تور فرانسه هلند بلژیک را با ویزای تضمینی بروید!

اگر به نقشه اروپا نگاه کرده باشید سه شهر پاریس، بروکسل و آمستردام که پایتخت فرانسه، بلژیک و هلند هستند تقریباً روی یک خط از جنوب به شمال قرار گرفته اند. با توجه به قوانین اتحادیه اروپا به راحتی می توان با استفاده از ویزای شینگن، بین این شهرها رفت و آمد کرد. با تور فرانسه  هلند بلژیک می‌توانید با یک تیر سه نشان بزنید. با هزینه های بالایی که سفر به کشورهای اروپایی برای ایرانیان دارد، خیلی از افراد شاید فقط یک بار در عمر خود فرصت رفتن به اروپا را داشته باشند و دوست دارند با همان یک سفر، کاری کنند کارستان! در چنین وضعیتی، یکی از به صرفه ترین روش ها برای سفر به کشورهای اروپایی، استفاده از تورهای چند-مقصدی است. در ادامه می توانید مهمترین بخشهای این تور را که شامل بازدید از پاریس، بروکسل و آمستردام است، بخوانید. نکته مهم در شرایط کرونایی این است که برای دریافت ویزای فرانسه باید یکی از واکسن‌های آسترازنیکا، مدرنا یا جانسون اند جانسون را تزریق کرده باشید.

یا ویزای فرانسه تضمینی می‌توانید به راحتی به این تور بروید. جهت رزرو تور فرانسه هلند بلژیک عالی گشت می‌توانید با شماره تماس 43635000-021 و یا با شماره 09122046276 تماس حاصل فرمایید. 

پاریس، عروس شهرهای اروپا

در پاریس چند مکان اصلی را در برنامه داریم که اگر هر یک از آنها را از دست بدهیم، گویا شما اصلاً به پاریس نرفته اید! در میان جاذبه های گردشگری بی شمار پاریس حتماً به خيابان شانزليزه، برج ايفل، كاخ ورساي، كليساي نوتردام، موزه لوور و کلیسای مومق سر می زنیم.

خیابان شانزه لیزه، مهمترین خیابان پاریس
خیابان شانزلیزه خیابانی در شمال غربی پاریس است که طاق پیروزی در پاریس را به کاخ کنکورد وصل می کند. این خیابان یکی از زیباترین خیابان های دنیاست و بسیاری از برندهای معروف جهان، در آن فروشگاه دایر کرده اند. زیباترین خیابان جهان دارای انواع بوتیک، رستوران، موزه، کلوب و … است و بسیاری از مراسمات مهم مثل رژه ارتش در روز باستیل با حضور رئیس جمهور فرانسه و جشن اختتامیه تور فرمول یک فرانسه یا همان Tour de France معروف، در آن برگزار می شود.

برج ایفل، نماد کشور فرانسه
بدون شک وقتی گوستاو ایفل در حدود 130 سال پیش، برج ایفل را برای نمایشگاه جهانی پاریس می ساخت، فکر نمی کرد که ممکن است این سازه بعد از نمایشگاه هم باقی بماند و تاکنون بیش از 30 برج دیگر به نام ایفل و شبیه برج ایفل در جهان ساخته شود. سالانه حدود7 میلیون نفر در پاریس از این برج 324 متری بالا می روند. حتماً به اتفاق شما از این برج بالا خواهیم رفت. سعی می کنیم قبل از رفتن به برج، بلیط را به صورت اینترنتی رزرو کنیم تا به صف طولانی برج برنخوریم.

کاخ ورسای؛ جایی که مجلل تر از آن پیدا نمی شود!
شاید مهمترین ویژگی کاخ ورسای، مجلل بودن بیش از اندازه آن باشد. باغ های حیرت انگیز، اتاق های سلطنتی و تالارهای زیبای این کاخ، چشم هر گردشگری را به تعجب وا می دارد. این کاخ قبل از انقلاب فرانسه توسط لویی چهاردهم ساخته شده است و بعدها توسط ناپلئون به عنوان استراحتگاه، مورد استفاده قرار گرفته است. البته بعد از انقلاب فرانسه این کاخ از دست خاندان های سلطنتی گرفته شد و به موزه تبدیل شد. این کاخ که حدود 20 کیلومتر از مرکز پاریس فاصله دارد، در یک محله ثروتمند قرار دارد و در کمتر از نصف روز، از آن بازدید خواهیم کرد.

