در وارنا چه بخوریم

0

وارنا سومین شهر بزرگ بلغارستان است شهری بندری در دریای. شهری تاریخی و جذاب که یکی از بهترین مقاصد برای سفرهای تابستانی به حساب می‌آید. زندگی شبانه‌ و سواحل آرامش‌بخش این شهر را به یکی از مکان‌های پرطرفدار برای گردشگران جوان تبدیل کرده. شهری که با تمدن ۶۰۰۰ ساله‌ی خود گردشگران فرهنگ‌دوست را به سوی خود می‌کشاند و با سنت‌های خاص خود آشنا می‌کند.

وقتی با عالی‌گشت به وارنا سفر کنید و درست در زمانی که به وارنا می‌رسید دو وظیفه‌ی خطیر بر دوش شما گذاشته می‌شود: یکی آن که غذاهای محلی بلغار را بچشید و دیگری آن که از طعم تازه‌ی غذاهای دریایی لذت ببرید. در این مقاله بهترین رستوران‌های وارنا را به شما معرفی می‌کنیم.

  • استاریا چینار، بندر وارنا

رستوران اساطیری وارنا که در دو شعبه‌ی خود غذاهای بلغاری و صربی را ارائه می‌دهد. رستورانی که درکنار چنار کهن‌سالی ساخته شده و به گفته‌ی میهمانانش بهترین طعم غذاهای بالکان را به همراه دارد.

  • آکسکاوسکا پانوراما

تجربه‌ی غذا خوردن در این رستوران را به غذا خوردن در موزه‌ی مردم‌شناسی تشبیه می‌کنند. انتخاب جای رستوران هم باعث شده تا با نمایی پانورامیک از شهر همراه بوده و دریا را نیز در دورنمای خود داشته باشد. از شربت گل سرخ بنوشید و منوی رستوران را با دقت بخوانید. منوی این رستوران نه تنها غذاهای بلغار که غذاهای عجیب و غریب را نیز در خود دارد. غذاهایی که هر کدام داستانی برای گفتن دارند.

  • اولِآ

از رستوران‌های زنجیره‌ای در بلغارستان که دوست دارید طعم لذیذ و حس خوب بودن در آن را برای خود منحصر به فرد کنید. رنگ‌های شاد و مبلمان زیبای آن فضایی صمیمی و خانگی را فراهم آورده و ویژگی مدیترانه‌ای آن طعم غذاهای دریایی آن را به یاد ماندنی می‌کند.

  • رستوران گودزیلا

غذاهای سنتی وارنا مثل سالاد شوپسکا که با گوجه‌فرنگی، خیار و فلفل سبز به اضافه‌ی پنیر فتا تهیه می‌شود را در این رستوران‌های زنجیره‌ای می‌توان دید. بهترین ماهی‌ها و سوشی‌های وارنا، گوشت گریل شده و حجم غذای زیاد را هم در اینجا می‌توان پیدا کرد.

  • چای‌خانه‌ی جزمین

کسانی که رژیم غذایی گیاهی دارند از طعم لذیذ و سالم خوراک‌های این رستوران به وجد می‌آیند. بیشترین تنوع پنیرهای محلی، سبزیجات تازه و ارگانیک و لیموناد زنجفیلی را هنگامی که بر بالش‌های رنگی لم داده‌اید و از طراوت باغ لذت می‌برید می‌توانید بچشید.

  • رستوران خانوادگی پارمی

کیک‌ها و شیرینی‌های روزانه‌ی این رستوران در کنار سواحل طلایی وارنا طعم خاص و بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. منویی متنوع و جذاب از ترکیبات جدید و خوشمزه‌ی سبزیجات و غذاهای دریایی.

  • لارگو

اگر دلتان برای غذاهای اروپایی تنگ شده و هوس پیتزای ایتالیایی کرده‌اید باید به لارگو بروید. رستورانی در مرکز وارنا که فضای صمیمی آن در دل باغ سبکی خاص خودش را به آن می‌دهد.

  • گوسفند سیاه

رستورانی به سبک انگلیسی که نوشیدنی‌های دست‌سازش را در جای دیگری نمی‌توان یافت. چیپس سیب‌زمینی، برگر و استیک‌های داغ که لذت خوردن در کنار تماشای مسابقات ورزشی را به شما می‌دهد.

  • کاچتو نا تونی

مکان رویایی آنتونا ژنوا که سالیان سال برای دوستانش شیرینی و کیک پخته و با باز کردن این کافی‌شاپ سعی داشته تا عشق و علاقه‌اش به شیرینی‌ها را با مسافران وارنا هم به اشتراک بگذارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button