تور پاریس نوروز 1403

پاریس مهمترین شهر اروپا از لحاظ فرهنگ و هنر است و آن را مهد آزادی در اروپا می دانند که توانسته است بسیاری از هنرمندان، دانشمندان و روشنفکران را در دامن خود پرورش دهد. برای اینکه همه جوره از سفر به پاریس لذت ببرید، فقط خرید تور پاریس ارزان و شناخت جاذبه های گردشگری پاریس کافی نیست بلکه باید به فکر یک پکیج کامل در سفر خود باشید. ما رزرو تور پاریس نوروز 1403 عالی گشت را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 اینکه چه کنید تا در شلوغی های ترافیک پاریس و اعتراضات به سرمایه داری، گرفتار نشوید یا چه کارهایی را نباید انجام دهید تا برایتان دردسر ایجاد نشود، شاید برای شما خیلی مهمتر از تعداد ستاره های هتل محل اقامت باشد. در این مقاله می توانید تمام نکات مورد نیاز برای یک سفر رویایی به پاریس را ببینید و با مکان های اصلی پاریس که در برنامه تور پاریس نوروز 1403 قرار دارد، آشنا شوید. برنامه تور پاریس نوروز عالیگشت را که در روزهای جمعه برگزار می شود، می توانید در لینک بالا ببینید.

قیمت تور پاریس نوروز 1403

قیمت تور پاریس نوروز 1403 عالیگشت بستگی به متغیرهایی مانند قیمت بلیط هواپیما،  قیمت هتل، توانایی راهنمای تور و حق الزحمه وی، هزینه بیمه مسافرتی، هزینه ترانسفر فرودگاهی یا همان جابجایی مسافران بین هتل و فرودگاه در هنگام رفت و برگشت و … بستگی دارد. تغییر در هر یک از این عوامل می تواند در قیمت تور پاریس نوروز 1403 بسیار تأثیرگذار باشد.برای مثال اگر راهنمای تور پاریس، فردی آشنا به تاریخ فرانسه باشد و مثلاً در هنگام بازدید از برج ایفل به شما بگوید که شخصیت مهمی مانند هیتلر بعد از فتح پاریس، قصد داشته است که از برج ایفل بالا برود ولی به دلیل پاره کردن سیمهای آسانسور توسط مردم، موفق به این کار نشده است، قطعاً در تجربه شما در بازدید از برج ایفل، اثر خواهد گذاشت.

برخی از شما ممکن است برای خرید ارزان ترین تور پاریس نوروز 1403، به دنبال رزرو تور پاریس لحظه آخری باشید؛ برای رزرو یک تور پاریس ارزان و با کیفیت می توانید از تور پاریس 5 روزه یا تور پاریس 8 روزه  استفاده کنید. این تورها طوری برنامه ریزی شده اند که شما می توانید به ترتیب 4 شب یا 7 شب در پاریس اقامت داشته باشید.

دروازه پیروزی پاریس
نمایی از تاق پیروزی – پاریس

مکان های دیدنی پاریس

جاذبه های گردشگری پاریس فراوان است و شما نمی توانید در کمتر از یک هفته، از همه آنها بازدید کنید. بنابراین بهتر است مهمترین موارد را از لحاظ تعداد بازدیدکنندگان انتخاب کنید و بازدید از آن ها را در اولویت قرار دهید. در حال حاضر پارک دیزنی لند با حدود 15 میلیون بازدید کننده در سال، کلیسای نوتردام با حدود 13 میلیون، کلیسای سکره کر با حدود 12 میلیون، موزه لوور با حدود 8 میلیون، برج ایفل با حدود 6  و نیم میلیون و موزه اورسی با حدود 3 میلیون بازدید کننده در سال جزو پربازدیدترین جاذبه های گردشگری پاریس هستند که نباید آن ها را از دست بدهید.

با بازدید از پارک دیزنی لند به استرالیا و دریای کارائیب سفر کنید!

این پارک پرطرفدارترین پارک در تمام اروپاست و در حومه شرقی پاریس است که با مرکز پاریس حدود 30 کیلیومتر فاصله دارد. دقت کنید که 3 مکان دیگر در جهان با این نام در شانگهای چین، هنگ کنگ و کالیفرنیا وجود دارد. پارک دیزنی لند پاریس با الگوی پارک دیزنی لند در کالیفرنیا ساخته شده است و همه بخشهای آن مانند رستوران، هتل، سینما، مرکز خرید و … با علایق کارتونی کودکان، مناسب سازی شده است.از لحظه ورود در خیابان اصلی پارک باید راه بروید و می توانید بازی هایی را که قبلاً در بلیط خود رزرو کرده اید، امتحان کنید. بازی هایی مانند دزدان دریایی کارائیب که با آن به یک سفر دریایی در واگن های روی آب خواهید رفت و همچنین کشتی ترنی که با آن به استرالیا سفر خواهید کرد، روز متفاوتی را برای شما رقم خواهند زد.

