تور استانبول از اصفهان را با خیال راحت رزرو کنید!

خوشبختانه حتی در شرایط کرونایی هم تور استانبول از اصفهان برقرار است و شما می‌توانید از آن استفاده کنید. البته در این شرایط برخی از قواعد تغییر کرده است که سؤالاتی را برای اصفهانی ها پیش آورده است. از جمله اینکه آزمایشگاه‌های تست کرونا در اصفهان کجاست؟ نحوه دریافت کد HES، شرایط کنسلی بلیط های سیستمی در شرایط کرونا و … با توجه به اینکه تور ترکیه به طور معمول از طریق شهر استانبول انجام می شود شرکت فلاوینگو (عالی گشت) به عنوان مجری مستقیم تور استانبول از اصفهان، حتی در شرایط کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خدمت اصفهانی های عزیز برای سفر به استانبول است. آخرین تغییرات در مورد شرایط سفر به ترکیه در کرونا را هم می‌توانید از لینک داده شده مطالعه کنید.

برای رزرو تور استانبول از اصفهان می‌توانید با شماره تلفن های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید.

تور استانبول از اصفهان در شرایط کرونایی

در شرایط کرونا سه اتفاق جدید برای تورهای استانبول پیش آمده است که باید آنها را در نظر بگیرید. اول از همه اینکه برای سوار شدن به پرواز استانبول باید ۷۲ ساعت قبل از پرواز، تست کرونا بدهید و به شرط نداشتن کرونا و منفی بودن جواب آزمایش، می‌توانید سوار هواپیما شوید. دوم اینکه در صورت مثبت شدن نتیجه آزمایش، در بلیطهای سیستمی مبلغ پرداخت شده به طور کامل عودت می‌شود و در بلیطهای چارتری هم حدود ۸۰۰ هزار تومان از شما جریمه دریافت می‌شود. تغییر سومی که به وجود آمده است این است که دریافت کدی به نام HES در حال حاضر برای شهروندان ترک اجباری است و داشتن آن برای مسافران هم مفید است. دولت ترکیه در هنگام ورود افراد به مناطق پرجمعیت مانند مترو و پاساژهای خرید، از آنها کد HES‌ می‌خواهد. این کد برای استعلام وضعیت ابتلای افراد به کروناست و در صورتی که فرد به این بیماری مبتلا باشد از ورود او جلوگیری می‌شود. البته گردشگران خارجی می‌توانند با نشان دادن پاسپورت خود از کد HES‌ بی نیاز باشند ولی بدیهی است که با داشتن این کد می توانید از همراه داشتن پاسپورت در داخل شهر بی نیاز شوید.

آزمایشگاه های مورد تأیید وزارت بهداشت برای تست کرونا در اصفهان

برای آزمایش کرونا باید به آزمایشگاه های مورد تأیید وزارت بهداشت در اصفهان بروید. لیست این آزمایشگاه ها به همراه آدرس و شماره تلفن آنها در ادامه آمده است:

آزمایشگاه مفید (‌خیابان شیخ مفید- روبروی کلینیک الزهرا، مجتمع پارسا، طبقه دوم، پلاک ۲، ۳۶۶۱۸۸۲۴ )

آزمایشگاه پارک (‌ خیابان شمس آبادی، نبش کوچه عالم آرا، ساختمان عالم آرا،طبقه اول، واحد ۱۰۱، ۳۶۶۶۱۸۹۸

آزمایشگاه دکتر بصیر کازرونی ( خیابان فردوسی، اول خیابان سید علیخان، ۳۲۲۲۸۲۷۸ )

قیمت تور استانبول از اصفهان

یکی از سؤالاتی که اصفهانی‌ها در مورد قیمت تور استانبول از اصفهان می‌پرسند این است که بهتر است از تورهایی استفاده کنند که مستقیماً از اصفهان به استانبول می‌رود یا بهتر است ابتدا به تهران یا تبریز بروند و سپس از آنجا به استانبول بروند؟ در پاسخ باید گفت به طور معمول پروازهای تهران و تبریز به استانبول بسیار بیشتر از پروازهای اصفهان استانبول است و هواپیمایی ترکیش ایر در این مسیرها فعال‌تر است. بنابراین از لحاظ هزینه بلیط هواپیما ممکن است تورهای با قیمت مناسب‌تری از تهران و تبریز به استانبول پیدا کنید. البته بدون تردید می توان گفت که مسیر پروازی تبریز-استانبول شلوغترین خط هوایی در بین خطوط هوایی ایران به ترکیه است. ولی اگر موضوع هزینه برای شما اهمیت ویژه ای ندارد بهتر است از تور استانبول از اصفهان استفاده کنید. غیر از هزینه بلیط هواپیما معمولاً تفاوت خاصی بین قیمت تور استانبول از اصفهان با مبدأ تهران یا تبریز وجود ندارد. برای مثال متوسط قیمت تور ۸ روزه استانبول از تهران حدود ۶ میلیون تومان برای هر نفر است که این هزینه از مبدأ اصفهان حدود ۷ میلیون تومان است. فلاوینگو آماده است تا تور استانبول از اصفهان ارزان و یا تور استانبول از تبریز را در اسرع وقت با قیمت مناسب برای شما رزرو کند.

