تور بلغارستان

چرا تور بلغارستان می تواند تجربه ای بی نهایت ماندگار باشد؟ چرا بسیاری از مسافران و گردشگران که به دنبال رزرو یک تور اروپایی مناسب هستند، بلغارستان را انتخاب می کنند؟ باید بگوییم: «بلغارستان سرزمین تضادها است، با هویتی اروپایی که ریشه در ترکیبی منحصر به فرد از خاک عثمانی، اُرتدکس و شوروی دارد. شما در پاسگاه های رومی، صومعه های قرون وسطاییِ عرفانی و یک مجموعه خیره کننده از طلای ماقبل تاریخ شگفت زده خواهید شد.»

در تمام مسیر تور بلغارستان، راهنمای ما شما را با افراد مهمِ تاریخ، هنر و فرهنگ این کشور آشنا می کند. شما در کافه های محلی، روستاهای کوهستانی زیبا و صومعه های تاریخی استقبال گرمی خواهید شد. در 7 شب و 8 روز برای دیدن بهترین های بلغارستان کوله سفر ببندید؛ با عالی گشت همراه باشید.

معرفی تور بلغارستان

ما با سابقه طولانی در حوزه گردشگری، طیف وسیعی از تورها و پکیج های مسافرتی را با تأکید بر نیازهای مشتری ارائه می کند. در این میان، پکیچ مسافرتی بلغارستان با آب و هوای دلپذیر، سواحل عالی و اقامتگاه های تفریحی، این کشور به مقصد فوق العاده ای برای تمام روزهای سال تبدیل شده است. سفر با تور گردشگری بلغارستان، کشف میراث پنهان این کشور آسان تر از همیشه است. به سادگی، هیچ راهی بهتر از سفر با تور برای دیدن تمام بلغارستان وجود ندارد.

تلاش آژانس گردشگری عالی گشت تنها رضایت مسافران از امکانات و خدمات تورها است. اینکه گردشگران بتوانند در نهایت لذت، لحظات بسیار خاطره انگیزی را در طول سفر خود داشته باشند. انتخاب هتل مجهز، بلیت هواپیما، برنامه مدون برای گشت و گذار در شهر و بسیاری از خدمات دیگر، ما را بر این داشته است که بتوانیم بهترین تجربه سفر را برای مشتریان خود فراهم کنیم. خدمات تور بلغارستان به شرح زیر است:

  • بلیت رفت و برگشت با هواپیمایی ماهان
  • 7 شب و 8 روز اقامت در هتل
  • خدمات (صبحانه، نهار، شام)
  • ترانسفر فرودگاهی
  • راهنمای فارسی زبان
  • بیمه نامه مسافرتی

مسیر و مدت سفر

تاریخ حرکت


قیمت تور بلغارستان

معمولاً در صورت زیاد بودن تقاضا و فعالیت بیشتر در طول فصل های مسافر خیز، قیمت تور اغلب بیشتر خواهد بود. برعکس این موضوع نیز صادق است، قیمت ها در فصول کم مشتری با کاهش روبرو است؛ بنابراین، اغلب تورهای مسافرتی در روزهای تابستان و عید نوروز با قیمت بیشتری ارائه می شوند.

نوع بلیت هوایپما، کیفیت هتل، روزهای بیشتر اقامت و خدماتی دیگر همانند خوراک، بر قیمت تور تأثیر مستقیم دارند؛ بنابراین، انتخاب با مشتری خواهد بود که بر حسب نیاز و مقدار بودجه اش، دست به انتخاب تور مناسب بزند. در هر صورت پیشنهاد ما به گردشگران این است که برای داشتن سفری همه جانبه و لذت بخش، کیفیت خدمات شرکت مربوطه حرف نخست را می زند.


