تور ویتنام کروز نوروز 1403

وقتی حرف از کشور ویتنام زده می شود، شاید به یاد جنگ آمریکا و ویتنام در چند دهه پیش بیفتید ولی باید بگوییم که این کشور به سرعت، چهره جنگ زده خود را تغییر داده است و سرمایه گذاری مناسبی روی موضوع گردشگری و تور ویتنام انجام داده است. ویتنام کشوری در جنوب شرقی آسیاست که از شرق به دریای چین، از شمال به کشور چین، از غرب به کشور کامبوج و از جنوب با دریای تایلند همسایه است.  این کشور در حال حاضر با حکومت جمهوری سوسیالیستی اداره می شود. ویتنام نزدیک به 100 میلیون نفر جمعیت دارد و واحد پول آن دونگ است. شهر هانوی پایتخت این کشور است ولی شهرهایی مانند هالونگ، هوی آن و هوشیمین هم از مقاصد گردشگری مهم این کشور هستند که همه آن ها در فصل بهار آب و هوایی معتدل دارند. تیم سفر عالی گشت تمام این مقاصد مهم را را در برنامه سفر گنجانده است و شما می توانید در ادامه با کشور ویتنام، جاذبه های گردشگری و هزینه‌های سفر و قیمت تور ویتنام نوروز 1403 آشنا شوید و یک تور ویتنام ارزان را رزرو کنید:

برای رزرو تور ویتنام نوروز 1403 می‌توانید با شماره تلفن ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید

اطلاعات عمومی درباره ویتنام

ویتنام از نظر جغرافیایی در بخش جنوب شرقی آسیا واقع شده و پایتخت آن شهر هانوی است. البته از نظر وسعت هانوی بزرگ‌ترین شهر این کشور محسوب نمی شود و شهر هوشی مینه بزرگ‌ترین شهر ویتنام است. حکومتی که اکنون در ویتنام برقرار است یک جمهوری سوسیالیستی است. واحد پول این کشور دونگ و جمعیت این کشور نیز حدود 98 میلیون است. مردم این کشور به زبان ویتنامی صحبت می کنند. دامنه رسمی این کشور با پسوند vn است و پیش شماره تلفن آن نیز +84 است. از نظر فاصله زمانی، ویتنام حدود 2 ساعت و 30 دقیقه از تهران جلوتر است.

وضعیت آب و هوای ویتنام

مطمئناً مهم‌ترین اطلاعاتی که باید قبل از سفر به یک کشور به دست بیاوریم در مورد آب و هوا است. جغرافیای طبیعی کشور تأثیر زیادی در آب و هوای یک کشور دارند. ویتنام همان‌طور که طبیعت شگفت انگیزی دارد، از نظر آب و هوا نیز کاملاً وضعیت مطبوعی دارد. آب و هوای این کشور از دو نوع استوایی (موسمی) و معتدل است. البته مناطق شمالی ویتنام به دلیل همسایگی با کشور چین کمتر استوایی مانند است، اما جنوب این کشور کاملاً هوایی استوایی دارد. در پایتخت ویتنام یعنی هانوی دمای هوا به طور میانگین در حدود 23 درجه و در شهر بزرگ هوشی مین حدود 26 درجه است، به این معنی که در حالت عادی هوای این کشور کاملاً مطبوع است. هوا در شهر معروف دیگر ویتنام یعنی هوئه نیز به طور میانگین حدود 25 درجه است.

به طور معمول تعداد روزهای آفتابی در ویتنام بیشتر است، اما میزان بارش باران نیز در این کشور بسیار بالاست. به طور معمول ویتنام دو فصل سرد و گرم دارد. فصل گرم سال از ماه مه شروع می شود و تا اکتبر ادامه پیدا می کند، اما فصل سرد از نوامبر آغاز شده و تا آوریل ادامه دارد. با این وجود دارد واضح است که فصل بهار بهترین زمان سفر به این کشور است. البته می توان گفت که بهترین زمان مشخصی برای سفر به ویتنام وجود ندارد و بهترین زمان سفر باید با توجه به آب و هوای بخش های مختلف آن سنجیده شود.

