تور کیش از اصفهان، هر آنچه که باید بدانید

تور کیش از اصفهان می‌تواند بسیار جذاب، لذت‌بخش و منحصر به فرد باشد. درست است که شنیدن نام کیش به تنهایی آدم را مجاب به رفتن به این جزیره زیبا می‌کند، ولی پیدا کردن یک تور مناسب نیز بخش مهمی از فرآیند سفر است.

از نحوه خرید بلیت (هوایی یا زمینی) گرفته تا محل اقامت (هتل، سوئیت)، تک تک شرایط و خدمات ارائه شده توسط آژانش مسافرتی، مهم و ضروری هستند. با این حال، برای مردم اصفهان سفر با تور کیش و دیدن زیبایی‌های این جزیره زیبا، می‌تواند تجربه‌ای بسیار به یادماندنی باشد؛ بنابراین لازم است قبل از خرید بلیت، موارد زیر را مطالعه فرمایید.

اطلاعات هتل و تور کیش از اصفهان

تورها می‌توانند راهی عالی برای تجربه ای منحصر به فرد باشند، اما انتخاب اشتباه یکی از آن‌ها می‌تواند تمام سفر را خراب کند. بعضی از مردم دوست دارند سفرشان را برنامه‌ریزی کنند، در حالی که دیگران علاقه‌مند از طریق آژانس‌های مسافرتی برنامه‌ریزی انجام شود.

اگر به هر دلیلی، برنامه‌ریزی کردن برای سفر برایتان دشوار است، بهتر است از تور استفاده کنید. انعطاف‌پذیری بسیاری در تور وجود دارد، از نوع هتل گرفته تا مدت زمان اقامت، همه و همه در روندی برنامه‌ریزی شده طی می‌شود.

آژانس هواپیمایی تمام تصمیمات لازم را درباره شرایط و خدمات تور بر عهده دارد. جزئیاتی همانند نوع حمل و نقل (هوایی یا زمینی)، هتل، خوراک، ساعت شروع و پایان بازدید از مکان‌های دیدنی و موارد بیشتر توسط آژانس انجام می‌گیرد.

مزیت اصلی رزرو تور در این است که شما بدون دغدغه، تنها از سفر لذت خواهید برد. در زیر برخی از فعالیت‌ها که در پکیج‌های تور کیش وجود دارد، آورده شده است:

  • بلیت رفت و برگشت
  • ترانسفر فرودگاهی
  • دیدن پارک هنر و گشت زدن در سواحل مرجانی
  • دیدن باغ وحش، آکواریوم، باغ پرندگان کیش، پارک دلفین‌ها
  • بازدید از شهر زیرزمینی و کشتی تفریحی
  • اقامت در هتل‌های کیش با صبحانه
  • حمل و نقل بین مقصدی
  • بیمه مسئولیت عمومی
  • دیدن همه محل‌های تاریخی و فرهنگی
  • خرید از مراکز تجاری

نکته: برنامه‌های تور به دلیل شرایط آب و هوایی یا محیطی تغییر می‌کنند.

بلیت

در مورد بلیت باید بگوییم که سفر از اصفهان به کیش به دو طریق هوایی و زمینی امکان‌پذیر است. برای سفر هوایی می‌توانید از طریق آژانس‌های هواپیمایی بلیت خریداری کنید. بلیت چارتری و لحظه آخری ارزان‌تر از بلیت سیستمی خواهد بود، ولی اگر می‌خواهید از چندین ماه قبل‌تر بلیت خود را رزرو کنید، بلیت سیستمی بهتر است.

جهت سفر زمینی نیز باید با اتوبوس و قطار به بندرعباس رفته و سپس با کشتی به کیش بروید. قیمت تور کیش از اصفهان از طریق هواپیما گران‌‌تر است، ولی سریع‌تر به مقصد می‌رسید (1 ساعت و 15 دقیقه). بلیت اتوبوس و قطار ارزان، ولی زمان سفر طولانی خواهد بود (نزدیک به 13 ساعت). ناگفته نماند، تور کیش با پروازهای مختلفی از جمله، کیش ایر و زاگرس انجام می‌شود.