کلیسای نوتردام، محل شخصیت پردازی رمان ویکتور هوگو

حتماً شما هم نام رمان ویکتور هوگو به نام « گوژپشت نوتردام » را شنیده اید! اشاره ویکتور هوگو در این رمان به یکی از شخصیت هایی است که در کلیسای نوتردام پاریس زندگی می کرده است. کلیسای نوتردام که بیش از 800 سال قدمت دارد، یکی از بهترین نمونه های معماری به سبک گوتیک است که تاج گذاری پادشاهان زیادی را تا قبل از انقلاب فرانسه به خود دیده است. این کلیسا در منطقه چهار پاریس واقع شده است و بخشها و سالن های مختلفی دارد. در طول حضور در پاریس، حتماً ساعاتی را درون این کلیسای باشکوه می گذرانیم. البته خیالتان راحت باشد همه چیز توافقی است و در صورت علاقه شما، می توانیم کمی بیشتر هم در کلیسا بمانیم.


مطالب مرتبط

تور سوئیس

موزه لوور؛ لطفاً بدون برنامه وارد نشوید!
بی شک بزرگترین و معروف ترین موزه جهان، موزه لوور فرانسه است. این موزه توسط شاه فرانسیس اول در سده شانزدهم میلادی پایه ریزی شده است ولی در ادامه با انقلاب فرانسه در سال 1793، بازدید از آن برای همه مردم آزاد شد. این موزه که به پیروی از اهرام مصر به شکل یک هرم شیشه ای ساخته شده است، دارای هشت بخش مختلف مانند تمدن مصر، تمدن یونان، هنر اسلامی و … است و آثار هنری معروف زیادی مانند تابلوی مونالیزا اثر لئوناردو داوینچی، لوح حمورابی، گاو بالدار از تمدن آشور و قسمت های مهمی از تخت جمشید ایران در آن نگهداری می شود.
برای بازدید از موزه ای که نزدیک به 38 هزار اثر هنری دارد، قطعاً یک نیم روز و حتی یک هفته، افاقه نمی کند. بنابراین بهتر است از قبل، فهرست آثار مهمی را که می خواهید ببینید، یادداشت کنید و برنامه مناسبی برای خود دست و پا کنید. شما می توانید فقط یک یا چند بخش از 8 بخش را که علاقه دارید، به طور مفصل ببینید و در ادامه فقط به بازدید آثار معروف بپردازید. در هر حال یادتان باشد که اگر برنامه ریزی نداشته باشید، حتماً سردرگم خواهید شد.

کلیسای مومق؛ کل پاریس در زیر پای شما
منطقه ی مونتمارتر یا مومق یکی از مناطق مشهور گردشگری پاریس است که در واقع یک دهکده است که در گذشته هنرمندان زیادی مانند پیکاسو در آن زیسته اند. در این منطقه کلیسای سَکرِه کُر واقع است و در نزدیکی آن هم یک کلیسای بسیار قدیمی تر به نام کلیسای مومق وجود دارد که از آنجا می توانیم کل پاریس را در زیر پای خود ببینیم. ضمناً اگر علاقه دارید که در یک سفر جداگانه از پاریس بازدید کنید می‌توانید از تور پاریس هم استفاده کنید.

