تور روسیه بهار ۱۴۰۰

روسیه، کشوری وسیعی در شمال ایران با آب و هوایی نسبتاً سرد که جاذبه های گردشگری فراوانی دارد. سرزمین تزارها که حتی پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی باز هم پهناورترین کشور جهان باقی ماند. این کشور اروپایی با 14 کشور آسیایی و اروپایی مرز مشترک دارد و همچنین با اقیانوس آرام شمالی، اقیانوس منجمد شمالی، دریای خزر، دریای سیاه و دریای بالتیک مرز آبی دارد.

این کشور پرتکاپو با هتل های مجلل مقصد مسافران و گردشگران بسیاری است که این روزها به دلیل نزدیکی به یکی از مقاصد گردشگری ایرانی ها نیز تبدیل شده است. این کشور بازمانده از حکومت تزاری تنها یخ و سرما نیست، آب و هواهای متفاوتی این کشور را در بر گرفته است. پس این فکر که با سفر به روسیه با یخ و برف روبرو خواهید شد را از سر بیرون کنید، در روسیه دیدنی های تاریخی بسیاری وجود دارد و علاوه بر این امکانات تفریحی و رفاهی فراوانی نیز در شهرهای این کشور وجود دارد. از مهم ترین مقاصد گردشگری روسیه می توان به شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ اشاره کرد.

برای حضور در تور روسیه فلاوینگو می توانید با شماره تلفن 021-43635000 تماس بگیرید و یا در ساعات غیر اداری از شماره 09127711693 راهنمایی بخواهید.

مسکو

مسکو قلب تپندۀ روسیه مدرن است، شهری که با 12 میلیون نفر جمعیت پرجمعیت ترین شهر اروپا به حساب می آید، جایی که آسیا و اروپا به هم می رسند تا کلان شهری سترگ در مقیاسی بزرگ را خلق کنند. علاقه‌مندان به تاریخ، فرهنگ، هنر و یا تفریحات می توانند به راحتی امکانات و مکان های مد نظر خود را در مسکو پیدا کنند. مسکو همچنین یک مقصد عالی برای کسانی است که به غذا علاقه دارند. بیش از 2700 رستوران در مسکو وجود دارد.

دیدنی های مسکو

1- میدان سرخ

میدان سرخ مهم ترین نماد شهر مسکو به حساب می آید و تمام خیابان های اصلی مسکو که به بزرگراه های مسکو و روسیه می رسند به این میدان متصل می شوند. این میدان یکی از دیدنی ترین میادین جهان است و سالانه افراد بسیاری از آن دیدن می کنند.

2- کاخ کرملین

کاخ های کرملین در واقع یک قلعه تاریخی است که به صورت مجتمع در مرکز شهر ساخته شده است. این کاخ از جنوب به رودخانۀ مسکوا، از غرب به باغ الکساندر و از شرق به میدان سرخ می رسید. این کاخ از چهار قصر و چهار کلیسا به همراه دیوار و برج‌های کرملین تشکیل شده است. شاید در وصف وسعت و بزرگی این کاخ همین جمله کافی باشد که این کاخ 700 اتاق را در خود جای داده است. بازدید از دو سوم عمارت ممنوع است اما همان یک سوم باقی ماند به قدری دیدنی است که می تواند تا روزها شما را مشغول نگه دارد.

3- کلیسای جامع سنت باسیل

شاید عکس های این کلیسا را بارها دیده باشید. کلیسایی متفاوت و رنگی که امروزه به نماد شهر مسکو بدل شده است. رنگ این کلیسا در ابتدا سفید بوده اما در قرن هفدهم این رنگ آمیزی ها به آن اضافه شده است. این کلیسا به دستور ایوان مخوف از تجمیع 9 کلیسا ساخته شده و بسیار دیدنی است.

این سه مورد فقط مهم ترین جاذبه های دیدنی مسکو بود و در مسکو جاذبه های تاریخی و گردشگری بسیاری وجود دارد که شاید بتوان فقط از تعدادی از آن ها نام برد. مکان هایی مانند متروی مسکو با سکوهای زیبایش، میدان مانژ، کیلومتر صفر مسکو، خیابان آربات، شاه توپ و شاه زنگ مسکو، مقبرۀ ولادیمیر لنین و صومعۀ ناوادویچی از دیگر جاذبه های گردشگری مسکو است.

برای حضور در تور روسیه فلاوینگو می توانید با شماره تلفن 021-43635000 تماس بگیرید و یا در ساعات غیر اداری از شماره 09127711693 راهنمایی بخواهید.

سنت پترزبورگ

سنت پترزبورگ را به اسامی متفاوتی می شناسند اما شایسته ترین عنوان برای این شهر زیبا ونیز شمال است. سنت پترزبورگ با قصرهای باشکوهش، کلیساهای زیبایش و راه های آبی موجود در شهر می تواند هر بیننده ای را روزها به خود مشغول کند و زیبایی های خود را به رخش بکشد.