در انتهای خیابان اصلی هم به قلعه مشهور دیزنی یعنی قلعه سیندرلا خواهید رسید.  حواستان باشد که آتش بازی کنار قلعه سیندرلا را که هر شب ساعت 8 انجام  می شود، به هیچ وجه از دست ندهید و هنگام گرفتن بلیط، طوری برنامه ریزی کنید که ساعت 8، به انتهای خیابان اصلی برسید. ضمناً سیستمی به نام FastPast در این پارک وجود دارد که می توانید به طور رایگان از صف های طولانی عبور کنید و بدون صف از وسیله مربوطه استفاده کنید. فقط باید دقت کنید که سر ساعت مقرر، در محل مربوطه حضور داشته باشید وگرنه نوبت شما سوخت خواهد شد. با توجه به هزینه بالای بلیط دیزنی لند، برای رفاه حال شما، برنامه بازدید از این پارک در تور پاریس نوروز 1403  عالی گشت، به صورت اختیاری است.

دیزنی لند پاریس
نمایی از دیزنی لند – پاریس

 

کلیسای نوتردام نمونه مشهور هنر گوتیک

کلیسای 800 ساله نوتردام که در مرکز شهر پاریس قرار دارد به داشتن مجسمه های رعب انگیز و به کار بردن هنر گوتیک معروف است. مراسمات بزرگی مانند جشن تاجگذاری ناپلئون بناپارت دوم و همچنین مراسم ازدواج فیلیپ دوم پادشاه فرانسه، در این کلیسا انجام شده است. متأسفانه چند سال پیس این کلیسا دچار آتش سوزی مهیبی شد ولی آقای مکرون رئیس جمهور فرانسه، قول بازسازی این کلیسا را در مدت 5 سال داده است.

کلیسای نوتردام پاریس
کلیسای نوتردام

 

در صورت تمایل به مشاوره با کارشناسان مجرب برای رزرو تور پاریس نوروز 1403 عالی گشت ، با شماره تماس 43635000-021 و یا با شماره 09122046276 تماس حاصل فرمایید

در گنبد کلیسای سَکرِه کُر همه پاریس را تماشا کنید

سکره کر به معنای قلب مسیح مقدس است. این کلیسا در حال حاضر با اتفاقی که برای کلیسای نوتردام افتاده است، بازدید بیشتری پیدا کرده است و از فراز گنبد آن می توان تمام دیدنی های مهم شهر پاریس را دید. ورود به داخل کلیسا رایگان است ولی برای صعود به گنبد باید هزینه لازم را پرداخت کنید.

کلیسای سَکرِه کُر
گنبد کلیسای سَکرِه کُر

 

اگر بی برنامه وارد موزه لوور شوید، سردرگم خواهید شد!

موزه لوور پاریس یکی از مشهورترین موزه های جهان است و به هیچ وجه نباید بازدید از آن را از دست بدهید. اهمیت این موزه چنان است که در حال حاضر موزه هایی به نام لوور در حال تأسیس در کشورهای دیگر است و نمایشگاه موزه لوور در تهران خودمان هم برگزار می شود. بازدید از 35 هزار اثر هنری موجود در این موزه در یک روز غیر ممکن است و شما باید با اولویت بندی، از بخشهای مورد علاقه خود بازدید کنید و یا حداقل از معروفترین اثرهای آن بازدید کنید.

هشت بخش اصلی موزه لوور عبارت است از:

  • تمدن باستانی مصر / Egyptian Antiquities
  • تمدن یونان و رم باستان / Greek, Etruscan, and Roman Antiquities
  • آثار شرق باستان / Near Eastern Antiquities
  • هنر اسلامی / Islamic Art
  • تابلوهای نقاشی / Paintings
  • تندیس ها و مجسمه ها / Sculptures
  • هنرهای تزئینی / Decorative Arts
مطالب مرتبط

هنرهای چاپی و طراحی / Prints and Drawingsمعروف ترین آثار این موزه که باید حتماً از آن ها دیدن کنید هم عبارت است از:

  • کتیبه داریوش پادشاه بزرگ ایرانی در کاخ آپادانا
  • تابلوی زیبا و منحصر به فرد مونالیزا اثر نقاش بزرگ ایتالیایی لئوناردو داوینچی
  • لوح حمورابی که اولین قانون مدون جهان است و در سال 1901 در ایران یافت شده است
  • تندیس ونوس میلو
  • گاو بالدار متعلق به دوران آشوریان و …
موزه لوور
موزه لوور

از برج ایفل حتماً بالا بروید چون به هیتلر اجازه بالا رفتن ندادند

برج ایفل در سال 1889 توسط معماری با همین نام، به عنوان یک سازه در ورودی نمایشگاه جهانی پاریس ساخته شد ولی بعد از اتمام کار نمایشگاه، برچیده نشد و امروزه به یکی از مهمترین برج های گردشگری جهان تبدیل شده است. ایفل در بالای برج برای خود اتاقی را تعبیه کرده بود که هم اکنون تبدیل به مکانی برای یک چشم انداز زیبا به کل پاریس شده است.