 

 تور استانبول از اصفهان ارزان

کارشناسان ما در مواقع زیادی از سال می‌توانند تور استانبول از اصفهان ارزان را برای شما به راحتی رزرو کنند. برای این کار باید منتظر آفر تور استانبول از اصفهان یا تور استانبول از اصفهان لحظه آخری  باشید. آفر تور در مواقعی پیش می آید که تور لحظه آخری استانبول از اصفهان با افت شدید قیمت مواجه می‌شود. در واقع در بازه هایی از سال که مسافران استانبول از اصفهان کاهش می‌یابد ممکن است بخشی از ظرفیت تورهایی که قبلاً توسط شرکت‌های گردشگری رزرو شده‌اند، خالی بماند. در این مواقع است که این شرکت ها به دلیل اینکه دیگر نمی توانند مبلغ پرداخت شده خود به ایرلاین ها و یا هتل‌های رزرو شده را پس بگیرند، حتی ممکن قیمت تور را به میزانی کمتر از قیمت تمام شده برای خودشان برسانند، تا بدین وسیله از ضرر بیشتر جلوگیری نمایند.

آفر تور استانبول از اصفهان را از طریق شماره تلفن های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ از کارشناسان ما بخواهید.

بهترین زمان برای سفر با تور استانبول از اصفهان

استانبول معمولاً از اواسط جولای تا اواسط آگوست دارای آب و هوای گرم و مرطوب است و در طول ماه‌های ژانویه و فوریه چهره برفی دارد. بهار استانبول زیبا، سرسبز و پر از زندگی و نشاط است. در بهار و ماه آوریل (فروردین) تمام شهر استانبول برای جشنوارۀ بین‌المللی لاله، غرق در گل است. هوای استانبول در فصل گرم تابستان (بین ماه‌های می و سپتامبر) در بهترین حالت خود قرار دارد و شرجی نیست و در همین فصل بیشترین گردشگر را پذیرا می‌شود و به طبع قیمت‌ها هم بالاتر است. در ماه می (اردیبهشت) می‌توانید سه نژاد مختلف «دلفین» را در آب‌های «بسفر» مشاهده کنید. ماه سپتامبر (مهرماه) می‌تواند بهترین زمان سال برای قایق سواری تفریحی و سفر با تورهای استانبول باشد. اولین هفتۀ ماه جولای (تیر) معمولاً با بهترین قیمت‌های تابستانی همراه است. تا اواسط ماه آگوست (مهر) فروش به اوج خود می‌رسد. زمستان فصل خلوت استانبول است.

در ماه‌های آوریل، اکتبر و نوامبر بهترین قیمت‌های تورهای استانبول و کمترین شلوغی را در سفر به استانبول شاهد خواهید بود که بهترین زمان برای بازدید و تجربه‌های محلی، تخفیف‌های بزرگ و جمعیت بسیار اندک گردشگران است. فروش زمستانی از اواسط ماه دسامبر (آذرماه) و اوایل ماه ژانویه (دی) با تخفیف‌های ۳۰ تا ۵۰ درصدی شروع می‌شود و حتی ممکن است در ماه آوریل (فروردین) تا ۷۰ درصد هم تخفیف بخورد. بر این اساس حجم فروش در اوایل بهار کم می‌شود.

 

چه ارزی برای سفر به استانبول همراه داشته باشیم؟

دلار به‌عنوان ارز بین‌المللی برای تمام سفرها می‌تواند گزینه مناسب‌تری باشد، اما زمان‌های خاصی وجود دارد که لیر مناسب‌تر است. لیر را با TRY یا TL نشان می‌دهند، یکای خرد ترکیه هم کروش است. هر صد کروش برابر با یک لیر است. دلار در تمام صرافی‌ها بسیار معتبر و مورد قبول است. بعلاوه با توجه به افت قیمتی که ارزهایی مانند لیر و ریال در برابر دلار دارند بهتر است مبلغی که در سفر به استانبول با خود می‌برید به صورت دلار باشد و مقدار مورد نیاز خود را در صرافی‌های استانبول تبدیل به لیر نمایند.

