تور اسپانیا نوروز 1403

اسپانیا با جزایر قناری زیبای خود به همراه فستیوال‌های هیجان انگیزش مثل جشن گاوسواری و پرتاب گوجه، پایتخت شادی در اروپاست. با شرکت در تور اسپانیا می‌توانید بازی‌های تیم معروف بارسلونا را در ورزشگاه نیوکمپ مشاهده کنید و به تماشای معماری سنتی شهر بارسلون بنشینید. تور اسپانیا ۳ روزه ، تور اسپانیا ۷ شب و ۸ روز و تور اسپانیا ۵ روزه از انواع تورهای اسپانیاست که در عالیگشت برگزار می‌شود و خدماتی مانند گشت شهری، پرواز ارزان‌تر و ترانسفر فرودگاهی در آنها عرضه می‌شود. برای رزرو تور اسپانیا نوروز 1403 می توانید با کارشناسان فلاوینگو صحبت کنید.

ویزای اسپانیا

بیشتر افراد برای سفر به اسپانیا باید ویزای شینگن را از سفارت این کشور اخذ کنند. در حال حاضر کسانی که می‌خواهند برای بار اول وارد اسپانیا شوند برای اخذ ویزای شینگن فقط می‌توانند در قالب تورهای گروهی اقدام کنند. دلیل این اتفاق آن است که سفارت اسپانیا با این روش اعتماد بیشتری به نیت توریستی مسافران پیدا خواهد کرد و خیالش از بازگشت آنها به ایران تا حدود زیادی راحت خواهد شد. شما با پرداخت مبلغی به عنوان ضمانتنامه سفر در نزد شرکت عالیگشت می‌توانید ویزای خود را دریافت کنید و پس از بازگشت از سفر این مبلغ را پس بگیرید. مبلغ فوق صرفاً به عنوان ضمانتا بازگشت شما زا سفر دریافت می‌شود. به طور کلی بهتر است بدانید که از آنجایی که امروزه خیلی سخت می توان برای ویزا اسپانیا اقدام کرد. بهترین راه برای گرفتن ویزای شینگن، شرکت در تورهای مسافرتی برای سفر به فرانسه و سپس اسپانیا و شهرهای زیبای مادرید و بارسلوناست. به همین دلیل تور فرانسه اسپانیا یکی دیگر از خدماتی است که شرکت عالیشکت برای مسافران محترم در نظر گرفته است. ضمناً کسانی که قبلاْ هنگام دریافت ویزای شینگن به مشکل برخورده‌اند می‌توانند از خدمات رفع ریجکتی ویزای شینگن در عالی گشت استفاده کنند. در ضمن برای اخذ وقت سفارت اسپانیا فوری هم می‌توانید روی کارشناسان فلاوینگو حساب کنید.

بهترین فصل برای سفر به اسپانیا

اواخر تابستان تا اوایل پاییز و اوایل بهار تا اوایل تابستان بهترین زمان برای سفر به شهرهای دیدنی اسپانیاست. بیشتر مسافران ایرانی ترجیح می دهند در بهار با شروع سال نو، در اوایل بهار سفری به اروپا یا دیگر کشورهای جهان داشته باشند تا تعطیلاتی خاطره انگیز برای خود و هم سفرانشان رقم بزند.

قیمت تور اسپانیا

تصور اشتباهی است که اسپانیا از دیگر کشورهای اروپایی ارزان تر است. قیمت هتل در شهرهای اسپانیا با دیگر شهرهای اروپایی تفاوت چندانی ندارد. معمولا سفرهای گروهی و با تور، ارزان تر از سفرهای تک نفره برای مسافران است. سفر به اسپانیا با تور از سفرهای مقرون به صرفه و مناسب برای هر گردشگری است که با محاسبه کردن هزینه ای ثابت می توان از زیبایی های بارسلونا و مادرید دیدن کرد. قیمت تور اسپانیا بارسلونا و قیمت تور اسپانیا و ایتالیا به همراه قیمت تور جزایر قناری اسپانیا معمولاً در یک سطح است.

