تورهای اروپایی ارزان در عالی گشت

اروپا گهواره تمدن غربی و قاره ای مدرن است که با طبیعت و زیبایی های بی بدلیل اش به یکی از مقصدهای جذاب در دنیا تبدیل شده است. 50 کشور در قاره اروپا وجود دارد که هرکدام فرهنگ، زبان و پول خاص خود را دارند. 26 کشور قاره اروپا در حوزه شینگن قرار دارند که با اخذ ویزای شینگن به 26 کشور بدون محدویت می توان سفر کرد. آمستردام، پاریس، برلین، پراگ، استانبول، رم، لندن، مسکو، بوداپست و وین از مهم ترین شهرهای تاریخی جهان و زیباترین پایتخت های اروپاست که باید دید. اروپا مقصد ایرانی های زیادی است هم به دلیل سفر به زیبایی ها، هم به دلیل زندگی کردن بسیاری از ایرانی ها در شهرهای اروپایی و هر ساله افراد بسیاری برای دید و بازدید از خانواده و دوستانشان به اروپا سفر می کنند. همچنین در 5 سال اخیر افرادی که قصد دارند به انگلیس، کانادا و استرالیا سفر کنند، برای بهتر کردن سابقه سفرشان به اروپا زیاد سفر می کنند. اروپا قاره ای صنعتی که میزبان نمایشگاه ها و کنفرانس های بین المللی و جاذبه های دیدنی بسیاری است. فرانسه، ایتالیا، سوئیس، اسپانیا، آلمان، مجارستان، لهستان، اتریش و فنلاند از کشورهای محبوب و پرطرفدار اروپایی برای ایرانیان است. برای حضور در اروپا بهترین راه اخذ ویزای شینگن است. در این مقاله فلاوینگو اطلاعاتی کامل از شرایط تورهای اروپایی ارزان در فلاوینگو شرح خواهیم داد.

برای دریافت خدمات اخذ ویزای شینگن و یا رفع ریجکتی ویزای شینگن می‌توانید با شماره تلفن‌های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید.
سفر به اروپا
قاره سبز اروپا

ارزانترین تور اروپا

در حال حاضر سفر به کشوهای اروپا در حوزه شینگن با یورو محاسبه می شود. اما هزینه های رزرو هتل، رفت و آمد، رستوران، پرواز در بعضی کشورهای اروپایی کمی گران تر است. از تورهای پرطرفدار و محبوب برای ایرانی ها می توان از تور پاریس ۵ و ۸ روزه، تور ایتالیا ۴ روزه، تور مجارستان بوداپست، تور اتریش و تور سوئیس نام برد که از ارزانترین تورهای اروپا هم هستند.  البته مقاصد اسپانیا، آلمان و سوئد هم از طرفدارهای زیادی برخوردارند، اما پیشنهاد می شود ویزا را از کشورهای نام برده شده بگیرید و با رزرو تورهای ترکیبی به دیگر کشورهای حوزه شینگن سفر کنید.

سفر به اروپا
دیدنی های اروپا

چه مدارکی برای ویزای شینگن لازم است؟

شرایط تور اروپا و سفر به زیباترین شهرهای اروپایی، داشتن مدارکی مانند گواهی اشتغال به کار، پرینت تمکن مالی یا سند ملکی از مهم ترین مدارک برای سفر به اروپاست. متقاضیان با داشتن مدارک کامل می توانند برای ویزا شینگن یا تورهای گروهی اروپا اقدام کنند.

ضمانتنامه تورهای اروپا چه میزان است؟

در حال حاضر به علت شرایط دشوار اخذ ویزای اروپا و حتی با کامل بودن مدارک، اگر به صورت فردی اقدام شود 90% به بالا ریجکت می شود. پیشنهاد می شود با شرایط فعلی از تور پاریس استفاده کنید. باتوجه به شرایط فعلی به علت درخواست ویزای یک طرفه و موضوعات پناهندگی که هزینه آن بیش از 150 میلیون تومان است، شرکت های مسافرتی هزینه ای بین 100 تا 200 میلیون تومان به صورت ضمانتامه بانکی در وجه آژانس که در بازه زمانی سفر در حساب مسافر بلاک می شود و پس از بازگشت مسافر برگردانده می شود.

