تور فرانسه، هلند و آلمان

سفر به فرانسه بهترین کشور برای کسانی است که برای بار اول می‌خواهند به اروپا بروند. با دریافت ویزای شینگن از فرانسه، به راحتی می‌توانید به سایر کشورهای اروپایی مانند هلند و آلمان هم بروید. نکته مهم برنامه ریزی برای سفر است که بتوانید در زمان کوتاه از مهمترین سوژه های گردشگری در هر سه کشور دیدن کنید. در این مطلب در مورد مهمترین شهرهایی که باید در تور فرانسه هلند آلمان از آنها دیدن کنید، صحبت خواهیم کرد.

برای رزرو تور فرانسه هلند آلمان عالی گشت می‌توانید از شماره تلفن‌های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید.

فرانکفورت؛ شهری در مجاورت رودخانه راین

آلمان پرجمعیت ترین کشور اروپا با جمهوری فدرال، از قدرتمندترین هاست. از زیباترین کشورهای اروپایی است که باریک ترین خیابان جهان در روتلینگن و آثار به جا مانده ای که بعد از جنگ جهانی دوم مرمت و بازسازی شدند، در بین دیدنی هایش می درخشند. کلیساها و ساختمان های عجیب و غریب، نشان از تاریخ تلخ و شیرین روزگاران گذشته دارند. آلمان دارای تابستان های گرم و زمستان های سرد است. آلمانی زبان رسمی، یورو واحد پول و مسیحیت کاتولیک و مسیحیت پروتستان دین بیشتر مردم این کشور است. از زیباترین شهرهای اروپا با بلندترین ساختمان ها و منحصر به فردترین آسمان خراش ها و شهری برای اصلی ترین ها برج هاست. بعد از برلین، فرانکفورت بیشترین موزه های تاریخی را دارد. بزرگترین جنگل آلمان در جنوب شهر فرانکفورت قرار دارد و شهری جهانی برای رویدادهای فرهنگی و گردشگری است.

خانه گوته محل تولد و زندگی نویسنده مشهور آلمانی در سال ۱۷۴۹ بوده است. ساختمانی با اتاق های گوناگون که هرکدام داستانی جداگانه را بازگو می کنند و مهم ترین آن، اتاق نویسندگی گوته که شاعر بزرگ بیشتر وقتش را در این اتاق سپری کرده است.

رومربرگ با ساختمان های بی نظیر از قرن های ۱۴ و ۱۵ که در جنگ جهانی دوم نابود و دوباره از نو مرمت و بازسازی شدند. قدیمی ترین میدان شهر است و کلیسای پائولز در این میدان قرار دارد.

آلته اوپر و بورسه خانه اپرای قدیمی که در سال ۱۸۸۰ با معماری رنسانسی ساخته شد و در جنگ جهانی دوم از بین رفت و دوباره در دهه ۱۹۶۰ میلادی مرمت شد. این منطقه مختص بازرگانان شهر و از قدیمی ترین هاست.

 

در صورت تمایل به مشاوره با کارشناسان مجرب عالی گشت ، با شماره تماس 43635000-021 و یا با شماره 09122046276 تماس حاصل فرمایید

کلن؛ شهری مدرن با ساختاری نوین

شهری جذاب با جاذبه طبیعی و تاریخی که این خود دلیلی برای سفر به کلن است. کلن از شهرهای قدیمی در کنار رودخانه راین، با کلیساهای برجسته رمانسک و کلیسای جامع کلن، شهرت جهانی دارد و از مهم ترین مراکز تجاری و فرهنگی غرب آلمان است.
کلیسای جامع کلن شاهکاری از دوران اوج گوتیک و از باشکوه ترین ساختمان های قرون وسطاست. ۵۰۰ پله تا بالای برج و مساحتی حدود ۶۱۶۶ متر مربع و ۵۶ ستون دارد.
کلیسای گیریون مقدس از عجیب ترین ها که بر روی ویرانه کلیسا قرن ۷ ساخته شده است و نقاشی های قرون وسطایی، موزاییک کاری و عتیقه های باستانی زیبایی را در معرض دید گردشگران گذاشته است.
موزه هنر کاربردی در سال ۱۸۸۸ افتتاح شده و بیش از صد هزار اثر هنری و تزیینی مانند جواهرآلات، مبلمان، چینیو زره به نمایش درآورده است.

هلند؛ سرزمین آسیاب بادی و گل لاله

هلند به سرزمین آسیاب های بادی، دوچرخه، پنیر و گل لاله مشهور است. کشتزارها و چراگاه های سبز در کنار دریاچه و نهرهای طبیعی با ساختمان های زیبا، چشم اندازی دوست داشتنی پدیدآورده اند. هلند سرزمینی پرباران با زمستان های طولانی و تابستان های کوتاه. ولی زمستان زیبایی های شهرها چند برابر می شود. مسیحی پروتستان مذهبشان، هلندی زبان رسمی مردم و یورو پول رایج در این کشور است.  هلند در پرورش و تجارت گل مقام اول جهان را دارد و به همین به سرزمین گل ها معروف است.

 

آمستردام؛ بهشت قاره سبز

آمستردام مهم ترین بندر تجاری اروپا و در لیست زیباترین شهرهای دنیا می درخشد. ساختمان های منحصر به فرد، عمارت های اعیان نشین در کنار رودخانه، قایق های رنگارنگ در کنار طبیعتی زیبا شهری رویایی پدیدآوردند که برای هر رهگذری مجذوب کننده و دوست داشتنی است. آمستردام سرزمینی رویایی برای هنردوستان است، گذشته از معماری های زیبا از قرون وسطا، گنجینه های هنری، موزه ها و گالری های جورواجور از دیگر دیدنی های این شهرند.
موزه خانه ی آنه فرانک متعلق به نویسنده ی هلندی است. گوشه به گوشه ی این خانه یاداور لحظات تلخ و غم انگیز تاریخ این کشور است. خانواده فرانک پناهندگانی یهودی که از فرانکفورت به آمستردام مهاجرت کرده بودند و خاطرات روزانه اش به پروفروش ترین کتاب در دنیا تبدیل شد.

