جمعه ها با تور پاریس (5 روزه و 8 روزه)

0

پاریس از نظر تعداد جاهای دیدنی در جهان رکورد دار است. برج ایفل، موزه لوور، کلیسای نوتردام، دروازه پیروزی، کاخ ورسای و رود سند تنها بخشی از زیبایی های این شهر است. اگر می خواهید ویزای فرانسه تضمینی بگیرید یا اگر به دنبال تور پاریس ارزان می گردید، مجموعه فلاوینگو (عالی گشت) برنامه خوبی را برای شما تدارک دیده است. در شرایطی که تقریباً تمام کسانی که به صورت انفرادی اقدام به گرفتن ویزای توریستی فرانسه می‌کنند، حتی با وجود مدارک کامل و ممتاز، ریجکت می شوند، شما می توانید به کمک ویزای تضمینی فرانسه در فلاوینگو، به راحتی با تور پاریس عالی گشت به فرانسه سفر کنید. ضمناً برای رفع ریجکتی ویزای شینگن یا دریافت وقت سفارت فرانسه هم می‌توانید از همین طریق اقدام کنید. ضمناً در راهنمای سفر به پاریس می توانید اطلاع جامعتری برای سفر به این شهر پیدا کنید. در برنامه تور پاریس 5 روزه و 8 روزه  در مجموعه عالیگشت را مرور می کنیم. این تورها در روزهای جمعه با پرواز مستقیم ایران ایر به پاریس ارائه می شود.

خدمات فلاوینگو

  •  اخذ ویزای شینگن تضمینی
  • رفع ریجکتی ویزای شینگن در صورت نیاز
  • تهیه بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • ارائه بیمه مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • اقامت در هتل 4 ستاره یا 5 ستاره به همراه صبحانه
  • حضور راهنمای تور در کنار شما در طول سفر به طور کامل
  • ارائه گشت شهری رایگان در برنامه تور در کنار گشت های غیر رایگان و اختیاری
  • تورهای ترکیبی فرانسه مانند تور فرانسه ایتالیا، تور فرانسه هلند آلمان ، تور فرانسه هلند بلژیک ، تور فرانسه اسپانیا

  برنامه تور پاریس 8 روزه

  • روز اول: حرکت

در روز اول با حضور مسافرین در فرودگاه امام خمینی در تهران و بررسی پاسپورت، با پرواز مستقیم تهران-پاریس با هواپیمایی ایران ایر، در فرودگاه پاریس خواهیم نشست. در فرودگاه پاریس، بعد از کنترل ویزای همه مسافران که به صورت تضمینی توسط فلاوینگو اخذ خواهد شد، به سمت هتل محل اقامت می رویم.

خوبی هتل های فلاوینگو این است که همه آنها در مرکز شهر و در نزدیکی مهمترین و معروفترین خیابان های پاریس مانند شانزلیزه و لدفانس قرار دارند. معنی این حرف آن است که همین که پای خود را از هتل بیرون بگذارید، جاهای دیدنی زیادی برای بازدید دارید؛ از کافه ها و رستوران هایی به سبک همه کشورهای جهان، تا مغازه های دیدنی که برندهای معروف جهان را ارائه می دهند.به محض رسیدن به هتل، اتاق ها را تحویل می گیرید. بعد از یک استراحت کوتاه، در شب اول می توانید یک گشت کوتاه در اطراف هتل داشته باشید.

  • روز دوم: گشت نیم روزی در پاریس

در روز دوم، وقتی که کاملاً خستگی سفر را در کردید، یک گشت نیم روزی برای شما تدارک دیده شده است که کاملاً رایگان است. در این گشت نیم روزی از کلیسای نوتردام، برج ایفل، دروازه پیروزی یا همان طاق نصرت، خیابان ریولی ، بلوار سن ژرمن و کلیسای «ساکری کور» بازدید خواهیم کرد. هیچکدام از این مکان ها به صورت اتفاقی در برنامه تور گنجانیده نشده اند. کلیسای نوتردام زیباترین اثر در معماری به سبک گوتیک، برج ایفل نماد فرانسه، دروازه پیروزی بنایی به یادبود جنگ های پیروزی علیه ناپلئون، خیابان ریولی یادگار عصر ناپلئون بناپارت، بلوار سن ژرمن مکان به هم رسیدن محله های معروف پاریس و کلیسای ساکری کور هم در اولین عبادتگاه مقدس مسیحیان در پاریس ساخته شده است و قدمت آن به بیش از 800 سال می رسد.