تعداد مسافران

تعداد مسافران تور نیز از اهمیت بالایی برخوردار است؛ در حالی که یک گروه کوچک‌تر می‌تواند صمیمی‌تر باشد، گروه‌ها با تعداد نفرات بیشتر شاید برای ایجاد ارتباط مؤثر با یکدیگر مناسب نباشد.

در هر صورت، این به علاقه فردی شما بستگی دارد، برخی افراد گروه‌های کم و برخی گروه‌های بیشتر را می‌پسندند. با این حال، تعداد نفرات گروه می‌تواند تا حد زیادی بر میزان لذت شما از سفر تأثیرگذار بگذارد.

محدوده سنی سایر مسافران در تور نیز می‌تواند عاملی مهم باشد. یک تور برای دانشجویان دانشگاه به احتمال زیاد برای یک زن و شوهر بازنشسته و یا یک خانواده با کودکان کوچک جذاب نیست. به همین ترتیب، تور برای جمعیت بازنشسته، احتمالاً برای یک گروه سنی جوانان 20 ساله نیز سرگرم کننده نخواهد بود.

مدت زمان

تور کیش از اصفهان می‌تواند از 3 روز تا چند هفته متفاوت باشد. تور کوتاه‌مدت معمولاً بخش‌هایی از شهر، یک فعالیت خاص یا یک جاذبه توریستی برجسته را هدف قرار می‌دهد. تور طولانی‌مدت معمولاً هر آنچه از مکان های دیدنی گرفته تا نحوه آشنایی با فرهنگ و زندگی مردم را در بر می‌گیرد.

مدت زمان تور بستگی به نیاز مشتری دارد. به یاد داشته باشید، تورها از پایان روز اول شروع و در صبح روز آخر پایان می‌پذیرند، برای مثال، تور 5 روزه به معنای 5 روز و 4 شب است، شما در روز پنجم به مبدأ باز خواهید گشت.

در تورهای طولانی مدت، چندین مقصد را در برنامه سفر در مقایسه با تعداد روزهای تور مشاهده خواهید کرد. به این معنا که جاهای دیدنی در طول مسیر هم جزء برنامه سفر است. برای تور کیش از اصفهان، اگر هدف لذت بردن از طول مسیر هم در برنامه گنجانده شده باشد، سفر شما زمینی خواهد بود.

برای سفر زمینی از اصفهان تا کیش، نخست با خرید بلیت اتوبوس یا قطار به بندر عباس می روید و بعد از آن از طریق کشتی به جزیره کیش می‌رسید.

هتل

تورهای کیش از اصفهان، پکیج‌های بسیاری را در انتخاب هتل در اختیار مشتری قرار می‌دهند. هر کدام از این پکیج‌ها شرایط و خدمات متفاوتی دارد. برای مثال، اغلب هتل‌های دارای بوفه رایگان در وعده صبحانه هستند، یا اینکه وای فای (Wi-Fi) رایگان ممکن است در برخی هتل‌ها تنها محدود به فضای لابی باشد، یا اینکه تمام هتل دسترسی به اینترنت رایگان دارد.

در هر کدام از پیکج‌ها به موارد دیگری مانند تمیزی اتاق‌ها، تعداد تخت خواب، حمام، رستوران، کافه، صندوق امانات، استخر، سونا و جکوزی، سالن ورزش و بدنسازی و موارد دیگر توجه کنید. همچنین هتل‌ها با تعداد ستاره بیشتر، از یک سو دارای امکانات و شرایط بهتری هستند، از سویی دیگر قیمت بالایی دارند. برخی از بهترین هتل‌های کیش عبارت‌اند از:

هتل داریوش (5 ستاره)

  • امکانات هتل (امتیاز از 5): 4.2
  • قیمت: 3.5
  • کیفیت اتاق‌ها: 4.1
  • موقعیت مکانی: 4.5