انتخاب روش سفر

استانبول بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر، مرکز فرهنگی و اقتصادی ترکیه و تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قارۀ گسترده شده است. این کلان‌شهر به‌عنوان پایتخت فرهنگی اروپا در سال ۲۰۱۰ انتخاب شد. همچنین سومین شهر توریستی جهان به شمار می‌رود. محبوبیت این شهر با شهرهایی مثل پاریس و لندن قابل مقایسه است. زیبایی، برخورداری از آثار تاریخی غنی، فرهنگ و همچنین مهربانی و مهمان‌نوازی مردم، غذاهای خوشمزه، امنیت نسبتاً مناسب و از همه مهم‌تر آسانی سفر به این شهر، دلیل جلب توجه بسیاری از گردشگران به استانبول شده است. گردشگران ایرانی برای رفتن به ترکیه نیازی به گرفتن ویزا ندارند و به مدت ۹۰ روز می‌توانند بدون روادید در این کشور اقامت کنند.برای سفر به استانبول اتوبوس، قطار و هواپیما گزینه‌های پیش رو است. سفر با اتوبوس طولانی و گاهی کلافه کننده است ولی اگر یکی از لذت‌های سفر را دیدن مسیر و شهرهای بین راهی می‌دانید، سفر با اتوبوس را انتخاب کنید. ولی برای سفر با اتوبوس از اصفهان ابتدا باید به تهران سفر کنید و از آنجا به استانبول بروید.

برای دیدن جاذبه‌های سفر زمینی می‌توانید از قطار هم استفاده کنید. ولی به این نکته توجه کنید که ابتدا باید به تهران یا تبریز سفر کنید و از آنجا با قطار تهران – آنکارا یا تهران- وان یا تبریز- وان خودتان را به ترکیه و سپس با قطارهای داخلی خود را به استانبول برسانید.

مطمئناً مسافرت با ماشین شخصی برای بسیاری از گردشگران راحت‌تر و ارزان‌تر است اما برای سفر به استانبول با ماشین شخصی باید هزینۀ گواهینامۀ بین‌المللی یک‌ساله، پلاک بین‌المللی، برچسب CD، کاپوتاژ یا مجوز خروج از کشور و بیمه بین‌المللی ماشین را  پرداخت کنید. به محض ورود به ترکیه در مرز، پاسپورت‌ها توسط اولین مأمور چک شده و اجازۀ ورود خودرو به شما داده می‌شود. اولین کار برای شما، ثبت مهر ورود به ترکیه در پاسپورت (همان مهر GiriS – گیریش) است.

مطالب مرتبط
مهم‌ترین مشکلی که در سفر زمینی استانبول با آن روبرو می‌شوید، انگلیسی ضعیف مردم است. برای سفر به این شهر حتماً یک نقشه خوب تهیه کنید و ترجیحاً مقداری ترکی استانبولی یاد بگیرید. عباراتی در حد پرسیدن یک آدرس، قیمت کردن و فهمیدن جواب یک آدرس و قیمت یک کالا.

هواپیما به‌طور حتم بهترین و راحت‌ترین گزینه برای سفر است. با انتخاب هواپیما هم در زمان صرفه جویی می‌کنید و هم کلافگی و خستگی مسیر طولانی سفر با زمینی را نخواهید داشت؛ اما باید مبلغ بیشتری برای هزینه حمل‌ونقل بپردازید. ضمناً مدت زمان سفر ممکن است بسته به آب و هوا یا مسیرهای هوایی متغیر باشد. اگر قصد سفر هوایی دارید بهتر است بلیت چارتر و رفت و برگشت تهیه کنید تا هم ارزان‌تر باشد و هم یک برنامه مشخص از رفت و برگشت داشته باشید.

شرکت‌های ترکیش ایرلاینز، قطر، کویت، اونورایر، فلای دبی، امارات در مسیر اصفهان به استانبول پرواز مستقیم و غیرمستقیم دارند. محبوب‌ترین شرکت هواپیمایی در این بین ترکیش ایرلاینز است. گزینۀ دیگری که برای سفر به استانبول وجود دارد استفاده از تور است. تور می‌تواند هزینه‌های شما را تا حد زیادی کاهش دهد.

انواع تور استانبول از اصفهان

با ظهور آژانس‌های مسافرتی، صنعت سفر به طور قابل توجهی تغییر یافت آژانس‌ها اطلاعات و بهترین پیشنهادات و قیمت‌ها را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. هزینۀ اقامت در هتل‌های استانبول بر اساس موقعیت‌های محلی مثل محله تکسیم، شیشلی، بی‌اوغلو، فاتیح، آکسارای و پیاله پاشا و درجه هتل متغیر است. تورهای استانبول هم با توجه به آژانس مسافرتی انتخابی شما، زمان سفر و نوع هتل قیمت‌های مختلفی دارد. در حال حاضر تور آنتالیا از اصفهان، تور دبی از اصفهان، تور گرجستان از اصفهان و تور کیش از اصفهان از دیگر تورهای مورد علاقه افراد است که در فلاوینگو هم برگزاز می‌شود.