قیمت تور ویتنام

هزینه های سفر به طور معمول شامل موارد مختلفی است. علاوه بر مواردی مثل هزینه خرید بلیت، هزینه اقامت، هزینه خورد و خوراک و بازدید از جاذبه های گردشگری باید مواردی مثل هزینه دریافت ویزا و هزینه عوارض خروج از کشور را نیز در نظر داشته باشید. ویتنام از کشورهایی است که باید برای سفر به آن ویزا تهیه کنید. البته دریافت ویزای توریستی ویتنام کار چندان سختی نیست، با این وجود ممکن است درخواست شما رد شود. دقت کنید که در سال های اخیر به مسافران ایرانی ویزای فرودگاهی تعلق نمی گیرد و باید قبل از سفر نسبت به دریافت ویزا اقدام کنید.

در مجموع اگر بخواهیم هزینه های سفر به کشور ویتنام را با هزینه سفر به دیگر کشورهای جنوب شرق آسیا مقایسه کنیم، قطعاً ویتنام از به صرفه ترین مقاصد  خواهد بود، اما باز هم اگر ارزش پول این کشور را با کشورمان مقایسه کنیم هزینه سفر به ویتنام چندان هم کم نخواهد بود. در این شرایط البته راه هایی برای کاهش هزینه های سفر وجود دارد.

اگر نگاهی گذرا به هزینه سفرهای خارجی داشته باشیم متوجه می شویم که در بیشتر موارد هزینه های سفر به یک کشور خارجی عمدتاً به هزینه رفت و آمد و اقامت بستگی دارد. حتی اگر هزینه بلیت هواپیما را نادیده بگیریم هزینه اقامت می تواند به تنهایی باعث افزایش هزینه های سفر شما گردد.

در این شرایط سفر به ویتنام با استفاده از تور بهترین راه حل است. مزیت استفاده از تور این است که معمولاً هزینه اقامت و بلیت هواپیما در خدمات تورهای مسافرتی بسیار کمتر از هزینه خرید بلیت جداگانه و رزرو اقامتگاه به طور جداگانه است. معمولاً اقامتگاه هایی که برای تورهای مسافرتی رزرو می شود کیفیت بسیار بالایی دارد و قابل مقایسه با هاستل ها و اقامتگاه های ارزان قیمت نیست. در واقع اگر بخواهید بلیت خود را به طور جداگانه تهیه کنید و در اقامتگاه های ارزان قیمت ساکن شوید، تقریباً به همان میزانی هزینه می کنید که با استفاده از تورهای مسافرتی سفر کنید. علاوه بر طبیعت شگفت انگیز ویتنام؛ غذاهای این کشور را می توان دومین پدیده جذاب این کشور دانست. البته ممکن است در این کشور با غذاهای عجیب و غریبی که در کشورهایی مثل چین مشاهده می کنید هم روبرو شوید، اما ویتنام عمدتاً فرهنگ غذایی مخصوص به خودش را دارد که از قضا بسیار هم جذاب است.

غذاهای ویتنامی علاوه بر اینکه فوق العاده لذیذ و جذاب هستند قیمت بسیار خوبی هم دارند. در مجموع با وجود هزینه غذا در ویتنام نیازی به نگرانی از بابت هزینه خورد و خوراک نخواهید داشت. البته لازم به ذکر است که در این کشور هم رستوران‌های لوکس و گران قیمت وجود دارند که اگر قصد داشته باشید در آن‌ها غذا میل کنید احتمالاً هزینه های سفر خود را تا حد زیادی افزایش خواهید داد.غذاهای محلی و خیابانی، رستوران‌های معمولی و شعبه های مک دونالد گزینه های مناسبی برای صرف غذاهای مناسب با قیمت به صرفه است.