بروکسل پایتخت اروپا

در تور فرانسه بلژیک هلند وقتی به بروکسل برسیم، آرامشی خاص وجود شما را فرا خواهد گرفت. چون دیگر از ترافیک یا شلوغی که ممکن است در صف برج ایفل ببینید، خبری نیست. بروکسل پایتخت بلژیک است. این کشور از غرب با دریای شمال، از جنوب با فرانسه، از شرق با آلمان و از شمال با هلند، همسایه است و بیشتر مردم آن به زبان فرانسوی و برخی هم به زبان هلندی صحبت می کنند. این شهر، مقر اصلی اتحادیه اروپاست و همین امر باعث شده است که نظم و انظباط خاصی داشته باشد. در ضمن سازه شیشه ای این اتحادیه می تواند یکی از جاذبه های جالب برای شما باشد. سازه ای که بارها و بارها ممکن است آن را در جریان مذاکرات مقامات ایرانی و اروپایی در تلویزیون دیده باشید.
در بروکسل هیچ کس و هیچ چیز، شما را اذیت نخواهد کرد!
ویژگی مهم بروکسل این است که مدیریت شهر کاملاً برای گردشگران، آسان گرفته است و دسترسی مناسبی هم به همه بخشها وجود دارد. بنابراین در گشت شهری که برای شما تدارک دیده ایم می توانید یک کفش راحت بپوشید و با دوربینی که در دست دارید، از هر جا که دوست دارید، عکس بگیرید. آب و هوای بروکسل در نوروز معتدل است؛ با این حال بد نیست که چتر هم به همراه خود داشته باشید. کاخ بزرگ Grand Palace)) در میدان بزرگ و اصلی شهر قرار دارد که به دیدار آن خواهیم رفت.
بنای جالب اتومیوم (Atomium) هم که با داشتن 9 توپ بزرگ به شکل مولکول ساخته شده است و تبدیل به نماد بلژیک شده است، احتمالاً در برنامه گشت گنجانده شود. شما می توانید در داخل این 9 توپ که با مهندسی جالبی به هم متصل شده اند و یک ساختمان کامل را تشکیل می دهند، حسابی راه بروید و از قسمت های مختلف آن دیدن کنید.
موزه ساز موسیقی بروکسل که انواع سازهای موسیقی را از گذشته تاکنون در خود جمع کرده است، یکی از دیدنی هایی است که در شهرهای دیگر اروپا کمتر پیدا می شود. بعد از اینکه حسابی خسته شدید و خواستید که چیزی بخورید، شکلات معروف بروکسلی را هم فراموش نکنید.

آمستردام، شهر کانال های آبی

کشور هلند با گل هایش معروف است. این کشور از جنوب با بلژیک همسایه است و از غرب به دریای شمال می رسد. شهر آمستردام، با اینکه پایتخت هلند محسوب می شود ولی محل اسکان رؤسای جمهور این کشور نیست. آمستردام در شمال غربی این کشور و در کنار دریا قرار دارد و می توان گفت که روی آب بنا شده است.آمستردام به داشتن خانه های تاریخی یا همان بخش Old Town معروف است که قدمت برخی از آنها به حدود 400 سال پیش باز می گردد. این خانه ها به شکل متحدالمرکز و شبیه یک بادبزن ساخته شده اند و هر سال گردشگران زیادی فقط به خاطر دیدن این محلات، به آمستردام می آیند. گفته می شود که حدود 7 هزار خانه قدیمی که حداقل 200 سال سن دارند، در این بخش از شهر وجود دارند. مهمترین برنامه ما هم در ادامه تور فرانسه بلژیک هلند در نوروز 99، بازدید از این بخش از شهر است.

آمستردام در واقع از حدود 100 جزیره تشکیل می شود که با کانال های آبی از هم جدا شده اند و به کمک پل ها به هم متصل هستند. معروفترین پل آمستردام پل «ماخِره بروخ» (Magere Brug ) است که سوژه های جذابی برای عکاسی شما فراهم می کند و مشهورترین کانال آبی هم کانال بلت(Belt) است که به همراه کانال های دیگری که در آمستردام مرکزی وجود دارد، به عنوان میراث جهانی در یونسکو به ثبت رسیده است. قدمت برخی از این کانال ها به دوران رنسانس برمی گردد. تمیز ماندن آبی که در این کانال ها جریان دارد، از خطوط قرمز شهرداری آمستردام است به همین دلیل آب این کانال ها بسیار تمیز و زیباست. ضمناً اگر به هنر علاقمند هستید، بازدید از موزه ون گوک، نقاش معروف هلندی را نباید از دست بدهید.

خیابان کالفر؛ بازار دسته دوم فروشی با حدود 150 سال قدمت
اگر به دنبال خرید اجناس ارزان قیمت هستید، می توانید در بازار خیابان کالفر که از سال 1886 برپا شده است، هر چیزی که می خواهید پیدا کنید. احتمالاً خرید کردن در آمستردام، بهترین زمان خرید در تور ما باشد. چون اگر زودتر این کار را بکنید مجبورید در طول تور، اجناس خود را بین هتل ها جابجا کنید.

جهت رزرو تور فرانسه بلژیک هلند می‌توانید با شماره ‌های 43635000-021 و یا با شماره 09122046276 تماس حاصل فرمایید. 
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.

Call Now Button