تور سوئیس

سوئیس به دلیل طبیعت بی نظیرش به بهشت اروپا مشهور شده است. کشور شکلات و ساعت با تاریخ غنی و قدیمی خود نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند و برای هر شخص و هر سلیقه ای مکانی دارد که باعث شود مسافرت به این کشوربرای او خاص و فراموش نشدنی باشد. کشور سوئیس یا کنفدراسیون سوئیس در اروپای غربی قرار دارد و از کشورهای ثروتمند امن و با ثبات به شمار می رود. این کشور به دلیل همین امنیت و ثبات نقش مهم و پررنگی را در اقتصاد جهانی بازی می کند و بسیاری از مراکز مهم و بانک های بزرگ در این کشور قرار دارند. این کشور یکی از بهترین مناطق دنیا برای سکونت محسوب می شود. رشته کوه های آلپ، زوریخ شهری تاریخی با قدمتی بیش از 2000 سال، دریاچه زیبای ژنو با چشم انداز بی نظیرش و پارک ملی سوئیس تنها بخشی از جاذبه های گردشگری سوئیس هستند که سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست. شما در شرکت عالیگشت می‌توانید با دریافت ویزای سوئیس تضمینی از تور سوئیس استفاده کنید.

برای مشاوره با کارشناسان عالی گشت می‌توانید با شماره‌های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و یا ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید.

 زوریخ

زوریخ پرجمعیت ترین و پهناورترین شهر سوئیس است که قطب اقتصادی این کشور نیز به شمار می رود. شاید اولین نکته ای که بتوان برای جذاب تر شدن زوریخ برای هر مسافری گفت این است که این شهر 2000 ساله بهترین شهر دنیا از نظر کیفیت زندگی است. البته این کیفیت به قیمتی پایین به دست نیامده و همین امر این شهر را گران ترین شهر جهان هم کرده است.

اگر به زوریخ سفر کردید حتماً برنامه بازدید از التستاد زوریخ را داشته باشید. التستاد زوریخ منطقه تاریخی و قدیمی شهر زوریخ است که نما و حال و هوای شهر را تا قبل از قرن بیستم به شما نشان می دهد. معماری این منطقه تلفیقی از سبک گوتیک و قرون وسطی می باشد و تعداد فراوانی میدان و ساختمان های دیدنی، تاریخی و جذاب در آن وجود دارد؛ اما این منطقه تنها جاذبه گردشگری زوریخ نیست. رودخانه زوریخ، کوه اتیلبرگ، خیابان بانهوف، کلیسای فرامونسترو کلیسای گروس مونستر که هر دو از چهار کلیسای اصلی شهر زوریخ هستند، موزه ملی سوئیس، کونستهاوس و خانه اپرای زوریخ از مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر تاریخی و زیبا است.

ژنو

دومین شهر پرجمعیت سوئیس، شهر ساعت که همچنین به دلیل وجود بسیاری از سازمان ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی و جهانی شهری بین المللی به حساب می آید. در این شهر از دفتر سازمان ملل متحد و صلیب سرخ و بهداشت جهانی تا بانک های بزرگ و کارخانه های معروف ساعت سازی وجود دارد. در کنار این شهر دریاچه ژنو قرار دارد که می توانید در آن به سراغ ورزش های آبی بروید یا از مناظر زیبای ساحلی استفاده کنید. از مهم ترین دیدنی های شهر ژنو می توان به فواره ژنو، مرکز سرن، قسمت قدیمی شهر ژنو، کلیسای سنت پیر و موزه باستان شناسی، کوه سالیو، موزه تاریخ طبیعی ژنو، اسکله ژنو، باغ گیاه شناسی، موزه پتک فیلیپ و موزه هنر و تاریخ اشاره کرد.

 لوگانو

لوگانو یکی دیگر از شهرهای توریستی و زیبای سوئیس است که بیشتر به عنوان محلی زیبا برای آرامش و تفریح شهرت پیدا کرده است. لوگانو در کنار دریاچه به همین نام و همچنین جنوب رشته کوه آلپ واقع شده است. این دریاچه به تنهایی می تواند برای تفریح و استراحت هر شخصی کافی باشد اما دیدنی ها و جاذبه های لوگانو به همین دریاچه ختم نمی شود. وجود کوه های زیبا و با شکوه سان سالواتوره و مونت بره در کنار این شهر به زیبایی و جذابیت این شهر مخصوصاً برای علاقه مندان به طبیعت افزوده است. محله ویا ناسا محله ای قدیمی و توریستی ترین قسمت شهر است که فروشگاه های آن در داخل ساختمان های قدیمی و متعلق به قرن هفدهم میلادی قرار دارند. از دیگر جاذبه های لوگانو می توان به کلیسای سن لورنزو، پارک چیویکو، موزه هرمان هسه، سوئیس مینیاتوری و دهکده گاندریا اشاره کرد.

