تور مسافرتی کیش، هر آنچه نیاز است بدانید

جزیره رؤیایی کیش با داشتن سواحل چشم نواز و مناظری پر از درختان نخل در خلیج فارس، می ‌تواند مقصد فوق العاده ای برای گردشگران باشد. به همین جهت است که هر ساله افراد بسیاری از طریق تور مسافرتی کیش اقدام به سفر به این جزیره زیبا می ‌کنند.

بیشتر افرادی که به کیش سفر می کنند، با هدف لذت بردن از فضایی متفاوت و به دست آوردن لحظاتی آرامش بخش، پا به این منطقه از جنوب ایران می گذارند؛ اما داشتن سفری چنین لذت بخش می ‌تواند در برگیرنده عوامل مختلف دیگری همچون فصل سفر، انتخاب تور مناسب، هتل و موارد بیشتر باشد؛ با عالی گشت همراه باشید.

بهترین فصل برای مسافرت به کیش

جزیره کیش در منطقه ای از ایران واقع شده است که هوایی گرم دارد و از طریق آب های لاجوردی رنگ خلیج فارس احاطه شده است. به همین دلیل، در فصول سرد سال (از شروع پاییز تا پایان زمستان)، آب و هوای کیش به دلیل کاهش دمای هوا بسیار مطبوع و خنک است. جشنواره های تابستانی کیش نیز با وجود هوای گرم، بسیاری از گردشگران را به سوی این جزیره رهنمون می‌کند.

همه فصول سال برای سفر به کیش مناسب است و هر فصل می‌تواند تجربه ای متفاوت را برایتان رقم بزند. همچنین هدف نیز مهم است، برای مثال برخی از گردشگران علاقه مند هستند در روزهای خلوت به کیش سفر کنند، پس فصل زمستان ایده آل است. برخی دیگر به دنبال خرید و استفاده از تخفیف ها و حراجی های مختلف هستند، پس بهتر است تابستان را به عنوان فصل سفر خود انتخاب کنید.

اگر پرانرژی هستید، پیاده روی در منطقه ای به نام مروارید خلیج فارس می تواند یکی از لذت بخش ترین فعالیت ها در این جزیره باشد. همچنین به دلیل آنکه جزیره کیش از به شکل بیضی است و مساحتی بیش از 44 کیلومتر دارد، خطوط مشخصی برای دوچرخه سواری در قسمت های داخلی آن وجود دارد. گردشگران می توانند یک تجربه دوچرخه سواری ایمن و سالم و دلپذیر را در این کیش داشته باشند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید هیچ تقاطع یا چراغ راهنمایی در جزیره کیش وجود ندارد.

راهنمای تور مسافرتی کیش با قطار، زمینی یا هوایی

معمولاً با هر روشی می‌ توان به کیش سفر کرد، ولی متداول ترین شیوه سفر با هواپیما است. با این حال، تورهای مسافرتی برای جذب گردشگر از همه شیوه های سفر استفاده می‌ کنند.

سفر با هواپیما با اینکه گران تر است، ولی آسان، سریع و راحت می ‌باشد. کیفیت، نوع و امکانات هواپیما نیز به تور انتخابی شما بستگی دارد. برای این منظور کافی است شرایط هر یک از تورهای مسافرتی کیش را مورد بررسی قرار دهید.

اگر می خواهید در طول سفر به کیش از مناظر پیرامون نهایت لذت را ببرید، سفر زمینی با قطار یا اتوبوس را امتحان کنید. سفر با قطار و اتوبوس ارزان تر از هواپیما است، بنابراین تورهای مسافرتی که شرایط حمل زمینی دارند نیز قیمت پایین تری دارند.

با این حال، سفر زمینی طولانی تر است، ولی اگر در مسیر بارها توقف داشته باشید، در این صورت می توانید لذت بیشتری از سفر برده و خستگی ناشی از مسافت زیاد را احساس نکنید. برای سفر زمینی نخست به بندر عباس می رسید، سپس از طریق 3 مسیر زیر با «کِشتی» به کیش می روید:

  • اول بندر لنگه است، ولی زمان بیشتری را در کشتی می گذرانید (5 ساعت تا کیش).
  • دوم بندر چارک است، اما نسبت به بلند لنگه زمان کمتری را در کشتی می گذرانید (3 ساعت تا کیش).
  • سرانجام بندر آفتاب که از بندرعباس دورتر است، اما بعد از آن شما حداقل زمان را در دریا می گذرانید. (تنها 1:30 ساعت تا کیش)

بهترین هتل های کیش برای اقامت

هتل داریوش: هتل داریوش با الهام از بنای باشکوه تخت جمشید یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کیش است. این هتل که یادآور یکی از برجسته ترین بناهای تاریخی جهان و تصویر بسیار خوبی از ایران است، در زمینی به مساحت 121330 متر مربع ساخته شده است. این هتل در مرکز جزیره کیش واقع شده است و دسترسی آسانی به مراکز تفریحی و تجاری کیش از جمله سواحل خلیج فارس، ساحل بانوان، مجتمع تجاری سارینا 1، مرکز خرید مرجان مرکز و مراکز مهم دارد.