اگر چند سفر خارجی را باهم مقایسه کنیم، در اکثر موارد بیشترین هزینه ها شامل بلیط و هتل است. مخصوصا هزینه ی اقامت که می تواند بودجه زیادی از سفر را به خود اختصاص دهد.در این شرایط بهترین پیشنهاد، برای سفر به اسپانیا استفاده از تور است، هزینه بلیط و اقامت هتل در رزرو تور، مقرون به صرفه تر از سفرهای انفرادی است.معمولا هتل هایی که برای تور رزو می کنند از امکانات و کیفیت خوبی برخوردارند و با هاستل ها اصلا قابل مقایسه نیستند. باتوجه به سفرهای انفرادی و اقامت های ارزان قیمت در نهایت از لحاظ هزینه ای تفاوت چندانی ندارند و چه بهتر سفر را با تور و امکانات بهتر تجربه کرد.

حمل و نقل عمومی در اسپانیا

اتوبوس؛ از ارزانترین و قابل اعتماد ترین حمل و نقل های شهری است. اتوبوس های شهری در دسترس هستند اما در حومه شهر کمترند و اغلب به مناطقی می روند که با قطار قابل دسترس نیستند، معمولا از قطار ارزان تر و سریع ترند.

قطار؛ خط آهن ملی اسپانیا مانند تار عنکبوت به تمام شهرها دسترسی دارد، قطارها انواع متفاوتی دارند مانند: سرویس های محلی که در تمام شهرها توقف دارند و قطارهای سریع السیر مادرید به سویلا تنها دو ساعت و نیم طول می کشد.

تاکسی؛ شهرهای بزرگ تاکسیمتر دارند، اما در شهرهای کوچک قبل از سوار شدن، حتما برای کرایه توافق کنید. طبق قوانین اسپانیا، تاکسی ها تنها چهار نفر را سفر می کنند و چراغ سبز نشان می دهد که تاکسی آماده ست برای سوار کردن مسافر.

کشتی های مسافربری؛ مناسب برای سفر به جزایرهای اسپانیاست.

غذا و رستوران در اسپانیا

وعده های غذایی بستگی به انتخاب و نوع رستوران دارند، ارزان ترین وعده غذایی به همراه یک نوشیدنی در رستورانی کوچک حدود ۱۰-۱۲ یورو است. هزینه شام در یک رستوران متوسط، حدود ۲۰-۳۰ یورو با نوشیدنی برای هر نفر هزینه دارد و در رستوران های شیک برای هر نفر با نوشیدنی بالای ۵۰ یورو است.

صرف غذا در رستوران های اسپانیایی: اسپانیایی ها به غذا اهمیت زیادی می دهند و هر منطقه سلیقه آشپزی مخصوص به خودش را دارد. معمولا نوشیدنی محلی در کنار وعده های غذایی همیشه هست. غذاهای دریایی در شمال اسپانیا، انواع برنج ها در شرق، رست ها در شهرهای مرکزی و در جنوب ماهی های سرخ شده و گوشت های کبابی محبوبیت بیشتری دارند.

مطالب مرتبط

چه بنوشید؟ اسپانیایی ها معمولا قهوه می نوشند، شاید قهوه های اسپانیایی برای توریست ها کمی غلیظ و تلخ به نظر بیاید. آب پرتغال تازه با اینکه از محصولات اصلی این کشور است اما گران است. در کنار نوشیدنی، کرم کارامل و کرم کاتالانا از شیرینی های مخصوص اسپانیایی هاست که طعم بی نظیری دارند.

اطلاعات عمومی و مهم درباره اسپانیا

واحد پول اسپانیا یورو است.
زبان ملی اسپانی، اسپانیایی کاستیلی که بیشتر مردمان به این زبان صحبت می کنند.
دین ملی اسپانیایی ها کاتولیک رومی است، اما مراسم کلیسا به زبان های مختلف برگزار می شود.
کد کشور اسپانیا ۳۴ است و تمام شماره تلفن های اسپانیایی ۹ رقمی هستند.
شماره اضطراری پلیس ۱۱۲ است و معمولا پلیس ها یونیفرم آبی و یونیفرم سورمه ای می پوشند.