هانوی، شهر دریاچه های بکر

می توان گفت که هانوی (Hanoi) پایتخت کشور ویتنام مهمترین شهر ویتنام در طول تاریخ بوده است. هانوی دارای دریاچه ها و موزه های زیادی است و هزینه اقامت در آن خیلی گران نیست. ویژگی جالب این دریاچه ها این است که بسیاری از آن ها بکر است و مسئولان این کشور، به جز در بخشهایی که لازم بوده است، سعی کرده اند زیستگاه طبیعی این دریاچه ها را به هم نزنند تا بیشترین جذابیت را برای گردشگران داشته باشد.شما می توانید در هانوی، مراکز تفریحی و خرید مدرن در ویتنام را پیدا کنید و خوراکی های معروف ویتنام را پیدا کنید. البته در مورد غذا هم نگران نباشید و رستوران هایی در هانوی وجود دارند که غذای حلال سرو می کنند. کسانی که علاقمند به آداب و رسوم قدیمی اقوام هستند هم می توانند از محله قدیمی هانوی در نزدیکی دریاچه هوان کیم بازدید کنند.هانوی مرکز سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، بازرگانی و توریستی ویتنام هم هست. با وجود خرابی های بی‌شمار بعد از جنگ، هنوز هم این شهر پر از مکان های دیدنی تاریخی مثل بتکده ها و معابد و همچنین صنایع دستی بی نظیری مثل سفال، ریخته گری برنز و ابریشم است که سالانه هزاران گردشگر را به خود جذب می کند. جاذبه های گردشگری هانوی در ادامه معرفی شده است:

۱ – بتکده تک ستون (One Pillar Pagoda)

این معبد نماد پایتخت ویتنام، هانوی، شبیه گل نیلوفر تازه شکفته است که نمادی از پاکی در آیین بودائی است. بازدید از این معبد رایگان است ولی حتماً پوشش مناسب برای بازدید از آنجا داشته باشید.

۲- دریاچۀ غربی هانوی

دریاچه غربی در قسمت شمال غربی شهر قرار دارد و مدت ها پیش شاخه ای از رودخانه سرخ بود اما بعدها به یکی از بزرگ ترین دریاچه شهری تبدیل شد که هم بین مردم هانوی و هم بین توریست های محبوب است.

۳- تئاتر آبی عروسکی

قرن هاست نمایش عروسکی خاصی روی آب در ویتنام برگزار می شود که برای گردشگران بسیار جذاب است. در این نمایش عروسک گردان ها در آب هستند و عروسک ها روی سطح آب می رقصند و یک ارکستر سنتی ویتنامی موسیقی متن نمایش را می نوازد.

۴- آرامگاه و کاخ هوچی مین

آرامگاه ابدی رهبر کمونیسم ویتنام (هوچی مین)، در مرکز میدان Ba Dinh، ساخته شد. برای ساخت بنا، از معماری آرامگاه لنین در مسکو الهام گرفته شد و پیکر آن برخلاف آداب بودائی به جای سوزانده شدن مومیایی شده و در معرض دید همگان قرار دارد.

کاخ ریاست جمهوری که هوچی مین ۶۰ سال در آن زندگی می کرد، در کنار آرامگاه او قرار دارد و پس از مرگ او بدون تغییر باقی مانده است ولی بازدید از آن برای عموم آزاد نیست.

۵- موزه هوالو

موزۀ Hoa Lo در حقیقت زندانی برای مخالفین سیاسی فرانسه بود که در زمان استعمار فرانسوی ها بر ویتنام ساخته شد. بعدها این زندان در زمان جنگ آمریکا و ویتنام، محلی برای زندانی کردن اسرای آمریکایی بود و به علت شدت شکنجه ها و بدرفتاری ها به کنایه به هتل هیلتون هانوی معروف شد.

۶- موزه مردم شناسی

کشور ویتنام در واقع از اتحاد ۵۴ قبیله مختلف تشکیل شده است و این موزه سعی در القاء درک بهتری از فرهنگ و هنر هر قوم و قبیله به بازدیدکننده را دارد.

۷- دریاچه هوان کیم

این دریاچه با نام دریاچۀ شمشیر وارونه، مرکز تاریخی هانوی باستانی محسوب می شود. در وسط این دریاچه معبد باستانی (نگوک سان) از قرن هجدهم قرار گرفته که از طریق پل قرمز چوبی قابل دسترس است. این معبد زیبا پربازدیدترین معبد هانوی است.

۸- محله قدیمی هانوی

برای عاشقان خرید صنایع دستی، دست فروش های محله قدیمی هانوی بهترین گزینه هستند. در این محله با شکل مثلثی بزرگ، انواع فروشگاه طلا و نقره تا پوشاک و آلات موسیقی با قیمتی مناسب پیدا می شود.

