جاهایی در فرانسه که نمی‌تونید ترکشون کنید!

0

فرانسه جدا از سرمایه‌گذاری روی گردشگری و فراهم کردن  امکانات عالی برای توریست‌ها، جاهای دیدنی بسیار زیادی داره و هیچ توریستی حتی یک روز تکراری رو نمی‌تونه تو فرانسه تجربه کنه. از موزه لوور و پاریس و ایفل گرفته تا روستاها و طبیعت زیبای این کشور، همه جاهایی هستند که مسافران دوست دارند حداقل یه بار در زندگیشون اونها رو ببینن. ولی بعضی از جاهای فرانسه هستند که یک جورایی با بقیه جاها فرق دارند و نمیشه به راحتی از آنها دل کند. چند تا از زیباترین جاهای فرانسه در این مطلب معرفی شده اند.

خرید بلیط هواپیما پاریس

برای مشاوره رایگان در مورد نحوه دریافت ویزای فرانسه تضمینی ، رزرو تور پاریس ، اخذ ویزای شینگن و همچنین رفع ریجکتی ویزای شینگن، می‌توانید  با شماره تلفن های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ یا ۲۰۴۶۲۷۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

آگویی دومیدی

رشته کو‌های آلپ، یکی از بهترین چشم‌اندازها تو کشورهای اروپاییه. چی بهتر از این که بدون نیاز به تجهیزان کوه‌نوردی، به کمک بلندترین تله‌کابین عمودی دنیا، مستقیم برید نوک قله و یه منظره بی‌نظیر ببینید. رد شدن از بین ابرها و رسیدن به ارتفاع بیشتر از ۳۰۰۰ متر، یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های این سفره.اگر اولین باره می‌خواید به آگویی دومیدی (Aiguille du Midi) و این سطح ارتفاع برید،‌ حتما مطلب «چگونه در تورهای طبیعت از خودمان مراقبت کنیم». رو بخونید تا دچار ارتفاع زدگی و آفتاب سوختگی نشید.

آگویی-دومیدی-پاریس

مونت سنت میشل

عجیبه که توریست‌ها این منطقه رو نمی‌شناسن،‌ چون اونایی که به مونت سنت میشل سفر کردن اعتقاد دارن که اینجا بهترین و زیباترین منطقه فرانسه است. ساحل نورماندی هم در یک کیلومتری این منطقه قرار داره؛ همون ساحل تاریخی که نبرد معروف نورماندی تو اون اتفاق افتاد. ااگر فیلم نجات سرجوخه رایان رو دیده باشید، می‌دونید تو نورماندی چه بلایی سر سربازهای آلمانی و آمریکایی اومده.این محل خیلی باستانی و قدیمیه و توش کلی کلیسا و بناهای قدیمی هست. مزارع بسیار زیبایی داره و مردمش خیلی مهربون هستن. آسمون زییا و روزهای آفتابی و شب‌های پرستاره مونت سنت میشل (Mont Saint-Michel) رو مسافران فرانسه و توریست‌هایی که با تور فرانسه به این محل می‌رن هرگز فراموش نمی‌کنن.

جزیره مونت سنت میشل فرانسه

پروونس 

نظرتون در مورد سفر به جایی که یه طرفش کوه‌های آلپه و یه سمتش ساحل و توش پر از آثار باستانیه چیه؟ پروونس (Provence) یا پروانس یکی از اون جاهاست!هوای خوب،‌مزارع رنگارگ انگور و زیتون، دشت‌های پر از گل سنبل و بنفشه و البته غذای ارزون فرانسوی،‌ اینجا رو تبدیل به بهشت مسافران فرانسه کرده. پس اگر دارید بلیط تور فرانسه رو می‌خرید، چک کنید ببین آیا شما رو به این منطقه می‌برند یا نه!

پروونس فرانسه

ساحل و تپه ماسه ای دون پیلا

اینجا بلندترین تپه ماسه‌ای تو اروپاست و وقتی به اونجا می‌رید،‌ احساس می‌کنید وارد یه سرزمین دیگه شدید. دون پیلا (Dune Pilat) نزدیک شهر بوردو قرار داره. دیدن این منطقه در فرانسه کمی عجیبه چون برعکس جاهای دیگه که پر از درخت سبزه‌ است، اینجا فقط ساحل و شن هست و شما رو یاد صحراهای آفریقا می‌اندازه.

دون دو پیلا فرانسه

پارک ملی کالونک

یکی دیگر از زیباترین جاهای فرانسه پارک ملی حفاظت شده کالانک (Calanques National Park) است. این پارک یه نوار باریک بین تپه‌های آهکی و ساحله. اینجا خیلی شبیه بقیه شهرهای مدیترانه‌ایه. پیاده‌روی در جنگل‌های این منطقه واقعا لذت‌بخشه و وقتی به مرتفع‌ترین قسمت این جنگل می‌رسید، یه چشم انداز عالی از کالونک می‌بینید.

پارک ملی کالونک فرانسه

کسل هیل

قلعه هیل یا همون کسل هیل (Castle Hill) نزدیک شهر نیس فرانسه است. یه بندر زیبا، یه جنگل فوق‌العاده و یه شهر کوچک و آروم، باعث شده هر سال کلی توریست به این شهر فرانسه بیان. این قلعه تا سال‌‌های قبل، یه پادگان نظامی بوده و امروز یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی در فرانسه است. در توصیف این محل فقط می‌شه گفته که کسل هیل یه کارت پستال زنده است.

کسل هیل در شهر نیس فرانسه

دوردون

توریست‌ها میگن وقتی به دورودون (Dordogne) می‌رید، فکر می‌کنید دارید رویا می‌بینید. دوردون در جنوب غربی فرانسه است و بین کوه‌های پیرنه و دره سرسبز لویر قرار داره. تو اینجا بیشتر از هزار تا قلعه وجود داره و به همین خاطر بهش می‌گن « قصرها». منظره خونه‌های رنگی حاشیه رود دوردون، مزارع زیبای اطراف رود و قلعه‌های زیادی که اینجا قرار داره، اینجا رو شبیه شهرهای فانتزی و زیبای فیلم‌های والت‌دیزنی کرده. مطمئنا اگر به دوردون سفر کیند، تا مدت‌ها به عکسهایی که انداختید نگاه می‌کنید و حسرت می‌خورید که چرا ارزان‌ترین تور فرانسه رو خریدید و نتونستید مدت بیشتری تو این منطقه بمونید! بی شک دوردون هم یکی از زیباترین جاهای فرانسه است.

شهر درودون فرانسه

فرانسه به خودی خود، بهشت توریست‌هاست، اما با این حال خیلی از مسافران فرانسه هنوز طبیعت و جاهای دیدنی و بکر فرانسه رو ندیدن. پس اگه اهل سفر هستید، از الان  به فکر پس‌انداز برای خرید بلیط فرانسه باشید!

برای مشاوره رایگان در مورد نحوه دریافت ویزای فرانسه تضمینی ، رزرو تور پاریس ، اخذ ویزای شینگن و همچنین رفع ریجکتی ویزای شینگن، می‌توانید  با شماره تلفن های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ یا ۲۰۴۶۲۷۶-۰۹۱۲ تماس بگیرید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button