جاذبه های گردشگری مادرید و بارسلونا

۵ شهر مادرید، بارسلونا، سویل، جیرونا و والنسیا جزو شهرهای دیدنی اسپانیا هستند که دیدار از هر کدام می‌تواند چند روز وقت شما را بگیرد. در ادامه با دو شهر اصلی بارسلونا و مادرید که معروفترین شهرهای اسپانیا در جهان هستند، آشنا می‌شویم.

مادرید؛ مرتفع ترین پایتخت اروپایی

شهری زیبا برای گشت و گذار و قدم زدن در ترکیبی از تاریخ مدرن و کهن که برای هر مسافری دوست داشتنی است. از قرن دوم میلادی، رومی ها ساکنان مادرید بودند و بعد از آن امپراطوری های زیادی بر این شهر حکومت کردند و با ساخت و سازهای منحصر به فردشان تحسین همگان را برانگیختند. قصرهای های سلطنتی نشان از قدرت زیاد پادشاهان، آن روزگاران را دارند. مکان های زیبایی برای دیدن وجود دارد که محبوب ترینشان، پورتا دل سول معروف به دروازه خورشید، مرکزی برای ۱۰ خیابان کهن است.
پلازا مایور شاهکاری از معماری قرن ۱۷ با طاق های بزرگ و میدانی سنگ فرش، مکانی برای گاو بازی، نمایش های بزرگ و اعدام های علنی بوده است و امروزه فلیپ سوم بر بالای میدان نظاره گر مسافران تازه از راه رسیده است.
پلازا دلا ویلا خیابانی با ساختمان هایی از قرن ۱۶ و ۱۷ با معماری پرتزیین پلاترسک که زیبایی هایش را برای رهگذران به نمایش گذاشته است.
/>پالاسیو رئال قصری سلطنتی در سمت شمال در بین باغ های بزرگ، روی سکویی با چشم انداز دره مانزانارس به سبک فرانسوی با ۲۰۰۰ اتاق به دستور فیلیپ پنجم ساخته شده و به صورت شاه وارانه تزیین شده است.
گران ویا با خیابانی مملو از هتل ها، رستوران ها، کافه ها و مغازه از خیابان های اصلی و زیباست.
پلازا دلا سیبلس در غرب میدان با مجسمه های الهه باروی یونان تزیین شده و نامش را از فواره سیبل گرفته است.

مطالب مرتبط

آکادمی هنرهای زیبای سن فرناندو رئال با مجموعه ای زیبا از نقاشی های گویا که در نزدیکی پورتا دل سول قرار دارد.
موزه پرادو با ساختمانی عظیم نئوکلاسیک از قرن ۱۸ میزبان کلکسیون های نقاشی از شاهکارهای فلاندری و ایتالیایی و گنجینه های هنری از سلسله های پادشاهی های مختلف است.
موزه تیسن بورنمیسا مکانی برای نمایش هنرهای هنرمندانه در ۷۰۰ سال از هنرهای ایتالیایی و پاپ آرت است.
مرکز صوفیه هنری ملکه با کلکسیونی از هنرهای مدرن و شاهکارهای پیکاسو، گورنیکا نمایش بمباران دهکده باسک در جنگ جهانی داخلی است.
موزه باستان شناسی مجموعه ای از گنجینه های ویزیگوت که در تولدو کشف شده و مجسمه نیم تنها سلتی بری، معروف به بانو الچه و نمونه ای از غارهای آلتامیرا که با نقاشی های دیواری تکمیل شده است را در معرض دید گردشگران گذاشته است, بعد از تماشای موزه ها و تاریخ شهر، پارک ر تیرو پشت موزه پرادو مکانی محبوب برای قدم زدن است. این پارک در قرن ۱۷ یک زمین شکار هابسبورگی با خیابان های پر درخت است.