برای استفاده از خدمات فلاوینگو می توانید با شماره تلفن 02143635000 با همکاران ما تماس بگیرید  و یا با شماره 09122046276 ارتباط برقرار کنید.

بعد از برگشت به هتل و صرف نهار و کمی استراحت، می توانید بعد از ظهر را به گشت و گذار بیشتر در خیابان شانزلیزه اختصاص بدهید. توصیه می کنیم که حتماً به کافه مونت مارتر که یکی از بهترین کافه های این خیابان است، سر بزنید.

پنجره های گل سرخی کلیسای نوتر دام
پنجره های زیبای کلیسای نوتردام (البته با آتش سوزی اخیر این کلیسا، از زیباییی آن کاسته شده است)
مطالب مرتبط
  • روز سوم: بازدید از موزه لوور و مکان های نزدیک

بازدید از موزه لوور، بزرگترین موزه جهان، در کنار بازدید کامل از خیابان شانزلیزه و میدان کنکورد که در انتهای این خیابان است، شروع برنامه ما در روز سوم خواهد بود. میدان کنکورد یکی از میادین مهم پاریس است که در طول انقلاب اول فرانسه، دستگاه مشهور گیوتین در آن نصب شده بود و سر بسیاری از رجال مانند لاوازیه، کاشف اکسیژن در این میدان زیر گیوتین رفته است.

موزه لوور
موزه لوور پاریس

در ادامه این روز به بازدید میدان ترو کادرو (Trocadero)، میدان وندم (Vendome)، نمای بیرونی موزه انولید( Invalides) و باغ لوکزامبورگ خواهیم رفت. در میدان تروکادرو می توانید نمایی زیبا از برج ایفل را ببینید و موزه انولید هم از جهت اینکه پناهگاهی برای سربازان فرانسوی بوده است، اهمیت دارد. میدان وندم، محلی برای جواهرسازان درجه اول دنیاست که ممکن است در هنگام بازدید، برخی از سلبریتی های معروف دنیا را هم در آنجا ببینید! بازدید از باغ زیبا و استثنایی لوکزامبورگ هم برای یک استراحت دلچسب بعد از یک روز نسبتاً طولانی، برنامه ریزی شده است.

ناگفته نماند که گشت روز سوم، معمولاً در مناسبت هایی مانند نوروز به قیمت تور اضافه می شود و در طول تور به صورت رایگان خواهد بود ولی در سایر روزهای سال ممکن است به صورت گشت اختیاری در تور پیش بینی شود تا هم قیمت تور کاهش یابد و هم بتوانید در صورتی که علاقه نداشتید، در این گشت شرکت نکنید.

باغ لوکزامبورگ پاریس
باغ لوکزامبورگ در غرب پاریس
توجه: به طور کلی، گشت های اختیاری، گشت هایی هستند که هزینه آن در مبلغ اولیه تور محاسبه نشده است و شما می توانید در طول زمان برگزاری تور، بعد از اعلام راهنمای تور و پرداخت هزینه مربوط، در آنها شرکت کنید.
  • روز چهارم: روز آزاد

روز چهارم، روز آزاد در نظر گرفته شده است تا بتوانید برنامه خودتان را اجرا کنید. شما می توانید در این روز از آرامگاه صادق هدایت و غلامحسین ساعدی در قبرستان پرلاشز(Père Lachaise) بازدید کنید. پیشنهاد دیگر، استفاده از گشت اختیاری و یک روزه بازدید از دیزنی لند است.

  • روز پنجم: گشت اختیاری بازدید از بروکسل

روز پنجم هم به عنوان روز آزاد در نظر گرفته شده است و شما می توانید یکی از دو گشت اختیاری زیر را در این روز استفاده کنید:

1) گشت یک روزه بازدید از شهر بروکسل، پایتخت بلژیک و دیدار از میدان اصلی شهر(Grand Place) که نماد تاریخ بلژیک است. در این گشت از بنای معروف اتمیوم هم که از 9 گوی بزرگ به هم متصل و بر اساس ساختار بلور آهن ساخته شده است، دیدن می کنیم.

2) گشت یک روزه بازدید از محله های قدیمی پاریس و حضور در کنار رود سند در هنگام غروب آفتاب

میدان اصلی بروکسل
میدان اصلی بروکسل: نماد تاریخی بلژیک
  • روز ششم: یک روز زندگی در کاخ ورسای!

