تور فیلیپین زمستان 1402

فیلیپین با ۷۶۴۱ جزیره از زیباترین کشورهای جنوب شرق آسیاست. صخره های بزرگ، سواحلی با شن های سفید، تپه های دریایی، جزیره های مرجانی، مزارع سرسبز چای در کنار ساختمان های قدیمی و مدرن سربه فلک کشیده، مردمانی با آداب و رسوم های عجیب و غریب و تاریخی تلخ و شیرین از دوران مستعمری ها، دست به دست هم دادند و زیبایی های حیرت انگیزی در گوشه ای از آسیا پدید آورده اند تا هر رهگذری را مجذوب کنند. فیلیپین از مراکز بازرگانی در جنوب شرق آسیاست که نامش را از فیلیپ دوم پادشاه اسپانیا گرفته است. از پرجمعیت ترین و شلوغ ترین کشورهای جهان است که اقوام گوناگونی با مذهب های مختلف و فرهنگ های شرقی و غربی در کنار هم به زیبایی زندگی می کنند. سفر به فیلیپین با تور برای هر گردشگری رویایی و دوست داشتنی است.

برای رزرو تور فیلیپین زمستان 1402 در عالیگشت می توانید با شماره تلفن های 43635000-021 و 09122046276 تماس بگیرید.

 

پالاوان در فیلیپین
اِل نیدو در شهر پالاوانِ فیلیپین

اطلاعات کلی کشور فیلیپین

فیلیپینی، زبان رسمی مردمان فیلیپین است اما بیشتر مردم به زبان اسپانیایی و انگلیسی هم تسلط دارند.
پزوی فیلیپین واحد پول در این کشور است.
۰۰۶۳ کد کشور فیلیپین است.
شماره های اضطراری پلیس، آتش نشانی و آمبولانس ۹۱۱ است.
فیلیپین چهار ساعت و نیم با ایران اختلاف ساعت دارد.
فلیپین در طول سال میزبان جشن های مذهبی زیادی است که حجاب در این جشن ها پوشیده و کامل است.
۱۷۰ زبان و گویش در این کشور دیده می شود که نشان دهنده ی خاص و وسیع بودن ادبیات فیلیپین است.
مسیحیت دین اصلی در این کشور است که از احترام و ارزش بالایی برخوردار است.

 

بهترین زمان سفر به فیلیپین

فیلیپین با آب و هوای گرمسیر دریایی و رطوبت زیاد، همراه با باران های موسمی و دمایی بین ۲۰ تا ۴۰ درجه که در شهرهای گوناگون و هر فصل متغیر است.
بهترین زمان برای سفر به فیلیپین آبان تا اواخر فروردین است. اردیبهشت تا مهر فصل بارانی است. بیشتر مسافران ایرانی بهار را برای سفر به فیلیپین انتخاب می کنند تا در تعطیلات به کشوری زیبا با آب و هوای دلچسب سفر کنند و خاطره های رنگارنگ ثبت کنند. تورهای گروهی از گزینه های بهتر برای سفری باکیفیت و مقرون به صرفه است.

 

پالاوان در فیلیپین
استراحتگاه کِلاب تارا

 

قیمت تور فیلیپین

برای محاسبه درست قیمت تور فیلیپین بهتر است در ابتدا هزینه های مختلف آن را بررسی کنیم. در مورد محل اسکان باید بگوییم که گزینه های اقامتی زیادی در فیلیپین وجود دارد از هاستل های ارزان قیمت گرفته تا هتل های لوکس و گران قیمت که مسافرین باتوجه به بودجه و سلیقه می توانند انتخاب های متفاوتی داشته باشند.
هتل های یک ستاره
هتل های دو ستاره
هتل های سه ستاره
هتل های چهار ستاره و پنج ستاره
سفر با تور فیلیپین مقرون به صرفه تر از سفرهای انفردای است. تورها با محاسبه قیمت دقیق, گشت و گذارهای شهری، اقامت در هتل های باکیفیت و بلیط پرواز با قیمت ارزانتر، گزینه بهتری است برای داشتن سفری بی دغدغه. غذاهای فیلیپینی متاثر از فرهنگ های گوناگون و ترکیبی از غذاهای اروپایی و آمریکایی, هندی، مالایی، چینی و اسپانیایی است. سیر، پیاز و زنجبیل عنصر اصلی غذاهای فیلیپینی اند. هزینه ی غذا در فیلیپین گران نیست؛ در رستوران های گران قیمت حدود 27 دلار، رستوران های متوسط حدود 12 دلار و رستوران های ارزان قیمت حدود 4 دلار برای یک نفر است. سینانگاگ، بیبینگکا و پنسیت از غذاهای معروف فیلیپینی هستند.

