تور کی یف (اوکراین)

0

تور کی‌یف اکراین پکیج مسافرتی پر انرژی و پر تحرکی است که مأموریت خود را بر پایه این موضوع قرار داده است که مردم را عاشق و شیفته کی‌یف کند. این تور برنامه های و امکانات مناسبی را برای گروه های مختلف مسافران و گردشگران ترتیب داده است که در کنار داشتن سفری لذت بخش بتوانند با یکی از زیباترین شهرهای اروپا نیز آشنا شوند.

تور کی‌یف اکراین به جای اینکه یک لیست خسته کننده از وقایع، تاریخ ها و نام هایی که روز بعد فراموش می شود باشد، ترکیبی از تجربه های جذاب و ماجراجویی های فرهنگی است. تور کی‌یف اکراین پکیجی سرگرم کننده، آموزنده و بسیار دوستانه است؛ با عالی گشت همراه باشید.

معرفی تور کی‌یف اکراین

تور کی‌یف اکراین

در امتداد خیابان های دیدنی کی‌یف قدم بزنید و جلوی خیره کننده کلیسای چشمگیر سنت اندرو را ببینید. راهنمای ما مطمئناً شما را به سمت مکان های پر زرق و برق و مرموز شهر کی‌یف که از یک دسته از کلیساهای گنبدی طلایی که در یک دخمه پرپیچ و خم زیر زمینی به راهبان مومیایی شده پنهان شده است، می برد.

برای انتخاب چند غذای محلی و لذت بردن از یک پیک نیک بعد از ظهر در پارک تپه کوهی مشرف به رودخانه دنیپرو، ما نهایت لذت را برای شما فراهم می کنیم. هدف ما جلب رضایت مسافران و گردشگرانی است که به هدف سفر به مکانی متفاوت با تور کی یف همراه شده اند می باشد. پس بدون معطلی، تور مسافرتی کی یف را رزرو کنید.

خدمات تور کی‌یف:

  • هواپیمایی براوو
  • بلیت رفت و برگشت به کی یف با هواپیمایی براوو ایرویز
  • تورلیدر
  • همراهی راهنمای فارسی زبان
  • اقامت در هتل‌ با خدمات
  • اقامت در هتل های ۳ و ۴ و ۵ ستاره با خدمات صبحانه
  • ترنسفر فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی + ویزای توریستی

درباره شهر کی یف اکراین

تور کی‌یف اکراین

شهرهایی وجود دارند که نماد یک ملت هستند و کیف یکی از آن‌ها است. کیف روح اوکراین است و در گذشته، حال و آینده این کشور نقش اساسی ایفا کرده است. کی یف یکی از زیباترین و قدیمی ترین شهرهای اروپای شرقی است و نقش مهمی در توسعه تمدن اسلاوی و همچنین ملت مدرن اوکراین داشته است. از 1500 سال پیش، شهر کی یف به عنوان پایتخت اوکراین شناخته می شود.

گفته می شود كه نام كی‌یف از نام كی، یكی از چهار بنیان‌گذاران افسانه ای شهر (برادران كی، شچك، خورو و خواهر لیبید) گرفته شده است. آن‌ها این شهر را در قرن 5 بعد از میلاد تأسیس کردند. این افسانه به طور گسترده به عنوان منبع اساطیری کی یف و بر همین اساس نام‌گذاری شده است.

در حال حاضر، کی یف (Kiev) نام اصلی و رایج ترین نام انگلیسی برای این شهر است، اما در سال 1995 دولت اوکراین نام کی یف (Kyiv) را به عنوان کلمه ای رومی برای استفاده در اقدامات قانونی و رسمی تصویب کرد.

کی یف در سواحل زیبا از رودخانه دنیپرو قرار دارد. نیمی از قلمرو این شهر توسط پارک ها و باغ ها اشغال شده است. یکی از بزرگ‌ترین شهرهای اروپا کی یف است که جمعیتی برابر با 3،14 میلیون نفر را در مساحت بیش از 840 کیلومتر مربعی خود جای داده است.