تاریخ ساخت: 1382

وضعیت دید هتل: دریا، ساحل، محوطه هتل

تعداد اتاق‌ها: ۱۹۰ اتاق

تعداد طبقات: ۳ طبقه

تعداد تخت‌ها: ۵۰۰ تخت

ظرفیت لابی: با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر

وضعیت ترافیک: خارج از محدودۀ طرح ترافیک

رستوران: با ظرفیت ۲۸۰ نفر

پارکینگ: با ظرفیت ۱۲ خودرو (رایگان)

اینترنت در لابی: رایگان (نامحدود)

استخر: طبق تعرفه هتل

آدرس: كيش، میدان داریوش

شایان (5 ستاره)

  • امکانات هتل (امتیاز از 5): 4
  • قیمت: 3.3
  • کیفیت اتاق‌ها: 4
  • موقعیت مکانی: 4.7

تاریخ ساخت: ۱۳۵۴ (سال بازسازی ۱۳۹۰)

وضعیت دید هتل: دریا، خیابان، محوطه هتل

تعداد اتاق‌ها: ۱۹۱ اتاق

تعداد طبقات: ۴ طبقه

تعداد تخت‌ها: ۵۴۰ تخت

ظرفیت لابی با ظرفیت: ۵۰ نفر

وضعیت ترافیک: خارج از محدودۀ طرح ترافیک

رستوران: با ظرفیت ۲۵۰ نفر

پارکینگ: سرپوشیده با ظرفیت ۱۰ خودرو، روباز با ظرفیت ۳۰ خودرو (رایگان)

اینترنت در لابی: رایگان (۱۰ ساعت روزانه)

استخر: برای میهمانان مقیم یک نوبت رایگان

آدرس: کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل

شایگان (5 ستاره)

  • امکانات هتل (امتیاز از 5): 3.8
  • قیمت: 3.6
  • کیفیت اتاق‌ها: 3.7
  • موقعیت مکانی: 4.4

تاریخ ساخت: ۱۳۸۲ (سال بازسازی ۱۳۹۶)

وضعیت دید هتل: محوطه هتل

تعداد اتاق‌ها: ۱۳۰ اتاق

تعداد طبقات: ۳ طبقه

تعداد تخت‌ها ۳۵۴ تخت

ظرفیت لابی: با ظرفیت ۷۰ نفر

وضعیت ترافیک: خارج از محدودۀ طرح ترافیک

رستوران: با ظرفیت ۲۵۰ نفر

پارکینگ: با ظرفیت ۱۰ خودرو (محدود و رایگان)

اینترنت در لابی: رایگان (نامحدود)

استخر: برای میهمانان مقیم رایگان

آدرس: کیش، ابتدای بلوار رودکی

ویدا (5 ستاره)

  • امکانات هتل (امتیاز از 5): 4.4
  • قیمت: 3.9
  • کیفیت اتاق‌ها: 4.4
  • موقعیت مکانی: 4.3

تاریخ ساخت: ۱۳۹۶

وضعیت دید هتل: دریا، خیابان

تعداد اتاق‌ها: ۱۴۴ اتاق

تعداد طبقات: ۱۰ طبقه

تعداد تخت‌ها: ۲۵۰ تخت

ظرفیت لابی: با ظرفیت ۵۰ نفر

وضعیت ترافیک: خارج از محدودۀ طرح ترافیک

رستوران: با ظرفیت ۳۰۰ نفر

پارکینگ: ندارد

اینترنت در لابی: رایگان (نامحدود)

استخر: برای میهمانان مقیم رایگان

آدرس: کیش، میدان سنایی، بلوار موج

ترنج (5 ستاره)

  • امکانات هتل (امتیاز از 5): 4.3
  • قیمت: 3.2
  • کیفیت اتاق‌ها: 4.2
  • موقعیت مکانی: 4

تاریخ ساخت: ۱۳۹۴

وضعیت دید هتل: دریا، ساحل، محوطه هتل

تعداد اتاق‌ها: ۱۰۰ اتاق

تعداد طبقات: دریایی طبقه

تعداد تخت‌ها: ۳۰۰ تخت

ظرفیت لابی: با ظرفیت ۳۰ نفر

وضعیت ترافیک: خارج از محدوده طرح ترافیک

رستوران: با ظرفیت ۳۰۰ نفر

پارکینگ: با ظرفیت ۵۰ خودرو (رایگان)