سفر به فرانسه
شهر پاریس

مزیت تورهای گروهی نسبت به تور انفرادی اروپا چیست؟

در حال حاضر متاسفانه به علت شرایط سیاسی، سفر به اروپا کمی دشوار شده است و ویزا به کسانی که برای اولین بار اقدام می‌کنند،  به طور انفرادی داده نمی‌شود. مهمترین دلیل این اتفاق، نگرانی کشور مقصد از عدم بازگشت افراد به وطن خود است. البته مسافران با تورهای گروهی فلاوینگو می توانند ویزای تضمینی شینگن را اخذ کنند و به به صورت گروهی به این کشور سفر کنند. بعد از اینکه ویزای شینگن را به شکل گفته شده گرفتید دریافت ویزا در دفعات بعد برای شما تسهیل خواهد شد. البته باید به خاطر داشته باشید اگر تا سه سال اقدام به سفر به منطقه شینگن نکنید، دوباره به وضعیت قبلی بازخواهید گشت و فقط از طریق تور می‌توانید ویزای شینگن را دریافت کنید. در ادامه به معرفی جذاب‌ترین تورهای اروپایی عالی گشت (فلاوینگو) می‌پردازیم:

  • تور پاریس ۵ و ۸روزه

با پرواز مستقیم ایران ایر یکی از خاطره انگیزترین سفرها به پاریس عروس شهرهای دنیاست. پاریس سرزمین تاریخ و هنر با کافه های رنگارنگ و مردمانی زیبا و خوش پوش که چشم اندازی دلنشین از شهر پاریس را به نمایش می گذارند. کلیسای نوتردام، کلیسای ساکره کور، برج ایفل، باغ های لوکزامبورگ و خیابان های سنگفرش با ساختمان های منحصر به فرد شهری محبوب برای گردشگران است.

سفر به کشور فرانسه
جاذبه های دیدنی پاریس

 

برای رزرو تورهای اروپایی عالی گشت می‌توانید با شماره تلفن‌های ۴۳۶۳۵۰۰۰-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۰۴۶۲۷۶ تماس بگیرید.
  • تورهای ترکیبی فرانسه

با توجه به محدودیت منابع مالی خیلی از مسافران علاقه دارند با یک سفر به اروپا، به تعداد کشورهای بیش از یک عدد سر بزنند به همین دلیل تورهای ترکیبی اروپا توسط آژانس‌های گردشگری ارائه می‌شود. به دلیل اهمیت کشور فرانسه و شهر پاریس، معمولاً فرانسه به عنوان پای ثابت این تورها در نظر گرفته می‌شود. در مجموعه فلاوینگو می‌توانید تور فرانسه ایتالیا، تور فرانسه هلند بلژیک، تور فرانسه اسپانیا و تور فرانسه هلند آلمان را رزرو کنید.

  • تورهای گروهی ایتالیا؛ میلان و رم

ایتالیا مهد تمدن و زیبایی هاست. سفر به ایتالیا یکی از جذاب ترین سفرهای اروپایی برای هر مسافری است. رم، فلورانس، شهر روی آب ونیز و میلان شهر مد و اقتصاد از محبوب ترین هاست.
رم پایتخت ایتالیا با قدمتی 2500 ساله و عظمت و تمدنی غنی که آثار ارزنده ی هنرمندان رم باستان را به نمایش گذاشته است. آثار هنرمندان بزرگی همچون لئوناردو داوینچی و میکل آنژ در این سرزمین در معرض دید گذاشته شده است.
فلورانس شهری بی رقیب از لحاظ معماری، هنر و تاریخ است. آثار رنسانس در گوشه و کنار شهر زیبایی های تمام نشدنی را به یادگار گذاشته است. سانتا ماریا دل فیوره، باسیلیکای سانتا ماریا نوولا از زیباترین آثار دوره رنسانس که از زیباترین های برای عکاسی اند.
میلان پایتخت مد جهان و مرکز تجارت ایتالیاست. این شهر پایتختی برای علاقه مندان به مد است و دیدنی های بی نظیری از هم نشینی سنت کهن و مدرنیته است.
ونیز از رمانتیک ترین شهرهای دنیا که به خاطر سبک و ساختار منحصربه فردش از توریستی ترین شهرهای دوست داشتنی جهان است. منظره ای از خانه هایی در آب که تردد با قایق انجام می شود. جشنواره های رنگانگ، بناهای تاریخی و جشنواره فیلم های معتبر بر زیبایی های این شهر افزوده است.