این شهر مرکز تجاری و اقتصادی برجسته کشور اکراین است، صنایع عمده آن شامل: فرآوری مواد غذایی (به ویژه پردازش شکر چغندر)، متالورژی، ساخت ماشین آلات، ابزارآلات ساختمانی، نورد فولاد، مواد شیمیایی، مصالح ساختمانی و منسوجات است. توسعه اقتصاد اوکراین انگیزه ای را به فعالیت های تجاری این شهر داده است.

کیف به عنوان یکی از سبزترین شهرهای اروپا شناخته می شود. مساحت منطقه سبز این شهر 43 هزار و 600 هکتار را پوشش می دهد (168 متر مربع در هر یک از ساکنان) که بیش از نیمی از آن‌ها توسط جنگل ها، پارک های عمومی، دو باغ گیاه شناسی و بلوارهای درخت کاری شده پوشیده شده است.

اوکراینی ها اصالتاً اسلاوی هستند که حدود 75٪ از جمعیت قومی اوکراین را تشکیل می دهند. بزرگ‌ترین گروه اقلیت ها این شکور نیز روس ها با حدود 20٪ هستند. بلاروسی ها، بلغارها، لهستانی ها، مجارها و رومانی ها گروه های اقلیت مهم دیگر را تشکیل می دهند. همچنین اوکراینی ها بسیار سخاوتمند و مهمان نواز هستند. تمام مناسبت های اجتماعی شامل مراسم ملی و جشن ها در نهایت احترام برگزار می شود.

سیستم آموزش کی یف و در کل اکراین کیفیت بسیار خوبی دارد و توسعه یافته است. یكی از مهم‌ترین وظایف برای مقامات مرکزی و محلی، فراهم كردن امكانات برابر در دریافت كیفیت آموزش عالی برای همه شهروندان اوکراین است. تمام مدارس و دانشگاه های این کشور حداقل به یک زبان خارجی دیگر (اصولاً انگلیسی) تدریس می شود و اغلب دو زبان خارجی برای افراد 5 سال ارائه می شود.

جاذبه های گردشگری کی یف

تور کی‌یف اکراین

کی یف، یکی از قدیمی ترین شهرهای اروپای شرقی و پایتخت اوکراین است. رودخانه دنیپرو این شهر را به کیف تاریخی (محله بالا) و کیف مدرن (محله پایین) وصل می کند. کی یف بهترین نمونه از نوآوری و انتقال فرهنگ است، زیرا در گذشته چندین بار نابود شده است. این شهر باشکوه، عظمت فرهنگ های غربی و روسی را خود جمع کرده است و تاریخش به 1500 سال می رسد. پس بیایید با تور کی یف همراه شده و بهترین مکان های دیدنی این شهر را بررسی کنیم.

صومعه پچرسک لاورا کی‌یف (Pechersk Lavra)

این صومعه قرن یازدهمی در تپه های مرتفعی در کنار رودخانه دنیپرو واقع شده است. بنای دینی که با گنبدهای طلایی تزئین شده، مرکز مهم کلیسای ارتدکس اروپا شرقی بوده است. در زیر این سازه، یک اثر معماری عجیب زیرزمینی از معابر و غارهای باریک وجود دارد که از طریق آن‌ها می توانید اجساد حفظ شده راهبان و مقدسین را ببینید. این مقدس ترین مکان زیارتی در اوکراین است.