روز ششم را در کاخ پرشکوه ورسای خواهیم گذراند. بزرگترین کاخ سلطنتی دنیا که محل زندگی شاهان فرانسوی بوده و معاهده ورسای برای پایان جنگ جهانی اول در آن امضا شده است، روز زیبا و هیجان انگیزی را برای شما رقم خواهد زد. کافه های زیبای کنار این کاخ، محل خوبی برای استراحت شماست.

نمایی زیبا از داخل کاخ ورسای
نمایی زیبا از داخل کاخ ورسای
  • روز هفتم: گشت زنی با کشتی روی سند و اپرای گارنیه

این روز هم از روزهای آزاد در تور پاریس عالیگشت است. دو گشت اختیاری در این روز برای شما در نظر گرفته شده است؛

1) بازدید از اٌپرای فوق العاده معروف و دیدنی گارنیه و همچنین خانه ویکتور هوگو داستان نویس معروف فرانسوی و خالق داستان ژان وال ژان، آغاز برنامه های این روز است. در ادامه هم در مناظر زیبای باغ های تویلری (Tuileries) و پانتئون غرق می شوید.

2) پایان بخش سفر هم گشت کشتی بر روی رودخانه سند در شب است که به همراه صرف شام، در خدمت شما خواهیم بود.

اپرای گارنیه
سالن اپرای گارنیه نماد تئاتر و موسیقی پاریس
  • روز هشتم: بازگشت

خداحافظی و بازگشت به ایران

برنامه تور پاریس 5 روزه

برنامه این تور دقیقاً مانند تور 8 روزه است به این تفاوت که باید روزهای آزاد یعنی روزهای چهارم، پنجم و هفتم را از آن حذف کنید. این برنامه برای کسانی که می خواهند با هزینه کمتری از پاریس دیدن کنند و در ضمن به دیدن مهمترین بخشهای پاریس بسنده کنند، برنامه ریزی شده است.

در این مطلب به جزئیات برنامه تور پاریس عالی گشت پرداخته شده است. شما می توانید برای مطالعه اطلاعات بیشتر در مورد مکان های مورد بازدید و همچنین مطالعه تجربیات دیگران در سفر به پاریس، مطلب تور پاریس فصل جدید را مطالعه کنید.

برای استفاده از خدمات فلاوینگو می توانید با شماره تلفن 02143635000 با همکاران ما تماس بگیرید  و یا با شماره 09122046276 ارتباط برقرار کنید.

سؤالات متداول در مورد تور پاریس

آیا ویزای تضمینی فرانسه واقعیت دارد؟

بله. در صورت کامل بودن مدارک و سفر با تور می‌توانید ویزای توریستی فرانسه (شینگن) را به صورت تضمینی در شرکت عالی‌گشت (فلاوینگو) بگیرید

برای سفر به فرانسه چه مدارکی نیاز است؟

مهمترین مدارک مورد نیاز مربوط به موضوع تمکن مالی است. جزئیات مدارک مورد نظر را می‌توانید در لینک ویزا توریستی فرانسه ببینید.

دریافت ویزای فرانسه از زمان اقدام چقدر طول می‌کشد؟

در صورت کامل بودن مدارک و سفر با تور فرانسه، همکاران ما در فلاوینگو در کمتر از یک ماه می‌توانند ویزای شما را دریافت کنند.

بهترین زمان برای تور پاریس چه زمانی است؟

بهار و پاییز بهترین زمان برای سفر به فرانسه است. با این وجود خیلی از گردشگران فصل تابستان را هم به دلیل گرمای زیاد و حمام آفتاب در سواحل فرانسه می‌پسندند.

در سفر به پاریس از چه جاهایی باید حتماً بازدید کرد؟

برج ایفل، خیابان شانزه‌لیزه، کلیسای نوتردام، موزه لوور و طاق پیروزی

در کشور فرانسه به چه کشورهای اروپایی دیگر می‌توان سفر کرد؟

با توجه به شرایط ویزای شینگن، شما می‌توانید به خیلی از کشورهای اروپایی دیگر غیر از انگلیس سفر کنید ولی نزدیکترین شهرهای اروپایی به پاریس در کشورهای هلند، آلمان، ایتالیا و سوئیس قرار دارند. در فلاوینگو انواع تورهای ترکیبی مانند تور فرانسه ایتالیا، تور فرانسه هلند و تور فرانسه آلمان برگزار می‌شود. شما می‌توانید به کمک اتوبوس، قطار و هواپیما بین این کشورها و تنها با داشتن ویزای شینگن جابجا شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button