غذای فیلیپینی

 

حمل و نقل در فیلیپین

هواپیما: بهترین انتخاب برای سفرهای داخلی و دیگر جزایر است. هم مقرون به صرفه است هم سریع.

قطار: به دلیل اینکه فیلیپین از جزایر زیادی تشکیل شده, راه آهن زیادی ندارد. یک قطار در مسیر بین مانیل، ناگا و کامارین سور و یک قطار دیگر بین مانیل و لیگائو دارد.

تاکسی: تاکسی ها در مسیرهای داخل شهری استفاده می شوند و قیمت براساس تاکسیمتر محاسبه می شود.

اتوبوس: اتوبوس ها ارزانترین حمل و نقل درون شهری هستند و طبق برنامه ی منظمی حرکت می کنند.

قایق: از محبوب ترین روش های حمل و نقل است. قایق اتوبوسی برای مسافرین از لحاظ هزینه ای مقرون به صرفه تر است.

 

حمل و نقل
منطقه کُرُن در شهر پالاوان

 

مانیل؛ پایتخت هزاررنگ فیلیپین

مانیل مروارید شرق آسیا با ترکیبی از فرهنگ های بومی، چینی، اسپانیایی و آمریکایی. پایتخت شروعی خوبی است برای گشت و گذار در دل تاریخ، شهری که چکیده ی تمام شهرهای فیلیپین را یکجا در دلش نگهداری می کند و تاریخ تلخ و کهنش را از دل موسیقی ها و گالری ها باید شنید و دید. شهری با تضادهای زیاد، قدیمی و مدرن و مملو از محله های ثروتمندنشین و فقیرنشین. شهری شگفت انگیز برای گردشگران که زیبایی هایش را با قدم زدن در کوچه پس کوچه هایش رمزگشایی می کند.

قلعه سانتیاگو از زیباترین دیدنی های مانیل که دکتر خوزه ریزال قبل از اعدام آخرین روزهای عمرش را در این قلعه سپری کرده است. این دژ از قلعه های دفاعی و بخشی از شهر دیواردار اینترامورس بوده است که در زمان استعمار اسپانیایی ها بخش های زیادیش از بین رفت.

کلیسای سن آگوستین قدیمی ترین کلیسای فیلیپین که در شهر تاریخی اینترامورس قرار دارد. پایه کلیسا از درخت نخل و چوب ساخته شده که بعدها با سنگ باسازی و امروزه در بین کلیساهای باروک می درخشد.

بینوندو قدیمی ترین محله چینی ها در جهان است. نامش را از زبان تاگالوگ به معنی کوهستانی گرفته است. این منطقه بر روی تپه ای برای مهاجران چینی ساخته شده و امروزه یکی از شلوغ ترین خیابان اسکوتاست. سرو غذاهای چینی در رستوران های متعدد از خوشمزه ترین هاست.

کلیسای کیاپو در محله کیاپو از شلوغ ترین منطقه های مانیل است. پاتوقی برای مریدان و پیروان ناصری سیاه است. عیدناصری از بزرگترین رویدادهای فرهنگی که میلیون ها پیرو در این مراسم شرکت می کنند تا بوسه ای بر مجسمه مسیح بزنند و سال خوش یمنی داشته باشند.

کاخ مالاکانیانگ محل زندگی رییس جمهور فیلیپین است که برای بازدید عموم محدودیت هایی دارد، اما باهمراه شدن تورهای گردشگری می توان از این کاخ دیدن کرد. تماشای کاسا روسز عبادتگاه ملی سنت میشل و فرشتگان مقرب و کتابخانه ی ریاست جمهوری با اسنادی از قرن بیستم برای بازدیدکنندگان امکان پذیر است.

 

شهر مانبل در فیلیپین
شهر مانیل در پالاوان

 

سبو؛ ملکه جنوب

سبو دومین شهر بزرگ فیلیپین با تاریخ قدیمی و ترکیبی از شهر مدرن و کهن، همچنین از محبوب ترین شهرهای گردشگری در دنیاست. سبو اولین شهری که پذیرای اسپانیایی ها بود و هنوز کلیساهای اسپانیایی و ساختمان های قدیمی چشم انداز زیبایی به شهر بخشیدند.

جزیره مکتان سبو با سواحل شنی و آب های زلال، چشیدن غذاهای رنگارنگ، تفریحات شبانه در کنار ورزش های آبی هیجان انگیز بهترین استراحتگاه آسیایی است.

تندیس لاپو لاپو در پارک پونتانگانو با مجسمه برنزی لاپو لاپو قهرمان مسلمانی که در سال۱۵۲۱ در جنگ با اسپانیایی ها کشته می شود.

