیز از فرهنگ هر دو این کشورها است؛ با عالی گشت همراه باشید.

معرفی تور اسلوونی

مهم‌ترین هدف ما این است که زیبایی های کشور اسلوونی و دو شهر لوبینا (پایتخت) و پورتوروز را به شما نشان دهیم. این هدف یقیناً در قالب پکیج مسافرتی ما با عنوان تور اسلوونی ارائه می شود. امکانات و خدمات ویژه تور ما به شما تجربه ای بی مانند از سفر به این کشور اروپایی را در اختیارتان قرار می دهد.

ما تلاش خود را انجام خواهیم داد تا هر کدام از شما، زیباترین، لذت بخش ترین و به یاد ماندنی ترین لحظات زندگی خود را در کشور اسلوونی تجربه کنید. شما با برخی از زیباترین خیابان ها و مکان های اروپا به عنوان یک کلان شهر مدرن آشنا می شوید و از معماری نفس گیر خانه های این کشور شگفت زده خواهید شد. به طور کلی،  اسلوونی مکانی است که باید در آن حداقل یک‌بار در زندگی تان حضور داشته باشید.

خدمات تور به شرح زیر است:

  • پرواز با هواپیمایی ایران ایر
  • 4 شب اقامت در هتل چهار ستاره با خدمات صبحانه
  • یک گشت شهری در لوبیانا
  • یک گشت شهری در پوروتوژ
  • ترانسفر فرودگاهی
  • راهنمای فارسی زبان
  • بیمه نامه مسافرتی

مسیر و مدت سفر

تاریخ حرکت

قیمت هتل

قیمت تور اسلوونی

مزایای داشتن یک پکیج مسافرتی عالی در قالب تور کاملاً آشکار است. با این حال، چنین خدماتی چقدر باید برای مسافران هزینه داشته باشد؟ امروزه مسافران به روش های مختلفی می توانند به مقاصد مختلف سفر کنند، آژانس ها و دفاتر مسافرتی خدمات یکی از آن‌ها هستند که خدمات مختلفی را ارائه می دهند، به همین دلیل قیمت ها ممکن است متفاوت باشند.

به طور کلی، قیمت تور بسته به نوع بلیت هواپیما، تعداد نفرات، فصل سفر، کیفیت هتل، مدت زمان اقامت، تعداد مسافران تور، هزینه خوراک و حمل و نقل شهری متغیر است. هر چه میزان امکانات بیشتر و کیفیت خدمات در حد مطلوب باشد، قیمت پکیج بیشتر خواهد بود. در واقع پیدا کردن یک تور بستگی به مقدار بودجه پرداختی و نیازهای مسافران دارد.

هزینه تورهای گروهی معمولاً بسیار کمتر از هزینه سفر شخصی است. پس جهت صرفه جویی در هزینه ها و همچنین داشتن یک راهنمای مؤثر برای سفر (از یافتن هتل مناسب گرفته تا گشت و گذار در شهر)، نشان دهنده اهمیت بالای تور های مسافرتی است.

قیمت تور مسافرتی اسلوونی به شرح زیر است:

جاذبه های دیدنی شهر لوبیانا

لیوبلیانا به عنوان پایتخت کشور اسلوونی با زیبایی بی نظیرش، یکی از مقاصد اصلی سفر به این کشور دوست داشتنی است. بهترین جاذبه های تفریحی در لیوبلیانا، خیره کننده، بی نقص، بی نظیر و عجیب و غریب هستند. در حقیقت، خود شهر احتمالاً یکی از اصلی ترین دلایل جهت بازدید از اسلوونی است.

قلعه لیوبلیانا (Ljubljana Castle)

قلعه لیوبلیانا برای علاقه مند به معماری و تاریخ این شهر یک جاذبه دیدنی است. گفته می شود این قلعه ابتدا در قرن دوازدهم میلادی به عنوان یک سازه چوبی و سنگی ساخته شده است که پس از آن طی سال ها به آنچه امروزه می شناسیم تبدیل شود. قلعه در بالای تپه قرار دارد و منظره ای پراکنده از شهر و فراتر از آن را نشان می دهد که می توان از داخل قلعه از چشم انداز شهر دیدن کرد. این قلعه همچنین دارای یک موزه در مورد تاریخ اسلوونی، یک موزه عروسکی، چندین اتاق تاریخی مانند کلیسای مقدس سنت جورج، زندان و یک اتاق فیلم با نام «قلعه مجازی» است.

پل سه گانه (Triple Bridge)

هنگامی که ژوزه پلشینک در سال 1842 دو مسیر عابر پیاده را به پایه پل قدیمی فرانتز اضافه کرد، پل سه گانه متولد شد. این پل به عنوان نمادی آشکار از لیوبلیانا شناخته می شود و جای تعجب نیست که چرا با قدم زدن در اطراف منطقه، جمعیت مشتاق فراوانی را مشاهده کنید. محبوبیت پل همچنین به این واقعیت مدیون است که می تواند میدان اصلی مدرن شهر را با شهر قدیمی قرون وسطایی و بازار آن مرتبط سازد. در روزی آفتابی از چشم اندازه زیبای پل و رودخانه زیر آن لذت نهایی را ببرید.