۹- خانه اپرای هانوی

خانه اپرای هانوی در قلب محله فرانسوی ها قرار دارد و عمارت بسیار زیبا و هنری به جا مانده از زمان اشغال فرانسوی ها است. این خانه در سال ۱۹۱۱ به عنوان یک نسخه مینیاتوری از خانۀ اپرای پاریس ساخته شد.

۱۰- معبد ادبیات

یک معبد هزارساله که قدیمی ترین دانشگاه شهر هم محسوب می شود و توسط پیروان تفکر کنفسیوس در سال ۱۰۷۰ ساخته شد.

هوشی مین

هوشی مین با نام قدیمی سایگون، بزرگ‌ترین شهر ویتنام است که در ساحل رود سایگون و ۱۷۶۰ کیلومتری هانوی، پایتخت ویتنام، قرار دارد. هوشی مین پایتخت اقتصادی ویتنام به حساب می آید و به دلیل جذابیت های فرهنگی، معماری کلاسیک فرانسوی، معابد، بتکده ها و آسمان‌خراش ها مورد توجه توریست ها قرار دارد. از جاذبه های گردشگری این شهر که گردشگران را به خود جذب می‌کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- تونل کوچی

این تونل به طول ۵۰۰ کیلومتر در سال ۱۹۶۰، در جنگ با سربازان آمریکایی ساخته شد و از آن برای در امان ماندن از دست دشمن استفاده می شده است.

۲- موزه یادگار جنگ

موزه یادگار جنگ نشان دهنده حوادث دوران جنگ بین ویتنام و آمریکا است. اسلحه ها، تانک ها، جنگنده های هوایی و حتی نقشه های استراتژیکی باقی مانده از جنگ را می توانید در این موزه ببینید.

۳- کاخ اتحاد

کاخ اتحاد یا استقلال ویتنام محل استقرار رئیس جمهوری ویتنام جنوبی بود تا اینکه ارتش ویتنام شمالی و چریک های آزادی بخش توانستند این شهر را فتح کنند.

4- بازار بین تای

اگر به بازار گردی علاقه دارید حتماً به بازار بین تای Binh tay بروید. این بازار جزئی از بازارهای مرکزی شهر هوشی مین محسوب می شود و اهمیت اقتصادی خاصی برای کشاورزان دارد چون می توانند بدون واسطه محصولاتشان را بفروش برسانند.

5- کلیسای جامع نوتردام

کلیسای جامع نوتردام، از معدود کلیساهای کاتولیک شهر هوشی مین است که توسط فرانسوی ها ساخته شده است. ساعتی که در نمای بیرونی این کلیسا قرار دارد در سال ۱۸۸۷ در کشور سوئیس ساخته شد.

6- تئاتر شهرداری هوشی مین

تئاتر شهرداری هوشی مین یا خانه اپرا، یکی از زیباترین و مشهورترین بناها برای معماران کل دنیاست. این خانه درست مانند کاخ پتی فرانسه ساخته شده است و در سال ۱۹۵۶ میلادی به عنوان مجلس نمایندگان ویتنام جنوبی استفاده می شد تا اینکه از سال ۱۹۷۵ میلادی به بعد دوباره به عنوان سالن تئاتر مورد استفاده قرار گرفت.

7- چولون

چولون بزرگ‌ترین محله چینی ویتنام محسوب می شود و قدمت تاریخی به سال ۱۷۷۸ بر می گردد. این محل پر از رستوران های چینی است و گردشگاه اصلی توریست های تایوان و چین محسوب می شود.

7- معبد خوش شانسی

این معبد زیبای، به الهه (تین هاو) تعلق دارد و همیشه پذیرای عبادت کنندگان و توریست ها است.

8 – بازار شناور cai be

بازار کای بی در منطقه دلتای مکونگ (Mekong Delta) ویتنام قرار دارد. عمده فروش ها در قایق های بزرگ نمونه هایی از محصولاتشان را به ستون های چوبی آویزان می کنند و بدون واسطه به فروش می رسانند.

9- بازار بن تان (Ben Thanh Market)

این بازار با مغازه هایی پر از ماهی، گل، میوه های گرمسیری، سبزی های محلی، لباس، شمع های رنگارنگ و انواع سوغات ویتنام هر گردشگری را به خود جذب می کند.

