ده تا از بهترین هدایایی که می‌توان به مسافرها داد!

تعطیلات تموم شده و بازار خرید هم از همیشه داغ‌تر. حالا وقت خلاق بودن و پیدا کردن هدیه‌ای مناسب برای راهی کردنِ مسافرهاست. چه شما از اون دسته کسانی باشید که در جمعه سیاه یا در دوشنبه‌ی سایبری خرید می‌کنید یا شخصی باشید که همیشه در آخرین لحظه به فکرِ خرید کردن می‌افتید،‌ این لیست می‌تونه برای هدیه دادن به شما کمک کنه تا خرید ساده و آسونی برای مسافرها داشته باشید؛ پس با عالی‌گشت همراه بشید.

راهنمای هدیه دادن به مسافرها 

هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد)‌

این هواپیمای بدون سرنشینِ (پهپاد)‌ جمع و جور، ممکنه یک سرمایه‌گذاری به نظر برسه و کمی گرون باشه؛ اما برای مسافرانِ مشتاق، چیزِ خوب و با ارزشیه. اندازه کوچیک اون برای سفر ایده‌آله و به اندازه‌ی یک بطریِ آب، تا می‌شه، هنگام بسته‌بندی هم، فضا و وزن کمتری پیدا می‌کنه. فیلمبرداری با کیفیت حرفه‌ای رو با این پهباد تجربه کنید(یادتون باشه که در بعضی از کشورها استفاده از این وسیله با مجوز رسمی امکان‌پذیره).

کوله‌پشتی

برای کسانی که اهل مسافرت و ماجراجویی هستن و می‌خوان که خیلی سبک و راحت سفر کنند، هیچی بهتر از یک کوله‌پشتی به دردشون نمی‌خوره؛ کوله‌پشتی که علاوه بر سبک بودن، جادار هم باشه و بعد یک مدت استفاده کردن بندهای اون خراب نشه و روی شونه هم جا نندازه.

کوله پشتی سفری

عکاسی

عکس‌های جذاب سفر از اون دست چیزهایی هستن که می تونیم به شکل زیبایی اون‌ها رو روی بوم یا اشیاء مختلفی چاپ کنیم و یا اون‌ها رو بعد از چاپ، قاب کنیم و به مسافرهامون هدیه بدیم.

بند دوربین

چه هدیه‌ای می‌تونه بهتر از دادن یک بند دوربین به کسی که یک گردشگر حرفه‌ایه و یا  دوربین جدید خریده، باشه.‌ شما می‌تونید بند‌های دوربین با طول عمر بالا و ارزون و با قیمت مناسب پیدا کنید و هدیه بدید؛ البته روی بندهای استاندارد که همراه دوربین هست، بیشتر اوقات برچسبِ مشخصی از برند اون دوربین دیده می‌شه که همین مسأله باعث دزدیده شدن دوربین می‌شه؛ به خاطر همین شما می‌تونید بندهای بدون آرم بخرید که این بندها علاوه بر دوام و سبکی، به خاطر نداشتن برچسبِ برندشون، ایمنی بالاتری دارند.

دستکش‌های مخصوص لمسِ صفحه نمایش‌ها

شما می‌تونید به مسافرهاتون دستکش‌هایی که مخصوص لمسِ صفحاتِ الکترونیکی ست رو هدیه بدید؛ شما در زمستون بدون درآوردن این دستکش‌های پشمی می‌تونید صفحه‌های الکترونیکی رو لمس کنید. این دستکش‌ها می‌تونه یک هدیه محبوب در تمام طول زمستون باشه.

نگهدارنده یا جلد پاسپورت

داشتن یک نگهدارنده یا پوشش محکم برای جلوگیری از آسیب به پاسپورت برای هر مسافری ضروریه. کیف‌های پاسپورت در مدل‌ها و طرح‌های گوناگون وجود داره و حتی می‌شه با نوشتن و حک کردن اسم شخص بر روی جلدش، اون رو شخصی‌سازی کرد. این نگهدارنده‌های پاسپورت یک جیب داخلی داره که می‌شه پول نقد و یا کارت‌های اعتباری رو در اونجا گذاشت؛ با این کار دیگه لازم نیست که مسافرها ساک و چمدون خود رو برای پیدا کردن پاسپورت بگردند.

 هدفون بی‌سیم

هدفون و هدست به‌طورکلی یک آیتم همیشگی در سفرند؛ اما هدفون‌هایی که صدای فوق‌العاده شفافی دارند یک تفاوت بزرگ در پروازهای پر سر و صدا و یا در اتاق‌های هتل که دیوارهای نازکی دارند، به‌وجود آوردن که می‌تونن صدای محیط رو به حداقل برسونند.

پرینترهای همراه پولاروید

جیبی، سبک و ارزون! این پرینترها برای چاپ عکس‌های فوری برای هر مسافر مشتاقی جذابه. اندازه جمع و جور و کوچیک اون در همه جا و همه مکان، چاپ تصاویر رو برای مسافرها آسون می‌کنه. همچنین تکنولوژی بدون جوهر اون،‌ فقط از شما می‌خواد که کاغذ رو جایِ خودش قرار بدید! و نگران تموم شدن جوهر هم نباشید. این می‌تونه یک هدیه‌ی ایده آل برای عکاس‌های آماتور یا حتی حرفه‌ای‌ها باشه.

 دوربین

در این دوره زمونه چه کسی رو می‌تونین پیدا کنید که به دوربین احتیاجی نداشته باشه؛ این جهان پر از مناظر و جاذبه‌هایی‌ست که هر گردشگر و مسافری رو علاقه‌مند به عکاسی می‌کنه. شما می‌تونید دوربین‌هایی برای هدیه دادن بخرید که اولاً کیفیت بالایی داشته باشه و دوماً مقاوم در برابر پاشیدن مایعات و گرد و غبار باشه و عکس‌های خوبی در نور کم بگیره و در مکان‌هایی که منع فلش زدن وجود داره، مناسب باشه.

گردنبند زنانه، با طرح نقشه‌ جهان

اگر مسافر شما خانم هستش، چه هدیه‌ای می‌تونه مناسب‌تر از دادنِ یک گردبند، اون هم با طرح نقشه‌ی جهان باشه؛ پس دست به کار بشید و با خرید یک گردبندِ زیبا و با قیمتِ مناسب، مسافرتون رو خوشحال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.

Call Now Button