برای رزرو این تورها می‌توانید با شماره تلفن های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید.

تور لحظه آخری استانبول

تور لحظه آخری به این معناست که یک یا دو روز پیش از زمان سفر، بلیت خود را خریداری می‌کنید و راهی سفر می‌شوید. پس اگر زمان مشخصی برای سفر تعیین نکرده‌اید، هزینۀ سفر برای شما اهمیت زیادی دارد و لوازم سفر را از پیش آماده کردید، تور لحظه آخری گزینه‌ای مناسبی است. قیمت این تورها بستگی به آژانس مسافرتی دارد.

تورهای زمینی استانبول از اصفهان

تور زمینی استانبول به خاطر قیمت پایین نسبت به تور هوایی استانبول طرفدار زیاد دارد در فصل‌های مختلف سال و زمان جشن‌ها و تعطیلات فصلی تورهای زمینی مختلفی از ایران و حتی از اصفهان به مقصد ترکیه حرکت خواهند کرد. تعطیلات نوروز و تعطیلات تابستانی ازجمله زمان‌های مورد استقبال تور استانبول از اصفهان است.هزینۀ تورهای زمینی هم بسته به زمان سفر، مدت زمان و نوع هتل متغیر است.

 

چند نکته طلایی برای سفر به استانبول

  • تعداد زیادی از مسافران تور استانبول از اصفهان باهدف خرید به این شهر سفر می‌کنند. منطقۀ تکسیم اجناس متنوع با قیمت مناسب دارد. هزینۀ خرید پوشاک و کفش و کیف در استانبول از ایران ارزان‌تر است. قالی‌های ترکی، سفالینه و ظروف مسی از سوغاتی‌هایی هستند که می‌توانید از استانبول خریداری کنید.
  • مسجد ایاصوفیه، موزه باستان‌شناسی استانبول، برج گالاتا، جاده استقلال، دلفیناریم استانبول، موزۀ تاریخ عثمانی، مسجد سلطان احمد، کشتی تفریحی بسفر، تماشای رقص سماع در سالن هوجاپاشا و غیره، از جمله جاذبه‌های گردشگری استانبول است که در برنامۀ تور استانبول از اصفهان گنجانده می‌شوند و نباید آن‌ها را از دست بدهید.
  • هزینه‌های حمل و نقل در استانبول بالا است استانبول کارت در این مورد کمک خوبی برای شما محسوب می‌شود.
  • غذاهای استانبول ارزان است پس لذت خوردن غذاهایی مثل دونرکباب، سیمیت و سایر غذاهای منطقه را از دست ندهید.
  • بخش آسیایی استانبول شیک‌تر و پاکیزه‌تر از قسمت‌های دیگر شهر است.
  • آب لوله‌کشی استانبول تصفیه شده نیست و برای آشامیدن مناسب نیستند.
  • به علت قیمت گران خرید دارو در استانبول، اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید آن را به همراه خود داشته باشید. داروهای مصرفی عادی مثل استامینوفن، سرماخوردگی، دیفن هیدارمین و غیره را نیز به همراه ببرید.
  • استفاده از تورلیدر برای به صرفه شدن بازدید از مکان‌های تفریحی دور از شهر توصیه می‌شود.
  • استانبول بخشی به اسم پلیس گردشگری دارد که تمامی امور مربوط به گم شدن و سرقت پاسپورت یا هر جرم دیگری که گردشگران بگویند را پیگیری می‌کنند. این پلیس گردشگری در مسجد سلطان احمد دفتر دارند و کارکنان آن به زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند.
  • جهت برقراری ارتباط با ایران بهتر از سیم کارت اعتباری ایرانسل استفاده کنید.

 

آژانس‌ های مسافرتی اصفهان

به دلیل وجود ظرفیت‌های گردشگری زیاد، آژانس های مسافرتی اصفهان بسیار زیاد هستند. در ادامه لیستی منتخب از شرکت‌های گردشگری اصفهان را آورده ایم.

jahanparvaz، غزال پرواز، اصفهان پرواز، آدینه گشت عالی قاپو، آذرخش پارسه آریانا، آوازه اصفهان گشت، گردشگری راد، گنبدهای فیروزه‌ای، جهان پرواز آسان، آسوده پرواز اصفهان، آفاق نقش جهان، آواز پرواز سپاهیان،  آیلار سفر ایرانیان، اسپادانا گشت آرمین، اصفهان فرگشت، اصفهان گشت، انصار سپاهیان، اوج پرواز مهاجر، ایران تراول، بالدیس اصفهان، پردیس پرواز اسپادانا، پرستو سیر نقش جهان و …
برای رزرو تور استانبول از اصفهان می‌توانید با شماره تلفن های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.

Call Now Button