 شهر سنت موریتز

در کانتون گراوبوندن و در دره انگادین شهری به نام سنت موریتز قرار دارد که مهد گردشگری و بازدید از رشته کوه آلپ به شمار می رود. این اقامتگاه زمستانی در اواسط قرن نوزدهم میزبان بسیاری از افراد مشهور و ثروتمندان بود. کوه های سر به فلک کشیده و رودخانه ای آرام و قلعه های با شکوه منظره بسیار زیبایی را برای این شهر به وجود آورده اند. سنت موریتز یکی از شناخته شده ترین مناطق گردشگری اروپا برای ورزش های زمستانی مانند اسکی و اسنو برد است. یکی دیگر از دیدنی های این شهر منطقه Heidi Hut است که فیلم هایدی در آنجا فیلم برداری شده است.

 بازل

سومین شهر پر جمعیت سوئیس که میزبان توریست کمتری در این کشور نسبت به باقی شهرهای اشاره شده است؛ اما این توریست کمتر دلیلی بر زیبا و دیدنی نبودن این شهر نیست و تنها نشان دهنده توجه و شناخت کمتر از آن است. موزه های متعددی همچون معماری رومانسک، هنر مدرن، رنسانسی و معاصر در این شهر وجود دارد. این شهر که در مجاورت کشورهای فرانسه و آلمان است جاذبه های دیدنی دیگری مانند تالار و بازار شهر و دروازه قدیمی یا اسپالنتور را در خود جای داده است. بین رود راین و دروازه قدیمی شهر منطقه قدیمی و بافت قدیمی شهر قرار دارد که به خاطر وجود ساختمان های قدیمی و جذابش بسیار مورد توجه و علاقه گردشگران واقع شده است.

 برن

پایتخت سوئیس با برج های ساعت با شکوه، فواره های زیبا، تپه هایی دیدنی و خانه هایی قدیمی که سقف قرمز رنگ آن به زیبایی شهر افزوده است. بازدید از مرکز پائول کلی را به همه مخصوصاً به دوست داران هنر توصیه می‌کنم. سازه دیدنی که بازدید از درون آن شما را شگفت زده خواهد کرد. موزه تاریخی برن نیز از دیگر دیدنی های این شهر است و می توان تاریخ سوئیس را در آن مشاهده کرد. از دیگر جاذبه های گردشگری برن می توان به تپه گورتن، گودال خرس ها، کاخ فدرال، باغ رز، کلیسای برن، زیتگلوگه و خانه آلبرت انیشتین اشاره کرد.

 لوزان

در غرب سوئیس شهری سرشار از آرامش به نام لوزان قرار دارد. البته این آرامش دلیل بر کوچکی این شهر نیست. لوزان بعد از ژنو دومین شهر بزرگ و پهناور سوئیس است که میان دریاچه ژنو و کوه های آلپ قرار دارد. شنا، دوچرخه سواری، گلف و طبیعت گردی را می توان از محبوب ترین تفریحات و ورزش های این شهر دانست. همچنین بازدید از مکان هایی مانند موزه المپیک، میدان پلو، کلیسای جامع نوتر دام لوزان، کلیسا سن فرانسوا، قلعه اوشی، موزه هنر های خام و مجموعه موزه های لوزان باعث به یاد ماندنی تر شدن سفر شما می شود. همچنین منطقه فلون یکی از دیدنی ترین و سرزنده ترین مناطق شهر است که در آن مغازه های فروشگاه های اداره ها و رستوران هایی با نور پردازی ها و رنگ های شاد وجود دارد.

این هفت شهر تنها تعدادی از شهرهای دیدنی سوئیس است که مورد توجه بیشتری قرار دارند و مسافران و گردشگران بیشتری را به خود جذب می کنند. شهرهایی همچون آپنزل، تیچینو، لوسرن، زرمات و اینترلاکن نیز از دیگر شهرهای سوئیس هستند که دیدنی های بسیاری را در خود جای داده اند. همچنین پل شیطان و کتابخانه صومعه سنت گال نیز از دیدنی های خاص و زیبای سوئیس به شمار می روند. پل شیطان سوئیس که با نام تایفلس بروک نیز شناخته می‌شود، روی رودخانه رویس در نزدیکی آندرمات و در کشور سوئیس قرار گرفته است و دیدی مناسب از تنگه‌ی شلونن دارد. کتاب خانه صومعه سنت گال از قدیمی ترین کتاب خانه های جهان است و توسط قدیس اوتمار، مؤسس صومعه سنت گال تأسیس شد. در سال 937 میلادی این صومعه بر اثر آتش سوزی از بین رفت اما کتاب خانه سالم باقی ماند.

برای مشاوره با کارشناسان عالی گشت می‌توانید با شماره‌های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و یا ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.

Call Now Button