سفر به ایتالیا
جاذبه های دیدنی ایتالیا
  • تورهای گروهی اسپانیا، بارسلون و مادرید

سفر به یکی از زیباترین کشورهای دنیا با مردمانی مهمان نواز و خونگرم که خاطرات خوشی را برای گردشگران به یادگار می گذارند.
بارسلونا دومین شهر بزرگ اسپانیا که با تیم محبوب فوتبالش معروف است. بارسلونا از شهرهای ساحلی با خیابان های منظم و معماری های شگفت انگیزش شهری هیجان انگیز برای گردشگران است.
مادرید محل اقامت خاندان سلطنتی با زیباترین کاخ های سلطنتی و موزه های معروف دل پرادو و رینا سوفیا از دیدنی ترین های شهر است. گاوبازی از ورزش های پرطرفدار مردمان اسپانیا در این شهر زیاد دیده می شود.
مالاگا شهری تاریخی با داستان های شنیدنی است. محل تولد پیکاسو، این شهر است که درب خانه اش به عنوان موزه به روی گردشگران باز است. سواحل طلایی و شنی در کنار شهری با تاریخ کهن یکی از دوست داشتنی ترین هاست.
جزایر قناری با داشتن هفت جزیره دیدنی در اقیانوس اطلس و نزدیک به ساحل مراکش که با طبیعتی زیبا و مکان های تفریحی جذاب یکی از مقاصد پرطرفداری برای گردشگران است.
ایبیزا از شهرهای پرجنب و جوش و جوانانه پسند اسپانیاست. ورزش های آبی در کنار طبیعت منحصر به فرد بندر شهری زنده برای گردشگران است. بازار هیپی ها مکانی برای علاقه مندان به لباس، جواهرات و اکسسوری های چرمی است.

سفر به اسپانیا
دیدنی های اسپانیا
  • تور سوئیس

سوئیس از گران ترین کشورهای اروپایی در دامنه کوه آلپ منظره ای شگفت انگیز دارد که کشوری جذاب برای طبیعتگردان و سفردوستان است.
زوریخ دروازه اروپا و از زیباترین شهرهای گردشگری در دنیاست. ساختمان های کهن در کنار رودخانه لیمات با چشم انداز کوه های آلپ یکی از جذاب ترین مقاصدهاست. زوریخ با داشتن 50 موزه و بیش از 100 گالری رنگارنگ شهری هنری برای هنرمندان است.
برن پایتخت سوئیس در اطراف رودخانه راین با منظره های زیبا، شهری قدیمی با پیاده روهای منحصر فرد از شگفت انگیزترین شهرهای جهان است.
ژنو پایتخت صلح و میزبان بسیاری از انجمن های بین المللی مانند صلیب سرخ و دفتر مرکزی سازمان ملل است. ژنو به شهر پارک ها معروف است چراکه 20% از فضای شهر را پارک ها فراگرفته اند. ژنو را با دوچرخه بگردید و از دیدنی های آن لذت ببرید.
لوسرن از زیباترین شهرهای دنیا که شهرتش را مدیون پل منحصر به فرد و برج آب است. شهر با چشم انداز رودخانه و کوهستان منظره ای حیرت انگیزی پدیدآورده که دوست داشتنی است.
لوگانو شهری تابستانی در جنوب سوئیس که قدمت شهر به قرن نهم بازمی گردد. شهری فرهنگی با آثار باستانی منحصر به فرد که مردمانش به زبان ایتالیایی صحبت می کنند.

سفر به سوئیس
مکان های گردشگری سوئیس
  • تور بوداپست مجارستان

بوداپست از جذاب ترین شهرهای اروپایی با بهترین آثار معماری آرت نوو، حمام های گرم و مشهور و کافه های رنگارنگ که از شهرهای دیدنی برای هر مسافری است. پل زنجیری سچنی بر روی رود دانوب از از بهترین مکان هاست برای گردشگران با تماشای نمای زیبای شهر.

سفر به مجارستان
دیدنی های بوداپست

تور اروپا در نوروز

تورهای گروهی اروپا در 4 فصل برای گردشگران جذابیت دارد. ولی در پاییز و زمستان به علت سرما از نظر قیمتی مناسب تر است. هتل ها و پروازها قیمت پایین تری نسبت به دیگر فصل ها دارند. اما بهترین زمان سفر به اروپا نوروز در اوایل بهار و تابستان از لحاظ آب و هوایی بهتر است.

تور اروپایی ارزان

خدمات ویزای عالی گشت (فلاوینگو)

  • اخذ ویزای شینگن از طریق برگزاری تورهای ترکیبی اروپا
  • انجام واریزی سفارت
  • نظارت برای تهیه مدارک مناسب
  • همراهی کارشناسان عالی گشت در روز حضور در سفارت
  • گرفتن بلیط هواپیمای ارزان از فلاوینگو
  • رزرو هتل
برای اطلاع بیشتر مسافران می توانند با شماره 43635000-021 تماس برقرار کنند .
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.

Call Now Button