خلیج هالونگ و بازدید از 3هزار جزیره رنگارنگ

یکی دیگر از بخشهایی که در برنامه تور گنجانده شده است، بازدید از خلیج هالونگ (Ha Long Bay) در 160 کیلومتری شرق هانوی است. این خلیج با داشتن 3 هزار جزیره زیبا از جنس سنگ آهک یا پوشش گیاهی، در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. بهترین راه برای غرق شدن در زیبایی های این خلیج استفاده از قایق یا کشتی برای گشت زنی در بین جزایر و حضور در آنها برای صرف ناهار یا استراحت است.نظافت و تمیزی در این خلیج به قدری رعایت می شود که آب آن بسیار شفاف و زلال است و شما می توانید جزایر کوچکی را که در دل خلیج روییده اند، با جزئیات کامل ببینید. ویژگی جالب در مدیریت گردشگری خلیج هالونگ این است که شما حتی شب ها هم می توانید با قایق در آن با امنیت کامل، به گشت زنی بپردازید.

غارهای اطراف خلیج هالونگ یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری این خلیج هستند. معروف ترین غار خلیج هالونگ، دائو گو (Dau Go) است که در جزیره ای به همین اسم قرار دارد. قسمت بیرونی دائو گو، مثل یک گنبد بزرگ است. غار سانگ ساته (Sung Sot) در جزیره Bo Hon قرار دارد. این غار از دو بخش تشکیل شده که داخلش با استالاکتیت هایی به شکل فیل، گل و شیر دریایی در آمده است. برای بازدید از این غارهای شگفت انگیز کافی است با تور کشتی های تفریحی همراه شوید. تین چانگ (Thien Cung) و سانگ دات (Sung Sot) هم از جمله غارهای دیدنی این منطقه هستند.

برای رزو تور ویتنام نوروز 1403 می‌توانید با شماره تلفن ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید

کروزهای تفریحی هالونگ، هتل سیار شما هستند!

کروز یک نوع کشتی تفریحی است که امکانات اقامتی مناسبی را روی خلیج به شما ارائه می کند. تیم عالی گشت برای رفاه حال شما عزیزان، یک کروز مناسب را برای شما تدارک دیده است تا بتوانید اسکان مناسبی در این خلیج داشته باشید و در لحظات غروب یا طلوع آفتاب در عرشه این کشتی، لحظات زیبایی را داشته باشید. بدین ترتیب آرامش و امنیت شما در هنگام جابجایی در داخل خلیج هم تضمین می شود. خبر خوش این است که برای کامل شدن جذابیت دیدار از خلیج هالونگ، برنامه بازدید از غارهای زیبا و شگفت انگیز این منطقه هم توسط تیم عالی گشت برای شما در نظر گرفته شده است.

 

هوی آن، نماینده فرهنگ قرون 15 تا 19 آسیای جنوب شرقی

هوی آن (Hoi An) یک شهر بندری و باستانی در سواحل شرقی ویتنام است که به عنوان میراث جهانی در یونسکو به ثبت رسیده است. این شهر به فانوس های درخشانش معروف است که با ابریشم تولید می شوند. از زمان های قدیم این شهر محل دادوستد ابریشم بوده است و تجار چینی، ژاپنی و فرانسوی در آن رفت و آمد زیادی داشته اند. خیاطان زیادی در این شهر زندگی می کنند که می توانند یک لباس زیبا در کمتر از 24 ساعت برای شما بدوزند.
اگر بخواهید تاریخ قرن 15 تا 19 آسیای جنوب‌شرقی را به سرعت مرور کنید، این شهر بهترین گزینه است. در مورد خرید از هوی آن هم باید بگوییم که بهتر است از آن صرفنظر کنید چون به دلیل اینکه این شهر، یک شهر توریستی است، قیمت ها بسیار بالاست. البته این دلیل نمی شود که از سر زدن به بازارهای زیبای آن انصراف دهید.

دیدار از باناهیل و پل طلایی

تیم برنامه ریزی عالی گشت، علاوه بر بازدید از هوی آن، دیدار از منطقه زیبای باناهیل(Bana Hil) در نزدیکی هوی آن و پل طلایی که در سالیان اخیر با اهداف گردشگری ساخته شده است را هم در برنامه شما گنجانده است.