بازار مرکزی لیوبلیانا (Ljubljana Central Market)

بازار مرکزی لیوبلیانا در میدان وودنیک یکی از دیدنی ترین نقاط شهر است. این بازار بین سال‌های 1940 و 1944 ساخته و برای دنبال کردن منحنی رودخانه لیوبلیانکا طراحی شده است. با پنجره های نیمه دایره جادویی که مشرف به آب‌های درخشان رودخانه می شود، این بازار بسیار شبیه به بازارهای شهر ونیز ایتالیا است. پنجره های روبروی خیابان با ستون هایی با طراحی کلاسیک تزئین شده اند که غرفه های فروشی ادویه، انواع خوراکی ها، میوه ها و گیاهان و صنایع دستی را پوشانده اند. زمان زیادی را برای پیاده روی در بازار صرف کنید، توصیه می کنیم حتماً معده‌تان نیز خالی باشد!

کلیسای جامع سنت نیکلاس (Cathedral of St. Nicholas)

کلیسای جامع سنت نیکلاس دارای یک فضای داخلی جالب و بسیار زیبا است. این کلیسا در قرن سیزدهم و به سبک رومانیایی ساخته شده است که بعد از آتش سوزی با کلیسای گوتیک جایگزین شد. کلیسا در آتش دیگری ویران شد و به آنچه امروزه می شناسیم به سبک طراحی آندره پوززو، معمار دوره باروک، تبدیل شد. اگرچه بسیاری از ویژگی های برجسته معماری کلیسای جامع را در خود دارد، اما نقاشی های روی دیوار و گنبد کلیسا یادآور تاریخ اسلوونی است.

جاذبه های دیدنی شهر پورتوروز

شهر زیبای پروتوروز یکی از دلایل اصلی رزرو تور اسلوونی است. این احساس وجود دارد که شبیه این شهر ممکن است در هر نقطه از شمال دریای مدیترانه دیده شود؛ اما اگر برای چندمین بار است که به اسلوونی سفر می کنید، پس به خوبی می دانید که این شهر بسیار متفاوت از دیگران است.

ساحل ماسه ای (Portorož sand beach)

ساحل ماسه ای پورتوروز، بزرگ‌ترین ساحل کشور اسلوونی است. واقعیت جالب این است که ماسه این ساحل از جاهای دیگر وارد می‌شود، زیرا در سواحل دریای اسلوونی ماسه طبیعی وجود ندارد. ساحل ماسه ای پورتوروز بخشی از تفرجگاه این شهر است و از هتل ها و وسایل حمل و نقل عمومی و همچنین از هر جهت دیگری به راحتی می توان به آن دسترسی داشت. این ساحل با کافه ها، رستوران ها و بوتیک های زیادی احاطه شده است که به پورتوروز حس مقصدی لوکس را تداعی می کند. در این ساحل همه افراد منطقه کوچک خود را پیدا می کنند، خانواده ها خوشحال خواهند شد که یک زمین بازی خوب برای بچه ها یافته اند، بازدید کنندگان جوان بسیاری از کافه های اطراف ساحل را پیدا می کنند تا لذت یک غروب زیبا را از دست ندهند.

مجسمه های سنگی (Forma viva)

مجموعه سنگی مجموعه ای از هنرهای مختلف است که معمولاً در بیرون از خانه نمایش داده می شود. Forma viva Seča نمونه ای عالی از هنر مجسمه سازی است و درست در کنار شهر پورتوروز واقع شده است. این منطقه مجموعه ای زیبا از مجسمه های سنگی را ارائه می دهد و برای مسافرت در تعطیلات تابستان، جاذبه دیدنی است. این مکان خانه ای است برای حداقل 40 مجسمه سنگی، پراکنده در اطراف پارک که اولین بار در سال 1961 از یک هنرمند اسلوونیایی خلق شده اند. امروزه می توانید مجسمه های بسیار دیگری را از هنرمندان مشهور بین المللی در این مکان مشاهده کنید.

چرا باید به اسلوونی سفر کرد؟

اسلوونی کشور جوانی است که در سال 1991 استقلال خود را از یوگسلاوی به دست آورد. با این وجود این کشور در دروازه ای بین مدیترانه و اروپای میانه قرار دارد، در جنوب شرقی و به طرف آفتابی آلپ، دراز کشیدن در کنار سواحل آدریاتیک بسیار لذت بخش است. همچنین کشور ایتالیا در غرب، باعث شده است روح این کشور به خوبی در تار و پود اسلوونی تنیده شده باشد. دقیقاً در اینجا است که سه فرهنگ مهم اروپایی یعنی اسلاو، لاتین و آلمانی. با هم جمع می شوند.

پس چطور می توان فکر سفر از اسلوونی را از سر پراند؟ پاسخ ما این است: «هیچ راهی وجود ندارد، تنها با سفر کردن و دوباره سفر کردن.» بنابراین بدون اتلاف وقت تور اسلوونی را رزرو کنید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.

Call Now Button