کلیسای جامع سنت سوفیا (Saint Sophia’s Cathedral)

این کلیسا یکی از با شکوه ترین اماکن دیدنی و بناهای منحصر به فرد کی یف است. کلیسای سنت سوفیا قدیمی ترین کلیسای جامع ارتدکس در کی یف است که در سال 1037 با سیزده گنبد طلایی و سبز رنگ ساخته شده است. دارای فضای داخلی زیبایی با نقاشی های دیواری دوره بیزانس، موزائیک کاری و تزئینات زینتی در زیر سقف است. این مجموعه در بسیاری از ناآرامی و آتش سوزی های سیاسی جان سالم به در برده است. برج ناقوس این کلیسای جامع منظره ای عالی از کل شهر را نشان می دهد؛ اما برای به دست آوردن منظره هوایی زیبایی از شهر باید از میان گذرگاه باریک به طبقه بالا صعود کنید.

تور کی‌یف اکراین

خرشاتیک (Khreshchatyk)

خرشاتیک، خیابان اصلی کی‌یف است که به طول 1.2 کیلومتر امتداد دارد. این خیابان لذت یک پیاده روی عالی را در شریان اصلی کی یف فراهم می کند. این خیابان در طول جنگ جهانی دوم کاملاً تخریب شد و اکنون کاملاً طبق سبک استالینیستی بازسازی شده است. خرشاتیک، پر جنب و جوش ترین مکان در کی یف در اواخر شب است. در این جاده بسیاری از ساختمان ها به سبک شوروی، هتل ها، کافه ها، رستوران ها عجیب و غریب و سرو غذاهای خیابانی وجود دارد. در تور کی یف اکراین این مکان بسیار زیبا را به تمامی تجربه خواهید کرد.

میدان استقلال (Maidan Nezalezhnosti)

این میدان مرکزی قلب کی یف است که در امتداد خرشاتیک قرار دارد، این میدان وسیع ترین و زیبا ترین فضای کیف است. این مکان از قرن نوزدهم توسط ساختمان هایی احاطه شده است. این بقعه استوانه باریک در مرکز این میدان، شکاف و جدایی اوکراین با اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991 را جشن می گیرد. این مکان میزبان رویدادهای بزرگ ملی کی یف مانند رژه ها و جشن های عمومی است.

خیابان آندری یوسکی (Andriyivskyy Descent)

آندری یوسکی خیابانی تاریخی است که بخش بالایی کیف را به شهر زیرین معروف به پودیل متصل می کند. این خیابان مونت مارتار کی‌یف است که یک جاذبه مهم گردشگری در کی یف می باشد. در هر دو خیابان، هنرمندان، صنعتگران، فروشندگان صنایع دستی را می بینید که هر نوع کالاهای هنری و اصیل را می فروشند. این خیابان توسط خانه ها، گالری ها، کافه ها و رستوران ها با چشم اندازهای دیدنی از خانه هایی رنگارنگ احاطه شده است. در پایین ترین قسمت به پودیل می رسید که دارای ساختمان ها و بناهای تاریخی نیستند. اوایل عصر یا اواخر بعد از ظهر پیاده روی خیابان آندری یوسکی توصیه می شود.

دروازه طلایی (Golden Gate)

این بنا در دوره روس در قرن یازدهم ساخته شده است که در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز قرار دارد. دروازه طلایی یک ساختار دفاعی و ورودی بزرگی به شهر کی یف بود. این دروازه در قرون وسطی کاملاً نابود و در سال 1982 توسط از دوباره مقامات شوروی بازسازی شد. این دروازه تقلیدی از دروازه طلایی قسطنطنیه است.

تور کی‌یف اکراین

چرا باید به کی یف سفر کرد؟

همراه شدن با تور کی یف اکراین، به ایجاد تجربه ای جدید در راستای شهری متفاوت می انجامد. این شهر در کنار زیبایی های بسیار و فرهنگ ادغام شده شرقی و غربی، مقصدی فوق العاده برای مسافران ایرانی است. همین روبرو شدن دو فرهنگ مختلف به جذابیت های این شهر افزوده است و به مانند یک آهن ربا افراد را به خود جذب می کند. ایرانیان می توانند با رزرو تور کی یف به معنای واقعی در دل این شهر قرار گیرند و ذات پنهان و در عین حال جذاب کی یف را ببینند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button