اینترنت در لابی: رایگان (نامحدود)

استخر: برای میهمانان مقیم رایگان

آدرس: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

هتل مارینا پارک (5 ستاره)

  • امکانات هتل (امتیاز از 5): 4.2
  • قیمت: 3.2
  • کیفیت اتاق‌ها: 4
  • موقعیت مکانی: 4.2

تاریخ ساخت: ۱۳۹۰

وضعیت دید هتل: دریا، محوطه هتل

تعداد اتاق‌ها: ۱۹۰ اتاق

تعداد طبقات: ۲ طبقه

تعداد تخت‌ها: ۳۹۰ تخت

ظرفیت لابی: با ظرفیت ۵۰ نفر

وضعیت ترافیک: خارج از محدوده طرح ترافیک

رستوران: با ظرفیت ۲۰۰ نفر

پارکینگ: با ظرفیت ۱۰۰ خودرو (رایگان)

اینترنت در لابی: رایگان (نامحدود)

استخر: برای میهمانان مقیم رایگان

آدرس: کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

درباره جزیره کیش

از جنگل‌های سرسبز با آب و هوای ساحلی گرفته تا مناطق کوهستانی مناسب و به بیابان‌های وسیع با سنگ‌های معدنی با ارزش، ایران کشوری بزرگ با طیف گسترده‌ای از آب و هوا است. ایران جزایر بسیاری دارد که در میان آن‌ها بزرگ‌ترین جزیره کیش است.

کیش، جزیره‌ای زیبا در جنوب ایران است که با غذاهای سنتی خوشمزه مانند قلیه ماهی، سواحل آفتابی آرام، آب و هوای ساحلی ویژه و اکوسیستم طبیعی، هر ساله گردشگران بسیاری را به خود می‌بیند.

کیش در شمال شرقی خلیج فارس، جزیره‌ای جذاب و دیدنی است که در آن می‌توانید از مناطق ساحلی، آب و هوای ملایم و مرطوب در فصل های سرد سال (درجه حرارت هرگز کمتر از 15 تا 16 درجه سانتی‌گراد نیست) کمال لذت ببرید. شغل اصلی و سنتی بومیان کیش ماهیگیری است.

ساکنان جنوبی کشور، دوستداران موسیقی هستند که با نواختن طبل رنگ و بویی عرفانی به جزیره می‌دهند. ساکنان این جزیره از نژادهای مختلف هستند و رفتاری بسیار گرم و دوستانه دارند.

این که آیا از طرفداران سفر به مکان‌های آرام هستید و یا ترجیح می‌دهید مقاصد پرماجرا را تجربه کنید، رفتن به جزیره کیش یقیناً تبدیل به یکی از سفرهای به یاد ماندنی شما خواهد شد.

سواحل زلال و بی‌نظیر این جزیره همه را برای شنا به خود فرا می‌خواند؛ در حالی که آب‌های عمیق با صخره‌های مرجانی، فرصت خوبی را برای غواصی فراهم می‌کند.

از آنجایی که مسیرها طولانی و مسطح ساخته شده، امکان دوچرخه سواری وجود دارد، این فعالیت همچنین راهی عالی برای صرف چند روز در جزیره کیش و فرصتی برای دیدن دقیق زیبایی‌های این جزیره است.

کلام آخر

عوامل مختلفی برای انتخاب تور کیش از اصفهان دخیل هستند. برنامه سفر و توضیحات تور را به خوبی بخوانید و تصمیم بگیرید چه توری برای شما و اعضای خانواده‌تان مناسب‌تر است.

جزئیات مانند تعداد نفرات حاضر در تور، ارتباط گرفتن با دیگران، قدم زدن، فعالیت بدنی و موارد بیشتر می‌تواند تأثیر زیادی در لذت بردن بیشتر از تور داشته باشد. اگر درباره جزئیات سفرتان شک دارید، شرکت مسافرتی باید قادر به پاسخگویی به سؤالات شما باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.

Call Now Button