معبد تائویستی با معماری منحصر به فرد چینی ها در منطقه بورلی هیلز در سال ۱۹۷۲میلادی ساخته شده و درب هایش به روی عبادت کنندگان باز است.

جزیره اولانگو بهشت پرندگان و از پناهگاه های باقی مانده در فیلیپین است. پیاده روی، قایق سواری و تماشای پرندگان از زیبایی های این جزیره است.

خیابان کولون از خیابان تاریخی که روزگار تلخ و شیرینی به خود دیده و شاهد اتفاقات زیادی بوده است. میگل لوپز لاگازپی کاشف اسپانیایی طراح اولیه این خیابان در سال ۱۵۶۵ میلادی بوده است. هم اکنون کولون از معروف ترین خیابان ها با مراکز خرید، رستوران و فروشگاه های بزرگ است.

خیابان ۲۲ سبو مکانی برای قدم زدن ، تماشای استند اپ های کمدین و گوش دادن به آهنگ های زیبایی نوازندگان بومی از گوشه و کنار خیابان است.

 

سبو در فیلیپین
جزیره سِبو در فیلیپین

 

جزیره بوراکای؛ بهشتی در سرزمین فیلیپین

بوراکای معروف به بهشت ساحلی و دومین جزیره زیبا در جهان با ساحلی سفید و آب های زلال شناخته شده است. این جزیره در ۳۱۵ کیلومتری مانیل با زیبایی های بی پایانش دلبریایی می کند. از محبوب ترین جزایر جهان با هتل های مجلل، رستوران های گران قیمت و خوشمزه ترین غذاهای دریایی عجیب و غریب، چشم اندازی زیبا و تفریحات آبی هیجان انگیز که برای هر گردشگری دوست داشتنی است.

 

جزیره بوراکای در فیلیپین
جزیره بوراکای در فیلیپین

 

 

پالاوان؛ طبیعتی مسحور کننده در بهشت استوایی فیلیپین

پالاوان تکه ای از بهشت با چشم اندازهای زیبا هر گردشگری را مجذوب می کند، بزرگترین استان کشور است که میندورو در شمال شرق و بورنئو در جنوب غرب این جزیره قرار دارند. جنگل های زیبا، ساحلی سفید در کنار آب های زلال فیروزه ای، کشتی های به گل نشسته ی ژاپنی ها در کنار تفریحات آبی مکانی زیبا برای چند روزی زندگی به دور از هیاهوست.

جزیره کایانگان تمیزترین جزیره فیلیپین و آسیا، پارک طبیعی توباتاها ریفر در قلب مثلث مرجان با نیمی از گونه های مرجانی جهان، پارک ملی پوئرتا پرینسسا از عجایب هفتگانه جدید در جهان، جزیره های خلیج باکیت شکوه طلایی پالاوان، اسمال لاگون قدم گذاشتن به دنیایی فانتزی و دور از تصور، جزیره کولیون سرزمین تاریخی از مردمان جذامی تبعید شده در گذشته های دور، بقایای کشتی خلیج کورون سفری ماجراجویانه به زیرآب، پارک اکوتوریسم و حیات وحش با کرم های شب تاب، بندر بارتون با آرامترین سواحل شنی و جزیره های خلیج هاندا پر از ستاره دریایی های دوست داشتی از مقاصد محبوب و پرطرفدار پالاوان برای گردشگران هستند.

 

پالاوان در فیلیپین
جزیره پالاوان

 

برنامه تور فیلیپین در عالیگشت

سفر به بهشت جزایر فیلیپین در عالیگشت با نگاهی دقیق و با پشتوانه چندین سال برگزاری این تور توسط کارشناسان عالیگشت برنامه ریزی شده است. جزئیات این برنامه به شرح زیر است و شما می توانید در صورت علاقه در طی سفر به فیلیگین از این برنامه پیروی کنید.

  •  مانیل
  • جزیره سبو
  • آبشار تامالوگ
  • جزیره سامیلون
  • شنا با کوسه والهای اسلوب(اختیاری)
  • جزیره بوهول
  • تماشای تپه های شکلاتی
  • دیدن میمون تارسیر
  • جزیره پالاوان
  • بازدید از رودخانه زیر زمینی پالاوان یکی از عجایب هفتگانه طبیعی دنیا
  • گشت جزایر النیدو
  • غواصی و اسنورکلینگ
  • شنا در سواحل با شنهای سفید

 

برای رزرو تور فیلیپین زمستان 1402 در عالیگشت می توانید با شماره تلفن های 43635000-021 و 09122046276 تماس بگیرید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.

Call Now Button