۸ سرگرمی عجیب مردم دنیا

0

راه‌های زیادی برای گذراندن اوقات فراغت وجود دارد. برخی مطالعه می‌کنند، برخی به صنایع دستی روی می‌آورند و برخی به ورزش و بازی می‌پردازند. برخی هم پا را فراتر گذاشته و کارهای عجیب و غریبی را برای اوقات فراغت خود انتخاب می‌کنند. به خصوص در انگلستان و به دلایل نامشخص. ممکن است گاهی در سفرها با نمایشگاه‌ها یا کمپین‌هایی مواجه شویم که به نظرمان احمقانه برسد. اما باید یادمان باشد که جدای از خنده دار بودن، هر کدام از این کمپین‌ها می‌تواند نمایانگر بخشی از فرهنگ ملت‌ها بوده و عقاید آنان را بر ما آشکار کند.

  • ما کشیدن

می‌دانیم که انسان‌ها در مکالمه با حیوانات ناتوانند. اما جالب است بدانید در ویسکونزین و دیگر مراکز نگهداری گاو در بریتانیا هر ساله مسابقات ماغ کشیدن در دهکده‌ها برگزار می‌شود. مسابقه‌ای با صدای تمسخر آمیز که اگر در دنیای امروز نبود و نمی‌توانستیم فیلمی از آن در یوتیوب بگذاریم دلیل برگزاری‌اش را هم متوجه نمی‌شدیم!

  • خود را به مردن زدن

چاک لم را به نام مرد مرده می‌شناسند. او که تمایل زیادی به بازیگر شده داشت، متوجه شد که روحیه‌ی بازیگری‌اش را تنها می‌تواند با بازی کردن نقش مردگان حفظ کند. نقشی که نیاز به صحبت کردن ندارد و به شهرت جهانی‌اش کمک می‌کند. به این ترتیب شروع به عکس‌برداری از مدل مرده‌ی خود کرد و عکس‌هایش را در صفحات مجازی به نمایش گذاشت.

  • موآرایی سگ‌ها

درباره‌ی مسابقات سگ‌ها چیزهای زیادی شنیده‌ایم. اما اینکه چرا برخی از مردم دوست دارند سگ‌های خود را مضحک جلوه دهند بحث دیگری است. سگ‌هایی شبیه به لاک‌پشت نینجا، پانداو یا اژدهای رنگارنگ در کمیته‌ی بین‌المللی آرایش سگ‌های امریکا شرکت کرده و جوایزی را از آن خود می‌کنند.

  • کلکسیون شیشه شیر

پل لوک عاشق شیر است. نه به عنوان کسی که روزانه یک لیوان شیر را در رژیم غذایی خود مصرف کند. بلکه به شیر به عنوان یک سرگرمی نگاه می‌کند. بیش از ۱۰٫۰۰۰ شیشه‌ی شیر را جمع رده و موزه‌ی کوچکی برای جمع‌آوری آن احداث نموده است.

  • هنرمندی با نوار کاست

کار ساده‌ای به نظر می‌رسد. نوراهای کاست خود را که از دهه‌های ۶۰ برجا مانده و امروزه قابل پخش نیستند را از محفظه‌ی خود بیرون آورده و هنرنمایی کنید. بسیاری از مردم دنیا این کار را به عنوان سرگرمی و حتی منبعی برای درآمدحاصل از فروشش انتخاب می‌کنند.

  • قطارنگری

این یکی از سرگرمی‌های خیلی جدی افراد است که احتمالاً شما هم نمونه‌هایی از آن را دیده‌اید. افرادی که در ایستگاه‌ها می‌نشینند، به قطارها نگاه می‌کنند و تعداد آن‌ها را یادداشت می‌کنند. تعداد قطارهایی که در یک ایستگاه، شهر و یا یک کشور دیده‌اند ثبت کرده و با دوستان ود به رقابت می‌پردازند.

  • تراش صابون

کاری که در بسیاری از فیلم‌ها به عنوان سرگرمی زندانیان نمایش داده می‌شود در واقع یک سرگرمی هیجان‌انگیز و هنرمندانه است. در دنیا افراد زیادی هستند که قالب‌های صابون را خریدای کرده و با تراش آن مجسمه‌های زیبا تولید می‌کنند. کاری بسیار سخت و زمان‌بر که با ابزار میوه‌آرایی و با تمرین بر روی میوه‌ها امکان‌پذیر است.

  • اتو زدن در ارتفاع

اتو زدن لباس‌ها شاید یکی از کارهایی باشدکه کمتر کسی به آن علاقه دارد. اما کسانی هم در جهان پیدا می‌شوند که از این کار روزمره برای سرگرمی استفاده کنند و آن را به رقابتی جهانی تبدیل کنند. فعالیتی حرفه‌ای و در عین حال خنده‌دار.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button