این پل منحصر به فرد با طراحی مفهومی که نمادی از دست سربازان ویتنامی برای حفظ استقلال ویتنام را یادآوری می کند، منظره زیبایی را به وجود آورده است. مطمدن باشید که بازدید از پل طلایی(Golden Bridg)  در کنار طبیعت زیبای منطقه باناهیل، خاطره جذابی را برای شما رقم خواهد زد.

 

در صورت تمایل به مشاوره با کارشناسان مجرب عالی گشت ، با شماره تماس 43635000-021 و یا با شماره 09122046276 تماس حاصل فرمایید.

بازدید از جزیره متفاوت فوکوک

جزیره فوکوک (Phu Quoc)  که یک جزیره کوچک در جنوب شرقی ویتنام و جنوب کشور کامبوج است، به خاطر تله کابین هایی که بر روی جزیره است، معروف شده است. این جزیره همچنین دارای پوشش جنگلی بسیار زیادی است که آن را از دیگر جزایر ویتنام، متفاوت کرده است. حضور در این جزیره مانند خلیج هالونگ نیاز به کشتی های کروز ندارند و وسیله اصلی برای تفریح در آن، موتورسیکلت دریایی است که باید اجاره شوند.

هوشیمین شهر رهبر انقلاب ویتنام

شهر سایگون یا همان هوشیمین، بزرگترین شهر ویتنام است که ممکن است شلوغی آن شما را کلافه کند ولی جنبه های بدیعی از کشور ویتنام را به شما نشان خواهد داد. این شهر دارای برج های بلندی از جمله برج بیتکس کو است که معماری آن از گل لوتوس یعنی گل ملی ویتنام الهام گرفته است. هوشیمین نام رهبر انقلاب مردم ویتنام در سال 1945 علیه استعمار فرانسه است.

بازدید از جسد مومیایی شده هوشیمین

شاید تلخ باشد ولی اگر می خواهید شناخت شما از ویتنام کامل باشد، خوب است موزه بقایای جنگ در هوشیمین را هم در تور ویتنام خود بگنجانید. بازدید از مقبره و خانه هوشیمین هم می تواند جالب توجه باشد. جسد هوشیمین به سبک تمام انقلاب های کمونیستی، مومیایی شده است و شما می توانید آن را در داخل محفظه شیشه ای ببینید. بازدید از معبد ادبیات که در واقع یک دانشگاه است که تا همین 500 سال پیش، آیین های کنفوسیوس در آن تعلیم داده می شده است، برای علاقمندان به فرهنگ و اندیشه، بسیار جذاب خواهد بود.

شاید هیجان انگیزترین بخش سفر به هوشیمین که در برنامه ما گنجانده شده است، بازدید از تونل های کوچی (Cu Chi) است. این تونل ها در زمان جنگ آمریکا و ویتنام توسط مبارزان ویتنامی کنده شده بودند. در واقع به دلیل اینکه سرزمین ویتنام دارای عرض کم و طول زیادی در کنار ساحل است و بسیاری از بخش های ویتنام به راحتی در اشغال یا تیر رس آمریکایی ها بوده است، ویتنامی ها برای ارتباط با یکدیگر، به فکر حفر تونل های باریک افتاده بودند.

امروزه بسیاری از این تونل ها برای بازدید عموم در هوشیمین، دست نخورده نگه داشته شده اند. فقط حواستان باشد که اگر نمی توانید در مکان های کوچک، مدت زیادی باقی بمانید و دچار تنگی نفس می شوید، بهتر است خیلی داخل تونل ها نشوید.

ضمناً به خاطر داشته باشید که شهر هوشیمین از هانوی گران تر است و بهتر است که خریدهای خود را در هوشیمین انجام دهید. یک نکته امنیتی هم در مورد موتورسوارهای زیادی است که در خیابان های هوشیمین وجود دارد؛ مثل برخی از خیابان ها در ایران خودمان، در هوشیمین هم از هر طرف که نگاه می کنید یک موتور سوار به سمت شما می آید. پس باید حواستان باشد که گوشی خود را خیلی در دست خود نگه ندارید چون ممکن است توسط یک موتورسوار به طور ناغافل از دست شما ربوده شود.

در صورت تمایل به مشاوره با کارشناسان مجرب عالی گشت ، با شماره تماس 43635000-021 و یا با شماره 09122046276 تماس حاصل فرمایید
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.

Call Now Button