برای رزرو تور اسپانیا مادرید با شماره تماس 43635000-021 و یا با شماره 09122046276 تماس حاصل فرمایید

اطراف شهر مادرید با کاخ های سلطنتی و ساختمان های زیبا برای هر مسافری دیدنی است.
شهر سلطنتی آرانخوئز در ۴۸ کیلومتری جنوب مادرید گزینه ای برای سفر یک روزه است. سفر به باغ های زیبا در کرانه های ریو تاجو که از زیباترین هاست. قطعه موسیقی ژاکوئین به نام کنسرت آرانخوئز از این باغ ها الهام گرفته شده است.
پالاسیو رئال قصری که ساخت آن در دو قرن و هشت پادشاه مختلف در قلب آرانخوئز طول کشید. با اتاق های تخت پادشاهی، اتاق سیگار پادشاه و اتاق چینی و نمایش به سبک باروک در قرن ۱۸ است. در بیرون قصر، دو پل از روی شاخه باریکی به سمت رودخانه می روند، که ترکیبی از هر فلاندری، موری و اسپانیایی در فواره های کلاسیک و پرچین است.
تولدو یک شهر تاریخی بی نظیر که همچنان بعد از قرن ها، محل گنجینه تاریخی اسپانیاست که به ثبت جهانی یونسکو رسیده است. در سال ۱۹۳ قبل از میلاد رومی ها تولدو را فتح کردند و در قرن ۵ با پیروزی ویزیگوت ها بر واندال ها، تبدیل به پایتخت فرهنگی و سیاسی شد. در سال ۷۱۱ بعد از میلاد مورها با حمله به اسپانیا، این شهر وارد اتحاد امارات قرطبه شد. در سال ۱۰۱۲ پایتخت مستقل پادشاهی شد. در سال ۱۰۸۵ آلفونسو ششم لیون تولدو را فتح و به پایتختی برای خود برگزید. در سال ۱۵۶۱ نوه امپراطور رومی کارلوس، فیلیپ دوم پایتخت را به مادرید منتقل کرد. از آن زمان آغاز افول اهمیت تولدو آغاز شد.
کاتدرال مهم ترین بنای تولدو که توسط ریکاردو اول، پادشاه ویزیگوت و سن اوژینو اولین اسقف تولدو ساخته شده است. coro  محل همسرایان و محراب اصلی از شاهکارهای کنده کاری، Tesoro گنجینه ای از هنرهای مذهبی، فصل خانه یک سقف پرنقش به سبک ماداجار، آلکازار قلعه ای از زمان رومی ها که بارها تخریب شد، ال گرکو نقاش صومعه سانتو دومینگو، اثر تدفین کنت اورگاز ال گر کوست در کلیسای سانتو تومه، موزه بیمارستان سانتا کروز، موزه خانه ال گرکو، کنیسه ترانزیتو تزیین شده با نوشته های عبری، موزه سفاردی، کنیسه سانتاماریا سفید شبیه به مسجد، صومعه سن خوان دی لوس ریس با ترکیبی از سبک های آفریقایی، گوتیک و رنسانس و خوابگاه ابدی سلطنت کاتولیک و ال کریستو دلا لوز مسیح نور از دیدنی های تولدو هستند.

سگوویا شهری ویران شده از قرون وسطایی که در ۸۸ کیلومتری شمال غربی مادرید بین دو رودخانه واقع شده است.
آلکازار قصر سلطنتی قصه های پریان سگوویاست که در قرن ۱۳ و ۱۲ ساخته شده، گزینه ای محبوب برای سلطنت بود.
کاتدرال آخرین کاتدرال اسپانیایی به سبک گوتیک بود. قنات رومی که معروفیت سگوویا به همین دلیل است، با ۱۶۵ طاق به طول ۷۲۸ متر یکی از منحصر به فردترین هاست. کلیسا، صومعه و موزه های زیادی در دل سگوویا ساخته شده که کلیسای وراکروز از زیباترین کلیساهای قرن ۱۳ که به تقلید از مرقد مقدس در اورشلیم طراحی شده است.

