جشنواره‌ی غذاهای پاییزی

0

جشنواره‌ی غذاهای پاییزی به طور سنتی به سمت سوپ و غذاهای پر ادویه متمایل می‌شوند. قبل از آنکه روزها کوتاه‌تر شوند و دمای هوا سردتر شود، معمولاً به دنبال بهانه‌ای برای سفرکردن میگردیم. جشنواره‌های غذایی محلی که در مناطق مختلف دنیا برگزار می‌شوند برای یک سفر پاییزه مقاصد مناسبی به نظر می‌رسند.

جشنواره‌ی غذاهای پاییزی۱
نان ذرت
  • فستیوال نان ذرت در آرکانزاس

از سال ۲۰۱۱ که این جشنواره‌ی غذا با استقبال اندک مواجه شد، شروع به کار کرد. موسیقی و سرگرمی‌هایی برای کودکان از اجزای این جشنواره هستند. اگر آشپز خوبی هستید یا حتی اگر تا بحال نان ذرت را نچشیدید بازدید از این جشنواره‌ی غذاهای پاییزی در ۲۱ اکتبر را از دست ندهید.

جشنواره‌ی غذاهای پاییزی۲
فستیوال صدف
  • فستیوال صدف در ماساچوست

رقابتی که بین ماهیگیران محلی وجود دارد و درنهایت به پخت صدفی منجر می‌شود که قابلیت تست شده توسط شرکت‌کنندگان در جشنواره را داشته باشد. نکته‌ی جالبی که در این نمایشگاه است برگرداندن صدف‌ها به داخل دریا برای بازگشت به طبیعت دریایی است. بدین معنا که در آینده می‌توان صدف‌های بیشتری صید کرد. ۱۴ و ۱۵ اکتبر در ماساچوست به این جشنواره‌ی غذاهای پاییزی دعوتید.

جشنواره‌ی غذاهای پاییزی۳
غذا و نوشیدنی هاوایی
  • جشنواره‌ی غذا و نوشیدنی هاوایی

در سه هفته‌ی متوالی می‌توان شانس این را داشت که در جزایر مختلف هاوایی بهترین نمونه‌هایغذاذ و نوشیدنی این منطقه را چشید. شرکت در این جشنواره که از ۲۰ اکتبر تا ۵ نوامبر برگزار می‌شود، به همراه تست رایگان نوشیدنی و غذا تنها ۱۰۰$ هزینه دارد و تنها ۵$ برای آشنایی با شیوه‌ی پخت این غذاها برای کودکان در نظر گرفته‌شده‎‌است.

جشنواره‌ی غذاهای پاییزی۴
قطاب لویزیانا
  • جشنواره‌ی قطاب لویزیانا

اگر هنوز این شیرینی سنتی امریکایی را تست نکرده‌اید، این بهترین فرصت برای حضور  در جشنواره‌ی شیرینی  لویزیاناست. شیرینی پیراشکی مانندی که با شکلات و مربا پر شده و با پودر قند تزئین می‌شود. ۷ اکتبر همزمان با این جشنواره‌ی غذاهای پاییزی می‌توانید در جشنواره‌ی موسیقی و غذاهای دریایی نیز شرکت کنید.

جشنواره‌ی غذاهای پاییزی۵
گرینویل در کارولینای جنوبی
  • جشنواره‌ی پاییزی گرینویل در کارولینای جنوبی

مسابقه، جشن، شادی، موسیقی ، نوشیدنی و رقص در فضایی که هرساله ۲۰۰٫۰۰۰ نفر را در خود جای می‌دهد، یکی از رویدادهای بزرگ امریکاست. اگر حتی به غذا هم علاقه‌ای نداشته‌باشید، بیش از هفتاد برنامه‌ی این فستیوال را از دست نخواهید داد. ۱۳ تا ۱۵ اکتبر زمان برگزاری این جشنواره است.

جشنواره‌ی غذاهای پاییزی۵
تکیلای آووکادو در خلیج مارو
  • جشنواره‌ی خیابانی تکیلای آووکادو در خلیج مارو، کالیفورنیا

درحالی‌که بیشتر کشورها در حال ارائه‌ی محصولات فصلی خود هستند، زیر آفتاب درخشان کالیفورنیا یکی از جذاب‌ترین جشنواره‌های محلی نوشیدنی دنیا در ۹ سپتامبر برگزار می‌شود. به همراه موسیقی، سرگرمی و غذاهای خوشمزه.

جشنواره‌ی غذاهای پاییزی۵
زغال‌اخته رودخانه‌ی ایگل
  • فستیوال زغال‌اخته رودخانه‌ی ایگل در ویسکونزین

جشن شکرگزاری زغال‌اخته در هنگام برداشت پاییزه‌ی آن، که محصولش یکی از بزرگترین چیزکیک‌های زغال‌اخته در دنیاست، می‌تواند بزرگترین گردهم‌آیی برای خوراکی‌های خوشمزه باشد. ۷ و ۸ اکتبر در ویسکونزین.

جشنواره‌ی غذاهای پاییزی۵
روز ترشی در نیویورک
  • روز ترشی در نیویورک

اگر از آن دسته کسانی هستید که به غذا و ملحقات آن اهمیت می‌دهید این جشنواره‌ی بی‌نظیر را از دست ندهید. ۱۵ اکتبر در جشنواره‌ی خیابانی نیویورک، جایی که محدودیت‌های غذایی برداشته می‌شود و خیابان پر از مواد غذایی متنوع از مناطق مختلف حومه‌ی شهر می‌شود.

جشنواره‌ی غذاهای پاییزی۵
فستیوال سانتا فه
  • جشنواره‌ی نوشیدنی‌های سانتا فه در مکزیکوسیتی

برای ۲۵ سال است که هفتادو پنج رستوران محلی در ۵ روز از ۲۷ سپتامبر تا ۱ اکتبر، بیش از صد نوع نوشیدنی را درکنار غذا سرو می‌کنند تا در رقابتی برابر برترین آشپز مکزیکوسیتی را معرفی کنند. برای کسانی‌که عاشق طعم و بوی غذاهای مکزیکی هستند این یک فرصت بی‌نظیر برای چشیدن طعم این غذاهاست.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button