ساختمان هتل داریوش کیش دارای 3 طبقه و 190 اتاق شامل اتاق و سوئیت برای میهمانان است. همچنین هتل دارای امکاناتی نظیر تلفن، یخچال، تلویزیون، آنتن مرکزی، مینی بار، اینترنت وای فای رایگان در لابی و اتاق‌ها، سیستم اعلام حریق، سرویس تاکسی، خدمات اتاق 24 ساعته، آسانسور، صندوق امانات، خشک‌شویی، سیستم تهویه هوا، فروشگاه، رستوران آپادانا (با انواع غذاهای ایرانی، اروپایی و غذاهای دریایی)، رستوران پاسارگاد (با انواع غذاهای ایرانی، اروپایی و دریایی) کافی‌شاپ آتوسا، باغ هتل، پارکینگ (با ظرفیت محدود) است.

– آدرس: جزيره كيش، میدان داريوش

هتل ترنج: هتل 5 ستاره ترنج در شمال غربی کیش در منطقه ای زیبا و با محیط طبیعی در سال 1394 افتتاح شد. این هتل بر روی آب و در نزدیکی ساحل با معماری فوق العاده زیبا و منحصر به فرد ساخته شده است. از آنجا که یکی از مهم‌ترین گزینه ها برای اکثر مسافران جزیره کیش، بازدید از مراکز خرید است، هتل ترنج جهت رفاه حال مسافران در طول مدت اقامت، خدمات رایگان رفت و آمد به این مراکز را ارائه می دهد؛ بنابراین می توانید به راحتی از بازارها و مراکز خرید کیش بازدید کنید.

هتل ترنج دارای 130 اتاق و سوئیت است که کف همه آن‌ها شیشه ای است و میهمانان می توانند جریان زیبای آب خلیج فارس را تماشا کنند. از امکانات هتل می توان به خدمات 24 ساعته اتاق، سالن کنفرانس، اجاره دوچرخه، خدمات پزشکی، اتومبیل های کرایه ای، لباسشویی، بیلیارد، فوتبال و پیاده روی، آبگرم و ماساژ، رستوران بر روی دریا، رستوران سهیلی، کافی شاپ و یک قهوه خانه سنتی ساحلی اشاره کرد. علاوه بر موارد ذکر شده، هتل ترنج خدمات مسافرتی رایگان از جمله رفتن و آمدن از فرودگاه، بوفه صبحانه، مینی بار، اینترنت رایگان، والیبال ساحلی، باشگاه ورزشی و زمین بازی کودک را نیز برای گردشگران مهیا کرده است.

– آدرس: ابتدای جاده جهان، بین میدان جاسک و کلبه هور

هتل مارینا: هتل مارینا یکی از هتل های 5 ستاره کیش است که در سال 1389 در زمینی با مساحت بیش از 10 هکتار به بهره برداری رسید. پارک مارینا در زیباترین منطقه جزیره کیش و فضای سبز سرسبز از انواع مختلف پوشش گیاهی و آبشارهای بی شماری باعث زیباتر شدن هتل مارینا به پارک کیش مشهور می شود. دو طرف ساحل زیبای خلیج فارس، منظره ای بی نظیر به این هتل بخشیده است. معماری منحصر به فرد هتل از دیگر ویژگی های مهم آن است که باعث شده تا آن را به یکی از زیباترین هتل های کیش تبدیل کند. مسافرانی که هتل مارینا پارک کیش را برای اقامت خود انتخاب می کنند، می توانند به راحتی به مراکز تفریحی کیش مانند پارک دلفین، باغ پرندگان، پارک ساحلی مرجان و آکواریوم کیش دسترسی داشته باشند.

هر طرف این هتل زیبا از دو طبقه ساخته شده است و دارای 190 اتاق می‌باشد. امکانات هتل مارینا شامل یخچال، تلویزیون، تلفن، مینی بار، آنتن مرکزی، اینترنت رایگان، صندوق امانات، تهویه مطبوع، سرویس بیدار سازی (برخی از اتاق)، خدمات 24 ساعته اتاق ها، سیستم اعلام حریق، خدمات تاکسی، خشک‌شویی، آسانسور، اتاق جلسات، اتاق کنفرانس، دستگاه خودپرداز، استخر، سونا و جکوزی، اتاق ماساژ، اسپا، سالن بدن‌سازی، کافی شاپ، رستوران، زمین تنیس، مرکز خرید، فضای سبز، کرایه ماشین (با راننده و بدون راننده)، 750 متر ساحل خصوصی با اسکله، ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ است.