بارسلونا؛ شهر رویاها

دومین شهر بزرگ اسپانیا که با معماری بی نظیرش به شهرت جهانی رسیده. دوره شکوفایی بارسلونا به دوران رومی ها با اصالت فینیقی ها می رسد و بقایای دیوارهای ساخته شده در محله های گوتیک باقی مانده اند؛ رومی ها پایه شهر را از زیر خاک بیرون کشیدند. ویزیگوت ها افول اهمیت این شهر را به چشم دیدند و نتوانستند قدرت را در دست بگیرند. در سال ۸۰۱ فرانسوی ها بارسلونا را به یکی از قدرتمندترین استان های کاتالان تبدیل کردند. ۵ قرن این شهر میزبان مردمانی مسیحی بود و همین باعث شد این شهر منظره ای متفاوت نسبت به دیگر شهرهای اسپانیا داشته باشد. در قرن ۱۲ دوره شکوفایی تجارت دریایی را لمس کردند و در سال ۱۴۶۹ بعد از چند صدسال جنگ به دست فرانکو افتاد و با انتقامی خشونت بار تصرف شد و کاتالان برکنار شد. معماری آنتونی گائودی برای کاتالان ها از اهمیت زیادی برخوردار است و همین تفاوت ها بارسلونا را متمایز کرده است.
محله کاتولونیا مشهورترین خیابان بارسلونا برای پیاده روی است. غرفه های رنگارنگ، رستوران و کافه ها در فضای باز و نوازنده های خیابانی بر زیبایی این شهر افزوده اند. برای رزرو تور اسپانیا بارسلونا هم می‌توانید روی عالیگشت حساب کنید

خانه اپرای Lideu در کنار قلعه گائودی حامی معماران و پارساژ Place Reial با کافه های دلنواز از زیباترین جاهای دیدنی بارسلوناست.
موزه دریایی تاریخ ۷۰۰ ساله تجارت دریایی را نمایش گذاشته  و به خاطر نوع معماری کشتی ها ارزش دیدن دارد. کمی آنطرف انتهای رامبلا برج هایی بر فراز بندر به افتخار کریستوف کلمب به نمایش گذاشته شده. با قایق چوبی سنتی از بندر ول به مول دسپانیا بروید و در مسیر از آکواریوم بارسلونا محبوب ترین دیدنی کودکان دیدن کنید.


باری گوتیک با کوچه های باریک در اطراف کتدرال نمایی از قرن ۱۹ است.
موزه تاریخی سیوتات و موزه فردیک ماری با نمایش اشیا و هنرهای متنوع مذهبی از قرون وسطا زیباست.
موزه پیکاسو معروف ترین موزه شهر که آثار منحصر به فرد این هنرمند به نمایش درآورده شده است.
کلیسای سانتاماریا در انتهای خیابان مونتکادا زیبایی محض گوتیگ در قرن ۱۴ رهگذران را مجذوب می کند.
مونتجویی محله یهودیان بارسلونا و قصر مونتجویی شاهکاری از قرن ۱۷ که نمایی از تمام شهر را در خود جای داده است. موزه هنر کاتالونیا و قصر موزه هنر مدرن از دیگر دیدنی های بارسلونا در این محله است.
میراث گائودی شاهکاری از معماری آنتونی گائودی که خیره کننده و در جهان تک است.

صومعه سانتا ماریا پدر البس توسط ملکه الیسندا تاسیس و مجموعه ای از کلکسیون های نقاشی های قرضی هنری بورنمیتسا از مادرید به نمایش گذاشته شده است.

ضمناً اگر قبلا به اسپانیا رفته اید بد نیست این مطلب را بخوانید؟  «چرا به اسپانیا می‌توان بارها سفر کرد؟»

برای رزرو تور بارسلونا می‌توانید با شماره تلفن‌های 43635000-021 و 09122046276‌ تماس بگیرید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.

Call Now Button