محله جردن تلفیقی از معماری مدرن و کهن، باغ ها و باغچه های رنگارنگ، بازارهای زنده و بوتیک های متنوع که از خیابان های محبوب و پرطرفدار در بین گردشگران است.

کاخ سلطنتی اقامتگاه سلطنتی پادشاه شهر، معماریش از رم الهام گرفته شده و به سبک کلاسیک با ۱۳۶۵۹ ستون ساخته شده است. تزیینات لوکس، نقاشی های سقفی، مجسمه های سنگی و زیباترین وسایل منزل دنیا در این ساختمان خود دلیلی بر شهرت این کاخ است.

موزه ون گوگ از مهم ترین جاذبه های آمستردام برای هنرمندان و تاریخ دوستان است. زندگی پرفراز و نشیب و سبک هنری خیره کننده و عجیب دوران زندگی ون گوگ در این موزه به نمایش گذاشته شده که گل آفتابگردان معروف ترین اثر اوست.

دوچرخه سواری در آمستردام به طرز عجیبی حیرت انگیز و دوست داشتنی است و به محض رسیدن، دوچرخه سوارها در نگاه اول چشم های مسافران را مجذوب می کنند. کوچه به کوچه گشتن آمستردام یکی از لذت بخش ترین ها، در زیبایی های شهر است.

فرانسه؛ کشوری شش ضلعی

فرانسه در جنوب غربی اروپا از محبوب ترین هاست. نام فرانسه با برج ایفل در ذهن ها تداعی می شود. علاوه بر جاذبه های تاریخی و سرگذشت تلخ و شیرینی که در این کشور اتفاق افتاده، جاذبه های طبیعی در کنار ساحل های اقیانوسی و مدیترانه با زیبایی های بی حد و اندازه برای هر گردشگری جذاب است. فرانسه از آب و هوایی چهارفصل و معتدلی برخورداراست و مردم فرانسه از نظر مذهب کاتولیک هستند. یورو پول رایج و فرانسوی زبان رسمی آن هاست.

پاریس؛ میزبان برج ایفل

پاریس شهری متولد شده در کناره های رودخانه سن، پایتخت افسونگر فرانسه که به گفته ویکتورهوگو ابدی و جاودان است. در طول قرن ها هر نسلی داستانی دارد و هر گوشه اش بازگوکننده ی حوادث و پیچیدگی های تاریخی است. پاریس از معدود شهرهای در امان مانده ی جنگ جهانی دوم است. شهر نور مدت هاست پاتوقی برای نویسندگان، هنرمندان، فلاسفه و موسیقی دانان است که بیشترین نوشتن های و فکر کردن در این شهر اتفاق افتاده است.

برج ایفل به مناسبت صدمین سالگرد انقلاب فرانسه در سال ۱۸۸۷ ساخته شده و اکنون به یکی از پربازدیدترین و زیباترین جاذبه های گردشگری دنیا در فرانسه تبدیل شده است.

موزه لوور با نمایش اشیای قدیمی و عتیقه های شکوهمند از مشهورترین موزه های دنیاست که هزارن آثار زیبا از دنیا در آن به نمایش درآمده است و سالانه بیش از ۸ میلیون بازدیدکننده دارد.

کلیسای نوتردام از بی نظیرترین کلیساها به سبک گوتیک است. ساختمانی مشرف بر زیبایی های پاریس و مظهر ملی و فرهنگی برای فرانسه است.

شانزه لیزه از برجسته ترین و محبوب ترین خیابان های قدیمی پاریس برای تمام دنیاست که از میدان کونکورد تا طاق پیروزی امتداد دارد.

بروکسل؛ پایتخت شگفت انگیز بلژیک

بروکسل پایتخت اداری اتحادیه اروپا و پایتخت شگفت انگیز بلژیک است. تاریخ کهن با ساختمان های مدرن، خیابان های شیک، سنت های کهن و طبیعتی زیبا در کنار هم شهری رویایی در اروپای شمالی پدیدآوردند که برای هر رهگذری دلنواز است.
کلیسای نتردام اگلیسه سابلون متعلق به صنف تیراندازها بود. این کلیسای ۷۰۰ ساله با آن همه داستان و ماجرای تاریخی اش، از جالب ترین دیدنی های بروکسل برای توریست هاست.
پارک سنکوآنتنر پارکی وسیع با چند موزه تاریخی هنرهای سلطنتی و موزه تاریخ، موزه اتومبیل یا آتوورلد، موزه ارتش و تاریخ نظامی بلژیک که اشیا و دیدنی ها این شهر را در چند سده اخیر برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته است.
موزه سلطنتی هنرهای زیبا با سه بخش جذاب هنرهای قدیم، هنر مدرن و موزه ماگریته درب هایش به روی عموم باز است. نقاشی های دوره مختلف در این موزه به تصویر کشیده شده که زیبا و مجذوب کننده ست.
تالار شهر یا هتل ده ویله تنها بنای موجود که از بمباران فرانسوی ها در امان مانده، معماری پرزرق و برقش و نمای سنگی اش به سبک گوتیک از زیباترین دیدنی بروکسل است.

برای رزرو تور فرانسه هلند آلمان می‌توانید از شماره تلفن‌های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.

Call Now Button