– آدرس: جزیره کیش، بلوار مرجان

هتل شایان: هتل شایان یکی دیگر از بهترین هتل های 5 ستاره کیش است که در سال 1351 کار خود را در زمینی به مساحت 55000 متر مربع آغاز کرد و سپس در سال 1388 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان از موقعیت مکانی ایده آلی برخوردار است و در یکی از بهترین مناطق جزیره کیش قرار دارد؛ بنابراین از مراکز خرید کیش، بازارها و جاذبه های توریستی فاصله کمی دارد.

هتل شایان دارای 4 طبقه با 195 واحد با نمای عالی و کلیه امکانات است. از ویژگی های این هتل می توان به سیستم اعلام حریق، اینترنت رایگان، سرویس اتاق 24 ساعته، صندوق امانات، تهویه هوا، آنتن مرکزی، سرویس ترانسفر، اتاق ذخیره سازی چمدان، آرایشگاه زنانه و مردانه، رستوران سنتی، کافه در فضای باز و بسته، فست فود، امکانات ورزشی (کلوپ بیلیارد، اسنوکر، فوتبال، تنیس روی میز، دارت و دوچرخه سواری) و پارکینگ داخلی است.

– آدرس: میدان ساحل، جنب اسکله قدیم

هتل سورینت مریم: هتل 4 ستاره سورینت مریم در سال 2004 در میدان امیرکبیر در مساحتی بالغ بر 7000 متر مربع افتتاح شد و در سال 2013 برای بهبود کیفیت خدمات از نو بازسازی شد. این هتل با نزدیک بودن به ساحل و اسکله تفریحی و همچنین مراکز خرید اصلی مانند بازار مروارید، پردیس 1 و 2، در نزد گردشگران بسیار محبوب است.

هتل سورینت مریم با معماری خود مبتنی بر دوره باروک اروپا، دارای 4 طبقه با 56 اتاق مدرن است. از ویژگی های برجسته این هتل نمای کیک مانند هتل است که در شب ها به شدت خودنمائی می کند. از جمله امکانات هتل سورینت مریم می توان به تلفن، تلویزیون، بالش پزشکی، منظره دریا (برخی واحد)، مینی بار، اینترنت رایگان، فناوری کنترل هوشمند (BMS)، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، اتاق اجتماعات، لباسشویی، کافی شاپ، رستوران، فضای سبز و پارکینگ اشاره کرد.

– آدرس: جزيره کيش، میدان امیرکبیر

هتل سارا: هتل 4 ستاره سارا در سال 2009 و در یکی از بهترین مناطق جزیره کیش و در قلب مراکز خرید کیش افتتاح شد. ساختمان هتل سارا دارای 4 طبقه و 72 واحد شامل اتاق و سوئیت سلطنتی با امکانات کامل برای مسافران است. از امکانات هتل سارا کیش می توان به تلفن، یخچال، تلویزیون، آنتن مرکزی، اینترنت رایگان، صندوق امانات، خدمات خشک‌شویی، کافی نت سیستم اعلام حریق، خدمات تاکسی، کافی شاپ، رستوران، چای سنتی، فضای سبز، اتومبیل های اجاره ای و موارد دیگر اشاره کرد.

– آدرس: خیابان رودکی، بعد از ميدان پرديس

چرا باید به کیش سفر کرد؟

آب و هوای معتدل کیش این جزیره را به یکی از اصلی ترین مقاصد سفر تبدیل کرده است. صخره های مرجانی زیبا برای علاقه مندان به غواصی، پارازلینگ و جت اسکی از دیگر فعالیت های تفریحی در این جزیره زیبا است.

پارک دلفین های کیش با وجود گونه های مختلف ماهی ‌ها از خلیج فارس، پرندگان، خزندگان و یک نمایش زیبای از بازی دلفین ها، می‌تواند مکانی بسیار هیجان انگیز باشد.

از دیدنی های تاریخی کیش، برجسته ترین اثر کاریز کیش است که قدمت آن بیش از 2500 سال قدمت دارد. سیستم قنات وسیع آن برای جابجایی آب، سیستم تونل ها شبیه به یک شهر زیرزمینی است. برخی از ویرانه های باستانی کیش نیز در شهر حریره مربوط به قرن هشتم قرار دارد.

همچنین، فرصت عالی برای گرفتن یک عکس یا سلفی دسته جمعی با کشتی یونانی در هنگام غروب خورشید، بسیار خاطره انگیز خواهد بود. این کشتی که در ابتدا در اسکاتلند ساخته شده بود، در سال 1966 توسط خدمه یونانی خود رها و آتش گرفت. اکنون تنها بدنه آن باقی مانده است.

در پایان لازم است درباره انتخاب تور مسافرتی کیش دقت کنید، هر گونه شرایط تورها را بر طبق خواسته ها و نیازهای خود مورد بررسی قرار دهید. همیشه به خاطر داشته باشید که سفر لذت بخش با در کار هم قرار گرفتن مجموعه ای از شرایط مناسب حاصل می‌ شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.

Call Now Button