جاذبه های گردشگری بلغارستان

تاریخ پر تلاطم بلغارستان، تحت تأثیر تقابل بین اروپا و آسیا قرار گرفته است. این کشور مکان های متنوعی را برای کاوش در اختیار شما قرار می دهد، صومعه ها و کلیساها (بعضی از آن‌ها بیش از 10 قرن قدمت دارند)، یا روستاهای تاریخی با معماری بی نظیر، مقبره ها و پناهگاه های باستانی، طبیعت منحصر به فرد با مناظر متنوع، کوه های وسیع، دره های عمیق و غارهای اعجاب انگیز، سنت ها و غذاهای منحصر به فرد، همه و همه بلغارستان را به جایی فراتر از تصورات ساده تبدیل کرده است. در زیر به معرفی جاهای دیدنی بلغارستان می پردازیم:

صوفیا (Sofia)

تور بلغارستان

صوفیا پایتخت بلغارستان است بیش از 1.2 میلیون نفر جمعیت دارد. این شهر در کوهپایه کوه ویتوشا، در میانه راه بین دریای سیاه و دریای آدریاتیک واقع شده است. صوفیا دارای تاریخی بیش از 30،000 سال است که آن را به یکی از قدیمی ترین شهرهای اروپا تبدیل کرده است. ساکنان اولیه شامل تراکی ها و سلت ها بودند که متعاقب آن رومی ها وارد این شهر شدند و صوفیا را به مهم‌ترین شهر منطقه تبدیل کردند.

این تاریخ طولانی و برجسته به معنای دیدن چیزهای زیادی در هنگام بازدید از صوفیا است. یکی از اولین مکان ها، کلیسای جامع الکساندر نوسکی بیزانس، یکی از بزرگ‌ترین کلیساهای ارتدکس شرقی در جهان است. دیوارها با نقاشی های زیبایی از صحنه های مذهبی و قدیسین تزئین شده است. گنبد طلای بیرونی در افق شهر نمایان است.

صومعه ریلا (Rila Monastery)

تور بلغارستان

در یک سفر یک روزه، در حالی که در صوفیا اقامت دارید، از صومعه ریلا (صومعه سنت ایوان ریلا) نیز بازدید کنید. این بزرگ‌ترین و شناخته شده ترین صومعه ارتدکس شرقی در بلغارستان است که در 73 مایلی جنوب پایتخت، در امتداد رودخانه ریلسکا واقع شده است. تقریباً 1200 متر از سطح دریا فاصله دارد و در پارک طبیعت صومعه ریلا قرار دارد.

این صومعه در قرن دهم میلادی تأسیس شده است و هم یک مکان مهم تاریخی و معماری و همچنین یک مکان مهم گردشگری است. فضای داخلی تزئین شده این بنا و نمای بیرونی خیره‌ کننده اش، این صومعه را به مکانی دیدنی تبدیل کرده است. ناگفته ماند، امروز در آنجا حدود 60 راهب در صومعه ریلا زندگی می کنند.

بورگاس (Burgas)

بورگاس جاذبه دیگری از بلغارستان است که به عنوان چهارمین شهر بزرگ این کشور در سواحل دریای سیاه واقع شده است. بورگاس شهری نسبتاً كوچک است كه به راحتی با پای پیاده می توان آن را سیاحت کرد. این شهر تعادل خوبی از تاریخ، مکان های ساحلی و خرید را در اختیار شما قرار می دهد.

پارک ساحلی مکانی عالی برای پیک نیک یا پیاده روی ساحلی است و نسیم دریا مانع از گرم شدن آن حتی در تابستان می شود. جشنواره سالانه شن و ماسه در اینجا با مجسمه های شگفت انگیز ساخته شده از شن، علاقه مندان بسیاری را به این منطقه می کشاند. موزه باستان شناسی بورگاس، آثار باستانی کشف شده در اطراف این منطقه را برای تماشا در دل خود قرار داده است.