موزه اورسی با موزه لوور رقابت می کند!

شاید باورش سخت باشد ولی موزه ای به نام اورسی پیدا شده است که با موزه لوور رقابت کند و همزمان با موزه لوور در لیست برترین موزه های جهان  قرار گرفته است. موزه اورسی پاریس آثار هنر ملی فرانسه را در خود جای داده است و هم اکنون به اندازه نصف موزه لوور بازدید کننده دارد.

غیر از آثار بالا که به دلیل تعداد بازدیدکنندگان زیاد آنها معرفی شدند، مکان هایی مانند خیابان شانزه لیزه، کاخ ورسای،  معبد پانتئون، طاق نصرت، باغ گیاهان، کتابخانه ملی فرانسه، میدان کنکورد و … هم از دیدنی های پاریس هستند که به طور رایگان یا با هزینه های کمتری قابل بازدید هستند.

تجربه های ارزشمند در سفر به پاریس

در ادامه می توانید چند تجربه ارزشمند را که از اتلاف وقت و اتفاقات نامناسب در پاریس برای شما جلوگیری می کند، بخوانید تا در صورت شرکت در تور پاریس نوروز 1403، به این مشکلات برنخورید.

بلیطهای مکان های گردشگری را در روزهای قبل از بازدید تهیه کنید

یکی از خاطرات بدی که برای برخی از مسافران تور پاریس باقی مانده است، ماندن در صف های طولانی است. طبق آمار با وجود اعتراضاتی که در پاریس رخ داده است هنوز این شهر یکی از اولین اهداف گردشگران برای سفر است. بنابراین بیشتر مکان های معروف گردشگری آن، در همه روزها پر از گردشگران خارجی است. بنابراین بهتر است بلیط خود را حضوری نخرید تا مجبور نباشید در صف های طولانی بمانید. شما می توانید از مشاوران سفر مستقر در عالی گشت و همچنین راهنمای تور پاریس نوروز 1403 ما، همه سوالات خود را در مورد نحوه رزرو بلیطها در پاریس بپرسید.

متوجه تفاوت حمل و نقل عمومی پاریس با سایر شهرهای اروپا باشید

درست است که برعکس سایر شهرهای اروپا، در پاریس برای خروج از ایستگاه های حمل ونقل عمومی نیاز به استفاده دوباره از کارت بلیط خود ندارید ولی اگر بدون بلیط از حمل و نقل عمومی استفاده کنید، ممکن است به دردسر بیفتید.

در پاریس همه انگلیسی بلد نیستند، کمی فرانسه لازم است

کلمات فرانسوی مانند bonjour به معنی سلام، revoir au به معنی خداحافظ، pardon به معنی معذرت میخوام و merci به معنی مرسی را حتماً استفاده کنید تا با مردم پاریس ارتباط بهتری داشته باشید.

شب ها از برج ایفل عکس نگیرید

در هر پایه از برج ایفل، نزدیک به 5 هزار چراغ کار گذاشته شده است که در شب منظره بسیار زیبایی را می آفریند. یادتان باشد در هنگام شب نمی توانید از ایفل عکس بگیرید چون این کار غیرقانونی است.

برج ایفل
نمایی از برج ایفل در شب

در پارک دیزنی لند ناهار به همراه داشته باشید

اگر نمی خواهید پول زیادی در پارک دیزنی لند خرج کنید، ناهار به همراه خود ببرید چون رستوران های پارک، بسیار گران هستند.

نگرانی از تهیه غذای حلال در پاریس نداشته باشید

حتماً شما هم خوردن حشرات و مار و خوک را توسط خارجی ها دیده اید و شاید نگران دسترسی به غذای حلال در پاریس باشید. ولی باید بگوییم که نیاز نیست نگران باشید. چون با توجه به جمعیت زیاد مسلمانان در پاریس، رستوران های زیادی وجود دارند که غذای پاریسی را به روش حلال ارائه می دهند و تحت نظارت انجمن های بهداشتی و مسلمان فرانسه فعالیت می کنند. رستوران هایی مانند رستوران لوکریستال، تیلال،  لِزانفان تریبل، لوپُتی گرمه، سن ژرمن و … از این دست هستند.

در صورت تمایل به مشاوره با کارشناسان مجرب عالی گشت ، با شماره تماس 43635000-021 و یا با شماره 09122046276 تماس حاصل فرمایید

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.

Call Now Button