دیدنی های سنت پترزبورگ

1- موزه آرمیتاژ

قطعاً یک روز برای دیدن از یکی از بزرگ‌ترین موزه های جهان کافی نخواهد بود. موزۀ آرمیتاز که یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی ترین موزه های روسیه است را می توان از قدیمی ترین نگار خانه های هنری و موزه های تاریخ و فرهنگ بشر دانست. در این موزه بیش از 3 میلیون اثر هنری وجود دارد…

2- کلیسای جامع سنت ایزاک

این کلیسای بنا شده در قرن نوزدهم را با گنبد طلایی رنگش به راحتی می توانید شناسایی کنید. بزرگ‌ترین کلیسای ارتودوکس روسیه و چهارمین کلیسای ارتودوکس بزرگ در دنیا که بر سر در آن مجسمه های حواریون قرار گرفته است. این کلیسا یکی از دیدنی های بسیار زیبای شهر سنت پترزبورگ است.

3- خیابان نفسکی پر اسپکت

خیابان نفسکی از زمان شروع قرن نوزدهم تا به امروز یکی از معروف ترین و در عین حال جذاب ترین مکان های تفریحی شهر سنت پترزبورگ است. در این خیابان 4 کیلومتری می توانید سوغاتی تهیه کنید، به رستوران، کلوپ و بارها رفته و سرگرم شوید.

از دیگر جاذبه های گردشگری و دیدنی مسکو می توان به میدان قیام، قلعه پتروپاول، میدان کاخ یا میدان اصلی شهر، تندیس پتر کبیر، خانه کتاب، میدان نیکلای اول اشاره کرد.

تورهای عالی گشت

تورهای روسیه فلاوینگو (عالی گشت) بانواع مختلفی دارد؛

پروازهای ایرفلوت :

تور دور روسیه عالی گشت که با استفاده از پرواز های ایرفلوت انجام می شود شما را به بازدید از دو شهر مسکو و سنت پترزبورگ می برد. با تهیه این پکیج ابتدا برای مدت چهار شب به سنت پترزبورگ خواهید رفت و بنا به برنامۀ سفر به گشت و گذار در شهر می پردازید و از دیدنی های آن دیدن می کنید. سپس با هواپیما به مسکو خواهید رفت و سه شب در آنجا اقامت خواهید داشت و از دیدن شهر لذت خواهید برد. تمام هتل های این پکیج شامل گارانتی است.

خدمات

در این پکیج ها سفر رفت و برگشت شما با هواپیماهای لوکس ایرفلوت خواهد بود و مدت اقامت شما در روسیه 7 شب و 8 روز است. وعدۀ غذایی صبحانه به عهدۀ شرکت است و به شما ارائه می شود. در تمام سفر بیمه نامۀ مسافرتی باعث راحتی خیال شما خواهد بود و همچنین ترانسفر فرودگاهی و راهنمای فارسی زبان به راحتی بیشتر شما کمک خواهند کرد.

 پروازهای نوردویند:

تور دور روسیه عالی گشت که در آن از پروازهای نورویند استفاده می شود و در آن شما به بازدید از دو شهر سنت پترزبورگ و مسکو خواهید رفت. در این تور ابتدا شما با پرواز مستقیم به مسکو خواهید رفت و پس از 4 شب اقامت در این شهر زیبا با قطار به سمت سنت پترزبورگ حرکت خواهید کرد. مسافرت با قطار برای کسانی که دوست دارند مناظر بین دو شهر را ببینند بسیار جذاب خواهد بود. پس از رسیدن به سنت پترزبورگ به مدت 3 شب در این شهر تاریخی اقامت خواهید داشت و با پرواز مستقیم به تهران بر خواهید گشت. هتل های مد نظر در این پکیج همگی از بین بهترین هتل های 4 و 5 ستاره انتخاب شده اند.

خدمات تور

در این پکیج ها سفر رفت و برگشت شما با هواپیماهای نوردویند خواهد بود و مدت اقامت شما در روسیه 7 شب و 8 روز است. وعدۀ غذایی صبحانه به عهدۀ شرکت است و به شما ارائه می شود. در تمام سفر بیمه نامۀ مسافرتی باعث راحتی خیال شما خواهد بود و همچنین ترانسفر فرودگاهی و راهنمای فارسی زبان به راحتی بیشتر شما کمک خواهند کرد.

برای حضور در تور روسیه فلاوینگو می توانید با شماره تلفن 021-43635000 تماس بگیرید و یا در ساعات غیر اداری از شماره 09127711693 راهنمایی بخواهید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.

Call Now Button