نسبار (Nessebar)

تور بلغارستان

نسبار مانند تکه های مروارید در مناطق ساحلی دریای سیاه می باشد که مقصد آغازین برای سفر به بلغارستان است. این مکان از اهمیت تاریخی بسیار عمیقی برخوردار است، زیرا این مکان دژ امپراتوری بیزانس بود.

نسبار به طور عمده از دو بخش تشکیل شده است: اولین بخش دارای جاذبه های ماقبل تاریخ است، در حالی که دیگری مدرن تر بوده و متشکل از هتل ها و رستوران ها و موارد دیگر است. کلیساهای پر زرق و برق که ده‌ها قرن پیش ساخته شده اند، هنوز هم به دلیل ساختار به شدت خودمانی می کنند.

وارنا (Varna)

تور بلغارستان

وارنا به عنوان سومین شهر بزرگ بلغارستان، قطب اصلی تجاری و اقتصادی این کشور است. در ساحل دریای سیاه واقع شده است و به عنوان پایتخت دریایی این کشور شناخته می شود. این شهر مجموعه ای از یک دنباله طولانی از بناهای رومی شامل حمام های تاریخی و مجسمه های معماری است.

وارنا همچنین دارای برخی از بهترین مکان های هنری و موزه های تاریخی است. سواحل این شهر از گردشگرانی پذیرایی می کنند که از رستوران های غذاهای دریایی و مهمانی ها در کافه ها نهایت لذت را می برند. همچنین بازدید از دلفیناریوم و آکواریوم و استراحت در حمام های رومی در این منطقه فراهم است.

پارک ملی پیرین (Pirin National Park)

پارک ملی پیرین یک سرزمین مرزی بیابانی است که شبیه آن در هیچ کجای اروپا یافت نمی شود. این بخش شامل مناطق جنوبی کشور است که حاوی کوه های پیرین و یکی از سه پارک ملی بلغارستان است. این مکان به عنوان یک میراث جهانی ثبت شده است و جاذبه گردشگری محبوبی نیز می باشد.

این پارک دارای گیاهان و جانوران زیادی است و یک نمایشگاه تعاملی در جنگل برای دیدن حیوانات وحشی دارد. مسیر پیاده روی و دریاچه های کوهستانی که از طریق نهرهای پر پیچ و خم و غارها ظاهر می شوند، زیبایی این منطقه را به حد اعلاء خود رسانده اند.

پوموری (Pomorie)

تور بلغارستان

این تفرجگاه ساحلی در یک شبه جزیره صخره ای در خلیج بورگاس واقع شده است که حدود 12 مایل با شهر فاصله دارد. این منطقه دارای تاریخی به عنوان آپولونیا، مستعمره یونانی است که در آن زمان توسط رومی ها فتح شد. همچنین بخشی از امپراتوری های بیزانس و عثمانی بود. یکی از نکات برجسته برای بازدید از این منطقه، آرامگاه زنبور عسل است. این مکان باستانی که نزدیک به جاده اصلی بورگاس است و قدمتش به قرن 2 یا 3 میلادی باز می گردد.

چرا باید به بلغارستان سفر کرد؟

بلغارستان کشوری زیبا است که در شبه جزیره بالکان واقع شده است. به دلیل قرار گرفتن در محل تلاقی سه منطقه اکولوژیکی، به بازدید کنندگان این امکان را می دهد تا هنگام گشت و گذار از بهترین فصول و طبیعت بی نظیرش لذت ببرند.

مسافران و گردشگران می توانند تور بلغارستان از موزه تاریخ طبیعی و کلیسای بویانا که شامل آثار هنری و نقاشی های قرون وسطایی است و به طور کلی فرهنگ و هنرهای طبیعی بلغارستان را کشف کنند. تورهای پیاده روی در سراسر شهرها به گردشگران این امکان را می دهد تا ضمن لذت بردن از مناظر زیبا و معماری، بلغارستان را به معنای واقعی کلمه در آغوش بگیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.

Call Now Button